To πρελούδιο είναι μουσικό κομμάτι σχεδιασμένο να παιχθεί ως εισαγωγή πριν από μια σύνθεση, συνήθως μια Φούγκα ή Σουίτα. Στην πρωταρχική του μορφή, το πρελούδιο λειτουργούσε περισσότερο ως άσκηση των μουσικών πριν την εκτέλεση του κυρίως έργου, καθώς και για το κούρδισμα και τη σταθεροποίηση των οργάνων. Βικιπαίδεια

Αργολικες Ειδησεις

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής

Κύκλοι της αγοράς σημειώνουν ότι το πρελούδιο της εκκίνησης της διαδικασίας αξιοποίησης ακινήτων αφορά στην πώληση τοις μετρητοίς ενός χαρτοφυλακίου που εμπεριέχει 7 περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) μέσω της οδού του Ταμείου και της διαδικασίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας δημοπρασιών e-auction.Αναλυτικά

» Η αρχή γίνεται με την πώληση τοις μετρητοίς τριών εντός σχεδίου παραθαλάσσιων οικοπέδων συνολικού εμβαδού 168,5 στρ. στη Σαμπάριζα Ερμιόνης Ν. Αργολίδας, σε κοντινή απόσταση από δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως το Πόρτο Χέλι, η Υδρα και οι Σπέτσες. Η έκταση βρίσκεται δίπλα στα θέρετρα του Porto Hydra και του Hydra Beach (2 χλμ.) και κοντά σε πολλές πολυτελείς εξοχικές κατοικίες.

Οπως τονίζεται στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΔ το ακίνητο είναι κατάλληλο για την ανέγερση ξενοδοχειακού συγκροτήματος υψηλού επιπέδου και παραθεριστικών κατοικιών.

Το δεύτερο «κύμα»

Αυτή τη στιγμή, το ΤΑΙΠΕΔ βρίσκεται στη φάση της τελικής διερεύνησης του επενδυτικού ενδιαφέροντος και στην προετοιμασία των τευχών διαγωνισμού, ο οποίος εκτιμάται ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει μέχρι το τέλος του 2020.

» Πόρτο Χέλι: Την ίδια ώρα εξετάζει την πώληση ακινήτου έκτασης 627 στρεμμάτων στο Πόρτο Χέλι, στην περιοχή Βερβερόντα. Το ΤΑΙΠΕΔ εξετάζει σειρά δυνατοτήτων αξιοποίησης του ακινήτου που έχει σχήμα επιμήκους πολυγώνου. Αυτές περιλαμβάνουν τη δημιουργία πίστας φόρμουλα 1 και γκολφ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία της διερεύνησης επενδυτικού ενδιαφέροντος και η εκπόνηση ΕΣΧΑΔΑ. Ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος έχει οριστεί η Τράπεζα Πειραιώς, ενώ η Δέκαθλον λειτουργεί ως τεχνικός σύμβουλος.

Αυτη η ΔΕΚΑΘΛΟΝ που αναφερεται στο δημοσιευμα σαν συμβουλος για πιστα αγωνων  ηταν η ΔΕΚΑΘΛΟΝ που μας συμβουλευε για αεροδρομιο πριν λιγα χρονια; Ειχε προτεινει τοτε η αεροδρομιο η πιστα αυτοκινητων; Φανταζεστε τι πακετο θα ειχαμε φαει αν ειχαμε φτιαξει αεροδρομιο και ερχοταν μετα η οικονομικη καταστροφη που υφιστανται σημερα αεροδρομια και αεροπορικες εταιριες; Με αγνωστη χρονικη καταληξη;

depos3

Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι πως προχωραμε στα τυφλα.

Για να δουμε το ελεγε τον Νοεμβρη του 2015 ο τοτε Δημαρχος Σφυρης στον Δημοσιογραφο κ Μουσταιρα.

Μηδεν σχεδιασμος Πως το αεροδρομιο του 2016 (για το οποιο ειχε τοποθετηθει θετικα  στο Περιφερειακο Συμβουλιο ο κ Τζανης , ειχε συμφωνησει το Δημοτικο Συμβουλιο  και ειχε μπει στο παιχνιδι και η Ντολφιν)εγινε πιστα αγωνων ταχυτητας αυτοκινητων και γιατι , δεν καταλαβαινω.Δηλαδη αυριο μπορει να μας προτεινουν Καζινο η θερμοκηπιο αγγουριων;

Και απο κοντα αλλο ενα γηπεδο γκολφ σε μια επαρχια που το νερο στις βρυσες ειναι θαλασσα . Για την ΔΕΠΟΣ εχουν ακουστει προτασεις επιχειρηματιων παλιοτερα απο σχολειο για πλουσιοπαιδα μεχρι θεματικο παρκο.

Και απο κοντα (παλιοτερα παντα ) η τοπικη κοινωνια και σαν αυτοδιοικηση και σαν φορεις εχει ζητησει ξεκινωντας το συνολο της εκτασης για να καλυφθουν αναγκες της τοπικης κοινωνιας και υποδομες υπερ τοπικου χαρακτηρα

και τελικα με συνεχεις εκπτωσεις φτασαμε να παρακαλαμε για λιγα στρεμματα σε μια γωνιτσα να φτιαξουμε δημοτικο σχολειο για το Πορτο Χελι. Τωρα πια ουτε αυτα δεν ζηταμε.Αντι να προχωραμε σαν κοινωνια παμε πισω.

Μια λεπτομερεια .Η πρωην ΔΕΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 627 στρεμματα οπως λεει το δημοσιευμα. Η ΔΕΠΟΣ ειναι 974 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ.

Η λαθος κανει ο δημοσιογραφος η λαθος κανουν οσοι τον πληροφορησαν η κατι σχεδιαζεται για τα υπολοιπα 347 στρεμματα και δεν μας το λενε.

Και σε καθε περιπτωση ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ αυτα τα 627 στρεμματα μεσα στην ΔΕΠΟΣ; Ειναι προς Βερβεροντα; Ειναι πανω απο το Πορτο Χελι;

Ομως αυτα τα 627 στρεμματα ειναι τα ιδια με εκεινα του αεροδρομιου το 2016. Γιατι και τοτε ελειπαν 347 στρεμματα απο τον λογαριασμο.

Κατι ακομα προς ασχετους της ΕΤΑΔ.

Η Σαμπαριζα δεν ανοικει στον Δημο Ερμιονης γιατι δεν υπαρχει Δημος ΕρμιονηςΔημος λεγεται ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ.

ΑΣΧΕΤΟΙ!

Eπειδη τα λαθη ειναι ανθρωπινα και οποιος εγραψε την προκηρυξη πιθανα δεν γνωριζε πως η Ερμιονη ειναι μια πολη του Δημου Ερμιονιδας ακριβως γι αυτο υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που εξεταζουν ξανα και ξανα μια δημοσια προκηρυξη διεθνους διαγωνισμου για την πωληση δημοσιας περιουσιας αξιας εκατονταδων εκατομμυριων ευρω. Εξεταζουν καθε λεξη γραμμα κομμα συντακτικη λεπτομερεια για πιθανα λαθη ανακριβειες αστοχιες. Αυτο δειχνει σοβαροτητα γνωση υπευθυνοτητα. Και τελικα αυτος που βαζει την υπογραφη του εχει ερθει στα Πηγαδια εχει μυρισει την αρμυρα, εχει δει τους ερωδιους , εχει αφουγκραστει την ιστορια ψηλα πανω απο το καστρο του 1200 , οχι τιποτ αλλο για να ξερει , να εκτιμησει εστω, ποσα λεφτα  αξιζουν ολα αυτα. Ποσο θα τα πουλησει. Αλλιως ειναι ασχετος. Ανικανος ακομα και για την βρομικη δουλεια που ανελαβε να διεκπεραιωσει. Ασχετοι!

Οι προσφυγες του Γαλαξια μας μαραναν.Για να τους διωξουν  και υπογραφες και συγκεντρωσεις και απειλες διαδικτυακες . Για να μην μας αλλοιωσουν τον πολιτισμο για να μην βλαψουν τον τουρισμο (που μας εφερε Κοροναιο )

Οταν μιλαμε να πουληθει μεσω δημοπρασιας (ξερουμε καλα πως στηνονται οι δημοπρασιες) για ενα κομματι ψωμι σε εποχη οικονομικης καταρευσης και πτωσης αξιων  πανω απο το Πορτο Χελι μια προνομιουχα δημοσια εκταση σε ιδιωτες (το πιθανοτερο ξενα κεφαλαια ) κανενας δεν διαμαρτυρεται.

Την εκποιηση του Δημοσιου πλουτου σε κερδοσκοπικα ιδιωτικα συμφεροντα, κρατικοδιαιτους μεγαλοεργολαβους , την υποβαθμιση του περιβαλλοντος (αληθεια οι υγροτοποι της Σαμπαριζας θα συνεχισουν να υπαρχουν διπλα στο σχεδιαζομενο ξενοδοχειο;)

και της καθημερινοτητας μας, την λενε «αναπτυξη και επενδυσεις» και εχει γινει το καμαρι δεξιων και αριστερων μνημονιακων πολιτικων.

Αλλα ξεχασα ! Δεν υπαρχει πλεον ΤΑΙΠΕΔ. Ο τσιπρας το καταργησε .

Εφτιαξε στην θεση του την «αριστερη» ΕΤΑΔ.Πως λεμε «αλλαξε ο Μανωλιος και εβαλε τα ρουχα αλλιως» ;

27 191 Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑ  ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ  25.495, 00 ΓΗ ΜΕ ΚΤΙΣΜΑ

1.        Χιλια στρεμματα στην πρωην ΔΕΠΟΣ στο Χελι

Η παλια σχετικη σελιδα για την Σαμπαριζα εχει βγει πλεον απο το ΤΑΙΠΕΔ και στη θεση της εχει μπει αυτη

ΣΑΜΠΑΡΙΖΑ ΤΑΙΠΕΔ

 

Περιφέρεια Πελοποννήσου , Νομός Αργολίδας, Δήμος Ερμιονίδας
Είδος ακινήτου: Γη
Έκταση: 170.427 τ.μ.
Εντός σχεδίου: Όχι

Παραθαλάσσιο ακίνητο αποτελούμενο από τρία όμορα οικόπεδα πλησίον του οικισμού Πηγάδια στη Θερμισία Αργολίδας. Το ακίνητο έχει παραλιακό μέτωπο 1.100 μ. και διαθέτει απεριόριστη θέα στον κόλπο και το νησί Ύδρας. Το ακίνητο είναι ακανονίστου σχήματος, επίπεδο και κυριαρχείται από χαμηλή βλάστηση.
Η εγγύτητα του ακινήτου με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας (Πόρτο Χέλι, Ύδρα, Σπέτσες) καθώς και η άμεση γειτνίαση του με πολυτελή τουριστικά / ξενοδοχειακά συγκροτήματα (Porto Hydra και Hydra Beach)  και ποιοτικές εξοχικές κατοικίες το καθιστούν ελκυστικό επενδυτικά για την ανέγερση συγκροτήματος Τουρισμού – Αναψυχής υψηλών προδιαγραφών.

Τοποθεσία

Το ακίνητο βρίσκεται στη θέση Σαμπάριζα ή Πηγάδια, στην περιοχή Θερμησία της Αργολίδας. Έχει άμεση πρόσβαση από την Επαρχιακή Οδό Ερμιόνης – Γαλατά. Απέχει 14 χλμ από το κέντρο της Ερμιόνης, 30 χλμ από το Πόρτο Χέλι και 175 χλμ από την Αθήνα. Βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το Ναύπλιο (80 χλμ) και την Αρχαία Επίδαυρο (55 χλμ). Επιπλέον, συνδέεται οδικώς σε 2 ώρες με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και σε 2 ώρες, οδικώς είτε ακτοπλοϊκώς από την Ερμιόνη, με το λιμάνι του Πειραιά .

Η ακριβής θέση και τα όρια του ακινήτου απεικονίζονται στο χάρτη Google.

Αξιοθέατα & Σημεία Ενδιαφέροντος

  • Παραλίες Πόρτο Χελίου & Ερμιόνης
  • Αρχαιολογικοί χώροι Μυκηνών και Επιδαύρου
  • Ναύπλιο, Τολό, Πόρος και Μέθανα
  • Νησιά Αργοσαρωνικού (Πόρος- Ύδρα- Σπέτσες)
  • Χιονδρομικό Κέντρο Μαινάλου

Επόμενα βήματα αξιοποίησης

  • Ολοκλήρωση Ωρίμανσης
  • Διαγωνισμός

Σύμβουλοι αξιοποίησης

Νομικός Σύμβουλος: KLC Law Firm & ΕΤΑΔ

ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΓΚΑΣΤΕΡΜΠΑΪΤΕΡ
Όταν οι Ναζί αποχωρούσαν απ’ την Αθήνα, την Πέμπτη, 12 του Οκτώβρη 1944, ήξεραν πως θα ξανάρθουν. Είχαν αφήσει πίσω τους, εκτός από τις 1700 μέρες τρόμου, δολοφονιών, βασανιστηρίων και μεταγωγών στα στρατόπεδα θανάτου, εκατοντάδες συνεργάτες, ταγματασφαλίτες, κουκουλοφόρους και την κυβέρνηση μιας κατ’ επίφαση δημοκρατίας, που ήρθε άκαπνη απ’ έξω, εκτελούσε εντολές των νέων επικυρίαρχων και στελέχωσε την κρατική μηχανή, με το σΙνάφι των συνεργατών.
Οι Γερμανοί επέστρεψαν, χωρίς αγκυλωτό και Βέρμαχτ. Ειρηνικά και αναίμακτα, κατέκτησαν μια χώρα που είχε, μετά τη Σοβιετική Ένωση, το μεγαλύτερο αριθμό νεκρών στο Δεύτερο Παγκόσμιο και τη πιο δυναμική Αντίσταση, αποφασισμένοι, όχι μόνο να μην καταβάλουν μια πεντάρα πολεμικών αποζημιώσεων αλλά να εισπράξουν το αντίτιμο για όλες τις σφαίρες που έριξαν σε σκοπευτήρια και ολοκαυτώματα.
– Το διάστημα μεταξύ 2010 και 2017, η γερμανική κεντρική τράπεζα έχει κερδίσει συνολικά 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ από το Securities Market Programme (SMP), δηλαδή το πρόγραμμα αγοράς ομολόγων που υλοποιεί η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ).
– Το ΤΑΙΠΕΔ, το Ταμείο εκποίησης της δημόσιας περιούσιας είναι για τους Γερμανούς ιερό τοτέμ. Ο «νομιμοποιητικός» φορέας του ξεπουλήματος της χώρας είναι μια γερμανική πατέντα, κατ’ εικόνα και ομοίωση της γερμανικής εταιρείας Treuhand, που εκκαθάρισε τη δημόσια περιουσία της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, αξίας 600 δις μάρκων, έναντι μόλις 44 δις, με αγοραστές «στρατηγικούς επενδυτές».
– Η Ελλάδα ειναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πελάτης της Γερμανίας στην αγορά όπλων με 10% των συνολικών εξαγωγών της. Σύμφωνα με έκθεση του SIPRI (Διεθνές Ινστιτούτο Ερευνών Ειρήνης της Στοκχόλμης) Οι τρεις προμηθευτές μας είναι η Γερμανία με 67% των εισαγωγών, οι ΗΠΑ με 20% και η Γαλλία, με 8,4%
– Ο πολύ βασικός για κάθε ανεξάρτητη χώρα τομέας των τηλεπικοινωνιών, ο ΟΤΕ, τώρα πια Cosmote, έχει ξεπουληθεί στη γερμανική, κρατική βεβαίως εταιρία, Deutsche Telekom κατά 46,9%. Το ελληνικό δημόσιο κατέχει μόλις το 5,6% και τα λοιπά «θεσμικοί επενδυτές».
– Η Γερμανική αεροπορική εταιρία, Fraport AG, στην οποία διαθέτουν μετοχές εξέχοντες Γερμανοί πολιτικοί, ανάμεσά τους και η Μέρκελ, απέκτησε τα 14 πιο τουριστικά αεροδρόμια της Ελλάδας. Τα αεροδρόμια σε Άκτιο, Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Κεφαλονιά, Κω, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο και Ζάκυνθο είναι πια Γερμανικά αεροδρόμια. Η σύμβαση της παραχώρησής τους είναι σύμβαση μπανανίας, προβλέποντας αποζημίωση της εταιρίας από το Ελληνικό Δημόσιο, σε περίπτωση μείωσης των κερδών. Με αυτή τη σύμβαση, η Fraport ζητά από το Ελληνικό Δημόσιο αποζημίωση 175 εκατομμυρίων, εξαιτίας μειωμένης κίνησης λόγω κορωνοϊού.
– Το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας, το Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα, αποτελεί κατά 40% περιουσία της AviAlliance, που εδρεύει στο Ντύσσελντορφ, ενώ το 30% που κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ (το ταμείο ξεπουλήματος) βρίσκεται σε διαδικασία αγοράς από την ίδια εταιρία. 25% κατέχει το Ελληνικό Δημόσιο και 5% ο όμιλος Κοπελούζου.
– Αυτό που ονομάστηκε «βαριά βιομηχανία» της χώρας, ο τουρισμός, είναι άλλη μια ιερή αγελάδα, από την οποία κυρίως η Γερμανική TUI αρμέγει εκατομμύρια. Η TUI, έχει πάρει στην ιδιοκτησία της τεράστιες μονάδες και συνολικά καθορίζει τα κόστη, τους προορισμούς, τις αμοιβές των εργαζομένων. Όταν αποφασίστηκε καραντίνα για τουρίστες που βεβαιωμένα μετά από τεστ ήταν θετικοί στον κορωνοϊό, η TUI απείλησε με απόσυρση όλου του τουριστικού πελατολόγιου και ο υπουργός τουρισμού κ. Θεοχάρης, το απέσυρε αμέσως. Στον τομέα του τουρισμού να σημειωθεί επίσης ότι οι Γερμανοί τουρίστες βαθμολογούν χαμηλά τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα τουριστικά μας καταλύματα, με αποτέλεσμα Γερμανικές συμβουλευτικές εταιρίες «αναβάθμισης του προϊόντος» να δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.
– Ο τομέας στον οποίο επιδίδονται τώρα έντονα οι Γερμανοί κατακτητές αφορά στην ενέργεια. Πολύ πριν την ενορχηστρωμένη χρεοκοπία της Ελλάδας, ο πρόεδρος της Deutche Bank, Ακερμαν, είχε μεσολαβήσει για τη Γερμανική RWE και 7 ακόμα εταιρείες ηλεκτρισμού, προκειμένου για την κατασκευή θερμοηλεκτικών σταθμών και κυρίως αιολικών πάρκων, μιας και στη Γερμανία οι ανεμογεννήτριες βρίσκονται στο στόχαστρο των Γερμανών οικολόγων.
– Για λιμάνια επίσης Αλεξανδρούπολης, Καβάλας και Ηγουμενίτσας, Γερμανικές εταιρίες βολιδοσκοπούν τη δυνατότητα συνιδιοκτησίας με Αμερικάνους και Ιταλούς «επενδυτές».
Τα ζητήματα που αφορούν στην αγροτική οικονομία και πώς η Ε.Ε, έχει συρρικνώσει τον αγροτικό τομέα της Ελλάδας κατ’ απαίτηση της Γερμανίας, είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο, που αξίζει αυτοτελή δημόσια θέα.
Το ερώτημα, πόσο χώρα και πόσο ανεξάρτητη μπορεί να θεωρείται ένας τόπος, με αυτά τα δεδομένα, ας απαντηθεί από τους πατριώτες νέου τύπου, την ώρα που λιντσάρουν πρόσφυγες.