Γραφω τα παρακατω επειδη ο γειτονας και φιλος Σταματης Δαμαλιτης τον οποιο εκτιμω για την δουλεια του μεσα απο το ιστολογιο του αναρτησε μαιλ που εστειλε και σε μενα ο κ Γκατσος.

Ακομα για να κανω ξεκαθαρο γιατι δεν θελω να σηκωσω την επιστολη του κ Γκατσου οπως το ειχα εξ αλλου προαναγγειλει. 

Ελαβα την μακροσκελη τοποθετηση του κ Γκατσου με ενδιαφεροντα σημεια προς συζητηση και προσθετα επιστημονικα  στοιχεια που τεκμηριωνουν κατα την γνωμη του τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ του θεσεις και πρακτικες καθως και την κριτικη προς φυσικα προσωπα και συλλογικοτητες.

Ειμαι σιγουρος πως θα υπαρξουν ιστολογια να διαθεσουν τον χωρο τους στον κ Γκατσο  για να εκθετει τις θεσεις του. Συνεχιζουν παντα να εχουν ενδιαφερον. Στο δικο μου το ιστολογιο δεν επιθυμω να σηκωνω αρθρα που ερχονται με τιτλο» αρθρο προς δημοσιευση» η ακομα χειροτερο χωρις καμμια λεξη ευγενειας. Δεν ειμαι υπαλληλος κανενος.

Παρ ολα αυτα και την πολιτικη διαφωνια μου με τον κ Γκατσο (γιατι περι πολιτικης διαφωνιας προκειται και οχι επιστημονικης-οι επιστημονικες διαφωνιες λυνονται σε αλλους χωρους) θα ειθελα να δηλωσω δημοσια τα παρακατω.

Καθε ανθρωπος δεν ειναι μονοδιαστατος. Σημερα διαφωνουμε ισως εντονα με βαση την φωτια στην χωματερη Ερμιονης.

Ομως.

Ο κ Γκατσος  εχει γραψει δυο βιβλια που τα εχω διπλα στο κρεβατι μου τα διαβαζω εδω και χρονια και ειναι πηγη πληροφορησης και εμπνευσης για μενα αλλα και για πολλους ανθρωπους στην Ερμιονιδα. 

Βιβλια που δεν τα εγραψε σαν εμπορος, τα εγραψε με αγαπη και πονο γι αυτο και δωρησε 400 απο αυτα στους μαθητες -τριες της Ερμιονιδας μεσα απο την δημοτικη βιβλιοθηκη.

Τα βιβλια αυτα, ενος ερασιτεχνη ιστορικου και αναζητητη, ειναι προιον πολυχρονης επιπονης εργασιας σηκωσε πετρα πετρα την επαρχια μας κατεγραψε επεσημανε ανεδειξε για εμας και τις επομενες γενιες την ιστορια του τοπου μας οπως αυτος την ειδε .

Οσο και να διαφωνησω μαζι του οσο και να εχω αντιρησεις σε καποια απο τα συμπερασματα του η υπαρξη αυτων των βιβλιων ειναι μια πραγματικοτητα αναμφισβητητη ανεκτιμητη πολυτιμη.

Τωρα ο κ Γκατσος ειναι δυσκολος χαρακτηρας (και εγω το ιδιο). Υπερασπιζεται με παθος τις αποψεις του κριτικαρει οσους διαφωνει μαζι τους (καποτε πολυ εντονα και οχι με τον δικο μου τροπο) υπερασπιζεται αυτο που θεωρει σωστο.Αν δεν ηταν τετοιος ανθρωπος δεν θα εβγαζε την φωνη της Ερμιονης ουτε θα ειχε γραψει τα βιβλια του.

Απαξιωση λοιπον απο την πλευρα μου για τον κ Γκατσο δεν υπαρχει.

Μπορει ομως να υπαρχει εκτιμηση και διαφωνια καποτε αναμεσα στους ανθρωπους. Αρκει να μην κοβονται οι γεφυρες με προσωπικους χαρακτηρισμους και ανταγωνιστικη διαθεση επιβολης του ενος πανω στον αλλο.

Αυτο το απεφυγα για καιρο σηκωνοντας τα αρθρα του κ Γκατσου και παραβλεποντας τους  φωτογραφικους απαξιωτικους χαρακτηρισμους του για τον οικολογικο χωρο τους ενεργους πολιτες  τους οικολογουντες κλπ.

Εκανα τον κινεζο δηλαδη για λογους ευγενειας και επειδη εκτιμησα πως οι αποψεις του (παρα αυτους τους χαρακτηρισμους) εχουν ενδιαφερον και βαζουν σοβαρα ερωτηματα προς απαντηση.

Ο κ Γκατσος επεμεινε σε αυτο τον τροπο εκφορας των αποψεων του.Και εγω δεν ειμαι Κινεζος.Η πρεπει να αρχισω μια βεντετα σε καθε αρθρο του κ Γκατσου η να του ζητησω οπως κανω τωρα με καθε σεβασμο να αναρτησει αλλου τις αποψεις του.Επαναλαμβανω τις ενδιαφερουσες κατα τα αλλα αποψεις του.Εξ αλλου και ο κ Γκατσος επιλεγει τους αποδεκτες των θεσεων του.

Ειχα γραψει πως δεν σκοπευω να συνεχισω τον διαλογο με τον κ Γκατσο.Για μενα δεν ειναι γονιμος στην παρουσα φαση.Δεν εχει ενδιαφερον με την μορφη που εχει παρει.

Προσπαθεια μου ειναι  στο συγκεκριμενο θεμα  μεσα απο τις συλλογικοτητες που δραστηριοποιουμαι να υπαρχει μια αλλη πολιτικη στην διαχειρηση των απορριμματων.Αντιπαλος μου δεν ειναι ο κ Γκατσος αλλα η συγκεκριμενη πολιτικη του Ελληνικου κρατους τα τελευταια τριαντα χρονια  οι πολιτικοι εκφραστες της σε τοπικο επιπεδο.

Το ιστολογιο αυτο δεν το λειτουργω για να ανοιγω προσωπικες βεντετες ουτε για να αναπαραγω τετοιες. 

Ευχαριστω.