Πλειοψηφια και αντιπολιτευση του Δημου Κρανιδιου εχουν τοποθετηθει πανω στο σχεδιο .

Μαλιστα απο την πλειοψηφια θα διαβασετε εκτος απο την γραπτη τοποθετηση του κ Δημαρχου ετσι οπως δημοσιευτηκε σε εφημεριδες και εκεινη του κ Μαργετα οπως διαβαστηκε στο Δημοτικο συμβουλιο του Δημου Κρανιδιου.

Στο ιδιο ΔΣ γραπτη τοποθετηση εκανε και η ανεξαρτητη κ Αλεβιζου.
Απο την αντιπολιτευση υπαρχει η τοποθετηση του κ Καμιζη.

http://kallikratis-kokkinos.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

Στον Δημο Ερμιονης θεσεις εχουν εκφρασει οι κ Μεξης και Λεμπεσης. Οι δυο παραταξεις της αντιπολιτευσης δεν εχουν δημοσιευσει γραπτες θεσεις τους.  

Οπως φαινεται ολοι διαφωνουν αλλα η διαφωνια επικεντρωνεται σε διαδικαστικα και οικονομικα θεματα. Αν εχω καταλαβει καλα γιατι η γλωσσα ειναι διπλωματικη και πολιτικη. 

Το σιγουρο ειναι πως ο κ Λεμπεσης δεν θελει τον Καλλικρατη για προσωπικους λογους. 

Τι παει να πει αυτο δηλαδη ο Δήμαρχος Ερμιόνης κ. Λεμπέσης ήταν αντίθετος και τόνισε ότι η Ερμιόνη για τουριστικούς και ιστορικούς λόγους πρέπει να παραμείνει Δήμος,
 Ειναι πολιτικο επιχειρημα απεναντι στην διοικητικη μεταρυθμιση πως η Ερμιονη ειναι ιστορικη πολη; Ειναι πολιτικο επιχειρημα πως ενα χωριο μπορει να τραβηξει αυτονομη τουριστικη πολιτικη;

Και ποια ειναι η τουριστικη αναπτυξη της Ερμιονης που θα βλαφτει απο τον Καλλικρατη δηλαδη.Οι δυο μεγαλες ξενοδοχειακες μοναδες πολλα χιλιομετρα μακρυα της που ετσι κι αλλιως κανουν αυτο που θελουν ;Γιατι αλλη τουριστικη υποδομη το χωριο της Ερμιονης δεν εχει. 

Και αν θελετε ειναι μια κλασσικη περιπτωση οπου η επιχειρηματολογια υπερ του Καλλικρατη βγαινει δικαιωμενη.Αυτο για μενα ειναι ξεκαθαρο. 

Υπαρχει και η εναλλακτικη( ποιο σοβαρη) λυση του κ Σφυρη .

Μια λυση που στηριχτηκε στα μεγαλα οικονομικα και πολιτικα συμφεροντα των κομματων εξουσιας , αναποτελεσματικη, χωρις ολοκληρωμενες δρασεις στα τοπικα προβληματα.

Μια αντιθετη πορεια χρειαζεται στα δυσκολα χρονια που ζουμε και θα ακολουθησουν. Στηριγμενη στην λαικη πρωτοβουλια και συμμετοχη, που να υποστηριξει την κοινωνικη- εργασιακη αλληλεγγυη να προστατευσει το περιβαλλον και την πολιτιστικη κληρονομια να στηριχτει στον δημοσιο τομεα και οχι στο ιδιωτικο κεφαλαιο.

Ειμαι και εγω αντιθετος στον Καλλικρατη λοιπον.

Γιατι θελω μικρους συμμετοχικους δημους αμεσης δημοκρατιας.

Οχι υπερ δημους οπου θα κυριαρχησουν οι γραφειοκρατες αυτοι που υπηρετουν τα μεγαλα κομματα εξουσιας και τα συμφεροντα.

Γιατι μονο οι πολιτες με την συμμετοχη μας μπορουμε να βγαλουμε την χωρα απο το αδιεξοδο που μας οδηγησαν ολοι αυτοι με τις πολιτικες τους.

Και μην ανησυχειτε . Αν το καραβι βουλιαξει ετοιμοι ειναι να φυγουν. Ηδη σαν ταξη μαζευουν τα ευρω τους και την κοπανανε πριν γυρισει η δραχμη στην Ελλαδα. Γιατι τα δεκα δισ τα αποτελεσματα της κερδοφοριας των τελευταιων χρονων , δεν τα απεσυραν απο τις τραπεζες οι ανεργοι και οι εργαζομενοι. Το κεφαλαιο της χωρας τα αποσυρει και τα πηγαινει σε ασφαλεστερα λιμανια.

Ολο το σχετικο  υλικο θα το βρειτε συγκεντρωμενο εδω http://kallikratis-kokkinos.blogspot.com/ 

http://alliprotasi.wordpress.com/2010/04/10/kallikattis/ 

ΠΑΝΑΚ

Απόφαση της 6ης Πανελλαδική Συνέλευσης 13/3/10 των ανεξάρτητων αυτοδιοικητικών κινήσεων 
 Η “ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ” (ΠΑΝΑΚ) στην 6η Πανελλαδική της Συνέλευση (Γλυφάδα), με βάση το εισηγητικό κείμενο και τη συζήτηση που ακολούθησε με τις τοποθετήσεις των μελών της, αποφάσισε τα παρακάτω: 
Στη σημερινή εποχή των ανοιχτών συνόρων και της τεχνολογικής επανάστασης η Τοπική Αυτοδιοίκηση χρειάζεται άμεσα μια ριζική μεταρρύθμιση, που να διαμορφώνει βιώσιμες και αποκεντρωμένες δομές, να καταργεί τον συγκεντρωτισμό της εξουσίας και το πελατειακό σύστημα και να δημιουργεί έναν αποτελεσματικό Δήμο με οικονομική αυτάρκεια, δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης, καλά οργανωμένες Υπηρεσίες και κυρίως να προάγει τη δημοκρατία και την ενεργό συμμετοχή του πολίτη. 
Η “ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ” (ΠΑΝΑΚ) τάσσεται υπέρ της αυτοδιοικητικής μεταρρύθμισης, του ισχυρού δήμου και της αιρετής περιφέρειας σε συνδυασμό με τη μεταρρύθμιση του σημερινού συγκεντρωτικού κράτους. Εν τούτοις, το συγκεκριμένο σχέδιο «Καλλικράτης» -με τα μέχρι σήμερα δεδομένα- δεν ανταποκρίνεται σ’ αυτά τα αιτήματα και στις προσδοκίες των πολιτών. Για τον λόγο αυτό, προτείνουμε και διεκδικούμε: 

  1. Εφαρμογή της απλής αναλογικής στις αυτοδιοικητικές εκλογές αλλά και στη συγκρότηση των οργάνων (δημοτικών/περιφερειακών συμβουλίων, δημαρχιακής/ εκτελεστικής επιτροπής) με επαναφορά του 50%.
  2. Διεύρυνση της δημοκρατικής λειτουργίας, ενθάρρυνση της συμμετοχικότητας, διασφάλιση της έκφρασης των μειοψηφικών απόψεων/μικρών παρατάξεων με την πρόβλεψη δυνατότητας να εκπροσωπούνται σε επίπεδο δήμου/περιφέρειας/τοπικού συμβουλίου.
  3. Σαφή καθορισμό αρμοδιοτήτων των ΟΤΑ (με πρόβλεψη για συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες, π.χ. διαφορές ορεινών δήμων από νησιωτικούς, χρήση λιμένων κ.ά.). Αναθεώρηση του Κώδικα Δήμων & Κοινοτήτων.
  4. Σαφή καθορισμό αρμοδιοτήτων της περιφέρειας με συγκρότηση Νέου Κώδικα Περιφερειών.
  5.  Επιδίωξη διαβούλευσης και συναίνεσης πριν τις συνενώσεις και όχι υποχρεωτική επιβολή τους.
  6. Ουδεμία οργανική σχέση ΟΤΑ-Περιφέρειας με τις «γενικές διοικήσεις».
  7. Αποκέντρωση με Αυτοδιοίκηση. Αντιστροφή της σχέσης ΟΤΑ-Περιφέρειας με την Κεντρική Κυβέρνηση: Ό,τι δεν διαχειρίζονται οι ΟΤΑ-Περιφέρειες, το διαχειρίζεται η κεντρική κυβέρνηση.
  8. Πλήρη εφαρμογή του αρθ. 102 του Συντάγματος περί Αυτοδιοίκησης. Καμία παρέμβαση της κεντρικής διοίκησης σε ΟΤΑ-Περιφέρειες.
  9. Δημιουργία ανά περιφέρεια εποπτικού οργάνου, προεδρευόμενου από έμπειρο δικαστή με πολυετή θητεία για τον έλεγχο νομιμότητας των πράξεων της Αυτοδιοίκησης.
  10. Προληπτικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο των δαπανών που υπερβαίνουν ένα εύλογο όριο με ρητή απαγόρευση κατάτμησης ποσών ή κόστους έργων.
  11. Αποδυνάμωση του δημαρχοκεντρικού μοντέλου με αφαίρεση αρμοδιοτήτων του δημάρχου και μεταφορά τους στη Δημαρχιακή Επιτροπή και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Κατάργηση των μονοπρόσωπων οργάνων και των περιορισμών της συμμετοχής στις εκλογικές διαδικασίες. Να τεθεί ανώτατο όριο στις θητείες των αυτοδιοικητικών αξιωμάτων.

12.  Εκλογή Δημάρχου και Δημοτικού Συμβουλίου με ξεχωριστές κάλπες. Ο Δήμαρχος να εκλέγεται με το 50% +1 την πρώτη ή, αν δεν πιάσει κανείς το όριο, τη δεύτερη Κυριακή σε επαναληπτική ψηφοφορία μεταξύ των δύο πρώτων. Το Δημοτικό Συμβούλιο να εκλέγεται με απλή αναλογική και ο Πρόεδρός του για θητεία δύο ετών με απλή πλειοψηφία με την ταυτόχρονη ενδυνάμωση του κύρους του. 
13. Διατυπώθηκε και η πρόταση ο περιφερειάρχης να εκλέγεται έμμεσα από το περιφερειακό συμβούλιο. 

  1. Αναλογική εκπροσώπηση των παρατάξεων στην ΤΕΔΚ και στην ΚΕΔΚΕ, όπως ισχύουν για όλα τα άλλα συνδικαλιστικά όργανα της χώρας.
  2. Κατάργηση των ΣΔΙΤ στην Αυτοδιοίκηση.
  3. Κατοχύρωση της οικονομικής αυτοτέλειας: Αύξηση πόρων στην αυτοδιοίκηση και σύνδεσή τους με τον ΦΠΑ (ποσοστό) με στόχο να φτάσουν τον ΜΟ της ΕΕ, που σήμερα είναι το 11% του ΑΕΠ. Απόδοση οφειλομένων και επανεξέταση της επαναφοράς των τελών παρεπιδημούντων στο 2%.
  4. Απόλυτη αξιοκρατία και διαφάνεια στις διαδικασίες διορισμού προσωπικού ΟΤΑ-Περιφέρειας (ΑΣΕΠ).
  5. Καθιέρωση ή/και ενίσχυση θεσμών άμεσης δημοκρατίας στους ΟΤΑ (τοπικά συμβούλια, συνοικιακά συμβούλια, επιτροπές περιβάλλοντος και πολεοδομικές επιτροπές, συμμετοχικός προϋπολογισμός).
  6. Ενθάρρυνση της συμμετοχής των νέων στα τοπικά θέματα. Αναβάθμιση του συμβουλίων νέων. Θεσμική πρόβλεψη για κατάθεση των απόψεων του στο δημοτικό συμβούλιο με δικαίωμα ψήφου (τουλάχιστον του προέδρου) σε θέματα που αφορούν τη νεολαία. Ταυτόχρονη διεξαγωγή των εκλογών με αυτήν της ανάδειξης των τοπικών αρχών.
  7. Θεσμοθέτηση μεταφοράς προσωπικού από ΟΤΑ σε άλλους κρατικούς φορείς ή και αντίστροφα (αποσυμπίεση διοικητικών υπαλλήλων, πρόσληψη τεχνικών, επιστημόνων, τεχνιτών, εργατών).
  8. Αυστηρότερες διατάξεις και έλεγχος των μεταδημοτεύσεων.
  9. Ανασυγκρότηση επιτροπής αρθ. 152 του ΚΔΚ για ταχύτερες αποφάσεις σε 30 ημέρες από υποβολής αιτήματος (εν είδει ασφαλιστικών μέτρων).
  10. Το πανελλαδικό δίκτυο της “Πρωτοβουλίας Ανεξάρτητων Αυτοδιοικητικών Κινήσεων” ενθαρρύνει τα μέλη και τους φίλους του να αναζητήσουν τοπικά συγκλίσεις με αυτοδιοικητικά σχήματα, κινήσεις, πρωτοβουλίες ή πρόσωπα που διαθέτουν παρόμοια φυσιογνωμικά και προγραμματικά χαρακτηριστικά με αυτά του δικτύου μας προκειμένου να διαμορφωθούν ευρύτερες συνεργασίες ενόψει των προβλέψεων του “Καλλικράτη” είτε σε επίπεδο Δήμων είτε και στις υπό διαμόρφωση Περιφέρειες.

  
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 
ΘEΣΣAΛONIKH, ΠPΩTOBOYΛIA, MΠOYTAPHΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 
Γλυφάδα , ANOIXTOI OPIZONTEΣ, Λυγνού AΘΗΝΑ 
NAYΠΛIO, H AΛΛH ΠPOTAΣH, ΓΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 
Iωάννινα, ΣYNEPΓAΣIA ΓIA THN AΛΛAΓH, Φίλιος ΦΙΛΙΠΠΟΣ 
Xίος, NEA ANTIΛHΨH, Xαλλιορής IΩΑΝΝΗΣ 
ΠATPA, TΩPA ΓIA THN ΠATPA, Δημαράς ΓΙΑΝΝΗΣ 
KEPATEA, ΠPΩTA H KEPATEA, Iατρού ΣΤΑΥΡΟΣ 
Nέα Mάκρη, ΔYNAMH ΠOΛITΩN, Δεληβοριάς ΦΩΤΗΣ 
Kόρινθος, KINHΣH ΠOΛITΩN, Kασίμης ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 
ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ,Ανεξαρτητη Κινηση Κισσαμου, Κουνελάκης Στέλιος 
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ, ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΖΑΡΡΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ 
ΤΡΙΚΑΛΑ, ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΒΑΒΥΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ 
ΒΑΡΗ, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΚυπριώτηΣ ΔημήτρηΣ 
ΑΣΤΑΚΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΣΤΑΚΟΥ, ΓΕΩΡΓΑΛΗΣ ΗΛΙΑΣ 
ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΜΠΟΜΠΟΤΣΑΡΗΣ Κ/ΝΟΣ 
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ, ΤζανήΣ ΛουκάΣ

Συναντηση αυτοδιοικητικων κινησεων στην Πατρα το 2008

Ιστοσελιδες Κινησεων