Διαλογος στο ΦΒ αναμεσα στον απερχομενο σε λιγες μερες Δημαρχο και πολιτισα με ενεργο ρολο στα κοινα της Ερμιονης εδω και δεκαετιες. Χρησιμος διαλογος.

Μεσα απο τον διαλογο διαφαινεται ενας προβληματισμος. Η «αναπτυξη» δηλαδη η προσδοκομενη αυξηση του τζιρου των καταστηματαρχων απο τον ελλιμενισμο των κοτερων εχει επιπτωσεις στη ποιοτητα ζωης των μονιμων κατοικων;Θελει «περισσοτερα κοτερα σε ολο το λιμανι» ο Δημαρχος, «περισσοτερη αναπτυξη» και υποβαθμιση

Σημειωτέον ότι υπήρξε νέα επέκταση επι των ημερών μου για να εξυπηρετήσει περισσότερα σκάφη και όλο το λιμανι.

Το να μην μπορεις να καθισεις στο μετωπο παραλιας του παραθαλασσιου χωριου σου χωρις να πληρωσεις ειναι θετικο;Και αλήθεια Πότε έγιναν τουριστικο ΛΙΜΑΝΙ τα Μαντρακια; Ποιος αποφάσισε την μετατροπή της παράκτιας ζωνης σε τουριστικο λιμανι;Με ποια κριτήρια ποιες προδιαγραφες;

ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ
Με το άρθρο 30 παρ. 2 του Ν.2160/1993 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει έχει θεσμοθετηθεί  ενδεκαμελής Επιτροπή Τουριστικών Λιμένων, (Ε.Τ.Λ. τροποποίηση της σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 34 του Ν.4014/2011, ΦΕΚ 209/Α/21.09.2011) η οποία συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού. Στην Επιτροπή, μετέχουν εκπρόσωποι όλων των Υπουργείων που εμπλέκονται σε θέματα αξιοποίησης – προστασίας της παράκτιας ζώνης και βάσει του προαναφερόμενου νόμου, έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Γνωμοδοτεί σχετικά με τη χωροθέτηση, τροποποίηση, συμπλήρωση, έγκριση των χρήσεων γης και των όρων και περιορισμών δόμησης του τουριστικού λιμένα αποφαινόμενη περί της σκοπιμότητας δημιουργίας του αιτούμενου έργου.
  • Γνωμοδοτεί σχετικά με τη μετατροπή υπάρχοντος λιμένα σε τουριστικό αποφαινόμενη περί της σκοπιμότητας δημιουργίας του αιτούμενου έργου.
  • Γνωμοδοτεί σχετικά με την τροποποίηση της χωροθέτησης των τουριστικών λιμένων των στοιχείων α΄ μέχρι ιστ΄ (παράρτημα ΙΙ του άρθρου 41 του Ν.2160/1993 ) όπως ορίζονται στην παρ. 5 του άρθρου 30 του ίδιου νόμου, ως προς τα όρια της χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης, τις προσχώσεις, τις χρήσεις γης και τους όρους και περιορισμούς δόμησης.

Και αν είναι τουριστικο λιμανι ειναι Μαρινα η αγκυροβολιο λιμενος ;(Όχι δεν είναι ιδια όλα αυτα)

http://www.mintour.gov.gr/Investments/touristikoilimenes/creattourlimena

ΜΑΡΙΝΕΣ – ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ – ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑ
«Τουριστικός λιμένας» σκαφών αναψυχής είναι ο χερσαίος και θαλάσσιος χώρος που προορίζεται κατά κύριο λόγο για/και υποστηρίζει λειτουργικά τον ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής και ναυταθλητισμού.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι τουριστικοί λιμένες χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: α) Μαρίνες β) Καταφύγια γ) Αγκυροβόλια δ) Ξενοδοχειακοί Λιμένες (καταργήθηκαν με το Ν.4070/2012).
α) «Μαρίνα» είναι ο τουριστικός λιμένας που διαθέτει χερσαίες και θαλάσσιες εγκαταστάσεις και υποδομές προδιαγραφών που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, όπως προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 31 του Ν.2160/1993, για την εξυπηρέτηση των σκαφών αναψυχής και των χρηστών τους.
β) «Καταφύγιο» είναι ο τουριστικός λιμένας με βασικές κτιριοδομικές υποδομές τουλάχιστον 100 τ.μ. με παροχές και εξυπηρετήσεις ύδατος, ρεύματος, τηλεφώνου, καυσίμων, περισυλλογής καταλοίπων και απορριμμάτων, πυρόσβεσης, ενδιαίτησης και υγιεινής.
γ) «Αγκυροβόλιο» είναι ο τουριστικός λιμένας που δημιουργείται εντός προστατευμένου όρμου, εντός λιμνών και ποταμών, με ελαφρύ εξοπλισμό, ο οποίος δεν προκαλεί οριστική αλλοίωση του περιβάλλοντος με περιορισμένο αριθμό θέσεων ελλιμενισμού και βασικές εγκαταστάσεις.

Υπαρχει ικανοποιητικος χωρος για περατζαδα για βολτα στην παραλια; Και αν υπαρχει πεζοδρομιο η ακομα και για οσους καθονται στα μαγαζια της παραλιας υπαρχει θεα της θαλασσας ; Υπαρχει το αερακι να τους δροσισει το ηλιοβασιλεμα να τους γαληνεψει την ψυχη;

Υπαρχει Ελλαδα τελικα; Η μηπως μια θαλασσα απο αυτοκινητα (κατω απο πινακιδες απαγορευεται η σταθμευση)και η πρυμνη απο τα κοτερα με απλωμενα τα μαγιο και τις πετσετες να στεγνωσουν ειναι η νεα θεα που πουλαμε στην Ερμιονιδα;

Θα κινηθει στην ιδια λογικη ο κ Γεωργοπουλος; Το νεο ΔΣ; Συμφωνει πλειοψηφικα η τοπικη κοινωνια πως η αισθητικη υποβαθμιση της Ερμιονης με τα περισσοτερα κοτερα σε ολο το λιμανι θα φερει πολλα λεφτα και αρα θα βελτιωσει την ζωη των ανθρωπων; Αν ειναι ετσι ας κατσουν κατω οι καταστηματαρχες να βαλουν τα «πελωρια» κερδη τους σε ενα κοινο ταμειο και να δουν τι θα δωσουν σαν ανταλλαγμα στους υπολοιπους κατοικους που δεν ειναι καταστηματαρχες. Η μηπως δεν υπαρχουν πελωρια κερδη;

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Γραφει ο κ Σφυρης σηκωνοντας την παραπανω φωτογραφια και βαζει ΔΥΟ ερωτηματικα .

Δημήτριος Σφυρής Για ποιο αποκλεισμό πεζών ομιλούμε!;;Η φωτό αποκαλύπτει την πραγματικότητα και δεν είναι επεξεργασμένη

Και λεω εγω .Οπως το δει κανεις. Για μενα ειναι αποκλεισμος των ανθρωπων αυτη η λωριδα κυκλοφοριας που χωρα εναν το πολυ δυο ανθρωπους διπλα διπλα στον βαθμο που ο ενας δεν κινειται με αμαξιδιο η δεν ειναι γονεας με μωρο σε καροτσακι.  Δεν επιτρεπει ακομα σε μια μεγαλη παρεα να βολταρει δεν επιτρεπει την κινηση και στις δυο κατευθυνσεις χωρις καποιος να κανει στο πλαι δεν επιτρεπει να συναντηθουν να σταματησουν να μιλησουν αυτοι που περπατανε στην παραλια αλλιως οσοι ακολουθουν θα πεσουν στη θαλασσα (στα κοτερα). Στριμωγμενοι οι πεζοι αναμεσα στα καθισματα και στα κοτερα πρεπει να κινουνται σταθερα με προσοχη και κατεβασμενα ματια μη τυχον και γυρισουν το κεφαλι στη πλευρα της θαλάσσας και αδιακριτα παρατηρησουν το βραδυνο γευμα των τουριστων στο πολυτελες κοτερο τους. Εχετε παει βολτα στη παραλια στο Ναυπλιο;Παιδια να παιζουν με ασφαλεια , μουσικοι του δρομου, μεγαλες και μικρες παρεες….και πανω απο ολα ΘΑΛΑΣΣΑ.

Στη Χαλικιδα;

Σχετική εικόνα

Στο Λουτρακι ;

Αποτέλεσμα εικόνας για Λουτρακι φωτογραφιες

Εχετε παει σε καποιο νησι της χωρας μας τις Σπετσες την Υδρα σε καποιο αλλο οπως επισημαινει η κ Λουμουσιωτη; Υπαρχουν τετοιες περατζαδες στην Ερμιονιδα; Υπαρχει η Κοιλαδα αλλα και αυτη θα την καταστρεψουν τελειως με τα χωρια της αναπτυξης των 2,5 χιλιαδων κατοικων πανω απο το κεφαλι τους.

Ε λοιπον ενας εγω λεω ΟΧΙ στην αναπτυξη και στα κοτερα που κλεινουν το μετωπο της παραλιας. Να ερθουν κοτερα αλλα να ελλιμενιζονται ΕΞΩ απο τα Μαντρακια και τον κλειστο κολπο της Ερμιονης. Να βαλουν λεφτα κρατος η οι ιδιωτες να φτιαξουν λιμανια που να μην χαλανε την μοναδικη αισθητικη ομορφια αυτου του τοπου. Σεβαστη η επιθυμια των καταστηματαρχων να βγαλουν λεφτα αλλα ποσο εχει αυξηθει στ αληθεια ο τζιρος και η κερδοφορια τους απο αυτο το χαλι; Αξιζει τον κοπο;

Οσο για τα αυτοκινητα; Βεβαιως και υπαρχει λυση.Χωροι σταθμευσης ΕΞΩ απο τους οικισμους. Ας περπατησουν δεκα λεπτα μεχρι την καρεκλα οι καλοκαιρινοι επισκεπτες κανει καλο στη σιλουετα. Οποιος δεν αντιμετωπιζει προβλημα κινησης μπορει να περπατησει δεκα λεπτα. Δεν ειναι καταστροφη. Η αστυνομια μπορει να λειτουργησει κατασταλτικα στην αρχη.Μολις πεσουν προστιμα για κανενα μηνα (και συνεχισουν να πεφτουν)να δειτε πως ολοι θα μαθουν να εφαρμοζουν οσα οι πινακιδες οριζουν. Στην Αγγλια σε ολους τους οικισμους υπαρχουν καμερες κυκλοφοριας και οριο ταχυτητας 30 μιλια. Να δειτε πως ολοι κοβουν ταχυτητα! 100 λιρες το προστιμο και ποιντ συστεμ. Eχει μετρησει ποτε κανεις  το μεγεθος του προβληματος; Ποσα αυτοκινητα επισκεπτων δηλαδη ειναι σταθμευμενα στην κορφη της καλοκαιρινης περιοδου ΜΕΣΑ στην πολη απο τις 7 το απογευμα μεχρι τις 12 για πεντε ωρες; Μπορει να κλεισει η πολη απο τις 7 μεχρι τις 12 για τα αυτοκινητα τον Ιουλιο και Αυγουστο; Μπορει να υπαρχει χωρος σταθμευσης εξω απο την πολη;

Οι πολιτικοι παιρνουν αποφασεις .Και παντα καποιοι αντιδρουν.Υπαρχει πολιτικο κοστος .Μεχρι η κοινωνια να μαθει να λειτουργει με νεο τροπο.Να μην φτυνουν στο πατωμα του τρενου People gathered drinking and smoking outside The Eagle pub with man glancing down at young woman bottom as he leaves. Gloucester Road Brighton UK.Urban Street Photography. Monochrome Landscapet. © P. Maton 2015 eyeteeth.net

Αποτέλεσμα εικόνας για απαγορευεται το πτυειν

Να μην καπνιζουν σε κλειστους χωρους (εδω να δειτε παλι πως στεκονται εξω απο τα παμπ μεσα στη βροχη οι θεριακληδες της Αγγλιας)

ΥΓ Ο Δήμαρχος χρησιμοποιεί τον όρο Pilars για τους Πυλώνες τροφοδοσίας των σκαφών.Πρωτα απ όλα στα Αγγλικά η λέξη γράφεται με δύο λ.Οχι δεν είναι λάθος βιασύνης και στις 11 Απριλίου πάλι με ένα λ το έγραψε και μάλιστα έβαλε την αποστροφο μετα το r και οχι s που είναι πληθυντικός.Τι ψάχνω τώρα. Ακριβώς.Ο Δήμαρχος πρέπει να ψάχνει.Να είναι ακριβής. Να χρησιμοποιεί τους σωστούς όρους στην δική μας γλώσσα. Πραγματι χρησιμοποιειται ο ορος Pillars απο μια Ελληνικη εταιρεια  και ο ορος Pedestals  (βάση βαθρο)στα Αγγλικα απο ολες τις εταιρειες που βρηκα στο διαδικτυο .https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/pedestal

Εδώ μιλάμε για την Ερμιόνη.Μια πολη με ιστορια χιλιαδων χρονων.Η γλώσσα έχει σημασια.Βρισκω λάθος τον όρο γιατί οι Πυλώνες ( η Pillars Στα Αγγλικα)έχουν σαν βασική προϋπόθεση την υποστήριξη κάποιου πράγματος απ πάνω τους.Πιστευω πως ο όρος Παροχη Τροφοδοσίας Σκαφους η στα Αγγλικά Provision of Ship’s Supplies η εστω με τον διεθνη ορο Electrical distribution pedestals η καλυτερα  αφου ειναι και για νερο είναι πιο ακριβής water supply and electrical distribution pedestals  .Μην φτωχαινουμε τη γλωσσα απο βιασυνη. Και Ελληνικά παρακαλώ κ εκπροσωποι όταν μιλάμε μεταξυ μας.Οι Ριβιερες μας μαραναν

ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ Pilars στα ΜΑΝΤΡΑΚΙΑ ΕΡΜΙΟΝΗΣ.
Ένα έργο που χρήζει ανάλυσης για τον τρόπο χειρισμού όσον αφορά την καθυστέρηση και την εμπλοκή από τις Υπηρεσίες του Δημου και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Σημειωτέον ότι υπήρξε νέα επέκταση επι των ημερών μου για να εξυπηρετήσει περισσότερα σκάφη και όλο το λιμανι.

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες
+7
  • Ρίνα Λουμουσιώτη Όλα καλά για τους επισκέπτες, να έχουν νερό να έχουν ρεύμα, εμείς οι ερμιονίτες που θέλουμε να φάμε ένα παγωτό σε ένα παγκάκι δήμαρχε, να χαρούμε τη θαλασσά μας χωράμε πουθενά; Τρία ελεεινά παγκάκια στριμώχτηκαν μέσα στα τραπεζοκαθίσματα . Ταξιδεμένος είσαι θα έχεις πάει στα νησιά, που προηγούνται σε χώρο οι πολίτες από τα κότερα. Γίναμε ένα απέραντο πάρκινκγ, λιμάνι Μαντράκια και ψάχνουμε ένα άνοιγμα να περπατήσουμε.. Χρόνια τα διεκδικούμε αυτά , τα υποστήριζες κι εσύ.
  • Δημήτριος Σφυρής Ρίνα Λουμουσιώτη θεωρώ ότι υπάρχει πρωτίστως το τι ρόλο θελουμε να έχουμε για την Ερμιονη.
    Όσον αφορά τα παγκάκια παντού σε όλο το Δήμο και ειδικά στα ΜΑΝΤΡΑΚΙΑ έχουν τοποθετηθεί παντού κι όχι μόνο στο λιμανι
    Το ίδιο έγινε στα Μανδρακια και κάτω από τα πεύκα και σε χώρο που υπάρχει πρόσβαση για πεζούς.
    Εάν πρέπει να συζητήσουμε για τα αυτοκίνητα. Βεβαίως οι παραλιακες πόλεις πόλεις έχουν προτεραιότητα οι πεζοί κι αυτοί που απολαμβάνουν τον καφέ και το φαγητό τους στα μαγαζιά.
    Τι σχέση έχει όμως ότι η αναπτυξιακή σχεδίαση του εναλλακτικού τουρισμού και σε τι εμποδίζουν τα pillars? ?
    Υπάρχει εμπόδιο για το περπάτημα στο πεζοδρόμιο του λιμανιού; Αλλά ας τα πούμε όλα με το όνομα τους.
    Τα περισσότερα αυτοκίνητα τα αφήνουν οι Ερμιονιδεις και οι Ερμιονίτες. Και αυτό παρατηρείται κυρίως και τα Σαββατοκύριακα του βαρύ χειμώνα που δεν υπάρχουν επισκέπτες. Και… τέλος πάντων δεν θέλετε σκάφη ;
    Δεν θέλετε επισκέπτες
    Υπάρχει ανταγωνισμός των επαγγελματιών της τοπικής οικονομίας με αυτή την άποψη που εκφράζετε;
    Απλά σε όλα θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία και σεβασμός. Και πάνω από όλα να καθορίσετε το ρόλο της Ερμιόνης μια και αναφέρεστε μόνο σ αυτή, η οποία όχι μόνο συμβάλλει στο Τουριστικό, Παραγωγικό, ιστορικό και ψυχαγωγικό γίγνεσθαι της Ερμιονίδας, αλλά καθορίζει και το μέλλον ολόκληρης της Ερμιονίδας
  • Ρίνα Λουμουσιώτη Δηλαδή οριοθετήθηκε ο χώρος, παγκάκια για εμάς είναι αυτά κάτω από τα πεύκα στη Μαγκούλα (Τα πολύ όμορφα ομολογουμένως ) Στα Μαντράκια δεν έχουμε δικαίωμα να καθόμαστε αν δεν πληρώνουμε. Μάλιστα.. Εμείς λοιπόν φταίμε που παρκάρουμε τα αυτοκίνητά μας στο λιμάνι και στα Μαντράκια, ενώ εσύ που έβαλες στο πρόγραμμά σου τη λύση του κυκλοφοριακού και ψηφίστηκες γι αυτό και για άλλα που δεν έκανες δεν έχεις ευθύνη. Εμείς λοιπόν που διεκδικούμε χώρο και παγκάκια δεν θέλουμε τα σκάφη,, Μάλιστα… Μήπως θυμάσαι δήμαρχε πότε άρχισαν να έρχονται τα σκάφη, που εμείς τώρα όπως πολιτικάντικα ισχυρίζεσαι, δεν θέλουμε; Τότε που αρχίσαμε πάλι να διεκδικούμε να καθαρίσει τη θάλασσά μας.
    • Δημήτριος Σφυρής Ρίνα Λουμουσιώτη Εάν κάποιος που δεν γνωρίζει τα πεζοδρόμια και τα παγκάκια και κάποιες ρυθμίσεις που οι οδηγοί δεν σέβονται. Θα πίστευε ότι δεν υπάρχει χώρος να περπατήσει και μάλιστα από την τοποθέτηση των pillars!
      Είμαι υποχρεωμένος να παραθέσω κάποιες φωτό για την αλήθινη κατάσταση
  • Δημήτριος Σφυρής Για ποιο αποκλεισμό πεζών ομιλούμε!;;
    Η φωτό αποκαλύπτει την πραγματικότητα και δεν είναι επεξεργασμένη !
    Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες
  • Δημήτριος Σφυρής Ας μιλάμε αληθινά
    Δηλ κακώς έβαλα περισσότερα παγκάκια
    Κακώς μπήκαν τα Pilars ? Κακώς ενίσχυσα και επέκτεινα το αποχετευτικό για καθαρότερη θάλασσα
    Καλώς οι επαγγελματίες και η τοπική ηγεσία ήσαν κατά των πεζοδρόμων και της κυκλοφοριακής ρύθμισης;
    Όταν δεν θέλει η τοπική κοινωνία κι κάποιοι δεν αντιδρούν ή δεν ενισχύουν την αποψή μου, πράγμα που πολέμησα να εφαρμοστεί και το γνωρίζετε καλά . Τότε δεν θα πρέπει να ακούω ότι η Ερμιόνη εκτός εξαιρέσεων προτιμά να παραμείνει στην ανοργανωσιά και την κατ επιλογή και μη πραγματική κατάσταση που οδηγεί σε οπισθοδρόμηση.
    Θα μπορούσα λοιπόν να χρησιμοποιήσω ξύλινη και λαϊκίστικη γλώσσα. Όπως τα πρώτα απόλυτα «κακώς» στο σχολίου μου.
    Και επειδή ορισμένοι όψιμα θεωρούν ότι αγαπούν περισσότερο το τόπο τους. Αυτή η αγάπη εκφράζετε με αποτέλεσμα και καλοπροαίρετη πρόθεση. Και… όχι με σκοπιμότητα όπως αυτή εκφράζετε από προσωπική και μόνο ικανοποίηση.
    Σε αυτό δεν είμαι καλός πράγματι.
    Όταν όμως τοποθετούσα τα παγκάκια υπήρξε θετικότατο σχόλιό σου. Ήμουν παρών στην τοποθέτηση τους όχι στα Πευκάκια μόνο. Φαίνεται ότι τροποποιήθηκε η άποψη σου.
    Πάντα με ειλικρίνεια, χωρίς λαϊκισμό και επικοινωνιακά τερτίπια
    Όταν κάποιοι μάθουν ποιο θα πρέπει να είναι το επιθυμητό μέλλον για την Ερμιόνη, κακώς εκφράζεται τοπικιστικά παντού, τότε θα μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να συμβάλλουμε ενεργά κι όχι κριτικά σε θέματα που είθισται να γίνουν.
  • Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες
  • Δημήτριος Σφυρής Η ζωή των δραστηριοτήτων των παραλιακών οικισμών είναι βασική προϋπόθεση για τον ισόμετρο και ισορροπημένο συνδυασμό τ της βιωσιμότητας και συμβίωσης των κατοίκων των επισκεπτών και των υποδομών, ώστε να δημιουργήσουν όρους αναπτυξιακού αλλά και περιβαλλοντικού ανταγωνισμού.
    Βασική προϋπόθεση είναι ο σεβασμός στην εμπορική και τουριστική δραστηριοπτητα των συνδημοτών μας, αλλά και η συμβολή στην τήρηση των κανόνων εφαρμογής και προστασίας του επιθυμητού για τον τόπο μας.
    Οι φωτό αποκαλύπτουν τις απαραίτητες υποδομες. Φαντάζομαι ότι δεν εμποδίζεται η διάβαση και παραμονή στο μέτωπο του λιμένα στα ΜΑΝΤΡΑΚΙΑ