Ποσες φορες δεν εχουμε ολοι περασει απο την Κλαυθμωνος την πλατεια που πηρε το ονομα της απο τους απολυμενους δημοσιους υπαλληλους.Τα αλλα ονοματα της ειναι Πλατεία των κήπων του Παλαιού Παλατιού (επί Όθωνα), πλατεία του Νομισματοκοπείου. πλατεία του κήπου του υπουργείου Οικονομικών, Πλατεία 25ης Μαρτίου, Πλατεία Δημοκρατίας και από το 1878, το όνομα που έχει μέχρι και σήμερα, «Πλατεία Κλαυθμώνος» καθώς και Πλατεία Εθνικής Συμφιλιώσεως το 1989

Το όνομα «Πλατεία Κλαυθμώνος» το πήρε μετά από χρονογράφημα του περιοδικού Εστία, επειδή εκεί, μπροστά από το υπουργείο Οικονομικών, μαζεύονταν οι απολυμένοι δημόσιοι υπάλληλοι μετά από κάθε εκλογική αναμέτρηση για να διαμαρτυρηθούν για την απόλυσή τους, δεδομένου ότι τότε δεν υπήρχε μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων και η κάθε νέα κυβέρνηση απέλυε τους υπαλλήλους που είχε προσλάβει η προηγούμενη κυβέρνηση και προσλάμβανε τους δικούς της ψηφοφόρους[1]. Ο ανάδοχος του ονόματος της πλατείας Κλαυθμώνος, ο αρθρογράφος της Εστίας στον οποίο οφείλεται το όνομά της, ήταν ο συγγραφέας Δημήτριος Καμπούρογλου (αργότερα μέλος της Ακαδημίας Αθηνών)[2].

Μου εκανε παντα εντυπωση οταν μου ελεγε αυτη την ιστορια η μανα μου στην πραγματικοτητα αναφεροταν σε γεγονοτα πολυ παλια για μενα οταν ακομα οι δημοσιοι υπαλληλοι δεν ηταν μονιμοι αλλα μπαλακι στα χερια του ρουσφετολογικου κομματικου κρατους.Οπως τωρα δηλαδη. Τοτε πριν απο χρονια ολα αυτα μας φαινονταν αδιανοητα.Δουλιες υπηρχαν πολλες και διαλεγες την καλυτερη.

Αλλα αυτη η λεξη με  το κλαμα του ανεργου με βασανιζε απο μικρο σαν εφιαλτης ενος πραγματος που καλα καλα δεν γνωριζα.Οπως η πεινα που μας διηγουνταν οι μεγαλυτεροι εκεινο το “πειναω ” της κατοχης, τα συσιτια ,η το αλλο “μην πετας το ψωμι ειναι αμαρτια”.Και τωρα γυρνας στην πολη και βλεπεις αστεγους και πεινασμενους….

Στην πλατεια λοιπον περνουσα πριν λιγες μερες και επεσε το ματι μου στο Μουσειο .

moyseio1

Εκλεψα λιγο χρονο για να το επισκεφτω 3 ευρω η εισοδος μην το χασετε εχει ενδιαφερον.Αναζητηστε στις παρακατω συνδεσεις πληροφοριες. Και μετα μπορειτε να πατε πισω απ το μουσειο σε ενα καφε πισω στον χρονο.

moyseio2

Διαβαστε ακομα τον Μικρο Ρωμιο την δωρεαν εφημεριδα του μουσειου. Βρηκα ενα καταπληκτικο αφιερωμα για τις φυλακες Συγγρου στο τελευταιο τευχος καθως και για την περιοχη με τα πετρινα αλωνια τα σημερινα Πετραλωνα.Μην το χασετε!

http://www.athenscitymuseum.gr/

Το Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου Ευταξία αποτελείται από συγκρότημα δύο ιστορικών κτηρίων της Αθήνας, επί της οδού Παπαρρηγοπούλου 5-7, που συνδέθηκαν με γέφυρα για τις ανάγκες λειτουργίες του Μουσείου.

Το σπίτι του Σταματίου Δεκόζη Βούρου, Παπαρρηγοπούλου 7, ένα από τα παλαιότερα κτίσματα της μετεπαναστατικής Αθήνας, χτίστηκε το 1833-4 με σχέδια των γερμανών αρχιτεκτόνων G. Lueders και J. Hoffman, στις βόρειες παρυφές της κατεστραμμένης από τον πόλεμο της ανεξαρτησίας, πόλης των Αθηνών. Μαζί με την γειτονική οικία Αφθονίδη, που είχε χτιστεί την ίδια εποχή, απετέλεσαν την πρώτη και προσωρινή κατοικία του πρώτου βασιλικού ζεύγους της νεότερης Ελλάδος, γνωστής από τα κείμενα της εποχής ως το παλαιό παλάτι.

Σύμφωνα με την έρευνα, στα δύο κτήρια που συνενώθηκαν, από τον αρχιτέκτονα Hoch, με εντολή του Βασιλέα Όθωνος για να καλυφθούν οι ανάγκες της κατοικίας των βασιλέων και του διοικητικού κέντρου του νεοσύστατου ελληνικού Κράτους, έζησαν οι Βασιλείς από το 1836 ως το 1842, που μετακόμισαν στο κτήριο της Βουλής των Ελλήνων.

Η οικία Σ. Δ. Βούρου είναι ένα διώροφο κτήριο σε απλή νεοκλασική γραμμή με πρόσοψη σε τριμερή διάταξη, που υπαγορεύεται από τους πεσσούς του ορόφου με τα ευθύγραμμα επίκρανα. Οι κτιστές παραστάδες του κεντρικού τμήματος της πρόσοψης διασπούν τον όγκο και ο κεντρικός άξονας τονίζεται από τη είσοδο με το τοξωτό ανώφλι και το μπαλκόνι του ορόφου με την απλή σιδεριά και τα λεπτοδουλεμένα φουρούσια. H διαίρεση σε δύο ορόφους τονίζεται με την οριζόντια κορνίζα, που διατρέχει την πρόσοψη στο ύψος του προβόλου.

Το κτήριο της Παπαρρηγοπούλου 5 χτίστηκε με σχέδια του στρατιωτικού μηχανικού Γεράσιμου Μεταξά το 1859, για κατοικία του γιού του Σταματίου Δεκόζη Βούρου, Κωνσταντίνο.

Είναι διώροφο κτίριο, η αρχική πρόσοψη του οποίου έχει αλλοιωθεί από μεταγενέστερες επεμβάσεις. Το 1916 έγινε ριζική αναμόρφωση με σχέδια του αρχιτέκτονα Αναστάσιου Χέλμη, σύμφωνα με τις τάσεις του εκλεκτικισμού, που επικρατούσε αυτή την εποχή στην Ελλάδα.

Τα δύο κτήρια ανακαινίστηκαν από τον Ιωάννη Τραυλό το 1950.

http://www.athenscitymuseum.gr/gr/efarmoges/athens-1842/

http://blackduckgarden.gr/

http://mikros-romios.gr/

Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς.

Η μεγάλη κοινωνική σύγκρουση στην Αθήνα του 19oυ αιώνα

Σχεδόν στην αφάνεια παραμένει η μεγάλη κοινωνική αντιπαράθεση που ξέσπασε στην Αθήνα, την τελευταία εικοσιπενταετία του 19ου αιώνα. «Χαβιαροχανίτες» και «Χρυσοκάνθαρους» αποκαλούσαν ο λαός και τα λαϊκά έντυπά του τους νεόπλουτους που επρόκειτο να διαμορφώσουν την ανύπαρκτη αστική τάξη και να κομίσουν μεγάλες κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές ανακατατάξεις. Συνδέθηκαν με τον Χαρίλαο Τρικούπη και στην εμφάνισή τους αντέδρασε το γηγενές λαϊκό αθηναϊκό στοιχείο, καθώς και όλοι εκείνοι που είχαν συρρεύσει από τις επαρχίες αναζητώντας καλύτερη τύχη και ζωή. Όπως ήταν αυτονόητο, οι τελευταίοι βγήκαν ηττημένοι από αυτή την αντιπαράθεση. Ωστόσο, χρησιμοποίησαν σε υπερθετικό βαθμό τη σάτιρα και το λαϊκό σκώμμα, έδωσαν επί πολλά χρόνια τον όμορφο αγώνα τους για να φύγουν ηττημένοι παραδίδοντας τη θέση τους στη νέα Αθήνα, των πολυτελών μεγάρων και των ευρωπαϊκών συνηθειών.

H κηδεία ενός «χρυσογαϊδάρου», όπως την είδε η εφημερίδα ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ.
Το περίτεχνο και χρυσοποίκιλτο φέρετρο συνοδεύουν οι πολιτικοί αρχηγοί της εποχής (Τρικούπης, Ζαϊμης κ.ά.), συγγενείς και φίλοι, ενώ αριστερά διακρίνεται ο λαός.

Χαρίλαος Τρικούπης,
πλούσιοι και αφελείς

Αναμφισβήτητα η εμφάνιση του Χαρίλαου Τρικούπη στην πολιτική σκηνή υπήρξε ορόσημο. Από τότε παρατηρείται αξιοσημείωτη πρόοδος σε όλες τις κοινωνικές εκδηλώσεις. Επίκεντρο της κίνησης αυτής υπήρξε η Αθήνα. Πολλοί Έλληνες ομογενείς, οι οποίοι είχαν δημιουργήσει σημαντικές περιουσίες, εγκαθίστανται στην αναπτυσσόμενη και πολλά υποσχόμενη πρωτεύουσα. Ανήγειραν μέγαρα και άνοιγαν τις πολυτελείς αίθουσές τους, μεταφέροντας και τις συνήθειες της ευρωπαϊκής ζωής.
Πλούτος και πολυτέλεια, χαρακτηριστικά μάλλον άγνωστα στη μικρή και φτωχή κοινωνία της ελληνικής πρωτεύουσας, η οποία ήταν συνηθισμένη σε εκδηλώσεις «χαμηλών τόνων», σε οικογενειακές ή γειτονικές συναθροίσεις. Έτσι, οι –κυριολεκτικά– αφελείς Αθηναίοι σκανδαλίζονταν από τη σπάταλη ζωή και την πολυτέλεια των νέων αθηναϊκών μεγάρων. «Διέβλεπαν μυρίους κινδύνους εκ της εισαγωγής ξένων εξεων, όχι μόνον ένεκα της οικονομικής καταστάσεως της χώρας, αλλά και εκ της παραφθοράς των ηθών, των χαρακτηριζόντων την ελληνικήν κοινωνίαν», όπως έγραψε ο Βελλιανίτης, συμπληρώνοντας, ωστόσο, ότι «ο ρους της ζωης δεν ηδύνατο νa σταματήση, η δε μεταβολή αύτη ήτο συνέπεια της γενικής προόδου».

Η πλέον επιτυχής απεικόνιση «Χρυσοκανθάρου» όπως αποδόθηκε σε σκίτσο από τον Μ. Αθανασιάδη. Το έντομο φέρει το κεφάλι του Ανδρέα Συγγρού.

xav2

Το παρατσούκλι:
Χαβιαρόχανο (-ίτης)

Από πού προήλθαν οι ονομασίες χαβιαρόχανο και χαβιαροχανίτης που χρησιμοποιήθηκαν για να σατιρίζονται οι πλούσιοι ομογενείς, κυρίως οι προερχόμενοι από την Κωνσταντινούπολη; Το Χαβιαρόχανον ήταν σύμπλεγμα κτιρίων στον Γαλατά της Κωνσταντινουπόλεως, όπου υπήρχε ένα αρχαίο χάνι (ξενώνας). Το όνομά του οφειλόταν στο γεγονός ότι εκεί άνοιξαν καταστήματα χαβιαράδων. Από τα μέσα του 19ου αιώνα εγκαταστάθηκαν τραπεζιτικά και χρηματιστικά γραφεία, οπότε το Χαβιαρόχανο μετατράπηκε σε Χρηματιστήριο. Εκεί, κατά την περίοδο της ακμής του Ελληνισμού της Κωνσταντινουπόλεως, διεξάγονταν κολοσσιαίες εργασίες και σχηματίσθηκαν οι μεγάλες ελληνικές περιουσίες που σώζονταν μέχρι τα τέλη περίπου του 20ού αιώνα.
Το ελληνικό στοιχείο κυριαρχούσε στο Χαβιαρόχανο. Τόση ήταν η κίνηση των εργασιών, ώστε μικρά τμήματα των διαδρόμων του Χαβιαρόχανου νοικιάζονταν αντί εκατοντάδων και χιλιάδων λιρών. Στους διαδρόμους αυτούς συνωθείτο το πλήθος των πολυάσχολων εμπόρων, μεσιτών, χρηματιστών, κολλυβιστών, αργυραμοιβών, αχθοφόρων που κουβαλούσαν σάκους χρυσών και αργυρών κοσμημάτων κ.λπ. Βαθμιαία το Χαβιαρόχανο απώλεσε τη σπουδαιότητά του και ήδη τη δεκαετία του 1930 οι άλλοτε πολυσύχναστοι διάδρομοί του κατήντησαν έρημοι, ιδιαίτερα αφού το Χρηματιστήριο μεταφέρθηκε σε ιδιαίτερο κτίριο. «Χαβαριοχανίτες», λοιπόν, η λαϊκή σάτιρα χαρακτήρισε τους Έλληνες ομογενείς που κατέβηκαν από την Κωνσταντινούπολη. Απέκτησαν κοινωνική δύναμη από την άποψη του πλούτου, αλλά και πολιτική δύναμη μέσω της επίδρασής τους στη συναλλαγματική κατάσταση της χώρας.

Το παρατσούκλι:
«Χρυσοκάνθαρος»

«Χρυσοκάνθαρους», δε, γενικότερα τους πλούσιους ομογενείς που συνέρρευσαν και εγκαταστάθηκαν στην Αθήνα από οποιοδήποτε μέρος της υφηλίου. Οι πολυτάλαντοι ομογενείς δεν ήταν όλοι πρότυπα ευγενείας και λεπτότητας. Επιδείκνυαν προκλητικά τα πλούτη τους και εισήγαγαν νέα ήθη που προσέβαλλαν το τοπικό αίσθημα. Σατιρίζονταν και γελοιογραφούνταν από τον Θέμο Άννινο (1845-1916). Οι επιθέσεις έπαιρναν τη μορφή κοινωνικού σκανδάλου, δεδομένου ότι οι περισσότεροι προέρχονταν από τον τραπεζιτικό και εμπορικό κόσμο. Ήταν οι πρωταγωνιστές της ίδρυσης του Χρηματιστηρίου Αθηνών (1876) και ο λαός τούς κόλλησε το παρατσούκλι «Χρυσοκάνθαροι», δηλαδή κατσαρίδες που χρύσιζαν! Η ακριβής έννοια του όρου ανταποκρίνεται στο χρυσοπράσινο σκαθάρι, το έντομο μηλολόνθη και χρυσοκανθαρίς που είναι η γνωστή μας χρυσόμυγα. Τα παλαιότερα λεξικά στο λήμμα «κάνθαρος» σημειώνουν: «ζωύφιον σκαθροίζον την κόπρον εις σφαιρίδια».
Ο Ανδρέας Συγγρός ήταν ένας από τους ομογενείς που πρωταγωνίστησε στην οικονομική ζωή της χώρας και κατηγορήθηκε ως κερδοσκόπος. Στη γελοιογραφία παρουσιάζεται έτοιμος να ασελγήσει στην έντρομη Ελλάδα κρατώντας προτάσεις για δάνειο με υπέρογκο επιτόκιο.

xav3

Στέφανος Ξένος

Στην πραγματικότητα την ονομασία χρησιμοποίησε πρώτος, για ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, ο δημοσιογράφος Στέφανος Ξένος (1821-1894). Η λέξη «πολιτογραφήθηκε» αμέσως και χρησιμοποιήθηκε ως γενική διάκριση ολόκληρης αυτής της τάξης των ανθρώπων, στους οποίους πρέπει να αναγνωριστεί ότι συνετέλεσαν στην ανάπτυξη της νέας κοινωνικής ζωής των Αθηνών. Στην τάξη αυτή έδειχναν προτίμηση τόσο ο Χαρίλαος Τρικούπης όσο και ο Βασιλιάς Γεώργιος Α΄. Ο δεύτερος, μάλιστα, παρακάμπτοντας το αυστηρό βασιλικό πρωτόκολλο της πρώτης δυναστείας, εκδήλωνε ιδιαίτερη εύνοια σε ορισμένα πρόσωπα –όπως ήταν ο Ανδρέας Συγγρός–, τα οποία «υπέστησαν δια τούτο δεινούς ονειδισμούς». Τους αποκαλούσαν «Χαβιαροχανίτας», «αποβράσματα του Γαλατά» και «χρυσογαϊδάρους», ενώ με το πέρασμα του χρόνου η προσωνυμία «Χρυσοκάνθαροι» έχασε τη χλευαστική της χροιά και απέμεινε να χαρακτηρίζει τους ομογενείς που προσέρχονταν από το εξωτερικό, χωρίς πλέον να θεωρείται εμπαιγμός. Ο Επαμεινώνδας Στασινόπουλος, ο οποίος υπεραμύνθηκε γενικότερα της πολιτικής του Χαρίλαου Τρικούπη υποστήριξε πως «τo χαρακτηρισμό του “χρυσοκάνθαρου” θα πρέπει να τον αποδώσουμε περισσότερο στη ζήλεια και στον πτωχοπροδρομισμό των Αθηναίων της εποχής εκείνης».

http://www.youtube.com/watch?v=kHD5nd3QLTg

http://www.koutipandoras.gr/article/1

Τελευταία ενημέρωση 22:15 Την πρόθεσή του να ταξιδέψει τη Δευτέρα στη Μόσχα προκειμένου να υποβάλει αίτημα ένωσης με τη Ρωσία ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της Κριμαίας, Σεργκέι Αξιόνοφ, μετά από την ανακοίνωση των πρώτων «exit poll» για το δημοψήφισμα της Κυριακής που έδωσαν 93% στο «ναι» όσον αφορά την προσάρτηση της χερσονήσου στη Ρωσία. Παράλληλα με μήνυμά του στον προσωπικό του λογαριασμό στο «Twitter» ο κ. Αξιόνοφ έκανε λόγο για «ιστορική απόφαση». Η συμμετοχή στο δημοψήφισμα ξεπέρασε το 80% σε ολόκληρη τη χερσόνησο της Μαύρης Θάλασσας και το 85% στη Σεβαστούπολη.

Afisa 2014

Τεσσερες  χορωδιες Απο την Τριπολη (καταπληκτικη) το Λουτρακι ,το Αργος και απο εμας, τραγουδησαν χτες βραδυ στο Μπουσουλοπουλειο θεατρο Αργους. Παρων και ο Δημαρχος Ερμιονιδας κ Καμιζης . Μια οαση πολιτισμου.Ας πλαισιωσουμε την χορωδια του Μουσικου Συλλογου Ερμιονης.Οι χορωδιες εκτος απο εναν αξιο μαεστρο χρειαζονται  και πολλες καλες φωνες.Αυτο ειναι το υλικο με το οποιο ο μαεστρος θα δουλεψει για να βγει ενα καλυτερο καθε φορα  αποτελεσμα.Στην χορωδια μαθαινεις πολλα και πανω απ ολα πως χρειαζεται συνεργασια και αρμονια αναμεσα στα διαφορετικα μερη για να βγει μια μελωδια που θα κανει οσους την ακουσουν να συγκινηθουν.Ενα μαθημα γενικωτερα για την ζωη μας. Παντως η δικια μας χορωδια ηταν η μονη που ειχε τοσο πολλα μουσικα οργανα να την συνοδευσουν. Και η μονη που κρατηθηκε αυστηρα σε ενα Ελληνικο ρεπερτοριο. martis2014 303

cebacebfcf85cebdceb9ceb5cf82-4

Η ΔΗΣΥΕΡ σας ενημερωνει http://hermionida.blogspot.gr/2014/03/2007-2010_14.html και γω σας υπενθυμιζω

Φλεβαρης2008/

Απριλης2008 /

Αυγουστος2008 /

2008 /

Γεναρης2009

Μαιος2009 /

Σεπτεμβριος2009 /

Νοεμβρης2009 /

Φλεβαρης2010 /

2010 /

Προεκλογικα 2010 /

Η κατασταση στις παιδικες χαρες επι ΔΗΣΥΕΡ ηταν αθλια.Σημερα ειναι τελειως διαφορετικη.Παντου.Καθαρα βαμενα επισκευασμενα.Υπαρχουν παντα προβληματα και ενας προσεχτικος παρατηρητης θα βρει σημεια που χρειαζονται φροντιδα.Καμμια σχεση ομως με το παρελθον.Και μαλιστα εχουμε στο Κρανιδι και μια καινουργια παιδικη χαρα που σφυζει απο ζωη στη Μπαρδουνια.

mpardoynia

Οσο για εκεινη απεναντι απο το Δημαρχειο και διπλα στον ΟΑΕΔ  (εχει σημασια γιατι την βλεπουν οι εκλεγμενοι καθε μερα πηγαινοντας στα καθηκοντα τους)περαστε να την δειτε σημερα και θυμηθειτε πως ηταν τοσα χρονια επι ΔΗΣΥΕΡ.

My beautiful picture

Μπορει σε πολλα να μην εκανε αυτα που θελαμε η ΠΠΣΕ.Στις παιδικες χαρες ομως τα καταφερε και με το παραπανω.Και για την κ Μονα οπως και για τον κ Κοκκαλη μονο καλα λογια μπορει να υπαρχουν.Γιατι ετρεξαν μαζι με τους πολιτες ενεπνευσαν τους πολιτες εβαψαν μαζι μας γιορτασαν στο πλευρο μας και εδωσαν ξανα στο Δημοσιο το μη κερδοσκοπικο , τον χαρακτηρα που του πρεπει.

My beautiful picture

http://www.dimitriskamizis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_21.html

Χωρις σχολια.Η Κωνσταντινα ειναι μια απο εμας.Το αρθρο μας αφορα ολους εμας που κινητοποιηθηκαμε και εδω στην Ερμιονιδα  για την Κωνσταντινα πριν απο χρονια.Η σκεψη μας ειναι κοντα της.

image_preview_htm

http://www.koutipandoras.gr/article/

16 Μαρτίου
Σε μία από τις εργατικές πολυκατοικίες κοντά στον σταθμό του μετρό της La Defense, στην ευρύτερη περιοχή της Ναντέρ, εκεί όπου ο αρχιτεκτονικός μοντερνισμός συναντιέται με τα εργατικά γκέτο μιας μεγαλούπολης στην περιφέρεια του Παρισιού, συνεχίζει να δίνει τη δική της μάχη για την αποκατάσταση της υγείας της η Κωνσταντίνα Κούνεβα. Το όνομά της συμβολίζει τη συνέπεια συνδικαλιστικής και προσωπικής στάσης. Ταυτοχρόνως, η περιπέτειά της είναι μία από τις σοβαρότερες εγκληματικές υποθέσεις, που παραμένουν ανεξιχνίαστες παρά την επικήρυξη των δραστών και την αναψηλάφηση του «φακέλου».

Στη Γαλλία με το παιδί της και με «προίκα» τη συμβολή όλων εκείνων που την ενίσχυσαν οικονομικά ώστε να αντέξει το κόστος δεκάδων χειρουργείων, η Βουλγάρα συνδικαλίστρια συνεχίζει να δίδει μαθήματα αξιοπρέπειας. Πώς είναι να ζεις στη μοναξιά μιας εργατικής πολυκατοικίας με εκατοντάδες ενοίκους από όλες τις χώρες του κόσμου που φοβούνται να επικοινωνήσουν μεταξύ τους; «Είναι μοναχικά αλλά τα καταφέρνουμε», απαντά. Πώς είναι να σου χτυπάνε την πόρτα για να σου πουλήσουν ναρκωτικά, έτσι απλά σαν τους πλασιέ όταν μοιράζουν διαφημιστικά φυλλάδια; «Ξέρουμε να προσέχουμε, μην ανησυχείτε», απαντά.

Aυτή είναι η μία όψη της πραγματικότητας που ζει η Κούνεβα. Η άλλη όψη είναι γεμάτη από την υποστήριξη του γαλλικού συνδικάτου της CGT αλλά και Ελλήνων και Βουλγάρων φίλων, οι οποίοι βοήθησαν στις επαφές της με κλινικές και γιατρούς. Ο Γρηγόρης, ο Χρήστος, η Ειρήνη. Αλλωστε αυτοί οι εξειδικευμένοι γιατροί ήταν το κίνητρο του μεγάλου ταξιδιού στην Ευρώπη. Το παιδί παρακολουθεί κανονικά τα μαθήματα στο λύκειο και η ίδια προσπαθεί να έχει μια κατά το δυνατόν ομαλή καθημερινότητα.

Οι Γάλλοι συνδικαλιστές

Η συνάντηση στην έδρα του μεγάλου γαλλικού συνδικάτου της CGT, στις 27 Φεβρουαρίου, δεν μας αφήνει καμία αμφιβολία για την εκτίμηση που τρέφουν στο πρόσωπό της. Γι’ αυτούς η βία που εκδηλώθηκε παραμονές των Χριστουγέννων του 2008 κατά της νεαρής Βουλγάρας συνδικαλίστριας είναι μια ακόμη έκφραση του ρατσισμού που κρύβεται πίσω από τα συγκεκαλυμμένα συνθήματα ακραίων ευρωσκεπτικιστικών ομάδων στη χώρα. Για την εγκατάσταση της Κούνεβα στο Παρίσι, σημαντική ήταν η βοήθεια της Κοινότητας της Ναντέρ και Γάλλων συνδικαλιστών. Αλλος κουβάλησε τον καναπέ, άλλος το κρεβάτι, τρίτος την ντουλάπα. «Δεν μου λείπει τίποτε», επιμένει η Κούνεβα.

«Είναι η πιο δύσκολη περίπτωση που αντιμετώπισα ποτέ», μας λέει η πλαστική χειρουργός η οποία έχει αναλάβει σειρά επεμβάσεων στο μάτι και στο πρόσωπο. «Οχι, η δυσκολία δεν προέρχεται από τη βλάβη που έχει υποστεί το πρόσωπο αλλά από την εσωτερική βλάβη που προκάλεσε στον οισοφάγο, το στομάχι και την κοιλιακή χώρα το καυστικό οξύ». Η Nταρίνα Κριστίνοβα, η Βουλγάρα γιατρός, που ήλθε «με το Οριάν εξπρές τρίτη θέση» πριν από τριάντα χρόνια στο Παρίσι κι έμεινε μια ολόκληρη ζωή, εργάστηκε πολλά χρόνια σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Συνταξιούχος τώρα απασχολείται σε μεγάλη ιδιωτική κλινική στις Βερσαλλίες. Εκεί θα γίνουν οι σημαντικότερες επεμβάσεις για την αποκατάσταση του προσώπου.

Κι όμως η καθημερινότητα της Κούνεβα, η οποία συνέδεσε το όνομά της με μια απάνθρωπη «εκδίκηση» από κάποιους που ενοχλήθηκαν γιατί τόλμησε να διεκδικήσει αυτονόητες θεσμικές κατακτήσεις στον χώρο των καθαριστριών, δεν γνωρίζει εμπάθειες και απωθημένα εκδίκησης. Περιμένει να τελεσιδικήσουν οι αποφάσεις του Εφετείου και δεν χάνει την ελπίδα της πως «κάποια στιγμή, στο μέλλον οι δράστες θα αποκαλυφθούν και θα δικαστούν για τα εγκλήματά τους».

Στις 5 Ιουνίου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεσή της μετά την προσφυγή της εταιρείας ΟΙΚΟΜΕΤ στην οποία εργαζόταν. Πρωτοδίκως, το δικαστήριο αναγνώρισε την αμέλεια της εταιρείας η οποία, αν και υπήρχαν ενδείξεις πως η Κούνεβα είχε μπει σε κλοιό κινδύνου, δεν την προφύλαξε, δεν δέχτηκε να της αλλάξει βάρδια, ώστε να αποτραπούν οι κίνδυνοι για τη ζωή της. Χριστίνα Κοψίνη, Καθημερινή 

Σε καποιες αναρτησεις  αναφερομαι στην αλλη Αθηνα αυτη που δεν ξερουν οι πολλοι, τις κρυφες γωνιες που ακομα και εγω ο παλιος Αθηναιος ανακαλυπτω στις τωρινες επισκεψεις μου στην πολη.

Γωνιες κρυμμενες, στεκια πολιτισμου και διασκεδασης, ιστορικα σημεια ,μια Αθηνα που προσπερναμε χωρις να γνωριζουμε ποτε.Ειναι σαν ενα κυνηγι  θησαυρου  αυτες οι ανακαλυψεις για μενα και θελω να τις μοιραζομαι μαζι σας.Ετσι η Αθηνα αποκτα για ολους μας ιστορια τα τοπωνυμια σημασια, ο κοσμος της προσωπο.Δεν ειμαστε τουριστες, βιαστικοι διαβατες απο την δουλεια στο σπιτι, γινομαστε κοινωνοι , συμμετοχοι μιας πολης τοσο παλιας, τοσο αρχοντικης, τοσο ομορφης, που ποτε δεν χαθηκε.Κρυβεται για λιγο και μετα ξανα ανθιζει.

Οι εκκλησιες οπως εχω ξαναγραψει ειναι για μενα παντα αγαπημενοι χωροι.Η μυρωδια, το φως και το σκοταδι, η ενεργεια τοσων ανθρωπων που με ελπιδα φοβο πονο λαχταρα μπαινουν διστακτικα μεσα τους χανονται απο αυτο τον κοσμο και πανε καπου που μονο οι ιδιοι ξερουν.Οι εκκλησιες ειναι χωρος θαυμαστος για μενα τον αθεο.Οι ζωγραφιες στον τοιχο,ιστοριες ατελειωτες , το ιερο και τα μυστηρια πισω του, οι ψαλμωδιες που ποτε δεν παυουν να  ηχουν στα αυτια ,οι μυρωδιες απ τα θυμιαματα και τον χωρο ,τα κερια….

Νιωθω μια γαληνη μεσα στις εκκλησιες.Σαν να γυρνω πισω τον χρονο της ζωης μου.Στα χρονια που μικρο παιδακι η γιαγια μου η Αλεξαντρα με πηγαινε πολυ συχνα στην εκκλησια θελωντας να σταλαξει μεσα μου αυτο που πιστευε με τοση δυναμη.Μπορει να φαινεται πως δεν τα καταφερε ομως εκεινη ηξερε πριν φυγει πως κι αν τα ρουχα δεν με χωρεσαν δεν απετυχε σε βαθος.Αλλα αυτη ειναι μια αλλη ιστορια…

Κατηφοριζοντας λοιπον την Ευριπιδου προς τον Κεραμικο ειδα μεσα στα Κινεζικα ενα εκκλησακι φτωχικο κρυμμενο θαλεγες πισω απο την μαντρα.Και μπροστα ενα πλατανο .Μπηκα μεσα και μια ευγενικη κυρια με κατατοπισε .Πηγαδια παντου απο κατω με πληροφορησε .Και μετα μισανοιξε την πορτα του ιερου να μου δειξει την βαση της κολωνας με καρφωμενες πανω της κορδελες κοκκινες και ασπρες επικληση στον Αγιο.Μου εδειξε τις τοιχογραφεις οσες δηλαδη απεμειναν γιατι οι τοιχοι ειναι μπογιατισμενοι.

martis2014 290

Με μαγεψε τοσο πολυ ο χωρος που ντραπηκα να παρω φωτογραφιες του εσωτερικου.Ενιωσα πως μοιραζομουν ενα μυστικο, πως κοιτουσα απο μια χαραμαδα του χρονου και πως δεν μπορουσα να φυλακισω οσα ενιωθα σε εικονες, δεν ειχα το δικαιωμα.

Το μετανιωσα;Ναι τωρα που γραφω θα ειθελα να εχω παρει φωτογραφιες .Ισως καποτε το τολμησω.Απ εξω πηρα δυο μονο.Μπειτε στο διαδικτυο , μαζεψα οτι υπηρχε.Μα το καλυτερο, την αλλη φορα που θα πατε στην Αθηνα κατεβειτε την Ευριπιδου και πηγαιντε στον Αγ Γιαννη στην Κολωνα ακομα και αν δεν πιστευετε πως μια κοκκινη κορδελα θα μεσολαβησει για να σωθει η υγεια σας.Και μονο το οτι χιλιαδες χρονια τωρα και δυο θρησκειες οι ανθρωποι πανε σε αυτο το μερος να ζητησουν βοηθεια του δινει μια ξεχωριστη σημασια.

martis2014 288

http://www.iaath.gr/index.php?option=com_

Άγιος Ιωάννης στην Κολώνα PDF Εκτύπωση E-mail
 Βρίσκεται στην οδό Ευριπίδου 70. Είναι μικρή μονόκλιτη ξυλόστεγη βασιλική, που τοποθετείται στα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Χαρακτηριστικό στοιχείο της είναι ο αρχαίος, με κορινθιακό κιονόκρανο, κίονας, που βρίσκεται στο Ιερό Βήμα και εξέχει από την στέγη. Η αγία Τράπεζα είναι εντοιχισμένη στην αψίδα του Ιερού Βήματος.Η εκκλησία είναι αφιερωμένη στον άγιο Ιωάννη Πρόδρομο και εορτάζει στις 29 Αυγούστου. Οι παλαιοί Αθηναίοι πίστευαν πως ο Τίμιος Πρόδρομος έχει θαυματουργική ιδιότητα ως προς την ίαση από πυρετό. Αναφέρει παράδοση, που διέσωσε ο Δημ.  Κομπούρογλους: Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος «στα τελευταία του έστησε μία κολώνα, και στο θεμέλιο της έδεσε όλες τις αρρώστιες με μετάξια λογιώ-λογιώ χρώματα, και τα έχωσ΄ εκεί βαθιά και από πάνω τους έβαλε την κολώνα και είπε: Σαν θα πεθάνω, όποιος αρρωστήσει, να έρθει να δέσει ένα μετάξι στην κολώνα τρεις κόμπους, με ότι χρώμα έχει η αρρώστια του, και να πει τρεις φορές: «Αϊ-Γιάννη μου, εγώ δένω την αρρώστια μου και η χάρη σου ναν τήνε λύσει», κ΄ ευθύς θα γιατρευτεί». Αυτονόητο είναι  ότι δοξασίες τέτοιες, που έχουν προχριστιανική προέλευση, δεν είναι θεολογικά ορθές.Το 1917 δυτικά της εκκλησίας του Αγίου Ιωάννη και αριστερά στην οδό Ευριπίδου, σε οικόπεδο που ανασκαπτόταν για ανέγερση οικοδομής, βρέθηκε μωσαϊκό δάπεδο και χριστιανικά γλυπτά του 5ου αι. μ.Χ.Η εκκλησία σήμερα είναι ενοριακό παρεκκλήσιο του Ναού του Αγίου Δημητρίου Ψυρρή.

Evripidou+Praxitelous 1905

Οσο για την Ευριπιδου δεν ξερω πως  βλεπαν τους ξενους οι Αρχαιοι Αθηναιοι και ποσο “ξενοι ” ηταν ο Μακεδονας ο Σπαρτιατης η ο κατοικος της Μηλου.Δεν ξερω αν ο Βερβερος Νουμιδης, ο μαυρος σκλαβος απο την κεντρικη Αφρικη, ο Κελτης,ο Αιγυπτιος  και ο Περσης ειχαν τις δικες τους κοινοτητες στην πρωτευουσα του Ανατολικου κοσμου(πρωτευουσα πολιτιστικη και οικονομικη) ειχαν τα εστιατορια, τα στεκκια, τα μαγαζια που πουλουσαν τα μπαχαρικα τους , της εκκλησιες τους σε αυτες τις γειτονιες οπως γινεται σημερα.Και αργοτερα Αραβες, Τουρκοι, Εβραιοι, Αρβανιτες, Φραγκοι, Γερμανοι, Αγγλοι και Γαλλοι.Παντως σιγουρα τοσους Κινεζους η Αθηνα δεν ειχε ποτε ξανα στο παρελθον.

chinatown

Για μενα αυτη η χιλιοχρονη υπαρξη της Αθηνας ειναι μαγικη.Το ανακατεμα λαων και πολιτισμων κοινωνικων ταξεων και μορφωσης  και τελικα το χωνεμα κατω απο την Ακροπολη και το γαλαζιο του ουρανου σε μια συγχρονη καθε φορα πολη.Την δικια μας πολη.Mε τους εργαζομενους ,τους εμπορους , τα αφεντικα και την εργατικη ταξη, τις γυναικες και τους αντρες που κατεβαινουν στο χαμηλοτερο σκαλι πουλανε το ιδιο τους το κορμι για να ζησουν, εκεινα τα συντριμια της ζωης να σερνονται στο δρομο απο δοση σε δοση μεσα στον απολυτο εξευτελισμο,

OMONOIAGETO9

τους καλλιτεχνες και τους τεχνιτες ,τους πλουσιους κλεφτες να ζουν σε παλατια και να  καταστρεφουν ζωες, και τους φτωχους κλεφτες να σου κλεβουν το πορτοφολι με τα λιγα υπαρχοντα σου.

Η φωτο της Ευριπιδου (προς Συνταγμα)αδειας ειναι περιεργη και εξωπραγματικη.Ο δρομος αυτος χωρις το στριμωγμα ανθρωπων και δραστηριοτητων ειναι εξω απο την πραγματικοτητα οπως την ζουμε συνηθως οι επισκεπτες

DSCF6421

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=397289

http://www.authorway.com/enathinais/

http://athensville.blogspot.gr/2010/02/blog-post_18.html

http://www.paranormap.net/article/1764

http://nashvilledominican.org/

Ενας σχεδιασμος που περασε με συνοπτικες διαιδικασιες προεκλογικα απο τον διορισμενο απο το ΠΑΣΟΚ τοτε Περιφερειαρχη κ Χατζημιχαλη.Ενας σχεδιασμος που περασε χωρις να ψηφιστει  απο το Περιφερειακο συμβουλιο γιατι δεν υπηρχε απαρτια (σελ 3 παραγραφος 18).

Για ριξτε μια ματια και τα λεμε.Τι εγινε σε αυτα τα χρονια που περασαν, να δουμε η εξουσια ποσα απο αυτα που υποσχεται τα κανει πραξη.Και με αυτο το κριτηριο να παμε στις καλπες.Σαν ενημερωμενοι πολιτες -σες, σαν δημοκρατες, σαν αριστεροι.

Με γνωση να ανοιξουμε την συζητηση και στην Ερμιονιδα για τις πολιτικες που εφαρμοσαν τα μνημονιακα κομματα ΠΑΣΟΚ -ΝΔ και οι υποψηφιοι τους στην Περιφερεια και την Ερμιονιδα. Γιατι αυτοδιοικηση χωρις πολιτικη αποψη ειναι απατη.Ο τοπικισμος, τα “καλα παιδια” ειναι απατη.Τα γενικολογα και απολιτικα ειναι απατη.Αλλα και η ριζοσπαστικη αριστερα που ζητα την εγκριση μας για να κυβερνησει ας κανει ξεκαθαρο τι θα κρατησει και τι θα αφησει.Με το ζορι δεν θα συρθει κανενας στις καλπες για να ψηφισει το μικροτερο κακο .Η αποχη το λευκο και το ακυρο δεν πρεπει να ειναι επιλογη των ενεργων πολιτων.Αλλα ολοι οι κανονες εχουν και τις εξαιρεσεις τους.Κανενας δεν μας εχει στο τσεπακι .

H παρακατω ερευνα ειναι ενδεικτικη αυτου που οι τοπικοι συνδιασμοι παρουσιαζωνται να αγνοουν με την λογικη που προβαλλουν περι πολυσυλεκτικων πολιτικα ψηφοδελτιων. Δειχνει ακομα την γνωμη που εχει η πλειοψηφια για τον Καλλικρατη που επεβαλλαν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Τελος δειχνει δυστυχως πως ακομα σημερα ενα μεγαλο ποσοστο συμπολιτων μας τελειως πολιτικα και κοντρα στην ζωη επιλεγει Σαμαρα σαν καταλληλοτερο πρωθυπουργο και ενα μικρο ποσοστο νεοναζι.

https://www.efsyn.gr/?p=181673

«Απέτυχε ο Καλλικράτης»

λένε οι οι πολίτες στη μηνιαία έρευνα συγκυρίας της Public Issue για την «Εφ.Συν.»

Η «Εφημερίδα των Συντακτών» παρουσιάζει σήμερα το πρώτο μέρος της «Ερευνας Πολιτικής Συγκυρίας» που πραγματοποίησε αυτό τον μήνα η Public Issue. Η έρευνα, η οποία διεξάγεται σε μηνιαία βάση και ξεκίνησε να δημοσιεύεται αποκλειστικά στην εφημερίδα μας από τον Ιανουάριο, αποτυπώνει την τρέχουσα πολιτική πραγματικότητα περίπου δύο μήνες πριν από τη διπλή εκλογική αναμέτρηση του Μαΐου. Στο σημερινό πρώτο μέρος καταγράφεται το ενδιαφέρον, αλλά και η πρόθεση συμμετοχής στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, αλλά και η δημοτικότητα πολιτικών αρχηγών και κομμάτων. Αύριο, Παρασκευή, θα δημοσιευτούν τα ευρήματα που αφορούν τις ευρωεκλογές (παράσταση νίκης και πρόθεση ψήφου).

Του Τάσου Τσακίρογλου

6a

Δεν φαίνεται να βρίσκει εύφορο έδαφος στους πολίτες η κυβερνητική γραμμή ότι η επικείμενη μάχη των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του Μαΐου έχει μόνο τοπικό ενδιαφέρον και το συνεπαγόμενο συμπέρασμα ότι οι ψηφοφόροι συμμερίζονται την άποψη Σαμαρά-Βενιζέλου πως φτάνουμε στο τέλος των μνημονίων και ότι οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας.

Η μεγάλη πλειοψηφία των ερωτηθέντων στη δημοσκόπηση (64%) δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για την αναμέτρηση αυτή, έναντι του 36% που λέει το αντίθετο. Μάλιστα, οι επτά στους δέκα (73%) δηλώνουν ότι θα πάνε σίγουρα στις κάλπες, ενώ ακόμα ένα 13% απαντά «μάλλον ναι», αναγνωρίζοντας ένα ιδιαίτερο πολιτικό βάρος στις τοπικές εκλογές. Το 6% λέει «μάλλον όχι», το 7% «σίγουρα όχι», ενώ το 2% δεν εκφράζει γνώμη.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η γνώμη των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση για το σχέδιο «Καλλικράτης», που αφορά τη συνένωση δήμων και κοινοτήτων. Οι έξι στους δέκα (64%) δηλώνουν ότι αυτό «απέτυχε» και μόλις το 22% έχει την αντίθετη άποψη. Τέσσερις στους δέκα λένε πως «ούτε πέτυχε ούτε απέτυχε», ενώ το 9% αρνείται να εκφράσει γνώμη. Στο ερώτημα εάν «ο δήμος ή η κοινότητα που κατοικείτε ωφελήθηκε ή όχι;», το 60% απαντά αρνητικά και μόλις οι δύο στους δέκα (21%) θετικά. Το 8% λέει «ούτε ούτε» και το 11% δεν εκφράζει γνώμη. Στο αμιγώς πολιτικό πεδίο, η καταλυτική κρίση και η παρεπόμενη απαξίωση του πολιτικού προσωπικού εκφράζεται από την πτώση των ποσοστών δημοτικότητας όλων των πολιτικών αρχηγών, με πρώτο στο καθοδικό σπιράλ τον Φώτη Κουβέλη, έναν εκ των πρωταγωνιστών στις εξελίξεις περί την Κεντροαριστερά.

Απαξίωση

6bΣτις θετικές γνώμες προηγείται ο Αντώνης Σαμαράς (39%), με δεύτερο τον Αλέξη Τσίπρα (38%). Ακολουθούν: Φώτης Κουβέλης (37%), Πάνος Καμμένος (27%), Δημήτρης Κουτσούμπας (27%), Ευάγγελος Βενιζέλος (18%) και Νίκος Μιχαλολιάκος (9%). Κυρίαρχο στοιχείο, ωστόσο, είναι τα θηριώδη νούμερα των αρνητικών γνωμών, τα οποία κυμαίνονται από το 48% μέχρι το 84%. Στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία προβάδισμα διατηρεί ο κ. Σαμαράς με 40%, έναντι 30% του Α. Τσίπρα, ενώ το 27% λέει «κανένας από τους δύο».

Στο ερώτημα πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ψηφοφόροι από τον τρόπο που η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της χώρας, φαίνεται να εκδηλώνεται όλη η συσσωρευμένη δυσαρέσκεια των πολιτών, αφού από την μεν πρώτη δηλώνουν δυσαρεστημένοι το 82%, από δε τη δεύτερη το 88%. Ικανοποίηση εκφράζουν αντιστοίχως το 18% και το 11%. Το ίδιο αίσθημα απαρέσκειας εκδηλώνεται και στην επιλογή για την «καλύτερη κυβέρνηση για τη χώρα». Εδώ το 44% λέει «καμία από τις δύο», ενώ το 27% προτιμά «μια κυβέρνηση Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ» και το 24% «μια κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ». Στη διαχρονική διάσταση του ερωτήματος (από τον Ιανουάριο), τόσο η πρώτη όσο και η δεύτερη παρουσιάζουν πτωτική τάση, ενώ το «καμία«, ανοδική.

Αρνητική δημοτικότητα

7a

7bΤο ίδιο αρνητικό κοινωνικό κλίμα επικρατεί και στο ερώτημα για τη δημοτικότητα των πολιτικών κομμάτων, όπου οι αρνητικές γνώμες κυμαίνονται μεταξύ 60% και 88%. Στις θετικές γνώμες προβάδισμα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ με 37%, με δεύτερη τη ΔΗΜΑΡ (35%). Ακολουθούν: ΚΚΕ (32%), Ν.Δ. (32%), ΑΝ.ΕΛΛ. (31%), ΠΑΣΟΚ (15%) και Χρυσή Αυγή (10%). Πάντως, συγκριτικά με τον περασμένο μήνα, όλα τα κόμματα εμφανίζουν πτωτική τάση, πλην της ΔΗΜΑΡ, η οποία παρουσιάζει οριακή άνοδο.

«Καλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης» αναδεικνύουν οι συμμετέχοντες στη δημοσκόπηση τον ΣΥΡΙΖΑ (25%), ο οποίος όμως έχει το ίδιο ποσοστό με το «κανένα απ’ αυτά», το ποσοστό του οποίου αυξήθηκε σε σχέση με τον Φεβρουάριο κατά τέσσερις μονάδες (στο 25% από το 21%). Από τα λοιπά κόμματα, τη ΔΗΜΑΡ επιλέγει το 14%, το ΚΚΕ το 13%, τους Ανεξάρτητους Ελληνες το 10% και τη Χρυσή Αυγή το 8%. «Ολα το ίδιο» λέει το 1% και χωρίς γνώμη είναι το 3%.

TAYTOTHTA ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΡΤΙΟΣ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ: PUBLIC ISSUE (Α.Μ. ΕΣΡ: 8) Μέλος WAPOR, ESOMAR, ΣΕΔΕΑ, ΠΕΣΣ

ΑΝΑΘΕΣΗ: «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ»

ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ: Ποσοτική έρευνα, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις στα νοικοκυριά των ερωτώμενων και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, χωρίς κάλπη

ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ: Γενικός πληθυσμός 18 ετών και άνω

ΠΕΡΙΟΧΗ: Πανελλαδική

ΔΕΙΓΜΑ: Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 1.015 άτομα. Η τεχνική split sample χρησιμοποιήθηκε για τις ερωτήσεις των διαγραμμάτων 6-7, 12-13, 21-23, 43-46

ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: 4-10/3/2014

ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ: Ακολουθήθηκε η μέθοδος της πολυσταδιακής στρωματοποιημένης δειγματοληψίας

ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ: Για τα αποτελέσματα της έρευνας και σε διάστημα εμπιστοσύνης 95%, το δειγματοληπτικό σφάλμα (sampling error) υπολογίζεται σε +/-3,2%

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ: Εργάστηκαν 24 ερευνητές και 3 επόπτες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Λόγω στρογγυλοποίησης, ενδέχεται κάποιες κατανομές να μην αθροίζουν στο 100%

Ελαβα και εγω κυκλικο ενημερωτικο μαιλ

 «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ»                                   Κρανίδι, 13-3-2014

 

                                                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ         

                                                                                                                               

 

Προς τους δημότες Δήμου Ερμιονίδας

 

Με την βοήθεια  των μέσων μαζικής ενημέρωσης  (έντυπου και ηλεκτρονικού) επικοινωνώ μαζί σας για να σας αναγγείλω τόσο την τελική μας απόφαση της συνέλευσης της παράταξής μας για την κάθοδό μας στις εκλογές όσο και να σας παρουσιάσω με αίσθημα ευθύνης αλλά και βαρύτατου χρέος τους πρώτους υποψηφίους της παράταξής μας  οι οποίοι προέρχονται από την πόλη του Κρανιδίου

από την Δημοτική Κοινότητα Κρανιδίου τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν σταδιακά και οι υπόλοιποι υποψήφιοι  τόσο από την πόλη του Κρανιδίου όσο και από από  τις υπόλοιπες δημοτικές και τοπικές κοινότητες

 

Η επιτροπή εκλογικού αγώνα  θα επεξεργάζεται  τα στοιχεία των υποψηφίων και θα ανακοινώνει σταδιακά  τους υποψηφίους μας σε μια συνεχή ροή.  

 

Είχαμε υποστηρίξει ότι κύριο μέλημά μας για την κάθοδο μας στις εκλογές είναι να εξασφαλίσουμε τρεις βασικές προϋποθέσεις:

 

Πρώτη προϋπόθεση η συγκρότηση ενός ισχυρού ψηφοδελτίου από υποψηφίους  που θα διακρίνονται από το ύφος τους  ,το ήθος τους ,την επαγγελματική τους καταξίωση, την επιστημονική τους γνώση και την κοινωνική τους προσφορά

 

Δεύτερη προϋπόθεση  ότι επιμένουμε στην πρόταση μας να συνδιαμορφώσουμε  με άλλες δημοτικές κινήσεις ,με τους κοινωνικούς εταίρους , με τους κοινωνικούς συλλόγους ,ένα προοδευτικό κοινωνικό συμβόλαιο,  μία νέα κοινωνική συμφωνία για την πρόοδο του τόπου μας ,για την οικονομική και κοινωνική  ανάπτυξη της Ερμιονίδας

 

Τρίτη προϋπόθεση  είναι  να  διατυπώσουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση , ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσης για την επόμενη δημοτική περίοδο 2014-2019.

Σ΄ αυτήν  την προσπάθεια θα αξιοποιήσουμε τόσο την γνώση ,την εμπειρία ,την επιστημονική κατάρτιση όσο και τον ενθουσιασμό ,τη βούληση ,την θέληση ,την ανανέωση του στελεχιακού μας δυναμικού

 

Εξασφαλίζοντας τις τρεις άνω προϋποθέσεις αποφασίσαμε να δώσουμε τη μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών του 2014 ,απευθυνόμαστε σ΄ όλους τους δημότες του Δήμου μας  και τους καλούμε να υποστηρίξουν  τις προτάσεις μας ,τις θέσεις μας ,τις ιδέες μας .

 

Προσκαλώ όλους τους δημότες να συμμετέχουν σ΄ αυτή την κορυφαία πολιτική διαδικασία .Ήρθε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων , ήρθε η ώρα της μεγάλης ευθύνης

Έχουμε  την δύναμη ,έχουμε την γνώση ,έχουμε την επιστημονική τεκμηρίωση, έχουμε την εμπειρία ,έχουμε τη βούληση να εγγυηθούμε την προοδευτική πορεία του Δήμου, έχουμε την πεποίθηση ότι μπορούμε να ενώσουμε την κοινωνία, να διαμορφώσουμε  μια πλατιά κοινωνική συμμαχία που  θα δουλέψουμε όλοι μαζί αποτελεσματικά και παραγωγικά για τον τόπο μας , για τον Δήμο Ερμιονίδα

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ  ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ  

                   ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

 

  1. Αντωνόπουλος Αντώνης  του  Αθανασίου

Διδάκτωρ  μηχανικός – Δημοτικός Σύμβουλος Κρανιδίου

1999-2006

 

      2.   Γαλιάτσου – Αθανασούλα  Αποστολία  του Τριαντάφυλλου

            Ιδιωτική  υπάλληλος

 

  1. Γκιώνης Ιωάννης του Ανδριανού

Δικηγόρος , δικηγορικού συλλόγου  Ναυπλίου

 

  1. Ευαγγέλου Έλενα του Γεωργίου

Αρχιτέκτων εσωτερικού χώρου – Πτυχιούχος  Κοινωνικής Θεολογίας Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

  1. Καπόγιαννης  Κων/νος του Παναγιώτη  (Κόντος)

Πολιτικός μηχανικός ΤΕ (πολιτικών έργων υποδομής)

 

  1. Κουλούρης Σπύρος  του  Δημητρίου

Συνταξιούχος  Ναυτικός

 

  1. Μπουρίκας Γιώργος του  Ιωάννη

Δικαστικός επιμελητής ,Αντιπρόεδρος του συλλόγου δικαστικών επιμελητών

Εφετείων Ναυπλίου –Καλαμάτας

 

  1. Παριανός Πέτρος του Ιωάννη

Τοπογράφος μηχανικός ΤΕ Δημοτικός Σύμβουλος Κρανιδίου 1987-1990 και

1999-2002 Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας 2013-2014

 

       9.  Σχοινά Ιωάννα του  Αναργύρου

            Ιατρός , Δ/ ντρια ΕΣΥ (Πυρηνικής ιατρικής )

 

      10. Τουτουντζή  - Καμπούρη Δήμητρα του  

            Συνταξιούχος  δημόσιος υπάλληλος  Δημοτική σύμβουλος Ερμιονίδας

            2011-2014

 

      11.  Φωστίνης  Εμμανουήλ του Μιχαήλ

             Καθηγητής μαθηματικών  

 

 

                                                Για την

                                    

                    ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΣΥΜΜΑΧΙΑ  Ε Ρ Μ Ι Ο Ν Ι Δ ΑΣ

                                                          

                                     Ο υποψήφιος  Δήμαρχος           

                                        

                                       ΤΑΣΟΣ  ΛΑΜΠΡΟΥ         

Ενα φιλμακι 24 χρονια παλιο η ερημη πολη το μεσημερι.

Kαι λιγες εικονες απο το 1968

Τουριστικη αξιοποιηση το 1975

http://antifasistikoargolidas.wordpress.com/2014/03/10/ekdilwsi-metanasteusi/

Εκδήλωση του Αντιφασιστικού Μετώπου Αργολίδας για τη Μετανάστευση

poster_metanasteytiki_politiki

 

Το Αντιφασιστικό Αντιρατσιστικό Μέτωπο Αργολίδας σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και το Δίκτυο Καταγραφής Ρατσιστικών Εγκλημάτων οργανώνει εκδήλωση με τίτλο «Μετανάστευση και μεταναστευτική πολιτική». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Βουλευτικό, στο Ναύπλιο, την Παρασκευή 14 Μαρτίου, στις 7 μ.μ.

 

 Προσεχώς Δελτίο Τύπου.
Απριλίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

κοκα κολα

  • 637,249

Αρχείο

RSS Διαυγεια Δημου Ερμιονιδας

RSS Δαπανες Δημου Ερμιονιδας

RSS Περιφερεια Πελοποννησου Αποφασεις

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Αργολικα

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS arcadia portal

  • Η Γέρμα στο Μαλλιαροπούλειο Θέατρο Τρίπολης Απριλίου 24, 2014
    Η παράσταση ΓΕΡΜΑ του Φ.Γκ. Λόρκα σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ αφού ολοκλήρωσε τον επιτυχημένο κύκλο της στον πολυχώρο Vault στην Αθήνα την περίοδο 2013-2014, συνεχίζει την περιοδεία της σε μεγάλες Ελληνικές πόλεις με επόμενο σταθμό μετά την Πάτρα, την πόλη της Τρίπολης και το Μαλλιαροπούλειο Δημοτικό Θέατρο. διαβάστε περισσότερα […]
  • Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές Απριλίου 24, 2014
    Το Πάσχα πέρασε και μαζί με αυτό και η «περίοδος χάριτος». Μπαίνουμε λοιπόν δυναμικά στην τελική ευθεία για την καλοκαιρινή περίοδο. Μετά το πέρας των εορτασμών ίσως ο οργανισμός να χρειαστεί μια μικρή αποτοξίνωση έτσι ώστε να ανακτήσει τις δυνάμεις του. διαβάστε περισσότερα […]
  • Ο εορτασμός του Αγίου Γεωργίου από το Σύλλογο τριών τέκνων «Ο Αρκάς» Απριλίου 24, 2014
    Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε από το σύλλογο τριών τέκνων Ο Αρκάς αρτοκλασία στο εκκλησάκι του Α.Γεωργίου στο Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης. Η παρουσία των πιστών για τον Άγιο Γεώργιο ήταν μεγάλη. διαβάστε περισσότερα […]
  • Η παράσταση «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» στη Μεγαλόπολη Απριλίου 24, 2014
    Η παράσταση «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 29 Απριλίου στο Πνευματικό Κέντρο Μεγαλόπολης. διαβάστε περισσότερα
  • Ο εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς από το ΕΚΑ Απριλίου 24, 2014
    Το Εργατικό Κέντρο Αρκαδίας   και το Νομαρχιακό Τμήμα Αρκαδίας της ΑΔΕΔΥ καλούν τους μαζικούς φορείς της πόλης, τους εργαζόμενους και όλους τους πολίτες να πάρουν  μέρος στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς την  ΠΕΜΠΤΗ 1η  Μάη 2014 και ώρα 10  π.μ στην πλατεία Αγ. Βασιλείου  στην Τρίπολη. διαβάστε περισσότερα […]

Κατηγορίες

Κατηγοριες Tag

3η γιορτη ελιας Aman resorts SRF RDF Αθικια Αλαβανος Αλεκος Αλλη Προταση Αναβαλος Ανεμογεννητριες Αφαλάτωση Βουδουρης Γιαννης Γεωργοπουλος Γκατσος Δεματοποιητης Δημητρης Κοδελας Δημητρης Σιδερης Δημοσια διαβουλευση Δημοτικες εκλογες 2014 Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Ελος Κοιλαδας Ευπλοια Θεσεις ΡΚΕ-Σ Ιστορικα κτηρια Ερμιονιδας Καραβασιλη Καταφυκι Κοινωφελης Επιχειρηση Αθλητισμου Περιβαλλοντος Κοκα Κολα απεργια Λεσχη Αναγνωσης Λιμεναρχειο Λυματολασπη Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Νικος Γοντικας Ξενοδοχεια ΠΑΜΕ Πανω Πλατεια Κρανιδι Πολιτιστικο μονοπατι Πορτοχελιωτικο Kαρναβαλι Πυρηνικα Ρεπουλης ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Σουκος Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα Σωματειο ξενοδοχουπαλληλων ΤΑΙΠΕΔ Τατουλης Υδρα Υποψηφιοι βουλευτες Ερμιονιδας Χριστουγεννα Ωρα της γης αποαναπτυξη-τοπικοποιηση αποκατασταση ΧΑΔΑ αφαλατωση βαρεα μεταλλα στο νερο δισκουρια επιδομα ανεργιας εργατες καθαριοτητας ΟΤΑ εφοπλιστικο κεφαλαιο κατοχη καυση απορριμματων καψιμο Ιουδα κοκκιναρι κομποστοποιηση μαθηματα Γαλλικων παλαια κτηρια στο Κρανιδι σφαγεια Κρανιδιου φολες στα αδεσποτα φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χαβουζα Κρανιδιου χελωνες χουντα

Flickr Photos

Εικόνα 1329

More Photos
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.