O κ Γκατσος αναμεσα στις αλλες ιδιοτητες του εχει και αυτη του ψευτη.

Χρησιμοποιει την αληθεια( και την επιστημονικη αληθεια) κατα πως τον βολευει για να εξυπηρετησει τις πολιτικες και προσωπικες του επιδιωξεις.

Ξερει πολυ καλα ποιος ειμαι απο την εποχη των κινητοποιησεων για το Καταφυκι. Και του το θυμισα την υπαρξη μου και πριν τρια χρονια οταν τον πηρα τηλεφωνο και του ζητησα την αδεια να αναδημοσιευσω πληροφοριες απο ενα βιβλιο του.(αναφεροντας φυσικα την πηγη).

Ξερει πολυ καλα ποιος ειμαι παρ ολο που ζει εδω και παρα πολλα χρονια στον Πειραια γι αυτο και ειναι αμετοχος στις τοπικες δρασεις.Ρωταει και μαθαινει τους λιγους φιλους του στην Ερμιονη  πριν στειλει τις «συνεργασιες» του. Ειναι πανεξυπνος και επιφυλακτικος.

Δεν υπαρχει ανθρωπος στην επαρχια που να μην με ξερει με το επωνυμο μου ποτε δεν εδρασα την παρανομια ποτε δεν εκρυψα τις δρασεις μου η τις αποψεις μου. Ακομα περισσοτερο ποτε δεν στρογγυλεψα τις θεσεις μου για να γινω αρεστος σε κανενα. Προσερχομαι στον δημοσιο διαλογο πεντακαθαρος.

Με τον κυριο Γκατσο υπαρχει πολιτικη αντιπαραθεση που συνεχως μετατιθεται και αποκρυπτεται απο την πλευρα του σε αλλους χωρους.

Διαφωνει μαζι μου γιατι ανοικω στον χωρο της πολιτικης οικολογιας και της ριζοσπαστικης αριστερας. Επειδη υπερασπιζομαι τον δημοσιο τομεα. Επειδη υπερασπιστηκα την εκλογη του κ Καμιζη. Και για πολλους αλλους λογους οπως για παραδειγμα γιατι ανηρτησα αρθρο για τους εργοδοτες του το οποιο καταγγελει την εργοδοσια.

Με εχει βαλει στο ματι που λενε. Με χτυπαει συστηματικα και σε καθε επιπεδο ακομα και προσωπικο οσον αφορα το ηθος και τον χαρακτηρα μου.

Ασχολιεται μαζι μου χωρις να με γνωριζει. Πιστευει πως στο προσωπο μου χτυπα τις ιδεες μου.

Ξερω θα χαρει με αυτη την απαντηση.Προσπαθω να αγνοησω τις επιθεσεις του γιατι τις βρισκω ασημαντες και εμπαθεις. Τωρα θα βρει να γραφει παλι.Να παραποιει να διαστρεφει να σκορπιζει θολουρα και να περιμενει να του δωσουν οι αλλοι σημασια.

Γιατι πανω απ ολα αυτο κανει και αυτο θελει.

Οι αποψεις του δεν ειναι συμπληρωμα και αγωνια για δραση σε πρακτικα προβληματα. Ειναι ασκησεις εξυπναδας που παιζει στο σαλονι του σπιτιου του μονος και μακρυα απο τα καθημερινα προβληματα που αντιμετωπιζει η επαρχια μας. Και σε αυτη την παρτιδα σκακι του ενος, παντα νικητης θα ειναι. Απλα γινεται κουραστικος για τους υπολοιπους.

Το ποια ψευδωνυμα χρησιμοποιω στις διαφορες πρωτοβουλιες μου δεν τον ενδιαφερει. Δεν ενδιαφερει κανενα. Μια γκομενα μου πριν τριαντα χρονια με αποκαλεσε αρκουδο αν θελει να μαθει.

Η ηλεκτρονικη μου διευθυνση ειναι sikam γιατι το Μακης ειναι πολυ κοινο και δεν το δεχοταν ο παροχος. Το Παπαδοπουλος επισης το εβαλα ακριβως επειδη ειμαι κοινο επωνυμο στην Ελλαδα για να μην δεχομαι spam  και πρεπει να ξεφορτωνω καθε μερα την ηλεκτρονικη μου διευθυνση.

Εξ αλλου εχω και αλλο μαιλ makiskatsaitis@gmail.com που δεν το πολυχρησιμοποιω και το εβαλα τελευταια σαν επικοινωνια στους εθελοντες. Μπορει να φτιαξω και αλλα δεκαπεντε μαιλ επαγγελματικα ποιητικα καλλιτεχνικα κλπ. Το μαιλ δεν ειναι η ταυτοτητα σου.

ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ.

Οποια αρχη θελει, πολιτης, συλλογικοτητα εδω ειμαι ερξ αλλου εχω δωσει και καταθεση στην αστυνομια για τον δεματοποιητη στα Διδυμα με πηραν τηλεφωνο και πηγα. Δεν αρνηθηκα πως ειμαι ο διαχειριστης αυτου του  ιστολογιου .Οχι λασπη λοιπον και διασπορα φημων εναντι9α στο προσωπο μου κ Γκαστο.

Πραγματικα θεωρω χασιμο χρονου να ασχολουμαι με αυτα που γραφετε εναντιον μου. Θεωρω χασιμο χρονου να ασχολουμε γενικως με αυτα που γραφετε.Θεωρω πως ειναι ενα μιγμα αληθειας και κατευθυνομενης πολιτικα ψευτοεπιστημονικοτητας. Και δεν θα το εκανα αν στοχευμενα επιθετικα και συνεχως δεν βρισκατε φιλοξενια σε γειτονικα ιστολογια (καποια απο αυτα σοβαρα)γι αυτες τις επιθεσεις σας.

Ξαναδιατυπωνω την απορια .Αφου ειστε τοσο πολυγραφοτατος γιατι δεν φτιαχνετε την δικη σας ιστοσελιδα να γραφετε τους λιβελους σας κατα παντων. Σιγουρα θα αποκτησετε και εσεις  το δικο σας κοινο. 

Αυτα και παρακαλω μην ασχολειστε μαζι μου . Βρειτε αλο παιχνιδι.