You are currently browsing the tag archive for the ‘Μπροδημας’ tag.

Χωρίς δισταγμό χωρίς αστερίσκους.

Όχι στις δικαστικες  διώξεις που περιορίζουν το δικαιωμα της ελευθερης εκφρασης.

Όταν πριν από 12 χρόνια ο τότε Δήμαρχος Σφυρης προσπάθησε να φιμώσει τοπικό ιστολόγο αυτή η σελίδα ήταν από τις πρώτες που στάθηκε στο πλευρό του διωκομενου και ακολούθησαν δεκαδες αλλες.

Ετσι και σήμερα είμαι στο πλευρο του Σταμάτη Δαμαλιτη.Η ιστορία αυτή πρέπει να σταματήσει εδώ πριν πάρει παρα πέρα  διαστασεις.Ο κ Δημαρχος δεν πρέπει να σύρει ιστολόγια στα δικαστήρια.Ο κ Δημαρχος δεν πρέπει να στείλει κανένα άνθρωπο στα δικαστήρια.Οι πολιτικές διαφορές δεν λυνονται στις δικαστικές αιθουσες και ο κ Δημαρχος είναι πολιτικό πρόσωπο.Αν θεωρεί πως δέχεται πολιτική επίθεση ας απαντήσει πολιτικα.Τα ζήσαμε όλα αυτά με την προηγούμενη δημοτική αρχή και πιστέψαμε πως τα αφήσαμε πίσω.

https://stamdamd.blogspot.com/2020/09/blog-post_75.html

ΝΕΔΥΠΕΡ

Βιβή Σκουρτη 

Νοταράς Γεωργιος

 

Με πληροφορουν πως ο ιστολογος κ Μπροδημας που με περιγραφει απαξιωτικα κατα καιρους χωρις να με κατονομαζει ( δεν του δινω σημασια περαν της μηνυσης που εχω υποβαλει εδω και χρονια οταν ξεπερασε τα ορια) αναφερεται σε εμενα ( επωνυμα επιτελους) σε δικτυακο  διαλογο που εχει με τον κ Δαμαλιτη. Και αναφερεται επιτελους με πολιτικα ερωτηματα η τουλαχιστον θα μπορουσαν  να ερμηνευθουν και ετσι τα ερωτηματα του που μου μεταφερονται. Θεωρω πως τα ερωτηματα του μαλλον δεν απευθυνονται σε εμενα, εξ αλλου αν ηθελε μπορουσε να το κανει, αλλα στο κοινο του. Στους αναγνωστες του. Ειναι δηλαδη ενας μονολογος. Εξ αλλου κανεις δεν επιθυμει διαλογο με καποιον που συστηματικα, διαχρονικα απαξιωνει με περιφρονητικους  χαρακτηρισμους. Και απο την μερια μου δεν ανοιγω διαλογο με ανθρωπους που δεν τιμω την δημοσια παρουσια τους. Γιατι απο το ιστολογιο και την χαρακτηριστικη πενα του κ Μπροδημα εχουν περασει εκτος απο μενα παρα πολλοι ανθρωποι της επαρχιας μας. Παλιοτερα και καποιοι που σημερα στεκεται στο πλευρο τους.Αντιθετα απο την μερια μου εχω ανοικτο διαλογο και πολλες φορες συνεργασια σε επι μερους θεματα με ολους τους ανθρωπους (και  αυτους που διαφωνω πολιτικα γενικωτερα )εκτος απο εκεινους που με βριζουν.

Οσον αφορα τα ερωτηματα (που με αφορουν προσωπικα και στον βαθμο που εναι πολιτικα γιατι το ιστολογιο του δεν το διαβαζω απο θεση αρχης λογω του υφους του) πιστευω να απαντω σε οσους ενδιαφερονται εμμεσα μεσα απο τις αναρτησεις μου. Ειναι αναλυτικες και οποιος-α αναγνωστης μου εχει  υπομονη βρισκει τις απαντησεις.

Ομως ακομα και απο την πιο αδιαφορη πλευρα καποτε μπαινουν ερωτηματα που πιθανα δινουν την ευκαιρια να ξεκαθαρισουν καποια πραγματα.Ολοι χρησιμοι ειναι. Με αυτη την εννοια οσα γραφω παρακατω δεν ειναι απαντηση στις αιτιασεις του κ Μπροδημα ουτε εναρξη διαλογου , ουτε ο κ Μπροδημας εχει την ιδιοτητα του ανακριτη η του εκπροσωπου οποιου φορεα για να με εγκαλει στην ταξη.Ειναι διευκρινησεις ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ οσα μου μεταφερουν πως ο κ Μπροδημας ισχυριζεται χρησιμοποιωντας το ονομα μου ισως  και  θελοντας να με συρει σε  διαλογο μαζι του προς τερψιν του κοινου του τον οποιο δεν επιθυμω γιατι θεωρω χασιμο πολυτιμου χρονου(Για να κανω μια αναρτηση εδω καποτε χρειαζονται 8-10 ωρες προετοιμασια και γραψιμο).

Αυτο το ιστολογιο ειναι προσωπικο. Εδω θα βρειτε τις προσωπικες μου σκεψεις και δρασεις. Αναφορες υπαρχουν σε μια πολιτικη πορεια που ξεκινησε πριν απο 40 και χρονια και συνεχιζεται χωρις διακοπη εκτος απο περιοδους που αντικειμενικα δεν μπορουσα.

Πριν απο δυο χρονια υποστηριξα εκλογικα με την ιδιοτητα του  υποψηφιου στην Αργολιδα το Περιφερειακο σχημα Πελοποννησος Οικολογικη. Το σχημα αυτο πηρε στις εκλογες περιπου 8 χιλιαδες ψηφους και εχει μια εδρα στο περιφερειακο Συμβουλιο που την κατεχει η κ Δημητρα Λυμπεροπουλου. Η σελιδα της παραταξης για την περιφερειακη ενοτητα Αργολιδας εκφραζει τους ανθρωπους που συπειρωνονται γυρω απο την πολιτικη οικολογια. Εκει θα βρειτε δρασεις και θεσεις αυτου του σχηματος για την Αργολιδα. Το οτι συμμετεχω σε μια Περιφερειακη Παραταξη (μελος κομματος δεν ειμαι)δεν σημαινει πως απολογουμαι εφ ολης της υλης για την παραταξη αυτη. Ουτε πως ολοι στην παραταξη ειμαστε μια γνωμη. Και διαφωνιες υπαρχουν που εχουν διατυπωθει δημοσια πολλες φορες και διαφορετικες αντιληψεις και κριτικη σε πραξεις εκπροσωπων επισης δημοσια και λαθη γινωνται.Ουτε η συμμετοχη μου στην Περιφερειακη Παραταξη ειναι το ξεκινημα της πολιτικης μου δρασης ουτε φυσικα και το τελος αν παψει να υπαρχει η παραταξη η παψω να ειμαι μελος της.

Σε ολους τους πολιτικους χωρους υπαρχουν αυτα. Ουτε στην παραταξη Τατουλη που ειναι σημερα ηγεμονευουσα οι ΠΑΣΟΚ και οι ΝΔ ειναι το ιδιο επειδη ανοικουν στην ιδια παραταξη. Δυστυχως η πραγματικοτητα ειναι πως και στις περιφερειακες παραταξεις οπως στα κομματα στους συλλογους στα σωματεια παντου ειναι δυο τρεις που τρεχουν και υπαρχει και ενας κυκλος γυρω απο αυτους που περιστασιακα ενεργοποιουνται Τα ιδια σε αναλογια γινωνται και στην παραταξη Πελοποννησος Οικολογικη που ειναι μια μικρη σε ψηφους παραταξη χωρις δυνατοτητα να μοιραζει λεφτα και εξουσια .Γιατι πολυς κοσμος παει σε παραταξεις εξουσιας οχι παντα απο ιδεολογια αλλα και γιατι εκει υπαρχει και οφελος ατομικο.

Τωρα εχει εντοπιστει απο τον κ Μπροδημα , μου περιγραφουν, ενα «αδυνατο» σημειο μου  στην κριτικη που μου γινεται και ειναι αν γνωριζα η οχι (προσωπικα)για το προγραμμα της αποκαταστασης. Χρονια τωρα καταγγελω με αρθρα μου τα διαδοχικα προγραμματα αποκαταστασης .Ναι γνωριζα και για το προγραμμα των 76+4 ΧΑΔΑ και διαφωνω οπως ειναι γνωστο με τα ποσα που ειχαν εγκριθει. Και το προγραμμα αυτο εκτελειται σημερα μεσα απο παραθυρακια που δεν ειναι της στιγμης να εξηγηθουν. Εκτελειται μεσα στο σκοταδι ενημερωσης απο την Περιφερεια αλλα και χωρις ενημερωση στο δικο μας δημοτικο συμβουλειο. Ποτε ενημερωθηκαν επισημα οι δημοτικες παραταξεις για την αποκατασταση στο Ρορο; Για τις εργασιες στο Κροθι; Ποιοι ειναι οι επιβλεποντες μηχανικοι;Το ζητουμενο ομως  ακομα αυτη τη στιγμη ειναι, με ποια μελετη

εγινε η αποκατασταση Ρορο,

προχωρα η αποκατασταση Κροθι (αυτα τα δυον ηταν στους 76+4 ΧΑΔΑ)

με ποια μελετη εγινε η «αποκατασταση» (που εχει καταρευσει )στα Δισκουρια παλιοτερα και

με ποια ξεκινησαν οι εργασιες στο Σταυρο 1 (υπαρχει και Σταυρος 2)

Γιατι πολλα κυκλοφορουν και μαλιστα στο Περιφερειακο χθες δεν δοθηκαν απαντησεις.Αν εχει επικαιροποιηθει οπως διαδιδεται η μελετη της Περιφερειας του 2011 (που στο ΔΣ την αποδεχθηκαν κατα πλειοψηφια και ο κ Σφυρης απεριψε πολυ σωστα) τι ειδους επικαιροποιηση εγινε; Ο χωρος εργασιων ταυτιζεται με τον ΧΑΔΑ1 (παλια χωματερη Διδυμων ) η μηπως εχει βγει και εξω απο εκει; Αναζητουνται οι μελετες θα τις εχουμε συντομα .Τις μελετες δεν τις ζητανε μονο οι οικολογοι αλλα και Δημοτικες παραταξεις. Υπομονη λοιπον θα εχουμε  απαντησεις και τα πραγματα δεν ειναι καθολου οπως δειχνουν αρχικα. Φυσικα επαγγελματιας πολιτικος δεν ειμαι και φυσικα κανω λαθη.Δεν ειναι κατακριτεο να κανεις λαθη.Ο κ Χειβιδοπουλος χθες στο Περιφερειακο ισχυριστηκε πως ο Σταυρος 2 ειναι ο χωρος του Δεματοποιητη.Εκανε λαθος και μετα το παραδεχθηκε. Και ο κ Χειβιδοπουλος ειναι βαθια γνωστης των θεματων της Αργολιδας.Και ομως εκανε λαθος.

Υπομονη λοιπον και ανοχη στα στραβοπατηματα οταν κινεισαι στο σκοταδι.Εξ αλλου γι αυτο υπαρχει το σκοταδι για να μπερδευονται οι ανθρωποι.

Ομως το θεμα ειναι αλλου και οχι στις οποιες μελετες αποκαταστασης του Σταυρου1  και το φωναζω απο το 2008.Καμμια διαχειριση απορριμματων στο Σταυρο πανω απο Διδυμα Φουρνους πανω απο τον υδροφορο οριζοντα της επαρχιας μας. Το να συζηταμε τις οποιες μελετες σημερα ειναι χρησιμο για αναστολη των εργασιων  αλλα οχι καθοριστικο οχι ο στοχος . Πρεπει να βγουμε απο την λογικη της αποκαταστασης του κεντρου της χωματερης του Αναθεματος

Η δικια μου προταση λοιπον ειναι

Με οικονομικο κοστος της Περιφερειας που εγκατεστησε την χωματερη και εχει την ευθυνη.

1.Να φυγει πρωτα απ ολα ο Δεματοποιητης απο τον χωρο .Οσο υπαρχει ο Δεματοποιητης εκει τοσο σημαινει πως η επαναλειτουργια του χωρου για διαχειριση συμμεικτων απορριμματων συνεχιζει να ειναι μεσα στους σχεδιασμους(ανακτηση ανακυκλωσιμων απο τα συμμεικτα που το ονομαζουν λανθασμενα ΚΔΑΥ κομποστοποιηση με βιοαποδομησιμο μεσα απο συμμεικτα κλπ)

2. Να φυγουν τα χυμα σκουπιδια μεσα σε εμπορευματοκιβωτια οπως φευγουν ολα τα σκουπιδια μας ενα χρονο τωρα.

3,Να φυγουν τα καιομενα καμινια απο χωμα και σκουπιδια

4.Να φυγουν τα δεματα απο συμμεικτα σκουπιδια

Αφου γινουν ολα αυτα και ο χωρος ειναι καθαρος να σκαψουμε στο απαραιτητο βαθος οπου ειναι θαμενα και καμμενα τα παλια σκουπιδια της χωματερης Διδυμων Σταυρος νο1. Αυτα ας δεχθουμε πως μπορουν να «αποκατασταθουν» με υγειονομικη ταφη (οχι μπαζωμα) στον χωρο.

Τελος ο χωρος να φυτευθει και να γινει παρκο περιβαλλοντικης εκπαιδευσης.

Ελπιζω να ειμαι σαφης. Τα ιδια λεω και γραφω χρονια τωρα.Αυτη ειναι η πολιτικη θεση  ενος ανθρωπου που συμμετεχει σημερα στην Περιφερειακη παραταξη Πελοποννησος Οικολογικη.

Χθες στο Περιφερειακο ο κ Τατουλης και ο κ Χειβιδοπουλος υποσχεθηκαν να επισκεφθουν συντομα την Ερμιονιδα και να μας ενημερωσουν.Θα ειμαστε εκει.Και σαν Παραταξη.

Δεν τον γνωριζω προσωπικα  , δεν διαβαζω το ιστολογιο του, δεν ασχολουμαι με οσα γραφει.

Αυτος το εκανε στο παρελθον συστηματικα μεχρι που τον μηνυσα.

Απο το εδωλιο του κατηγορουμενου θα απαντησει καποια στιγμη σε οσα προσβλητικα και συκοφαντικα  για την τιμη την υποληψη την σκεψη ακομα και την οικογενεια μου  εγραψε στο παρελθον. Απλα η δικη καθυστερει για τους γνωστους λογους.Φαινεται πως το ξεχασε και οπως με πληροφορουν γνωστοι και φιλοι αρχισε παλι να αναφερεται στο προσωπο μου απαξιωτικα υβριστικα συκοφαντικα διαστρεφωντας τις αποψεις μου και την κοινωνικη και πολιτικη μου δραση.

Ισως εχει καιρο για ξοδεμα στις αιθουσες των δικαστηριων.Εγω οχι.

Αν συνεχισει ομως φυσικα θα αναγκαστω να υποβαλλω και δευτερη και τριτη και χιλιες  μηνυσεις σε βαρος του.Δεν ασχολουμαι μαζι του ας μην ασχολειται μαζι μου.Απλα πραγματα.Δεν κατεχω δημοσια αξιωματα δεν εκπροσωπω φορεις οι επιθεσεις που δεχομαι μονο σαν προσωπικη επιθεση νοουνται.Και δεν θα μεινουν αναπαντητες θα χρησιμοποιησω καθε νομιμο μεσο για να σταματησουν.Καθε νομιμο μεσο.

Ομως στην αιθουσα του δικαστηριου δεν θα υπαρχει χρονος για δημοσιες διευκρινησεις  πανω στα παρακατω .

Οι μεγαλυτεροι που ζουν στην Ερμιονιδα με γνωριζουν. Για τους νεωτερους ομως αναδημοσιευω αρθρα της τοπικης εφημεριδας της Οικολογικης Κινησης Ερμιονιδας τα ΟΙΚΟ βηματα που γραφουν καποια στοιχεια της ιστοριας του Καταφυκιου και του αγωνα για την σωτηρια του.

Τελος φραγματα καθυστερησης της απορροης του νερου στα φαραγγια δεν σημαινει προφανως λιμνες μεσα στις οποιες κολυμπουν πευκα.Εδω ειμαι κατ αρχην αντιθετος και στο φραγμα Τζερτζελιας. Φραγματα καθυστερησης της απορροης ειναι αυτο ακριβως που καταλαβαινουμε ολοι.Βαθρες ,ανασχεση της ορμης του νερου,μεσα στην κοιτη του ποταμου.

ΟΙΚΟ βηματα 9,10 καλοκαιρι 1991 σελ 12-13

Μετα απο τοσα χρονια μπορω να πως πως ο φιλος που μας ενημερωσε πρωτος για το Καταφυκι ηταν ο τοτε Δημαρχος Κρανιδιου κ Κωστελενος.

cf83ceb5cebb12lsel13

ΟΙΚΟ βηματα  19 σελ3

19oiko-3

ΟΙΚΟβηματα 13

oiko13-13f

Αφισσα για εκδηλωση το 2005 με καλεσμενους τον Δημαρχο Κρανιδιου και τους πρωταγωνιστες εκεινης της μαχης.

Σημ οι επιστημονες που βοηθησαν αφιλοκερδως τοτε με την ΜΠΕ ηταν και ειναι φιλοι μου και συναγωνιστες τοτε στην Ομοσπονδια Οικολογικων Εναλλακτικων Οργανωσεων στην οποια η οικολογικη κινηση Ερμιονιδας ηταν ενεργο   μελος και συμμετειχε μαλιστα στην γραμματεια με το μελος της Deirdre Kennedy .

afissa-05

Αυτες  ειναι οι διευκρινησεις του κ Μπροδήμα και αφου μου ζητα να κλεισω το θεμα εδω το κλεινω.Ετσι γινεται σε πολιτισμενους διαλογους.

http://villadidimo.blogspot.com/

Απαραίτητη μια αναφορά στα όσα έγραψε ο φίλος Μάκης Κατσαϊτης στην ανάρτησή του με τίτλο ‘’Ανοιχτός διάλογος’’ σχετικά με το σχόλιό μου με τίτλο ‘’Σκουπίδια’’ της 27.3.2009. Φιλικά, ως διευκρινήσεις και όχι ως απαντήσεις.

1. Αναφέρει: ‘’… Ποτε δεν εγραψα σε αυτο το ιστολογιο πως πρεπει να γινει δεματοποιηση στον Σταυρο Διδύμων…’.
Μα ούτε και εγώ έγραψα ποτέ ότι έγραψες κάτι τέτοιο! Πρέπει όμως να επισημάνω ότι όταν υπάρχει μια απάντηση ο αναγνώστης καταλαβαίνει ότι υπήρξε ερώτηση. Και όταν δεν έχει υπάρξει ερώτηση τότε, το κείμενο αφήνει, σε βάρος μου, στρεβλές εντυπώσεις στον αναγνώστη.
2. Αναφέρει: ‘’ …. και το μαντρωμα ολων των ιστολογιων σε μια πλευρα και του κ Μπροδ’ημα στην αλλη δεν βοηθαει.’. ….’’

  • Δεν έγραψα για ‘’μάντρωμα’’, η φράση είναι δική σου.
  • Ομως, σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα, ναι, βάζω όλα τα άλλα Blog στην ίδια μοίρα και το δικό μου απέναντι. Γιατί κανένα, απολύτως κανένα, δεν έθεσε το θέμα. Διευκρινίζω βέβαια ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει για κανένα blog, ως σύνολο. Φυσικά κάθε blog έχει την δική του θεματολογία και την δική του προσέγγιση, με δύο λόγια την δική του ταυτότητα. Και υπάρχει μια ποικιλότητα απόλυτα θεμιτή και απόλυτα επιθυμητή.

3. Αναφέρει: »… Αν γίνει στην Κοιλάδα για παράδειγμα τι λέει;».

  • Πρώτα να διευκρινίσω ότι δεν ρώτησα γιατί επελέγησαν τα Δίδυμα αλλά πως επελέγησαν τα Δίδυμα. Ούτε ρώτησα γιατί επελέγησαν τα Δίδυμα και όχι π.χ. η Κοιλάδα. Επομένως το ερώτημα, με την διατύπωση που αναρτήθηκε λειτουργεί, και πάλι, στρεβλά! Που φυσικά, το πιστεύω απόλυτα, δεν έγινε με κακή πρόθεση.
  • Αν η περιοχή που ικανοποιεί, περιβαλλοντικά, τις προϋποθέσεις βρεθεί π.χ. στην Κοιλάδα, τότε ναι, να πάει στην Κοιλάδα. Αν μόνο στα Δίδυμα, τότε ναι, να πάει στα Δίδυμα. Αν στα Δίδυμα και κάπου αλλού τότε θα πάει κάπου αλλού. Αρκετά ΄΄φόρτωσε’’ η επαρχία στα Δίδυμα!
  • Τα θέματα αυτά δεν πάνε με την λογική της κολοκυθιάς. Να κάνουν τα Δίδυμα! Γιατί να κάνουν τα Δίδυμα; Ποιος να κάνει; Να κάνει η Κοιλάδα; Γιατί να κάνει η Κοιλάδα; κλπ.
  • Ακόμη, η αναφορά μου ‘’ξεχάστε την θέση Σταυρός’’ δεν έγινε τυχαία. Ούτε τυχαία ξεκίνησα την παρουσίαση των οχλουσών δραστηριοτήτων που η επαρχία έχει ‘’φορτώσει’’ στα Δίδυμα με το, φαινομενικά άσχετο, θέμα των γεωτρήσεων.

4. Σε ό,τι αφορά την επιστημονική μου ιδιότητα.
Δεν έχει καμία, απολύτως καμία, σχέση με την διαχείριση απορριμμάτων και, επομένως, καμία, απολύτως καμία, ιδιαίτερη βαρύτητα. Κακώς γίνεται αναφορά. Και διευκρινίζω, προς όλους, ότι δεν επιθυμώ καμία αναφορά σε αυτήν από δω και πέρα.
5. Αναφέρει: ‘’… Το ερωτημα ομως που μπαινει ξανα και ξανα και δεν απανταται απο τον αγαπητο γειτονα ειναι ποια ειναι η θεση του για την δεματοποιηση οπου και αν γινει αυτή…’’.
Αγαπητέ Γεράσιμε έχω γράψει ‘’ …Δεν επιθυμώ, προς το παρόν, να αναφερθώ στο θέμα. Θα το κάνω με τον τρόπο μου και στην ώρα του.’’ Και να διευκρινίσω ότι δεν είμαι, ούτε σκοπεύω να γίνω, πολιτικός. Ούτε φιλοδοξώ να σώσω, μόνος, την επαρχία. Κατά συνέπεια, ερωτήματα που θυμίζουν το παλιό ‘’πάρε θέση’’ το μόνο αποτέλεσμα που έχουν σε μένα είναι να παίρνω … ανάποδες! Απλά γράφω την άποψή μου για κάποια πράγματα και όποιος θέλει τα διαβάζει. Τόσο απλά.
Τέλος, από την πλευρά μου το θέμα αυτό κλείνει εδώ. Θα σε παρακαλέσω να κάνεις το ίδιο και εσύ.
Πρώτον γιατί οι αναγνώστες μας είναι νοήμονα όντα και δεύτερον γιατί αυτό που κάνουμε, όλοι οι blogers που ασχολούνται με θέματα της επαρχίας, είναι πρωτόγνωρο και, πιστεύω, χρήσιμο για την επαρχία.
Και δεν μας αξίζουν τέτοια.

ceb1ceb1cf83cf86cf85cf81ceb7cf82-1ceb1ceb1cf83cf86cf85cf81ceb7cf8221Απο λαθος εσβυσα το ποστ και δεν μπορω να το ξαναβρω (δεν κραταω και αντιγραφα γραφω κατ ευθειαν.Παντως η συνεντευξη του Δημαρχου ειναι εδω.

Χοντρικα ζητησα απο τον κ Μπροδημα την θεση του για την δεματοποιηση.

Διευκρινηση απο τον Δημαρχο πως δεν ηταν η ΠΑΠΟΕΡ αυτη που στοχευμενα προσπαθει να παραπληροφορησει και να υπονομευσει το αναπτυξιακο του Δημου Κρανιδίου.

Θα προσπαθησω να το ξαναγραψω οσο το θυμαμαι

Διαβασα  στον γειτονα  [villadidimo.blogspot.com] τα παρακατω

Έφτασε και σε μένα, με λίγες μέρες καθυστέρηση, το κείμενο των θέσεων της ΠΑΠΟΕΡ για το θέμα των απορριμμάτων της επαρχίας μας.
Δεν θα προχωρήσω στην ανάρτηση. Ήδη αναρτήθηκε σε όλα τα ιστολόγια της επαρχίας, έγινε γνωστή.
Με την ευκαιρία όμως θέλω να κάνω μια διευκρίνιση. Δεν επιθυμώ, προς το παρόν, να αναφερθώ στο θέμα. Θα το κάνω με τον τρόπο μου και στην ώρα του.
Όμως, πρέπει να υπογραμίσω το γεγονός ότι, σε όλες τις αναρτήσεις των τελευταίων ημερών, για ένα πράγμα δεν διάβασα κάτι.
Για το πως επελέγη η θέση Σταυρός Διδύμων.
Καμία αναφορά!
Υποτίθεται ότι η επιλογή του χώρου υπακούει σε κάποιους κανόνες!
Κάποιες προϋποθέσεις Γεωλογικές, Περιβαλλοντικές, Οικολογικές, Κυκλοφοριακές, κ.α.
Δεν διάβασα καμία αναφορά!
Ως να ΝΕΚΡΩΣΑΝ όλες οι περιβαλλοντικές και οικολογικές ευαισθησίες και συνειδήσεις!
Αναδεικνύοντας έτσι μια λογική και πρακτική του …πισινού.
Μακριά κι ας είναι όπου θέλει!
Και πριν αρχίσω να σχολιάζω και να ενεργώ, με τον τρόπο που αρμόζει, λέω, ότι αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι, το μόνο ‘’προσόν’’ της θέσης αυτής είναι ότι βρίσκεται στα όρια του δ.δ. Διδύμων και οι τρεις ψήφοι της πολιτικά ηλίθιας πεντάδας που εκλέξαμε!
Τίποτα άλλο!
Είναι έτσι ή μου διαφεύγει κάτι;
Και κάτι ακόμη. Κύριοι οικολογούντες, περιβαλοντολογούντες, διοικούντες, κλπ, ξεχάστε την θέση Σταυρός Διδύμων.
Ψάξτε για αλλού!

Σας ενημερώνουμε έγκαιρα, πολύ έγκαιρα!

Ποτε δεν εγραψα σε αυτο το ιστολογιο πως πρεπει να γινει δεματοποιηση στον Σταυρο Διδύμων και το μαντρωμα ολων των ιστολογιων σε μια πλευρα και του κ Μπροδ’ημα στην αλλη δεν βοηθαει.Το ερωτημα ομως που μπαινει ξανα και ξανα και δεν απανταται απο τον αγαπητο γειτονα ειναι ποια ειναι η θεση του για την δεματοποιηση οπου και αν γινει αυτη.

Αν γινει στην Κοιλαδα για παραδειγμα τι λεει;Περιμενω την θεση του εστω και καθυστερημενα  με ολο το βαρος που θα εχει αυτη η θεση λογω της επιστημονικης του ιδιοτητας.

ceb1ceb1cf83cf86cf85cf81ceb7cf822-tmhma1Οσο για το κλεισιμο της επιστολης του Δημαρχου κ Σφυρή θα πρεπει να ξεκαθαριστει πως δεν ειναι η ΠΑΠΟΕΡ με την δημοσια ημερίδα της στην οποια τοποθετηθηκε ο κ Δημαρχος για πολύ ωρα που παραπληροφορει με στοχο την μη υλοποιηση οποιουδήποτε εργου που αφορα την υποδομη αλλα και την αναπτυξιακη πορεια του Δημου μας.

Και φυσικα θα πρεπει να δηλωθουν τα μεγαλα οικονομικα συμφεροντα που στοχο εχουν την μοναδα πυρολησης που θα καψει τα δεματα των απορριμματων στοceb1ceb1cf83cf86cf85cf81ceb7cf822ergostasuioενεργειακη πολιτικη ποιου στ αληθεια.

Αν ο στοχος ειναι η πυροληση και αν η πυροληση με τις εκπομπες διοξειδιου του ανθρακα (θυμηθειτε την ωρα της γης, την μειωση της καταναλωσης ενεργειας που προερχεται απο καυση ,για να σωσουμε  τον πλανητη) και την τοξικη της σταχτη ειναι φιλικη προς το περιβαλλον.Γιατι δεν μας παρουσιαζεται ολη η εικονα για να σκεφτουμε αν συμφωνουμε;

Που κολαει η ανακυκλωση σε ολα αυτα;Εχει συμφερον το εργοστασιο πυρολησης να γινεται ανακυκλωση που θα του στερει υλικο;

Στο ΚΔΑΥ θα μαζευονται σε χωριστα δεματα χαρτι γυαλι αλουμινιο και που θα αποθηκευεται το χαρτί;

Θα επεξεργαζόμαστε  το στερεο υπόλειμα της βιολογικης επεξεργασίας και θα το  απομακρυνουμε τακτικα  προς αδρανοποιηση ΠΟΥ και περαιτερω διαθεση τι ειδους; ceb1ceb1cf83cf86cf85cf81ceb7cf822kompostΜιλαμε για κομποστοποιηση του οργανικου φορτιου; Που θα γινεται ο διαχωρισμός του οργανικου απο τα υπολοιπα στην πηγη ta σπίτια η στον χωρο δεματοποιησης;

Τι BOD5 θα εχει το νερο του βιολογικου και ποιες καλλιεργειες θα αρδευονται με αυτο;

Oi εποχουμενοι που θα επιμορφωθουν ειναι μαλλον δαιμων του τυπογραφειου.Εμεις οι κατοικοι της Ερμιονιδας δεν θελουμε αλλη επιμορφωση.Παραμορφωθηκαμε.Ανακυκλωση -κομποστοποιηση θελουμε.

Οσο για την αποκατασταση των χωματερωνceb1ceb1cf83cf86cf85cf81ceb7cf822xvmaterew Θα γινουν στ αληθεια χωροι πρασινου στα Δισκουρια το Καρακασι την Ερμιόνη και διπλα στον χωρο δεματοποιησης στα Διδυμα ,οπου θα πηγαινουμε με τα παιδια μας να φαμε κεφτεδακια; Χωροι πρασινου και κοινης ωφελειας! Να το δουμε…


Το ¨Ονομα Χώρου
www.didyma.gr

 Διαγράφτηκε από τον Γιώργο  Μπροδήμα,
σύμφωνα με την 486/171/4.7.2008  απόφαση της ΕΕΤΤ.

Οι ιστοσελίδες που ήταν  αναρτημένες σε αυτήν την

 διεύθυνση, είναι τώρα αναρτημένες στην  διεύθυνση

www.e-didyma.gr

Κρίμα που ο Δήμος Κρανιδίου με την ανενεργή σελίδα του προχώρησε τελικά σε αυτη τη εκδικητική και χωρίς νόημα απαγόρευση.Κρίμα

 

Δεν παραπέμπω απλά στο πολύ καλό ιστολόγιο http://thelonapo.blogspot.com/ αντιγράφω ολο το κείμενο μήπως τυχόν και βαρεθείτε να κάνεται κλικ.
Συμφωνώ με τον Στέφανο σε οσα γράφει και προσθέτω
Πιστεύω πώς η ουσία ειναι η αντίθεση κάποιων πολιτών με την αναρχη και χωρίς ορια και στόχους ανάπτυξη που κάποια κατασκευαστικά και οικονομικά συμφέροντα προωθούν στην επαρχία μας.
Αντίθεση οχι συγκροτημένη, οχι οργανωμένη ,χωρίς συνέχεια πολλές φορές, αλλά σωστή οσον αφορά εμένα.
Τώρα η ολη ιστορία με το ιστολόγιο του κ Μπροδήμα (σοβαρό ,επώνυμο και με τεκμηριωμένες τοποθετήσεις ) ειναι ενα παρεπόμενο αυτής της διαφορετικής στάσης.
Κάποιοι θύμωσαν και ειπαν χωρίς να σκεφτούν τις συνέπειες «θα του κλείσω το ιστολόγιο να μάθει αλλη φορά να δημιουργεί προβλήματα». Και εκεί το θέμα πήρε αλλες διαστάσεις. Δημοκρατίας .
Με συνεπεια ο Δήμος μας να διασύρεται και να γίνεται γνωστός πανελλαδικά οχι για τα θετικά του αλλά για μια πράξη αυταρχισμού, αδιέξοδη.
Αυτό δεν το θέλει κανείς μας.
Ο Δήμος πρέπει να κάνει πίσω.
Αν δεν κάνει ,η διαμαρτυρία θα συνεχίσει μια διαμαρτυρία που κάνει κακό στην Ερμιονίδα αλλά ειναι θέμα αρχών και δεν μπορεί κανείς να συγκαλύψει το θέμα.
Ελπίζω καποιοι στον Δήμο να παρακολουθούν το διαδύκτιο (ειναι ενημερωμένοι με mail στην ΄σελίδα του Δήμου  ) και να επικρατήσουν οι πιο ψύχραιμοι (και με πιο πολιτική στάση) υπεύθυνοι. Δεν ειναι τόσο κακό να πάρεις λάθος απόφαση,το πρόβλημα ειναι οταν δεν αναγνωρίζεις πώς πρέπει να κάνεις πίσω.
Τώρα, για τις επιπτώσεις απο την αναπτυξη αυτού του τύπου,η συζήτηση πρέπει να συνεχίσει ,η σύγκρουση απόψεων ειναι θετική (κανείς αλάθητος ) αλλά με σεβασμό στην ελευθερία της γνώμης του κάθε πολίτη και χωρίς λογοκρισία.
Αυτή εινα η δική μου γνώμη
Αυτό ειναι το αρθρο:
Θέλω σήμερα να παραθέσω μερικά ακόμη στοιχεία για την υπόθεση. Τα περισσότερα από αυτά είναι δημοσιευμένα στην Ιστοσελίδα του Γιώργου Μπροδήμα, αλλά θα προσθέσω και μερικά νέα στοιχεία που έχουν σημασία.

Να πω κατ’ αρχήν ότι ίσως κάποιοι δεν πρόσεξαν ότι ο Γιώργος Μπροδήμας είναι επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στα Δίδυμα και η όλη του πρωτοβουλία ξεκινάει από την αγάπη του για τον τόπο του. Το κατά πόσο η διαδικτυακή του παρέμβαση είναι πράξη ευθύνης ένος ενεργού πολίτη , δεν είναι κάτι που έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε εμείς και ούτε μας απασχολεί στην συγκεκριμένη στιγμή. Αυτό και σαν μια «απάντηση» σε όσους εκπλήσσονται εν μέρει για τη σιωπή του μέχρι στιγμής. Αλλά ας το αφήσουμε προς το παρόν εδώ και ας ξαναπάμε στο κυρίως, το οποίο επιμένω (τώρα πολύ περισσότερο) ότι είναι πάρα πολύ σοβαρό και άπτεται συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των πολιτών.

Πρώτα πρώτα ας διαβάσουμε μια φορά ακόμη το κείμενο της προσφυγής του Δήμου Κρανιδίου. Το πρώτο «φάουλ» αυτού του εγγράφου είναι ο χαρακτηρισμός που υπάρχει στο θέμα του για «παράνομη χρήση». Ακόμη και αν ο Δήμος στηρίζεται στην ύπαρξη ενός μεταγενέστερου νόμου (ΦΕΚ 717/Β/27-5-2005) για τα γεωγραφικά τοπωνύμια, δεν έχει κανένα δικαίωμα να χαρακτηρίζει παράνομη τη χρήση, αφού ο ιδιώτης έχει ζητήσει νόμιμη άδεια χρήσης από τον αρμόδιο Φορέα και την έχει πάρει. Αρα αν κάποιος είχε παρανομήσει , αυτός είναι ο Φορέας ονοματοδοσίας και όχι ο ιδιώτης και εναντίον αυτού θα μπορούσε να στραφεί ο Δήμος.

Και εδώ θα προσθέσω ένα νέο στοιχείο που ενισχύει το παραπάνω επιχείρημα. Όπως είναι γνωστό, η σύμβαση ονοματοδοσίας που συνάπτεται μεταξύ του Φορέα του ελληνικού domain και του κάθε φυσικού ή νομικού προσώπου είναι συνήθως διετής. Επομένως η κατοχύρωση του ονόματος didyma.gr έχει ανανεωθεί από το 2004 τουλάχιστον δύο φορές, όπως αναφέρει και ο ίδιος ο κ. Μπροδήμας στα πρακτικά της ακρόασης. Μάλιστα η τελευταία ανανέωση έγινε μέσα στο 2008 – στις 14 Μαρτίου – και το επιβεβαιώνω προσωπικά, μια και έχω στην κατοχή μου την κοινοποίηση της Forth για την ανανέωση του ονόματος έως το 2010. Αναρωτιέμαι, αν υπήρχε θέμα «παράνομης» ονοματοδοσίας δεν θάπρεπε να επιληφθεί αυτεπάγγελτα ο ίδιος ο Φορέας του ελληνικού domain? Και επειδή αυτό δεν έγινε, δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν. Η η κατοχύρωση του ονόματος είναι καθ’ όλα νόμιμη και άρα η προσφυγή του Δήμου κακώς έγινε κατ’αρχήν δεκτή με τον χαρακτηρισμό «παράνομη χρήση» ή αυτός που παρανόμησε είναι το ελληνικό domain.gr και άρα πάλι η προσφυγή κατά του κ.Μπροδήμα κακώς έγινε δεκτή.

Το δεύτερο σημείο της προσφυγής του Δήμου το οποίο είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τον Γιώργο Μπροδήμα είναι ο ισχυρισμός της Δημοτικής Αρχής ότι «υφίσταται βλάβη» από τη λειτουργία της ιστοσελίδας. Οι ισχυρισμοί ότι δήθεν όσοι επισκέπτονται την εν λόγω ιστοσελίδα «μπερδεύονται και νομίζουν πως είναι του Δήμου» είναι αστείοι, αλλά και τα όσα ισχυρίστηκε ο αντιδήμαρχος στην ακροαματική διαδικασία δεν στοιχειοθετούν βλάβη του Δήμου. Είναι όμως προκλητικό να λέει ο Αντιδήμαρχος αυτά που λέει στις σελίδες 8 και 9 των πρακτικών της ακροαματικής διαδικασίας περί «αντιδικίας» με τον πολίτη. Αυτό δείχνει και τις πραγματικές προθέσεις της Δημοτικής Αρχής, να φιμώσει δηλαδή μια φωνή που «ενοχλεί». Αφού υπάρχει «αντιδικία» γιατί δεν προσφεύγει ο Δήμος στην Δικαιοσύνη?

Αλλά ας πάμε και στην ουσία του πολύ συγκεκριμένου θέματος.

Από όλα τα παραπάνω είναι προφανές ότι ο Δήμος Κρανιδίου έχει άγνοια νέων μέσων και διαδικτύου. Και αυτοί που τον συμβούλεψαν για τις ενέργειες του μάλλον έχουν άγνοια και αυτοί. Είναι αστείο να θεωρεί κάποιος ότι μπορείς έτσι απλά να φιμώσεις μια φωνή αντίδρασης στο διαδίκτυο, πόσο μάλλον όταν αυτή δεν κρύβεται αλλά είναι επώνυμη και τεκμηριωμένη. Αν ο Δήμος είχε στοιχειώδεις γνώσεις διαδικτύου θα ήξερε και πώς να διεκδικήσει το domain και να το πάρει χωρίς να προκαλέσει τριβές και αντιθέσεις με οποιονδήποτε πολίτη, αλλά και πώς να μην δώσει λαβή για αρνητικά σχόλια σε βάρος του ότι «απαγορεύει» το διάλογο με τους πολίτες και την πρόσβαση στη δημόσια πληροφορία. Η διαχείριση της ιστοσελίδας του Δήμου, που είναι ουσιαστικά «νεκρή», αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Ας πούμε λοιπόν ότι ο Δήμαρχος «τόσα ήξερε , τόσα έκανε» και ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα επανορθώσει. Εντύπωση όμως προκαλεί τόσο η στάση της ΕΕΤΤ όσο και του ελληνικού domain.gr. Πολύ περισσότερο που σε αντίθεση με την συνήθη πρακτική καθυστερεί πάρα πολύ στο να εκδώσει απόφαση στο θέμα, ίσως διότι ελπίζει να υπάρξει κάποιου είδους συμβιβασμός. Από την άλλη βέβαια είναι προφανές ότι τέτοιου είδους συμβιβασμός μπορεί να υπάρξει μόνο με πρωτοβουλία του Δήμου, ο οποίος πρέπει να ανακαλέσει την προσφυγή του με τους προσβλητικούς για τον Γιώργο Μπροδήμα ισχυρισμούς. Όσο αυτό δεν γίνεται, τόσο Δήμος θα παραμένει έκθετος.

Όμως έκθετη κατά τη γνώμη μου παραμένει και η ΕΕΤΤ, όσο δεν παίρνει θέση και με τη στάση της αυτή δίνει ένα ισχυρό άλωθι σε κάποιους να έχουν στο μιαλό τους να νομοθετήσουν σε βάρος της ελεύθερης έκφρασης των πολιτών στο διαδίκτυο.

Η διάθεση του Γιώργου Μπροδήμα να λήξει το θέμα είναι ξεκάθαρη στο υπόμνημα του προς την ΕΕΤΤ. Όπως επίσης είναι ξεκάθαρη είναι και η θέση του ότι δεν θα δεχθεί ούτε να περιοριστούν συνταγματικά κατοχυρωμένα ατομικά του δικαιώματα, αλλά ούτε και να αποτελέσει η δική του περίπτωση αφορμή για μια γενικότερη ρυθμιση σε βάρος των πολιτών του διαδικτύου και της κοινωνίας γενικότερα. Και σε αυτό τελευταίο πρέπει να είμαστε όλοι αρωγοί.

υ.γ. θα ήθελα να παρακαλέσω τον e-lawyer και δημόσια να μας πει τη γνώμη του για το θέμα.

Δείτε την λίστα στην ανάρτηση της 1/6/08

Υπερασπιστείτε το δικαίωμα της ελεύθερης εκφρασης

Εκτός απο αυτό εδω το ιστολόγιο και αλλα σιγά σιγά δημοσιοποιούν το θέμα. Ειναι σημαντικό,ειναι ουσίας,ειναι δημοκρατίας.

http://exeisminima.gr/

http://naftilos.blogspot.com/2008/06/wwwdidymagr.html

http://khlyst.blogspot.com/2008/06/blog-post_07.html

http://korinthionpolitia.blogspot.com/2008/06/didymagr.html

http://www.drteddy.gr/?p=887

http://stathishaikalis.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

http://kospap.blogspot.com/2008/06/linkslinkslinks.html

http://www.oraelladas.gr/2008/06/04/citizen-jurnalism/

http://papanotas.wordpress.com/2008/06/04/didima/

http://krogias.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

http://argos.wordpress.com/2008/06/06/twin_peaks/

http://imerologio-katastromatos.blogspot.com/

http://zero7gr.wordpress.com/2008/06/04/%ce%be%ce%b5%cf%86%cf%84%ce%af%ce%bb%ce%b1/

http://www.politesenergoi.gr/?p=388

http://proxeirotetradio.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

http://christofas.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

http://sandbox.cs.uchicago.edu/blog_el/?p=516

http://rodiat7.blogspot.com/2008/06/blog-post_3501.html

http://giobigr.blogspot.com/

http://hermionidanews.blogspot.com/2008/06/wwwdidymagr.html

http://nafplio.wordpress.com/2008/05/31/didymagr/

http://thelonapo.blogspot.com/

http://roudi-rodi.blogspot.com/2008/06/wwwdidymagr.html

http://eyaggelistria.blogspot.com/

http://kiveri.blogspot.com/2008/06/wwwdidymagr.html

Για διαβάστε αυτά που γράφει ο κ Μπροδήμας στην ιστοσελίδα του

http://www.didyma.gr/

αναδημοσιεύει αιτηση του Δήμου Κρανιδίου να καταργηθεί  η σελίδα του

http://www.e-didyma.gr/Docs/E0973.pdf

Φαίνονται λίγο τρομακτικά αυτά τα πράγματα. Απαγορεύουμε την κριτική και διατάσουμε την φίμωση

Ποιός παθαίνει βλάβη απο την λειτουργεία αυτού του δικτυακού τόπου; Επειδή δηλαδή εγραψε εναντίον του Δημάρχου για τον δρόμο Λαμπαγιανά -Σαλάντι θα τον φιμώσουνε με νομικίστικα τερτίπια;

Ας λειτουργήσει πρώτα ο Δήμος την δική του σελίδα που την εχει παρατήσει και μετά να κυτάει να κλείσει αλλα ιστολόγια. Σελίδα που δουλεύει για λίγες μέρες και μετά χάνεται, με το βιογραφικό του Δημάρχου πρώτη σελίδα εδώ και μήνες χωρίς χώρο συζήτησης χωρίς ανακοινώσεις και νέα ,χωρίς ζωή.. Και εδώ που τα λέμε πάλι δεν δουλεύει αυτές τις μέρες.

Επικίνδυνα μονοπάτια ανοίγει ο Δήμος Κρανιδίου .Εκδίκηση χωρίς νόημα. Φυσικά και θα βρεί τρόπο να λειτουργήσει ο κ.Μπροδήμας την σελίδα του τελικά.

Και για να εξηγούμαστε. Τον κ Μπροδήμα τον γνωρίζω μόνο μέσα απ το διαδύκτιο και τις σελίδες του.Δεν νομίζω να εχουμε ποτέ συναντηθεί.

Μαΐου 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ

  • 1.415.555

Αρχείο

RSS Ερμιονιδα μας αρεσει δεν μας αρεσει

  • Δαμιανέ Νάκο πρόεδρε της Κ.Ε. Α.Π. του Δήμου ερωτάσθε: ->
     -> Τι διαφορά έχει ο καθαρισμός του καθαρισμένου γηπέδου του ΠΑΟΚ  στο Κρανίδι από αυτό του  δημοτικού γηπέδου Ερμιόνης ;;; Στο Κρανίδι βάλατε ιδιώτη να καθαρίσει τον καθαρισμένο(!) γήπεδο που προηγουμένως είχε καθαρίσει  η Κοινοτική αρχή και στη συνέχεια πλήρωσε ο Δήμος 372 ευρώ με το ΦΠΑ για «το ρετουσάρισμαενώ στο γήπεδο της Ερμιόνης ήρθε ο Αντιδήμαρχ […]
  • Η Λιμενική αρχή ΄Ερμιόνης στο πλαίσιο των καθηκόντων της προς το Δήμο Ερμιονίδας Ν.Π.. Δ.Λ.Τ.ΕΡ. και Κοινότητα Ερμιόνης ...
     Διαβάστε την αλληλογραφία και τα συμπεράσματα δικά σας  -> Τι άλλο να πούμε ...Σημείωση του blogger: -> Εάν οι πιο πάνω Υπηρεσίες και Φορείς του Δήμου δεν συμμορφωθούν με τις συστάσεις της Λιμενικής αρχής, το πρόστιμο  που θα επιβάλλει - εάν εφαρμόσει τον Κανονισμό Λιμένος η Λ.Α. - θα το πληρώσουν οι αρμόδιοι και υπεύθυνοι του Δήμου. - Άρχοντες της Ερ […]

RSS arcadia portal

  • Βροντερό «όχι» του Δημοτικού Συμβουλίου Γορτυνίας για την εγκατάσταση των ανεμογεννητριών στο Μαίναλο 18 Μαΐου, 2021
    Στην συνεδρίαση της 17ης Μαΐου του Δημοτικού Συμβουλίου Γορτυνίας συζητήθηκεεκτός ημερήσιας διάταξηςθέμα,σχετικά με την Έκφραση απόψεων για την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου: «Εγκατάσταση και λειτουργία αιολικού σταθμού παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας ισχύος 36 MW, και των συνοδών έργων πρόσβασης και διασύνδεσης αυτού» της Εταιρείας GREENT […]
  • Κορωνοϊός: Πόσοι είναι οι νοσηλευόμενοι σήμερα στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης 18 Μαΐου, 2021
    Σύμφωνα με την τακτική ημερήσια ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ (eody.gov.gr) τα νέα κρούσματα του κορονοϊού covid-19 που καταγράφηκαν στην Ελλάδα σήμερα Τρίτη 18 Μαΐου, ώς τις 3 το μεσημέρι, ανέρχονταν σε 2.812 Ακολουθεί η ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από τον νέο κορονοϊό (covid-19) που εξέδωσε ο ΕΟΔΥ με δεδομένα έως τις 3 το μεσημέρι σήμερα Τ […]
  • Συμμετοχή στα τμήματα μάθησης του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Δήμου Νότιας Κυνουρίας 18 Μαΐου, 2021
    Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο/η ότι ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Νότιας Κυνουρίας στο οποίο θα υλοποιηθούν προγράμματα Γε […]
  • Τρίπολη: Σύσταση για αποφυγή προσέγγισης στο πεδίο βολής λόγω βολών τυφεκίου 18 Μαΐου, 2021
    Η ΒΟΛΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΤΟΥ 11ΣΠ. Σας γνωρίζουμε ότι την Τετάρτη 19 Μαΐου 2021 θα εκτελεστεί βολή τυφεκίου στο πεδίο βολής Τρίπολης, το πρωί από 08:00 έως 15:00 και τη νύχτα από 18:00 έως 24:00. Παρακαλούμε για την αποφυγή κινήσεων-περιπάτων πλησίον του Πεδίου Βολής και της χρησιμοποίησης των μονοπατιών όπισθεν αυτού. Με εκτίμηση Ο Δντής 3ο […]
  • Τρίπολη: Εξαγγελίες και απαντήσεις Μητσοτάκη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου τον Ιούλιο 18 Μαΐου, 2021
    Την Περιφέρεια Πελοποννήσου επισκέπτεται τον ερχόμενο Ιούλιο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος σε συνέντευξη στην Τρίπολη θα προβεί σε εξαγγελίες και θα δώσει απαντήσεις σε όλα τα ζητήματα που την αφορούν. Αυτό γνωστοποιήθηκε μετά τη συνάντηση που ο πρωθυπουργός είχε νωρίτερα σήμερα Τρίτη 18 Μαΐου, στην Αθήνα, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον περιφερειά […]

Kατηγορίες

Κατηγοριες Tag

COVID19/SARS-CoV-2 ecorap SRF ΚΑΣΑ/ RDF ΚΑΠΑ Αγωνιστικη Συνεργασια Πελοποννησου Αδεσποτα Αναβαλος Ανακυκλωση Ανεμογεννητριες Αντωνης Στασινοπουλος Αφαλάτωση Αφαλατωση Χωνια Βαρουφακης Βασιλης Λαδας Βερβεροντα Βουλευτικες Εκλογες 2015 Γιαννης Γεωργοπουλος Γιορτες ελιας ΔΕΗ Δασος Κορακιας Δεκα τρεις ΧΑΔΑ τριτης γενιας Δελτια τυπου Δημητρης Σφυρης Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Δημοτικο σχολειου Πορτο Χελιου Διαφανεια στην υποθεση ΔΕΣΦΑΚ (Σφαγεια Κρανιδιου) Διαφανεια στο Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Διαφανεια στο σκανδαλο του Δεματοποιητη Διδυμα Δρομοι πεζοδρομια ΕΤΑΔ-ΤΑΙΠΕΔ Ηλεκτροφωτισμος Καραβασιλη Καταφυκι Κεντρο Υγειας Κρανιδιου Κοιλαδα Κυκλοφοριακο Μαρινα Πορτο Χελιου Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Ναυπλιο Πανω Πλατεια Κρανιδι Πεζοδρομια στις πολεις Ποσιμο νερο Πρασινο Σημειο Προεκλογικα Προγραμματα 2019 Προσφυγες Μεταναστες Προσφυγες στην Ερμιονιδα-η εποχή του Γαλαξια ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα ΤΕΡΝΑ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Τατουλης Τζεμι Τσαμαδος Γιαννης Τσιρωνης Φωτιες ΧΑΔΑ Δισκουριων ΧΑΔΑ Νο3 Καμπου Κρανιδιου ΧΑΔΑ Νο 4 Μυλων Κρανιδιου Χριστουγεννα Χρυση Αυγη Ωρα της γης αεροδρομιο αποκατασταση ΧΑΔΑ εκδηλωση ΠΑΠΟΕΡ/CISD Δεματοποιητη επιδομα ανεργιας καυση απορριμματων κοκκιναρι κομποστοποιηση φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χουντα