Σημερα στην Κορινθο εγινε στο Δημοτικο θεατρο εκδηλωση για εκπαιδευτικο θεμα.

Την Κυριακή στις 11 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη Ημερίδα με θέμα: ¨Απο την Αποδόμηση του Βιολογικού Φύλου των Εφήβων στην Χειραγώγηση μιας Άβουλης Κοινωνίας¨ στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου ¨ΘΩΜΑΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ¨

Συνδιοργανωτες ο Δημος καποιοι συλλογοι γονεων και το τοπικο παραρτημα της πανελληνιας ενωσης θεολογων.Η επισημη εκκλήσια παντως δεν αναφερεται στους συνδιοργανωτες. Οι συμμετεχοντες θελαν να συζητησουν καποιο εκπαιδευτικο θεμα που μερος του αφορουσε και την εμφυλη ταυτοτητα.Ειχε να κανει δηλαδη με σεξ.Η αφισα της εκδηλωσης ειναι αυτη οπου οι διοργανωτες παιζουν με τις λεξεις εμφυλος- εκφυλος.Οπου εκφυλος υπονοειται ο ομοφυλοφιλος (καλογυμνασμενος νεος αντρας στην φωτογραφια).

Εξω απο το Δημοτικο θεατρο μαζευτηκαν λιγα μελη της αντιφασιστικης κινησης Κορινθου καταγγελοντας την συμμετοχη του Δημου σαν συνδιοργανωτη της εκδηλωσης (και μαλιστα η εκδηλωση εγινε υπο την αιγιδα του Δημου).

Στο κείμενό τους οι διοργανωτές της κινητοποίησης της Κυριακής αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι: «Ας ξεκαθαρίσουμε ότι η «θεματική εβδομάδα» είναι όντως μία πρωτοβουλία που επιδέχεται κριτικής, καθώς φαίνεται να έχει στηθεί πρόχειρα και να προσπαθεί να αντικαταστήσει μαθήματα που καταργήθηκαν, ή που θα έπρεπε να υπάρχουν με πιο μόνιμο τρόπο (διατροφή, εξαρτήσεις, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση).

Ακουστηκαν καποια συνθηματα οι συγκεντρωμενοι προσπαθησαν να μπουν στην αιθουσα (η εκδηλωση ηταν ανοικτη στο κοινο) ηρθε η αστυνομια καποιες σπρωξιες ο κοσμος διαλυθηκε.

Η αφισα της αντιφασιστικης κινησης Κορινθου ειναι αυτη

 

Η Μαλαισια ειναι ενα Θρησκευτικο κρατος. Που σημαινει πως η κοσμικη και η θρησκευτικη εξουσια ειναι βαθια συνδεδεμενες. Η ηθικη και ο νομος μπλεκονται. Η συντριπτικη πλειοψηφια των εκατομμυριων κατοικων της ειναι Μουσουλμανοι.Εκει λοιπον υπαρχει θρησκευτικη αστυνομια για την επιβολη του νομου.Της Σαρια. Η θρησκευτικη αστυνομια ελεγχει ποιος κανει ερωτα με ποιον πως ασκειται η πορνεια ποιο ειναι το φυλλο των ανθρωπων.Η Μαλαισια ειναι ενα απο τα χειροτερα κρατη οσον αφορα τα ανθρωπινα δικαιωματα στον πλανητη.Η θρησκεια τρυπωνει στα εσωρουχα των ανθρωπων.Το βιντεο ειναι χαρακτηριστικο.

Φανταζομαι πως οσοι με διαβαζετε ξερετε την θεση μου.Κανενας δεν εχει δικαιωμα να ελεγξει την σεξουαλικοτητα των αλλων.Σε κανενα δεν δινεται το δικαιωμα να υπαγορευσει σε ενα ζευγαρι  συναινουντων ενηλικων με ποιο τροπο θα γνωρισει την ερωτικη απολαυση και ικανοποιηση εφ οσον δεν βλαπτει συνανθρωπους του.Καμμια εξουσια πνευματικη η κοσμικη  δεν μπορει και δεν πρεπει να επιβαλει στους ανθρωπους μια φιλοσοφια μια θρησκεια μια πολιτικη θεση μια «ορθη» σεξουαλικοτητα.

Τωρα η θεματικη εβδομαδα καλο ειναι να μας απασχολησει περισσοτερο.Ειναι ταυτοσημο το φυλο με το οποιο γεννιομαστε με την κοινωνικη ταυτοτητα του φυλου μας;Τα αγορια γεννιωνται με ενα πιστολι στο χερι και οι γυναικες με μια κουκλα;Τα αγορια γενιωνται με κοντα μαλλια και παντελονια ενω τα κοριτσια με μακρυα και φουστες;Οι αντρες εχουν μαθηματικο μυαλο και ειναι για εξωτερικες εργασιες ενω οι γυναικες θηλυκο μυαλο και καλο να κατσουν σπιτι να γεννοβολανε να σκουπιζουν και να πλενουν ρουχα;

Και παρα περα. Τι γινεται με την ομοφυλοφιλια;Ειναι «εκφυλοι ανωμαλοι αρωστοι ηθικα επικινδυνοι ψυχασθενεις » οπως τους θεωρουσαν οι Ναζι και τους εστελναν σε στρατοπεδα θανατου με ροζ αστερι και αν ισχυουν ολα αυτα ειναι η ομοφυλοφιλια κολητικη; Γεννιεσαι ετσι η γινεσαι;Μπορει ενας ανθρωπος να ερωτευτει καποτε εναν ανθρωπο του ιδιου φυλου και αν ναι αυτο τον χαρακτηριζει δια βιου; Αλλα ακομα και αν συμβαινει αυτο τι νοιαζει τους υπολοιπους;Υπηρχαν στο παρελθον πολιτισμοι με διαφορετικη αντιμετωπιση της ομοφυλοφιλιας; Και αν ναι γιατι;

Πιστευω πως πολλοι ενηλικες τα εχουμε ξεκαθαρισει ολα αυτα.Οχι ολοι αλλα πολλοι.Εχουμε τις αποψεις μας.Για τους εφηβους ομως ειναι ζητουμενα.Στο βαθμο που απο παιδια καλουνται να αποφασισουν σαν αυριανοι ενηλικες  για ολα οσα εμεις δεν συζηταμε ποια. Αν η συζητηση αυτη, η αναζητηση, αφεθει στην πρωτοβουλια του καθε εφηβου απαντησεις μπορουν να δοθουν απο το διαδικτυο.Γραψτε την λεξη SEX και θα σας βγουν καποια δισ απαντησεις φωτογραφιες βιντεο καθε ειδους.Το να απαγορευουμε λοιπον σαν γονεις σαν δασκαλοι σαν κοινωνια αυτη τη συζητηση αυτες τις πιθανες απαντησεις που απασχολουν τους τις εφηβους να τα εξοριζουμε απο το σχολειο απο την εκπαιδευτικη διαδικασια δεν πιστευω πως ειναι οτι το καλυτερο.Κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.

Εξ αλλου στα δημοκρατικα καθεστωτα η σεξουαλικη διαπεδαγωγηση ειναι κομματι της εκπαιδευτικης διαδικασιας Οπως και το προβλημα της ενημερωσης για τις τοξικες ουσιες η κυκλοφοριακη αγωγη η αντισυλληψη(οπως ξερετε οι περισσοτερες γυναικες σημερα εχουν σεξουαλικη ζωη πριν το γαμο και ξεκινα μαλιστα σε μετεφηβικη ηλικια) διατροφή και την ποιότητα ζωής κλπ. Να δουμε λοιπον πως θα γινει και στη χωρα μας κατι τετοιο.Τα χαζοχαμογελακια οι απαγορευσεις ο φοβος δεν εξαφανιζουν το προβλημα της ενημερωσης. Το αντιθετο.Σπρωχνουν τα παιδια στα επικινδυνα μονοπατια του αυτοσχεδιασμου και της πλημελους ενημερωσης.Συμφωνω πως ολα αυτα δεν αντιμετωπιζονται με μια βδομαδα ουτε οι καθηγητες -τριες ειναι προετοιμασμενοι να απαντησουν σε πολλα απο αυτα τα ερωτηματα .Να δουμε λοιπον πως θα προχωρησουμε.Αλλα να προχωρησουμε.Οχι αλλη υποκρισια.

http://www.iep.edu.gr/index.php/el/thematiki-evdomada-category

Tree thematiki evdomada

Θεματική Εβδομάδα
2016-17
«Σώμα και Ταυτότητα»

Σκοπός και αναγκαιότητα
Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες.
Περισσότερα … 
Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης
Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στον διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.

Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί τη βούληση της πολιτείας για το άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας του μαθητικού πληθυσμού στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς.

Περισσότερα … 
Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης
  Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες:

α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής»,

β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και

γ) «Έμφυλες ταυτότητες».

Περισσότερα … 
Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων
 Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού». Το περιεχόμενο του φακέλου περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα μικρής εμβέλειας και εκπαιδευτικό υλικό τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών, είτε από εκπαιδευτικούς του σχολείου είτε από εκπροσώπους των φορέων που έχουν διαμορφώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή εκπαιδευτικό υλικό.
Περισσότερα … 
Χρόνος Υλοποίησης
Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας στη μέση περίπου της σχολικής χρονιάς, κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους και στον χρόνο που θα επιλέξει η κάθε σχολική μονάδα, συνεκτιμώντας τυχόν ιδιαιτερότητες σε τοπικό επίπεδο.
Περισσότερα … 
Διαδικασίες Σχεδιασμού της Θεματικής Εβδομάδας
Μετά την έκδοση της σχετικής Εγκυκλίου οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ενημερώνουν σε ειδική συνεδρίαση τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Στη συνεδρίαση αυτή ορίζεται Συντονιστική Ομάδα (ΣΟ)  που αναλαμβάνει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στο σχολείο, από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν σχετικές αρμοδιότητες.
 Περισσότερα … 
Παροχή Υποστήριξης σε επίπεδο Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
 Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υποστηριχτεί από τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και τους Υπεύθυνους Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των οικείων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Περισσότερα …
Αποτίμηση της Εφαρμογής της Θεματικής Εβδομάδας
Η εφαρμογή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2016-17 έχει μεταβατικό χαρακτήρα.