H εφημεριδα Ενημερωση Πελοποννησου που κινειται στον συντηρητικο (εως και ακρο δεξιο) χωρο της ενημερωσης στην Πελοποννησο δινει ενα στιγμα, μια ερμηνεια προθεσεων της Ριζοσπαστικης, και ταυτοχρονα διαρεει και πληροφοριες περι δυο τασεων σε αυτη την παραταξη που ενισχυουν την προσπαθεια της για αλλαγη αρδην των ισσοροπιων του αυτοδιοικητικου στιβου της Ερμιονιδας.Εξ αλλου στολιζει το ρεπορταζ με το εξωφυλλο του Αξιον εστι του Θεοδωρακη σε ποιηση Ελυτη θελωντας εμμεσως να προσδωσει αξια στο εγχειρημα η και να το τοποθετησει στον χωρο της (ριζοσπαστικης) αριστερας.

Και ομως.Το κειμενο ερχεται σε αντιστοιξη με την εικονα.Καμμια αναφορα και παλι στην αριστερα . Απολιτικη η παραταξη.

Για να τα δουμε ομως απο κοντα.Ο δημοσιογραφος ( μεταφεροντας προφανως πληροφορηση απο τα μεσα) ελπιζει πως

Μπορούν να γεφυρωθούν, τα παραταξιακά ιδεολογικά χάσματα, που συνήθως οδηγούν στην κοινωνική διάσπαση, με αναρίθμητες επιπτώσεις, πρωτίστως για τον λαό και  φέρουν ενδεχομένως απόλυτη ευθύνη, για την σημερινή κατάσταση της χώρας, εν προκειμένω  και της Ερμιονίδας,

Αναρωτιεμαι πια ειναι τα παραταξιακα ιδεολογικα χασματα που διασπουν τον λαο και φερουν απολυτη την ευθυνη για την σημερινη κατασταση της χωρας.Το προβλημα μας ειναι πως τσακωνομαστε η πως εχουν πεσει τα μαυρα κορακια της ντοπιας και ξενης ολιγαρχιας  και μας πεινουνε το αιμα.

Ειναι μεσα στην αριστερα τα χασματα;Αναμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ .Αναμεσα στα μελη του πρωην ΣΥΝ Eρμιονιδας που παλιοτερα πλαισιωναν για χρονια τις δημοτικες παραταξεις ΔΗΣΥΕΡ και ΠΠΣΕ;

Ειναι μηπως αναμεσα στην αριστερα και την δεξια;

Πρεπει μηπως για να ξεπερασουμε το σημερινο αδιεξοδο   να εχουμε ολοι οι Ελληνες την ιδια ιδεολογια;Και πως θα γινει αυτο οταν κριση σημαινει μεταφορα του κοινωνικου πλουτου σε ολο και λιγωτερα χερια.Προσπαθουν μηπως καποιοι μεσα απο τις δημοτικες παραταξεις να καταργησουν την ταξικη παλη οπως ο ανεκδιηγητος Λασκαρης πριν απο χρονια η ο Μεταξας η η Χουντα;

Και το αλλο παλι «ευρυτερο πολιτικο φασμα» τι σημαινει.

Ευρυτερο του ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας πολιτικο φασμα το καταλαβαινω.Αν και πρεπει να διευκρινιστει.Ποιοι αλλοι πολιτες καλουνται να πλαισιωσουν την παραταξη.Σοσιαλιστες, κομμουνιστες, οικολογοι, δεξιοι….

Αλλα οταν μιλαμε για ευρυτερο πολιτικο φασμα γενικα τι παει να πει.Η για να το πω αλλιως ποιοι δεν ειναι επιθυμητοι στο καλεσμα της Ριζοσπαστικης για «μετουσιωση σε μαχιμη εκλογικη δυναμη«.

Βλεπετε πως οταν φυγει,κρυφτει , μια μικρη λεξουλα απο μια προταση τοτε ολος ο συλλογισμος παυει να εχει νοημα.1301993747Το δημοκρατικο πολιτικο φασμα(γιατι μετα απο αυτο υπαρχει και το σκοταδι) ειναι ΕΝΑ ουρανιο τοξο , ευρυ και πλουσιο .Με πολλα χρωματα και θεσεις.Και το επιμερους πολιτικο φασμα της αριστερας επισης υπαρχει και εχει αρκετα χρωματα και αποχρωσεις.Και η νεα παραταξη πρεπει να επιλεξει το χρωμα της μεσα στην κοινωνια για να μας πεισει.Καθαρα και ξαστερα. Οταν ανακατεψεις ολα τα χρωματα τοτε βγαινει μαυρο.

Οσο για το αποσπασμα

πολίτες  προερχόμενοι, από το ευρύτερο πολιτικό φάσμα, της τοπικής κοινωνίας, θα επιχειρήσουν στην προγραμματισμένη γενική συνέλευσή τους, να παραμερίσουν τις  εγωκεντρικές τους ιδεοληψίες  και τα μικροκομματικά τους οφέλη και δια της λαϊκής συσπείρωσης,  να μετουσιωθούν σε μια μάχιμη, εκλογική παράταξη… 

περι εγωκεντρικων ιδεοληψιων και μικροκομματικα οφελη που θα παραμεριστουν (απο ποιον με ποιο τροπο και ποιος τα οριζει) ελπιζω να ειναι  λογοτεχνικος οιστρος του δημοσιογραφου.Και παραπληροφορηση απο οσους τον ενημερωσαν  που οδηγει στην λανθασμενη εκτιμηση πως η πολιτικη αντιπαραθεση (που πρεπει να υπαρχει μεσα στις συλλογικοτητες )πανω σε συγκεκριμενα θεματα ειναι στην πραγματικοτητα εγωκεντρικες ιδεοληψιες.Και κεινα τα μικροκομματικα οφελη σε ποια κομματα ακριβως αναφερονται.Γιατι οφελη εχουν τα κομματα εξουσιας το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ .Υπαρχουν τετοιες οργανωμενες πολιτικες  τασεις μεσα στην Ριζοσπαστικη;

Τi διαφορετικο μη κομματικο θα εχει αυτη η πολυσυλεκτικη παραταξη απο τις ηδη υπαρχουσες.Ποιοι ειναι οι εκπροσωποι του παλαιοκαμματισμου στους οποιους αναφερεται ο δημοσιογραφος.Ο κ Γεωργοπουλος μηπως ,ο κ Τοκας ,η Λαικη Συσπειρωση,η ο κ Λαμπρου.Δεν ειναι πολυσυλεκτικες αυτες οι παραταξεις (εκτος της Λαικης Συσπειρωσης);Η ΔΗΣΥΕΡ του κ Σφυρη δεν ειχε πολιτεςαπο ολους τους πολιτικους χωρους; Το ιδιο και η ΠΠΣΕ;

Στην δεκαετια του 1990 υπηρχε ενα πλατυ κινημα για να φυγουν οι δημοτικες παραταξεις απο τον κομματικο εναγκαλισμο.Εγινε αυτο και ειδαμε τα αποτελεσματα.Τωρα περασαν τα χρονια.Δεν αρκουν οι καλες προθεσεις συμπολιτων απο ολο το πολιτικο φασμα για να συγκροτηθει μια αποτελεσματικη δημοτικη παραταξη.Η ιδεολογιες τρυπωνουν τα πολιτικα  και οικονομικα συμφεροντα συνεχιζουν να εκφραζονται και τελικα εκ του αποτελεσματος ολοι καταλαβαινουμε σε ποιο πολιτικο χωρο( ΟΧΙ ΚΟΜΜΑ) κινειται μια δημοτικη παραταξη κατα κυριο λογο παρα τις επιμερους διαφορες οσων την πλαισιωνουν.Το ΚΚΕ ειναι το πιο ξεκαθαρο απο την αρχη.

Στα χρονια της υφεσης και της διαλυσης του κοινωνικου κρατους χρειαζομαστε κατι περισσοτερο απο δημοτικες παραταξεις σουπα που το μονο που τις συνεχει ειναι ο τοπικισμος. Χρειαζομαστε οραμα και ιδεολογια  που η αριστερα σαν πολιτικος χωρος διαθετει.Αυτη ειναι η γνωμη μου και αυτη τη παραταξη αναζητω.

Θα δειξει η Ριζοσπαστικη παραταξη κ δημοσιογραφε που θα τοποθετησει τον εαυτο της.Και φοβαμαι πως το δημοσιευμα αυτο σφαζει με το μπαμπακι αυτο το ξεκινημα προσφερωντας δηθεν καλες υπηρεσιες και ευχομενο καλη πορεια με τετοια δημοσιευματα.Γιατι η Ενημερωση Πελοποννησου στο παρελθον τον πολιτικο χωρο και τους ανθρωπους της ΔΗΣΥΕΡ εξεφρασε. Εκτος και αν τωρα αλλαξαν τα πραγματα.

Τελος η Ριζοσπαστικη θα κανει την διαφορα αν και οταν διαμορφωσει θεσεις πανω στα τοπικα προβληματα.Γιατι οχι δυο ουτε καν μια ταση δεν εχω ακουσει να υπαρχει με διαμορφωμενο προγραμμα που να αντιτιθεται στα προγραμματα των αλλων παραταξεων.Για την κοινωνια το νερο τα σκουπιδια την ενεργεια την παραγωγη τον πολιτισμο.Για την ωρα ολα τα προγραμματα τα ιδια λενε.

Και οταν οι θεσεις αυτες γινουν μαχιμη δραση απο συγκεκριμενους ανθρωπους.Μεχρι τοτε το ολο εγχειρημα ειναι στον αερα εκφραζει προθεσεις και δεν αντιστοιχει σε συγκεκριμενους πολιτες της τοπικης κοινωνιας. Και αν θελετε εκει εχουν το προβαδισμα οι αλλες (πολυσυλεκτικες ) παραταξεις γιατι και θεσεις εχουν καποιες απο αυτες και παρελθον και στελεχη που δραστηριοποιουνται στα κοινα απο θεσεις εκπροσωπων εδω και χρονια.

http://enimerosipeloponnisou.blogspot.gr/2013/11/blog-post_22.html

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013


«Για την … «Ερμιονίδα των πολιτών»: Ριζοσπαστική-Κίνηση –Συμμετοχή: Την Κυριακή στην αίθουσα «Συγγρού»

 

Μπορούν οι πολίτες, να αναλάβουν δράση και να «πάρουν την κατάσταση» στα χέρια τους; 
Οι δυσμενείς πολιτικό -οικονομικές συνθήκες που επικρατούν, να αποτελέσουν το εφαλτήριο, για τους ιδίους; Ώστε να εγείρουν την  πρόθεση τους, για ενεργή και ενισχυμένη συμμετοχή, στα «αυτοδιοικητικά δρώμενα», προκειμένου να  αποτάξουν το ίδιο παλαιοκομματικό σύστημα, που «σαφώς πλην εμμέσως», εκτρέφει την «πολιτική μιζέρια» με ό,τι συνεπάγεται αυτή;
Μπορούν να γεφυρωθούν, τα παραταξιακά ιδεολογικά χάσματα, που συνήθως οδηγούν στην κοινωνική διάσπαση, με αναρίθμητες επιπτώσεις, πρωτίστως για τον λαό και  φέρουν ενδεχομένως απόλυτη ευθύνη, για την σημερινή κατάσταση της χώρας, εν προκειμένω  και της Ερμιονίδας, αναπόφευκτα;
Την Κυριακή, στην αίθουσα του σχολείου «Συγγρού»

στην Ερμιόνη, πολίτες  προερχόμενοι, από το ευρύτερο πολιτικό φάσμα, της τοπικής κοινωνίας, θα επιχειρήσουν στην προγραμματισμένη γενική συνέλευσή τους, να παραμερίσουν τις  εγωκεντρικές τους ιδεοληψίες  και τα μικροκομματικά τους οφέλη και δια της λαϊκής συσπείρωσης,  να μετουσιωθούν σε μια μάχιμη, εκλογική παράταξη…
Ουτοπία ή ρηξικέλευθο πολιτικό γεγονός, ικανό να ταράξει τα «λιμνάζοντα ύδατα», στον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης;
Μπορεί να αποτελέσει πραγματική απειλή,  για τον παλαιοκομματισμό και τους όποιους, γνήσιους  εκφραστές του;
Ας περιμένουμε μερικές ώρες … Η «Ριζοσπαστική Κίνηση –Συμμετοχή», ενισχυόμενη με δυο τάσεις, αν την Κυριακή όλα πάνε «κατ’ ευχήν», θα  προσπαθήσει να αλλάξει άρδην, τις  ήδη ευαίσθητες ισορροπίες, του αυτοδιοικητικού στίβου της Ερμιονίδας …Θα δείξει…

 

Το βιντεακι πιο κατω το σηκωνω γιατι ο κ Βερνικος συνδεεται με την περιοχη μας με συγγενικους δεσμους με επιχειρηματιες που δραστηριοποιουνται εδω αλλα και επενδυσεις μεχρι προσφατα (ξενοδοχειο Γιουλη)οπως επισης ειναι και απο τα ιδρυτικα μελη της Ντολφιγκ γκολφ .Ακομα επειδη στην δηλωση του ξεκαθαριζει την σχεση που εχουν οι εξωχωριες με το εφοπλιστικο κεφαλαιο.

Κατα τα αλλα ο κ Βερνικος χωρις να τον γνωριζω προσωπικα ειναι ενας πολυ συμπαθης ανθρωπος.Αγωνιστης κατα της δικτατοριας ενεργος πολιτης στην διαρκεια της μεταπολιτευσης απο τα ιδρυτικα μελη της Green peace Ελλαδας (και προεδρος για καποιο διαστημα),δημοτικος συμβουλος στην Αθηνα και πολλα αλλα. Σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να σταθει διπλα στην αξιολογηση των αλλων εφοπλιστων της χωρας μας.Ειναι μια ειδικη περιπτωση.Μια περιπτωση που δειχνει πως η πραγματικοτητα ειναι συνθετη και το μαυρο ασπρο δεν ειναι παντα ο καλυτερος οδηγος αναλυσης της καταστασης.Ομως πρεπει κιολας να διατηρησουμε την ικανοτητα να βγαζουμε θεση παρ ολες τις αντιφασεις.Να εχουμε δηλαδη το συμπερασμα σε καθε αναζητηση και προβληματισμο. Οπως για παραδειγμα αν οι εξωχωριες ειναι εκτος απο νομιμες και δικαιες για μας τους υπολοιπους.

Η παρακατω αναφορα ειναι απο συνεντευξη του για την δικτατορια(πολυ χρησιμη να την διαβασετε μιας και η επετιος του Πολυτεχνειου ηταν πριν λιγες μερες.

Εκείνη την εποχή θυμάμαι ότι γυρνώντας από διαπραγματεύσεις είχατε φάει και ξύλο. Πώς έγινε;

Σωστά. Αλλά νομίζω ότι δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Αισθάνομαι άσχημα στο να αναφέρομαι πάρα πολύ σε προσωπικές καταστάσεις. Γιατί ήταν τόσοι πολλοί οι φοιτητές και τόσα πολλά τα γεγονότα που ο καθένας θα μπορούσε να περιγράψει την δικιά του ιστορία. Είναι γεγονός ότι στη διάρκεια και όχι μόνο εκείνη την ημέρα όπου πραγματικά κατά κάποιο τρόπο σχεδόν αιμόφυρτος με τραβούσανε ότι πολλές φορές είχα συγκρουστεί με φασίστες στους δρόμους.

Πολλές φορές με είχαν δείρει. Μάλιστα θυμάμαι ότι το 1972 ένα χρόνο πριν είχα κάνει μήνυση σε συγκεκριμένους φασίστες που είχε κάνει μεγάλη εντύπωση πως βρήκα το… Πιστεύω ότι αυτό το γεγονός δηλαδή η συνέχιση της κόντρας οδήγησε και με την κλιμάκωση των γεγονότων σε ακόμα πιο βίαιες εκδηλώσεις δικές τους.

Χτες στην εφημεριδα Αναγνωστης διαβασα το παρακατω

http://www.anagnostis.org/node/917

Κατά των δημοσιογράφων που αναδεικνύουν την προσπάθεια του ΣΔΟΕ για την πάταξη της φοροδιαφυγής, στρέφεται υποψήφιος Δήμαρχος της Ερμιονίδας.

Σε ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα, ζήτα απο το δημοτικό συμβούλιο Ερμιονίδας, να καταγγείλει την συνεχιζόμενη δυσφήμιση της Ερμιονίδας από δημοσιεύματα μέσων ενημέρωσης για τις offshore, που εδρεύουν στην περιοχή του Κρανιδίου.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Τάσος Τόκας ζητάει απο τη Δημοτική αρχή:

`’1)  να καταγγείλει με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου την προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, που δημιουργείται από τα ρεπορτάζ των μεγάλων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών της χώρας ότι οι ντόπιοι κάτοικοι είναι οι υπεύθυνοι για τη δημιουργία του φαινομένου των offshore και των παράνομων δραστηριοτήτων τους.
2)  να διαμαρτυρηθεί στέλνοντας επιστολές σε όλους τους αρμόδιους φορείς, ώστε να σταματήσει αυτή η κατάσταση της συνεχιζόμενης δυσφήμισης της περιοχής μας και της διαπόμπευσης των κατοίκων της και να τονίσει ότι αν υπάρχει παραβατικότητα στην περιοχή μας από τις offshore, πρέπει να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες από τα αρμόδια όργανα και να επιβληθούν οι κατάλληλες κυρώσεις και να πληρωθούν οι φόροι προς το Ελληνικό Δημόσιο.
3)  να προγραμματίσει εκδήλωση με την παρουσία τηλεοπτικών σταθμών για την ενημέρωση του κοινού και την παράθεση στοιχείων με την  πραγματική διάσταση του θέματος`’.

Τώρα που είδε, την διαπόμπευση των κατοίκων και την ταύτιση τους με τους φοροφυγάδες, δεν το γνωρίζουμε.

Το παρακατω συντομο βιντεακι αφορα τις δρασεις,τα σχεδια , την φιλοσοφια για το περιβαλλον σε σχεση με την οικονομικη δραστηριοτητα , και τις θεσεις εργασιας που υπαρχουν και προβλεπονται απο μια επιχειρηση που οχι μονο επενδυει αλλα και εισβαλει με διαφορους τροπους στην κοινωνικη πολιτικη και πολιτιστικη ζωη της περιοχης μας.Απο το δευτερο λεπτο και μετα υπαρχουν ενδιαφερουσες αποψεις και πληροφοριες.

Ο λογος στον κ διευθυντη λοιπον  .

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BD%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

Ινδουισμός

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
 
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Ωμ ή Αούμ: ιερή συλλαβή και σύμβολο του Ινδουισμού.

Ινδουισμός, Ινδοϊσμός,[1] Βραχμανισμός και βραχμανική θρησκεία είναι ονομασίες με τις οποίες περιγράφονται οι πάμπολλες τοπικές θρησκείες, θρησκευτικές πρακτικές και επιμέρους σχολές (αιρέσεις, σαμπραντάγιας) της Ινδίας. Από τους ίδιους τους πιστούς της, η θρησκεία των Ινδών περιγράφεται συνήθως από τη σανσκριτική έκφραση सनातन धर्म, Σανατάνα Ντάρμα, που σημαίνει «αιώνιος νόμος», «αιώνια τάξη» ή «πατρική πίστη». Γενικά ο Ινδουισμός είναι θρησκεία.

Αναφέρεται συχνά ως η αρχαιότερη θρησκεία του κόσμου,καθώς κάποιες από τις ρίζες της ανάγονται στην Εποχή του Σιδήρου. Ο Ινδουισμός είναι η τρίτη μεγαλύτερη θρησκεία του κόσμου σε αριθμό πιστών, μετά το Χριστιανισμό και το Ισλάμ, με περίπου ένα δισεκατομμύριο πιστούς, εκ των οποίων πάνω από το 90% κατοικεί στην Ινδία. Ινδουιστικές κοινότητες βρίσκονται επίσης στο Νεπάλ, τη Σρι Λάνκα, τη Μαλαισία, τη Σιγκαπούρη, το Μαυρίκιο, τα Νησιά Φίτζι, τη Σουρινάμ, τη Γουιάνα, το Τρινιντάντ και Τομπάγκο, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Ινδουισμός βασίζεται στα ιερά κείμενα Βέντα (Βέδες) καθώς και στη διδασκαλία των γκουρού (δασκάλων).

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=345178

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B9%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

Ο Σιχισμός είναι μονοθεϊστική θρησκεία, η οποία ξεκίνησε το 15ο αιώνα μ.Χ. στη βόρεια Ινδία, με επιρροές κυρίως από τον Ινδουισμό και το Ισλάμ.[1] Βασίζεται στις διδασκαλίες του Νάνακ Νεβ και των εννέα διαδόχων του. Το σύστημα αυτό θρησκευτικών φιλοσοφιών είναι γνωστό παραδοσιακά με το όνομα Gurmat (δηλαδή οι διδασκαλίες των γκουρού) ή Sikh Dharma. Η ονομασία «Σιχισμός» προέρχεται από τη λέξη Sikh (Σιχ), η οποία προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα śiṣya που σημαίνει «απόστολος» ή «αρχάριος», ή śikṣa που σημαίνει «διδασκαλία». Οι πιστοί του Σιχισμού είναι γνωστοί ως Σιχ

Διδασκαλία

Ο Χρυσός Ναός (Χαρμαντίρ Σαχίμπ) στο Αμριτσάρ της Ινδίας

Το κύριο δόγμα του Σιχισμού είναι η πίστη στον Vāhigurū (Θεό). Ο Σιχισμός απαιτεί την αναζήτηση της σωτηρίας μέσω της πειθαρχημένης, προσωπικής περισυλλογής, στο όνομα και στο μήνυμα του Θεού. Ο εγωισμός, ο θυμός, η απληστία, η προσκόλληση και η λαγνεία είναι γνωστά ως «Τα Πέντε Κακά», τα οποία επιφέρουν χωρισμό από το Θεό και μπορούν να θεραπευθούν μόνο με την έντονη και αδιάκοπη αφοσίωση προς αυτόν.[2] Οι οπαδοί του Σιχισμού πρέπει να ακολουθούν τις διδασκαλίες των δέκα γκουρού (διαφωτισμένοι ηγέτες), καθώς επίσης και την ιερή τους γραφή, την Gurū Granth Sāhib.

Khālsā

Με τον όρο «Khālsā» (αγνός) αναφερόμαστε στους Σιχ, που έχουν την λάβει την Amrita (αθανασία), στην τελετή Amrit Sanskar.[α] Οι Σιχ που έχουν κάνει τη συγκεκριμένη τελετή, ονομάζονται Amritdhari και είναι υποχρεωμένοι να φέρουν τα pañj kakkē ή pañj kakār: Αυτά αποτελούνται από τα εξής:

  • kēs: άκοπα μαλλιά, τα οποία καλύπτονται συνήθως με ένα είδος τουρμπανιού (Dastar ή Pagṛi)
  • kaṅghā: μικρή χτένα για την περιποίηση των μακριών μαλλιών
  • kaṛā: σιδερένιο βραχιόλι που συνήθως φοριέται στον αριστερό καρπό
  • kirpān: μικρό τελετουργικό ξίφος
  • kachchhera: κοντό παντελόνι, που χρησιμοποιείται ως εσώρουχο

Ο θεσμός αυτός ιδρύθηκε το 1699 από τον τελευταίο γκουρού.

 

__13_1~1

Παντα πισω απο τους τιτλους κρυβονται ανθρωποι.Καποτε περισσοτεροι καποτε λιγωτεροι.Στον καθαρισμο του υγροτοπου της Κοιλαδας (με δυο δρασεις ) που διοργανωσε η Κ.ΕΠ.Α.Π συμμετειχαν η ΠΑΠΟΕΡ (δυο μελη του ΔΣ και τρια τεσσερα μελη του σωματειου) και η φυσιολατρικη Ομαδα Ερμιονιδας (κ Δαμιανος Νακος) Με ελαχιστη εκπροσωπηση ειναι αληθεια αλλα με πολυ ορεξη και ενθουσιασμο των ελαχιστων μελων τους που ανταποκριθηκαν.Απο τον Δημο ηταν κοντα μας οπως παντα ο δραστηριος προεδρος της ΚΕΠΑΠ κ Γουζουσαης που φροντισε για το μικρο γευμα και το νερο των εθελοντων. Απουσιαζαν εκκλησια, σχολεια αλλοι κοινωνικοι και πολιτιστικοι φορεις της επαρχιας.Οπως παντα.Ειναι δυσκολα χρονια.

Καθαρισμοι παραλιων γινονται και απο τους οικιστικους συλλογους της περιοχης καθε χρονο.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα η περιοχη της Παναγιτσας απο τον Συλλογο Γαληνη.

Ακομα ο τοτε Δημος Κρανιδιου (η καταγραφη καποιων δελτιων τυπου του σε ιστολογιο εχει γινει απο εμενα) την Ανοιξη του  2009  συμμετεχοντας στο προγραμμα «καθαριστε την Μεσογειο 2009″της οργανωσης Μεσογειος ΣΟΣ και αλλων φορεων Ο Δήμος Κρανιδίου θα πραγματοποιήσει εθελοντικό καθαρισμό στις παραλίες Βερβερόντα, Αγ. Δημητρίου Κοιλάδας, Λάζες, Λαμπαγιανά, Λεπίτσα και Σαλάντι, στα πλαίσια της πανελλαδικής εκστρατείας εθελοντικών καθαρισμών ακτών, βυθού και άλλων φυσικών περιοχών .Τοτε ηταν η ΛΕΜΟΕΡ που συμμετειχε στον καθαρισμο Την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 4.30 το απόγευμα η Λέσχη Μοτοσικλέτας Ερμιονίδας (ΛΕ.ΜΟ.ΕΡ) δηλώνει δυναμικό παρόν στο κάλεσμα του Δήμου και καλεί όλα τα μέλη της να συμμετέχουν στον καθαρισμό της παραλίας Αγ. Δημητρίου Κοιλάδας).Αλλα και αλλοι φορεις σχολεια επιχειρησεις συλλογοι.Δυστυχως ουτε φωτογραφιες ουτε απολογισμος εκεινων των δρασεων υπαρχουν στο διαδικτυο.

 

 

 

http://dimermionidas.blogspot.gr/2013/11/helmepa.html

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013


ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΤΛΟΥ ΤΗΣ HELMEPA ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

 

 

 
 
Αναρτήθηκε απόστις4:23 π.μ.

Η διαχειριση του βιοαποδομησιμου κλασματος των αστικων απορριμματων (γιατι υπαρχουν και αλλες πηγες βιοαπαδομησιμων υλικων) μπορει να γινει

1.Στο σπιτι μας

2.Στην γειτονια μας

3.Σε εγκαταστασεις του Δημου (οχι παντως στο Αναθεμα)

4.Η τελος σε καποιο εργοστασιο της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακης στην Τριπολη.

Οι δυο πρωτοι σχεδιασμοι ειναι συγγενεις.Δεν χρειαζονται μηχανηματα και προσωπικο δεν υπαρχουν εξοδα μεταφορας δεν υπαρχει κινδυνος κακης διαχειρισης του οργανικου απο καθυστερησεις στην αποκομιδη , υψηλες θερμοκρασιες κλπ

Ο τριτος απαιτει χωρους,προσωπικο, μεταφορικα μεσα, μηχανικο εξοπλισμο, μεγαλη ακριβεια και συνεπεια απο πλευρας Δημου στην αποκομιδη.

Οι τρεις πρωτοι τροποι κρατανε το οργανικο στα πλαισια του Δημου και περιοριζουν  τα δημοτικα τελη σε καθε περιπτωση μιας και ολη η διαδικασια ειναι μικρης κλιμακας κοντα και υπο των ελεγχο των δημοτων.

Τελος ειναι ο τεταρτος τροπος που εχει επιλεγει απο την Περιφερεια να δωσουμε δηλαδη με ακριβα δημοτικα τελη  συμμεικτα τα σκουπιδια μας σε εναν ιδιωτη αυτος να τα μεταφερει στην αλλη ακρη της Πελοποννησου και εκει με διαφορους τροπους να τραβηξει απο μεσα τους αναμεσα σε αλλα και το ταλαιπωρημενο συμπιεσμενο οργανικο.Σε αυτη εδω την αναρτηση δεν πιανω την διαδικασια στο εργοστασιο της Τριπολης.Ομως σας δινω τρια βιντεακια που δειχνουν πως μπορουμε να κανουμε κομποστοποιηση με τους δυο πρωτους τροπους. Στο σπιτι μας η στην γειτονια μας. 

Σημειωστε πως δεν μπορει να γινουν ταυτοχρονα και τα τεσσερα.Απαιτουν διαφορετικους προγραμματισμους , εργατες , μηχανηματα, κοστος και οικονομικο σχεδιασμο.Και πανω απ ολα ο επιχειρηματιας που δραστηριοποιειται στην τελευταια περιπτωση δεν μπορει να δεχτει ενα χαος απαγορευτικο για την κερδοφορια της επενδυσης του.

http://www.rethink-project.gr/

Ελαβα και εγω κυκλικο ενημερωτικο μαιλ .Συμφωνω μεχρι τελειας. Κανενα σχολιο

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ 

Με αφορμή κάποιο άρθρο, που αφορά στην εφαρμογή του νόμου για κατάργηση της Κυριακής αργίας, αλλά και συνολικά τα  αστικά και κυβερνητικά ιδεολογήματα που ακούγονται, θέλουμε να αποκαλύψουμε με ποια επιχειρήματα προωθούν άλλον έναν αντιδραστικό και αντιλαϊκό νόμο. 

Αναφέρονται, ότι ανοίγοντας τα καταστήματα της Κυριακές θα τονωθεί η αγορά. Ας πάρουμε για παράδειγμα την Αθήνα: Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Εμπορίου, μέσα σε ένα χρόνο, από το Μάρτη του 2011 μέχρι το Μάρτη του 2012, τα «λουκέτα» στις εμπορικές επιχειρήσεις του κέντρου αυξήθηκαν κατά 27%.

 Όλες αυτές οι επιχειρήσεις, στην πλειοψηφία τους μικρά εμπορικά καταστήματα, δεν «σχόλασαν» επειδή έως τώρα ήταν κλειστά τις Κυριακές. Έκλεισαν επειδή δεν άντεξαν τον ανταγωνισμό με τους μεγάλους, που φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια στο κέντρο και στα προάστια και συγκεντρώνουν το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι του τζίρου. Αυτό θα συνεχιστεί ακόμα πιο εντατικά, αν περάσει η κατάργηση της Κυριακής αργίας. 

Αναφέρονται, ότι τα καταστήματα είναι ανοιχτά τις Κυριακές σε πολλές χώρες του δυτικού κόσμου. Αυτό που δεν λένε, είναι ότι η εμπειρία από το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές είναι αρνητική για τους μικρούς της αγοράς, σε όποια χώρα κι αν εφαρμόστηκε. Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου για τις Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα οποία: Η διεύρυνση του ωραρίου σε μια σειρά πόλεις της ΕΕ έφερε συρρίκνωση των μικρών επιχειρήσεων, χωρίς όμως αύξηση της απασχόλησης στα μεγάλα καταστήματα. Τα μικρά καταστήματα μειώνουν τις θέσεις εργασίας (καθώς το κόστος είναι μεγαλύτερο των κερδών, γεγονός που αναγκάζει τους μικρούς επιχειρηματίες και τις οικογένειές τους να δουλεύουν πολύ περισσότερο), ενώ τα μεγαλύτερα καταστήματα, κυρίως τροφίμων, δημιουργούν νέες θέσεις μόνο μερικής απασχόλησης. Εξαιτίας του μεγαλύτερου ανταγωνισμού και της μείωσης των κερδών, τα μικρά καταστήματα εξαφανίζονται από τον εμπορικό χάρτη. 

Αναφέρονται, ότι το μέτρο της κατάργησης της Κυριακής αργίας θα δώσει ανάσα στα μικρά καταστήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα τον κλάδο των καταστημάτων λιανικής πώλησης ειδών Super Market. Σύμφωνα με στοιχεία το 2010 οι 5 μεγαλύτερες αλυσίδες («Carrefour», «Lidl», «ΑΒ Βασιλόπουλος», «Σκλαβενίτης» και «Βερόπουλος») είχαν αθροιστικό κύκλο εργασιών που ξεπέρασε τα 7,7 δισ. ευρώ, δηλαδή το 60% της εγχώριας αγοράς. Εννοείται ότι την τριετία της κρίσης που μεσολάβησε, το μερτικό τους στον τζίρο μεγάλωσε κι άλλο. Αντίστροφη είναι η πορεία των μικρών του εμπορίου, σύμφωνα με στοιχεία της ICAP. 

Αναφέρονται, ότι υπάρχει κόσμος, που δεν προλαβαίνει να ψωνίσει όλη τη βδομάδα και η Κυριακή τον διευκολύνει. Καταρχήν, οι εργαζόμενοι που δουλεύουν έξι μέρες τη βδομάδα, να σκεφτούν πόσο ανατρέπεται η δική τους ζωή και τι θα σημάνει για την προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική ζωή ενός εμποροϋπάλληλου η δουλειά εφτά μέρες τη βδομάδα. Δεύτερον, αν η κατάργηση της Κυριακής αργίας περάσει στο Εμπόριο, είναι θέμα χρόνου να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, π.χ., στις τράπεζες, ή στο Δημόσιο. Τρίτο, το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές στρώνει το έδαφος για παραπέρα διευθέτηση του χρόνου εργασίας και ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, που αργά ή γρήγορα θα περάσει και σε ακόμα περισσότερους κλάδους. Όσο για την αύξηση της απασχόλησης, εκτός του ότι δεν προκύπτει από πουθενά, τη δουλειά της εφταήμερης εργάσιμης βδομάδας δεν πρόκειται να τη βγάζουν περισσότεροι εργαζόμενοι. Θα τη βγάζουν οι ίδιοι, με κανονικό ξεπάτωμα και με μισθούς σαν αυτούς που συνυπογράφουν οι μεγαλέμποροι με τους εργατοπατέρες του κλάδου. 

Αναφέρονται, ότι η περίοδος που διανύουμε απαιτεί προσαρμογή και πολλαπλάσια προσπάθεια και δουλειά από όλους μας!!!!!

Την κρίση δεν τη δημιούργησαν ούτε οι εργαζόμενοι, ούτε οι φτωχοί αγρότες, ούτε οι μικροί επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι. Την δημιούργησαν οι πολυεθνικές και το κεφάλαιο, που μια ζωή παλεύουν να αυγατίσουν τα κέρδη τους στις πλάτες των εργαζομένων, εκμεταλλευόμενοι τον πλούτο και την υπεραξία που η εργατική τάξη και οι σύμμαχοί της παράγουν. Αυτοί δηλαδή ακριβώς, που το άρθρο, η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της, μας καλούν να συνεχίσουμε να στηρίζουμε, προσαρμοζόμενοι στην κατάσταση!

Η εποχή απαιτεί επαγρύπνηση και κλιμάκωση της πάλης. Κανένας εφησυχασμός, καμία επανάπαυση. Συμπαρατασσόμαστε όλοι με τα ταξικά σωματεία  και καταργούμε στην πράξη τους αντιλαϊκούς νόμους της κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και της ΕΕ, βάζουμε πλάτη για να μην περάσουν οι επόμενοι και όχι για το αντίθετο.

Αυτός είναι ο μόνος δρόμος. Το αντιμονοπωλιακό κίνημα των επαγγελματιών – βιοτεχνών – μικρών εμπόρων, η ΠΑΣΕΒΕ, μαζί με το εργατικό ταξικό κίνημα, το ΠΑΜΕ,  θα αντιπαλέψουμε με τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις μας το μέτρο που έχει σκοπό να επιταχύνει τη μονοπώληση της αγοράς, τη χειροτέρευση της θέσης των εργαζομένων και τον αφανισμό των μικρών καταστημάτων. 

Στην κρίση απαντάμε με αντεπίθεση-οργάνωση-ρήξη-ανατροπή!!!    

                            ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Π.Α.ΜΕ. – Π.Α.Σ.ΕΒΕ.

 

 

Η ΡΚΕ εστειλε και σε μενα κυκλικο ενημερωτικο μαιλ καλεσμα για συζητηση Τα θεματα δεν περιγραφωνται.

securedownload

 

https://secure.avaaz.org/el/petition/Ohi_stoys_pleistiriasmoys_akiniton_ton_yperhreomenon_Ellinon_3/?bawbAdb&v=31271

30 χιλιαδες υπογραφες σε 30 ωρες. Απο 53 χιλιαδες χτες το απογευμα 84 χιλιαδες τωρα στις 11.30 το βραδυ.Να συνεχισουμε . Παμε για εκατο χιλιαδες

Η ΠΑΝΑΚ υπαρχει καιρο απο το 2007 η σελιδα της εχει τελευταια αναρτηση στις προηγουμενες εκλογες το 2010.Ταξιδεψτε στην σελιδα της να δειτε τι γινεται σημερα μιας και οι περισοτερες  κινησεις δεν υπαρχουν πια. Δυσκολο πραγμα η ανεξαρτησια.Κι ομως θα περιμενες στα χρονια του μνημονιου οταν τα κομματα εχουν απαξιωθει στην συνειδηση του κοσμου να εχει γεμισει η Ελλαδα με πρωτοβουλιες πολιτων απο τα κατω που να αναζητουν μια αλλη μορφη οργανωσης αμεσοδημοκρατικης και αντιιεραχικης μια αλλη μορφη συλλογικοτητας πιο ελευθερης με νεους στοχους .Σιγουρα θα υπαρχουν τετοιες προσπαθειες.

Απο ολες τις κινησεις που συγκροτουσαν την ΠΑΝΑΚ σημερα στην ευρυτερη περιοχη μας υπαρχουν  η Αλλη Προταση  (με καποια προβληματα τελευταια στην ενημερωση της ιστοσελιδας της και οχι μονο-προκειμένου να αναζητήσουμε με ανοιχτό και ελεύθερο διάλογο τον κοινό βηματισμό, που θα οδηγήσει σε ένα πλατύτερο σχήμα λενε μετα την συνελευση στις 14/10 ) και η Κινηση Πολιτων Δημου Κορινθιων

Το παρακατω κειμενο με εκφραζει παντως και σημερα.

Δεν ξερω αν και ποσους εκφραζει στην δικια μας περιοχη και παντως δεν εχω διαβασει απο τις υπαρχουσες δημοτικες κινησεις ενα τοσο συγκροτημενο και σφαιρικο πολιτικο λογο.

http://anexartitoi.wordpress.com/

  • Το δίκτυο μας αποτελείται από Ανεξάρτητες Αυτοδιοικητικές Κινήσεις, που, ενώ διατηρούν την πλήρη προγραμματική, πολιτική και οργανωτική τους αυτοτέλεια, τις ενώνει η θέληση να αγωνιστούν από κοινού για την ανεξαρτησία της Αυτοδιοίκησης απέναντι στην πολιτική και οικονομική εξουσία. Ανεξαρτησία, που κατά κύριο λόγο εκφράζεται στην αντίληψή μας για τη σχέση της Αυτοδιοίκησης με τα πολιτικά κόμματα, σχέση την οποία θέλουμε να επανατοποθετήσουμε στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού των διακριτών ρόλων ενός έκαστου και της ειλικρινούς συνεργασίας.Είμαστε κομμάτι της πολιτικής ζωής της χώρας και αυτονόητα σεβόμαστε βαθιά τον θεσμικό ρόλο των κομμάτων. Όμως, ακριβώς γι’ αυτό, δεν θέλουμε να απαξιώνεται στη συνείδηση του πολίτη η πολιτική ως συναλλαγή των “τεχνικών της εξουσίας” εις βάρος της κοινωνίας των πολιτών, ούτε τα κόμματα ως μηχανισμοί χειραγώγησης της κάθε δημιουργικής προσπάθειας και υποκατάστασης της κοινωνίας. Είμαστε αντίθετοι στη λογική του κομματικού χρίσματος, που αποτελεί ωστόσο μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Είμαστε, ταυτόχρονα, αντίθετοι στην ιδέα μιας Αυτοδιοικητικής Κίνησης που λειτουργεί ως δούρειος ίππος της οικονομικής ελίτ, που μεταφέρει τον μπερλουσκονισμό στην Αυτοδιοίκηση και επιδιώκει να ασκήσει απευθείας την εξουσία, συχνά υπό τον μανδύα της ανεξαρτησίας απέναντι στα κόμματα.Η παραπάνω αξιακή τοποθέτηση είναι που διαφοροποιεί την κάθε Κίνηση που συμμετέχει στο Δίκτυό μας από τις υπόλοιπες και το Δίκτυό μας συνολικά. Αυτή, όμως, η διαφοροποίηση δεν μας οδηγεί στην έπαρση και στην υποτίμηση άλλων Αυτοδιοικητικών Κινήσεων με αξιόλογη παρουσία και έργο. Άλλωστε, οι Κινήσεις και το Δίκτυό μας είναι υπέρ των ευρύτερων συνεργασιών στη βάση αρχών και στόχων. Όπως διαπιστώσαμε και στην ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ μας, ένα ολοένα αυξανόμενο ποσοστό πολιτών τείνει να αποδεσμεύεται από την κηδεμονία κομματικά «χρισμένων» σχημάτων. Πολλά ανεξάρτητα αυτοδιοικητικά σχήματα γνώρισαν αυξημένη κοινωνική αποδοχή και σημείωσαν αξιόλογη εκλογική επιτυχία και ένας μεγάλος αριθμός ενεργών πολιτών που ενθάρρυναν, στελέχωσαν και στήριξαν αυτά τα σχήματα εκφράζει τη βούληση να συνεχιστεί αυτό το εγχείρημα, που φαίνεται να έχει μέλλον και προοπτική.Σήμερα, μεγάλα ζητήματα έχουν έλθει στο προσκήνιο και επιζητούν ρυθμίσεις και λύσεις. Η θεμελιακή και αδιαπραγμάτευτη θέση μας είναι ότι οι όποιες ρυθμίσεις και λύσεις οφείλουν να λειτουργήσουν σε όφελος των τοπικών κοινωνιών και της χώρας γενικότερα. Ενδεικτικά:
    • Ο δημοκρατικός και ολοκληρωμένος στρατηγικός σχεδιασμός με κοινωνικό έλεγχο, ιεράρχηση προτεραιοτήτων και σαφή χρονικό ορίζοντα.
    • Η κατάλληλη επιλογή μοντέλου ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών που εξασφαλίζει τα δικαιώματα των πολιτών και καλύπτει τις ανάγκες τους.
    • Η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης με ταυτόχρονη επιλογή πολιτικών προστασίας του περιβάλλοντος και των δημόσιων χώρων (βουνά, δάση, ελεύθερες παραλίες, κοινόχρηστοι χώροι κ.λπ.), σύγχρονης διαχείρισης των απορριμμάτων και προώθησης προγραμμάτων ανακύκλωσης.
    • Η κατασκευή έργων υποδομής και ανάπτυξης των χωριών, των πόλεων και ευρύτερων περιοχών, έργων βελτίωσης της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των πολιτών, έργων με ποιότητα, σεβασμό στο περιβάλλον και αισθητική.
    • Η αντίσταση στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, όταν αυτά βλάπτουν τις τοπικές κοινωνίες, αλλά ταυτόχρονα και η αξιοποίηση των ενεργών δυνάμεων της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, η αμοιβαία επωφελής και διάφανη συνεργασία μαζί τους έτσι ώστε να εξασφαλίζονται τα κοινωνικά αγαθά προς όφελος του συνόλου.
    • Η διεκδίκηση ουσιαστικού ρόλου σε θέματα εκπαίδευσης, πολιτισμού και αθλητισμού.
    • Ο σχεδιασμός χωριών και πόλεων με ταυτότητα, ανθρώπινα μεγέθη, μνημεία, αρχιτεκτονική αισθητική και κυκλοφοριακό σύστημα που δίνει προτεραιότητα στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στους πεζούς.
    • Η εφαρμογή κοινωνικών πολιτικών για τη στήριξη της οικογένειας, των εφήβων, των ηλικιωμένων, των ΑΜΕΑ, των μειονεκτούντων και γενικά των αδυνάμων συμπολιτών μας, με στόχο την κοινωνική συνοχή και την κοινωνία της αλληλεγγύης.
    • Η ριζική αναδιάρθρωση των θεσμών της αυτοδιοίκησης, ο εκσυγχρονισμός της διοικητικής τους μηχανής, η αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και πόρων στα διαμερίσματα και τις γειτονιές προκειμένου να ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα και στην προοπτική των μεγάλων αλλαγών για πραγματική τοπική εξουσία.
    • Η εξασφάλιση ισχυρής και ταυτόχρονα δημοκρατικής διοίκησης, ανοιχτής στις καινοτομίες, τολμηρής σε ρήξεις, ικανής να ανοίγει δρόμους, να προγραμματίζει σε βάθος χρόνου, να συνεργάζεται με όλες τις δυνάμεις και τους φορείς, να δίνει λόγο στους πολίτες.
    • Η ενθάρρυνση της συμμετοχής των πολιτών στη λήψη των αποφάσεων και στη βάση της συνευθύνης, η στήριξη της συλλογικής δράσης, η διευκόλυνση του ελέγχου συλλογικού ή ατομικού, η καλλιέργεια πνεύματος εθελοντισμού και η αξιοποίησή του.Οι Αυτοδιοικητικές Κινήσεις που αποτελούμε τα ιδρυτικά μέλη της Πρωτοβουλίας, στη θέση κομματικά συμπαγών παρατάξεων αντιπροτείνουμε την πολύχρωμη συσπείρωση των πολιτών με συγκολλητικό υλικό την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τον τόπο που ζουν. Συσπείρωση, χωρίς εκ των πρότερων αποκλεισμούς, στη βάση ενός προγραμματικού λόγου που οι ίδιοι οι πολίτες–μέλη της κάθε Κίνησης διαμορφώνουν και εκφωνούν. Η πολυχρωμία μιας τέτοιας συσπείρωσης, δηλαδή η συνύπαρξη διαφορετικών απόψεων και ιδεολογικών αφετηριών, μπορούν να μετατραπούν σε δυναμικά προωθητικά στοιχεία. Με την προϋπόθεση, φυσικά, ότι η κάθε Κίνηση έχει την αναγκαία βούληση και δυναμική να συνθέσει την πολυχρωμία της σε συγκεκριμένο πολιτικό λόγο για την κοινωνία, την ευθύνη διεύθυνσης της οποίας επιδιώκει να αναλάβει.Για να γίνει αυτό, συμφωνούμε ότι κάθε Κίνηση με τους δικούς της τρόπους, ταχύτητες και μορφές καλείται να διαμορφώσει ένα πλαίσιο φυσιογνωμικών χαρακτηριστικών, στη βάση της Ανεξαρτησίας της Αυτοδιοίκησης απέναντι στην οποιασδήποτε μορφής οικονομική, κρατική ή κομματική εξουσία, με κυριότερα τα παρακάτω:
  • 1. Τη στήριξη στις πολύμορφες συλλογικότητες των τοπικών κοινωνιών σταθερές και πρόσκαιρες, στα κινήματα της πόλης, παραδοσιακά και νέα. Στόχος μας δεν μπορεί να είναι απλώς η συναίνεση, δεν μας αρκούν τα τυπικά στοιχεία της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Αντίθετα, επιδιώκουμε τη συμμετοχή των πολιτών είτε μεμονωμένα (αυτενέργεια) είτε συλλογικά στο σύνολο των δημοτικών δραστηριοτήτων και στον καθημερινό έλεγχο της δημοτικής εξουσίας. Σκοπεύουμε να δοκιμάσουμε στην πράξη νέες μορφές δημοκρατικής οργάνωσης όπως είναι ο συμμετοχικός προϋπολογισμός, η δημιουργία εθελοντικών ομάδων γειτονιάς, οι ανοιχτές συνελεύσεις, τα τοπικά δημοψηφίσματα και η απόδοση αποφασιστικών αρμοδιοτήτων στα διαμερισματικά συμβούλια.2. Τη διεκδίκηση λύσεων που να βασίζονται σ’ έναν δημοκρατικό σχεδιασμό με θεσμοθετημένο κοινωνικό έλεγχο. Λύσεων αντίστοιχων με τις ανάγκες των πολιτών και με ιεραρχήσεις που προτάσσουν τις ανάγκες των ασθενέστερων τμημάτων της τοπικής κοινωνίας. Ο στόχος αυτός μπορεί να υλοποιηθεί μόνο με την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού με σαφές πολιτικό πλαίσιο (δημοκρατικός και περιβαλλοντικός αναπτυξιακός προσανατολισμός), με συγκεκριμένες δράσεις και χρονοδιάγραμμα, φάσεις υλοποίησης και μηχανισμό παρακολούθησης των επιπτώσεων.3. Την παλαιά αλλά με διαχρονική ισχύ οικολογική αρχή «Σκέψου πλανητικά, δράσε τοπικά» (glocal). Μια ανεξάρτητη αυτοδιοικητική κίνηση δεν είναι ένα συνονθύλευμα τοπικιστών που προσπαθούν αμυντικά να υπερασπίσουν τα όποια κεκτημένα ή να μοιρολογήσουν για τη χαμένη δόξα της πόλης τους αλλά μια ένωση πολιτών που παλεύουν να την αναβαθμίσουν στηριζόμενοι κυρίαρχα στις δυνάμεις της κοινωνίας τους.4. Την προώθηση του μοντέλου της ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. Ενός χωριού, πόλης ή ευρύτερης κοινοτικής οργάνωσης που θα ικανοποιεί ταυτόχρονα τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες των πολιτών. Μιας πόλης με κοινωνική συνοχή, όπου θα αναπτύσσονται ισορροπημένα το κέντρο, οι συνοικίες και οι γειτονιές της.5. Τον σταθερό προσανατολισμό της Κίνησης στην κατεύθυνση υπεράσπισης του δημόσιου χώρου σε όφελος των πολιτών. Ο δημόσιος χώρος, όπου μπορούμε να αναπνεύσουμε, να περπατήσουμε, να γνωριστούμε, να διασκεδάσουμε, να διαδηλώσουμε, να λειτουργήσουμε, τελικά, ως φυσικά όντα και ως πολίτες συρρικνώνεται διαρκώς και υποβαθμίζεται. Για μας, ο δημόσιος χώρος δεν είναι το φιλέτο για επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά η ανάσα της πόλης, ο τρόπος ύπαρξής της. Για μας, υπεράσπιση του δημόσιου χώρου δεν σημαίνει απλώς περισσότερο χώρο για πλατείες και πάρκα αλλά την επιστροφή της φύσης στους ανοιχτούς χώρους, στους δρόμους, στα οικόπεδα και στα κτήρια της πόλης μας, τη συγκρότηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου βιώσιμης κινητικότητας με προτεραιότητα στα συλλογικά μέσα συνδυασμένης μεταφοράς. Σημαίνει ανάδειξη, προστασία, και αξιοποίηση της αρχιτεκτονικής και πολιτισμικής κληρονομιάς της πόλης, βιώσιμη διαχείριση των αποβλήτων πέραν της ξεπερασμένης λύσης της δημιουργίας χώρων υγειονομικής ταφής και της περιβαλλοντικά επιζήμιας καύσης, εφαρμογή τοπικών προγραμμάτων διαχείρισης και εξοικονόμησης ενέργειας και φυσικών πόρων, διαχείριση του αστικού και περιαστικού χώρου. Σημαίνει, κοντολογίς, μια ολιστική οικολογική διαχείριση της πόλης.6. Τη διεκδίκηση της ενίσχυσης του σχεδιαστικού και αποφασιστικού ρόλου και της αυτοτέλειας της Αυτοδιοίκησης ανεξαρτήτως του χρώματος της Κεντρικής Εξουσίας και χωρίς αυτή η διεκδίκηση να ευτελίζεται σε καταγγελτικό μηχανισμό ή σε άλλοθι απραξίας.7. Την αντιπαράθεση με τον λαϊκισμό και τον δογματισμό. Μια ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Κίνηση είναι ασύμβατη με την αυτολογοκρισία για μείωση του πολιτικού κόστους. Πιστεύουμε στη δημιουργική πολιτική αντιπαράθεση χωρίς ακρότητες αλλά και χωρίς συμβιβασμούς σε θέματα αρχών. Θεωρούμε ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ η συνθετότητα των προβλημάτων απαιτούν από τις ζωντανές δυνάμεις της κοινωνίας μας τολμηρές και συνολικές ρήξεις με μεγάλα και μικρά συμφέροντα.8. Την προώθηση μιας κοινωνίας αλληλεγγύης ως αναγκαίας προϋπόθεσης και ως δυναμικής παρέμβασης για την κοινωνική συνοχή και δικαιοσύνη, χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς. Την υπεράσπιση της διαφορετικότητας και των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Τη συμβολή στην ενίσχυση της ένταξης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία και την κατοχύρωση του δικαιώματός τους στο εκλέγειν και εκλέγεσθαι, στην αυτοδιοίκηση.9. Την ενθάρρυνση της συμμετοχής των γυναικών και ανάδειξής τους στις αυτοδιοικητικές υποθέσεις, για να αρθεί το έλλειμμα ισότητας στην κοινωνία και να ενσωματώσει η Αυτοδιοίκηση την οπτική του φύλου σε όλες τις πολιτικές της.

    10. Την υπεράσπιση της Αυτοδιοίκησης ως κύτταρου δημοκρατίας και αυτοδιοίκησης. Σήμερα, οι αρμοδιότητές της έχουν διευρυνθεί και καλύπτουν όλους σχεδόν τους τομείς της ζωής των πολιτών (εκπαίδευση, εργασία, περιβάλλον, υγεία, πολιτισμός, αθλητισμός κ.ά.). Παράλληλα, όμως, η αυτοδιοίκηση απέκτησε και όλα τα κουσούρια που κοσμούν την κεντρική εξουσία (γραφειοκρατία, διαφθορά, κακοδιοίκηση, έλλειψη σχεδιασμού κ.ά.) και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που να θεωρείται από τους πολίτες ως ένας βαθύτατα διεφθαρμένος και αναποτελεσματικός θεσμός. Η κάθε Ανεξάρτητη Κίνηση οφείλει να βάλει φρένο στη μετατροπή της αυτοδιοίκησης σε ανώνυμη εταιρεία ή σε πεδίο ανενόχλητης και ανεξέλεγκτης δράσης μικρών και μεγάλων οικονομικών συμφερόντων. Στη μυθοποίηση της αγοράς και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας αντιτάσσουμε το όραμα της αποκεντρωμένης δημοκρατικής εξουσίας, όπου με θεσμούς έλεγχου και διαφάνειας είναι δυνατό να συνεργάζεται το δημόσιο με το ιδιωτικό σε όφελος των τοπικών κοινωνιών και των κατοίκων τους.

    11. Την προώθηση της καινοτομίας σε αντιπαράθεση με την ακινησία και τον φόβο απέναντι στο καινούριο, που κυριαρχεί σήμερα τόσο στην Κεντρική Εξουσία όσο και στην Αυτοδιοίκηση.

    12. Την προσήλωση στην εσωτερική συμμετοχική δημοκρατία των κινήσεών μας, μέσα από τη συλλογική διαβούλευση και δράση. Η υιοθέτηση μορφών άμεσης δημοκρατίας στη συμμετοχή των μελών, η διαφάνεια, ο έλεγχος και η κοινή δράση είναι προαπαιτούμενα για μια πραγματικά ανεξάρτητη Κίνηση. Στον βαθμό μάλιστα που –συνήθως- οι ανεξάρτητες κινήσεις συσπειρώνονται αρχικά γύρω από δυναμικές προσωπικότητες και ομάδες, αυτή η συλλογικότητα είναι όρος επιβίωσης. Διαφορετικά κυριαρχούν ο αρχηγισμός, οι προσωπικές φιλοδοξίες και η πολιτική διαμεσολάβηση.

    13. Τον σταθερό προσανατολισμό στα λαϊκά στρώματα και στις συνοικίες της πόλης, δηλαδή σε εκείνους ακριβώς τους πολίτες και τις περιοχές, που, ενώ βιώνουν την εγκατάλειψη και τον αποκλεισμό, ταυτόχρονα είναι δύσκολα προσβάσιμοι είτε γιατί απουσιάζουν από την τοπική πολιτική δραστηριότητα είτε γιατί υπόκεινται σε σφιχτούς δεσμούς εξάρτησης και πίεσης από κομματικούς μηχανισμούς.

    14. Την προσήλωση στις άξιες του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού Πολιτικού Πολιτισμού στις σύγχρονες συνθήκες. Επισημαίνουμε τους μεγάλους κινδύνους που διατρέχουν οι πολύτιμες πολιτικές κατακτήσεις και τα ανθρώπινα δικαιώματα να περιοριστούν, να αφυδατωθούν και τελικά να μειωθούν δραστικά.

    Ξεχωριστή θέση σ’ αυτή μας την πρωτοβουλία κατέχουν οι νέοι άνθρωποι που θέλουμε να συμμετέχουν ισότιμα. Πιστεύουμε πως οι ίδιοι οι νέοι πρέπει να διεκδικήσουν -αλλά και να ενθαρρυνθούν- να έλθουν στο προσκήνιο, με τη φρεσκάδα, το ανήσυχο πνεύμα, την έφεση για το νέο, την ανατρεπτική τους διάθεση. Ενδεικτικά, δεσμευόμαστε να πρωτοστατήσουμε στη θεσμοθέτηση και λειτουργία Αυτοδιοικητικών Συμβουλίων Νεολαίας δίπλα στα αντίστοιχα Συμβούλια (κοινοτικά, δημοτικά, νομαρχιακά ή περιφερειακά), με αρμοδιότητα την εισήγηση θεμάτων νεολαίας. Θέλουμε τα Συμβούλια Νεολαίας να είναι ο χώρος όπου θα χτυπά η καρδιά των νέων, το κέντρο ζύμωσης των θέσεων και ανάδειξης των προτάσεών τους, ο φορέας απ’ όπου θα ξεκινούν οι πρωτοβουλίες για τα θέματά τους. Για τη μόρφωση χωρίς φραγμούς. Για την προετοιμασία και τον σχεδιασμό του επαγγελματικού τους μέλλοντος. Για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη δημιουργία χώρων συνάθροισης, ψυχαγωγίας, δημιουργίας, πολιτισμού και αθλητισμού.

    Δεν είμαστε τουρίστες στα χωριά και τις πόλεις μας! Είμαστε οι άνθρωποί τους. Οι τόποι μας ζουν από μας κι εμείς από αυτούς. Η μη συμμετοχή, η σιωπή, η απουσία βλάπτει τις τοπικές μας κοινωνίες, μας βλάπτει όλους, αφού ενθαρρύνει και νομιμοποιεί όσους ασκούν εξουσία να κωφεύουν και να αδρανούν.

    Γνωρίζουμε ότι το εγχείρημα που ξεκινάμε δεν έχει εκ των προτέρων «εγγυημένη επιτυχία». Επιλέγουμε συνειδητά να ανιχνεύσουμε το νέο, να χτίσουμε νέες σχέσεις, να ορίσουμε νέους κανόνες συλλογικής προσπάθειας, να προβάλουμε ένα διαφορετικό μοντέλο τοπικής εξουσίας. Καλούμαστε να νοηματοδοτήσουμε εκ νέου και συλλογικά τις έννοιες γειτονιά, κοινωνικές σχέσεις, κανόνες λειτουργίας της πόλης, αλληλοσεβασμός, ευθύνη του πολίτη, δημοκρατικές διαδικασίες, συλλογικές αποφάσεις, δεσμεύσεις και υλοποίησή τους.
    Δύσκολα πράγματα. Σίγουρα όμως αξίζουν την προσπάθεια. Ο δρόμος που προτείνουμε δεν υπάρχει ακόμα. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας πανελλαδικά, να συντονίσουμε τα βήματά μας, να παντρέψουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας, να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, πιο ισχυροί, πιο χρήσιμοι. Να γίνουμε το στήριγμα και η ελπίδα της Αυτοδιοίκησης.

    Η δημιουργία του πανελλαδικού δικτύου Ανεξάρτητων Αυτοδιοκητικών Κινήσεων είναι μια ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝEPΓAΣIA, μια κοινή προσπάθεια
    • Να δυναμώσει η φωνή της Aνεξάρτητης Aυτοδιοίκησης.
    • Να εμπεδωθεί στην κοινωνία η αντίληψη της συμμετοχής, της αυτενεργού και συλλογικής δράσης του δημότη-πολίτη στα δημοτικά πράγματα.
    • Να γίνουν οι Ανεξάρτητες Κινήσεις υπολογίσιμη δύναμη και ισχυρός πόλος στην Αυτοδιοίκηση και να φανούν αντάξιες της αυξανόμενης εμπιστοσύνης που τους δείχνουν οι ενεργοί πολίτες σ’ όλη την Ελλάδα.

    Καλούμε τα Ανεξάρτητα Σχήματα και τις Αυτοδιοικητικές Πρωτοβουλίες όλης της χώρας να συμμετάσχουν ενεργά και να ενισχύσουν την προσπάθειά μας για ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.

Follow me on Twitter

Μαρτίου 2015
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Αλεξης Γρηγοροπουλος

Τασος Αναστασιου

κοκα κολα

Mεταναστες

ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ

  • 848,674

Αρχείο

RSS arcadia portal

  • Η ελπίδα ήρθε(;), ο ΕΝΦΙΑ-λτης θα μείνει; Μαρτίου 26, 2015
    Προς Την  ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ ! Κύριοι Παρ'όλο που τις προεκλογικές σας εξαγγελίες τις είχαμε διαβάσει, μελετήσει και αναλύσει επαρκέστατα, όμως, αυτές που κρατήσαμε ζωντανές στο μυαλό μας, τις είχαμε δέσει  και κόμπο στο μαντίλι της προσμονής και ελπίζαμε και να υλοποιηθούν άμα τη αναλήψει των καθηκόντων σας, κατά περίεργο τρόπο, ήταν μόνο τρείς. […]
  • Πρόκριση για την Εθνική Παίδων με συμμετοχή του Νίκου Καραμήτου Μαρτίου 26, 2015
    Πολύ μεγάλη επιτυχία για την Εθνική Παίδων στο ποδόσφαιρο, καθώς εξασφάλισε την πρόκριση στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2015. Η Εθνική μας αναδείχθηκε ισόπαλη με  0-0 κόντρα στη  Λευκορωσία στο τελευταίο ματς του ομίλου και  ο βαθμός αυτός ήταν αρκετός για την πρόκριση, και μάλιστα στην κορυφή του ομίλου. Με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα […]
  • Λαμπαδηδρομίες στη Δημητσάνα (photos+video) Μαρτίου 26, 2015
    «Λαμπαδηδρομίες» διοργανώθηκαν από τον Πολιτιστικό Αγροτουριστικό Σύλλογο Γυναικών Δημητσάνας, για τρίτη συνεχή χρονιά, με μεγάλη επιτυχία, στις 24 Μαρτίου, στη Δημητσάνα Αρκαδίας, τον τόπο παραγωγής της μπαρούτης, που τροφοδότησε τον Αγώνα του 1821 και τόπο καταγωγής επιφανών  ανδρών της Επανάστασης. Παραμονή της εθνικής επετείου και ώρα 8:00μ.μ., σε πλήρες […]
  • Αρκαδικός: Πάθος και συγκέντρωση πριν τον Εθνικό Μαρτίου 26, 2015
    Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η απογευματινή προπόνηση του Αρκαδικού με τους παίκτες να προπονούνται σε πολύ υψηλούς ρυθμούς. Με την έναρξη της προπόνησης οι παίκτες έκαναν μερικές ταχύτητες και μετά τις διατάσεις ακολούθησαν ασκήσεις με την μπάλα. Το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης περιλάμβανε ασκήσεις και σύστημα τακτικής κυρίως στην επίθεση.  Ο κόουτς Γιάννη […]
  • Οι διαιτητές τω αγώνων σε Α και Β Αρκαδίας Μαρτίου 26, 2015
    Μετά την κλήρωση που έγινε ορίσθηκαν οι παρακάτω διαιτητές για να διευθύνουν τους αγώνες για την 24η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α’ Αρκαδίας αλλά και για τους δύο αγώνες της πρεμιέρας των ‘’μπαράζ’’ ανόδου της Β’ Αρκαδίας. Α’ Αρκαδίας Σάββατο (28/3, 15:00) Δόξα Μεγαλόπολης-Φαλαισία: Γιαννόπουλος-Κωτσίρος-Καματάκης Ορχομενός Λεβιδίου-ΑΕΚ Τρίπολης: Γκοβέσ […]

Kατηγορίες

Κατηγοριες Tag

Aman resorts RDF SRF RDF Αδεσποτα Αθικια Αλαβανος Αλεκος Αλλη Προταση Αναβαλος Ανεμογεννητριες Βασιλης Λαδας Βουδουρης Βουλευτικες Εκλογες 2015 Γιορτες ελιας Δασος Κορακιας Δεματοποιητης Δημητρης Κοδελας Δημητρης Σιδερης Δημοσια διαβουλευση Δημοτικες εκλογες 2014 Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Δημοτικο σχολειου Πορτο Χελιου Ελος Κοιλαδας Ευπλοια Ιστορικα κτηρια Ερμιονιδας Καραβασιλη Καταφυκι Κοκα Κολα απεργια Λεσχη Αναγνωσης Λιμεναρχειο Λυματολασπη Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Ξενοδοχεια ΠΑΜΕ Πανω Πλατεια Κρανιδι Πεζοδρομια στις πολεις Πολιτιστικο μονοπατι Πολυτεχνειο 2014 Πορτοχελιωτικο Kαρναβαλι Πρασινο Σημειο Πυρηνικα Ρεπουλης ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Σουκος Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα Σωματειο ξενοδοχουπαλληλων ΤΑΙΠΕΔ Τατουλης Υδρα Υποψηφιοι βουλευτες Ερμιονιδας Χριστουγεννα Ωρα της γης αποαναπτυξη-τοπικοποιηση αποκατασταση ΧΑΔΑ αφαλατωση βαρεα μεταλλα στο νερο δισκουρια επιδομα ανεργιας επισιτισμος εφοπλιστικο κεφαλαιο κατοχη καυση απορριμματων κοκκιναρι κομποστοποιηση παλαια κτηρια στο Κρανιδι σφαγεια Κρανιδιου φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χαβουζα Κρανιδιου χελωνες χουντα

Twitter Updates

Flickr Photos

Εικόνα 1329

More Photos
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.