Στη σελιδα του στο ΦΒ κανει τις καταγγελιες ο κ Σφυρης σε σχεση με το ατυχημα στην Κορακια που ειχε τραγικες συνεπειες. Δινει μια πολιτικη διασταση στην υποθεση αφηνοντας να εννοηθει πως αν υπηρχε αστυνομευση το ατυχημα δεν θα ειχε συμβει  στην θαλασσια περιοχη της Κορακιας . Και δεν υπαρχει αστυνομευση με ευθυνη των Ιθυνοντων.

Ποιοι ειναι οι Ιθυνοντες λοιπον που ευθυνονται για τις τραγικες απωλειες ανθρωπινων ζωων; Η ανακοινωση του κ Σφυρη εχει δυο σημεια που αξιζει να σταθουμε.

1. Δεν ειναι δυνατον πισω απο καθε ταχυπλοο και μαλιστα το σουρουπο (λιγο πριν τις εννια το βραδυ )να βρισκεται ενα σκαφος καταδιωξης. Εκει διαφωνουμε με τον Δημαρχο. Παντως φαινεται πως το σκαφος εκινειτο με μεγαλη ταχυτητα.

2. Ομως πολυ σωστα τα υπολοιπα που γραφει. Βεβαιως και πρεπει η περιοχη μας να εχει κρατικες υποδομες και το λιμεναρχειο σκαφος. Ποιοι (ιθυνοντες)και γιατι διελυσαν καθε κρατικη υποδομη και στην Ερμιονιδα;Εξ αλλου απο το 2014 ο κ Σφυρης ειχε διατυπωσει τις θεσεις της παραταξης του.

Με την  κατάργηση των Λιμεναρχείων μπαίνει οριστικά η ταφόπλακα της περιοχής, μιάς και το κλείσιμο της Εφορίας, του ΙΚΑ, του Ταχυδρομείου και πολλών τραπεζών και άλλων υπηρεσιών  έχει ήδη προκαλέσει προβλήματα στην εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών, την βιωσιμότητα του εμπορικού κόσμου και των επιχειρήσεων, που είδη στην σημερινή κατάσταση που βρίσκεται η χώρα μας θα επιταχυνθεί  μοιραία ο οικονομικό μαρασμό της περιοχής μας.

Ποιος φταει λοιπον τελικα;

Εγραφα το 2014  Και τα ιδια λεω και τωρα.Τα μνημονιακα κομματα που κυβερνησαν τα τελευταια δεκα χρονια και υπακουσαν στην λεγομενη συρικνωση του σπαταλου κρατους ειναι οι Ιθυνοντες .Για να δημιουργηθουν θηριωδη πλεονασματα που πανε στην μακροχρονια αποπληρωμη ενος κατασκευασμενου χρεους .Με στοχο την υποταγη της χωρας μεχρι το 2060 την καταστροφη καθε οικονομικης ζωης το ξεπουλημα της δημοσιας περιουσιας την αρπαγη των αποθεματικων των ασφαλιστικων ταμειων και ολα τα υπολοιπα που καλα γνωριζετε.

Ποια κομματα και ποιοι ιθυνοντες κυβερνησαν την χωρα κατω απο τις οδηγιες της νεας Γερμανικης αυτοκρατοριας την κατ ευφημισμο Ευρωπαικη Ενωση; Η Νεα Δημοκρατια το κομμα που υποστηριξε τον κ Σφυρη (και τον κ Γεωργοπουλο)το ΠΑΣΟΚ το κομμα που υποστηριξε τον κ Λαμπρου και ο ΣΥΡΙΖΑ το κομμα που υποστηριξε τον  κ Τοκα.

Διαβαστε τι ελεγε ο  Πρόεδρος του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ  Εμμανουήλ Π. Φλωρής

2ο Προκύπτει πολύ μεγάλο θέμα ασφάλειας κι εφαρμογής των νόμων για όσους κινούνται στη θαλάσσια, χερσαία κι εξομοιούμενη ζώνη των τριών λιμανιών. Δεν πρέπει να διαφεύγει το γεγονός ότι  ο μεγάλος όγκος μονίμων κατοίκων κι επισκεπτών κινείται στις ζώνες λιμένων.

Τι ελεγαν τοτε το 2014 οι ιθυνοντες;

Ο κ. Μαρίνος, είναι αρκετά καθησυχαστικός: «Ακούστε, το ενενήντα τοις εκατό των εξυπηρετήσεων, θα παραμείνει στα λιμενικά τμήματα της Ερμιόνης και του Πόρτο Χελίου. Δεν είναι τόσο τραγικά, τα πράγματα. Θα κρατήσουν αυξημένες αρμοδιότητες. Οι λεμβολογήσεις, οι εκδόσεις των αδειών αλιείας, θα εξακολουθήσουν να πραγματοποιούνται, στα κατά τόπους λιμενικά τμήματα. Και άλλης φύσεως άδειες, καθώς και οι δικογραφίες.

Καλο λοιπον να μιλαμε για τις ευθυνες των κυβερνησεων (ιθυνοντων) αλλα η προταση ολοκληρωνεται  με το κομμα που χειριζεται καθε φορα τις υποθεσεις του κρατους. Αλλιως ειναι ημιτελης.Χωρις νοημα.

Και το γραφω  γιατι ολα αυτα δεν ειναι παρελθον. Ειναι και το αυριο.Τα τρια αυτα κομματα που θα εναλλασονται στην εξουσια τα επομενα χρονια η θα συμμαχουν σε κυβερνησεις οχι μονο δεν ειναι αντι μνημονιακα αλλα πιστευουν πως τα μνημονια κανουν καλο. Πιστευουν πως η αναλογια Δημοσιου Ιδιωτικου πρεπει σταθερα να ειναι σε βαρος του Δημοσιου. Η ΝΔ πολυ σε βαρος του Δημοσιου ο ΣΥΡΙΖΑ λιγωτερο σε βαρος του Δημοσιου.Παντως και οι δυο πολιτικοι χωροι κινουνται μεσα στο ιδιο πλαισιο . Καπιταλισμος ιδιωτικη πρωτοβουλια προσελκυση ξενων επενδυτων ελκυστικο εργασιακο τοπιο εξαθλιωση συνταξιουχων .

Θα διαλεγουμε λοιπον κρεμαλα η τουφεκι. Αυτα δεν λεει ο κ Σφυρης. Και εδω υπαρχει προβλημα γιατι ο κ Σφυρης ειναι ενας απο τους ιθυνοντες. Με την εννοια πως συμμετεχει σε κρατικες λειτουργιες μεσα απο το Αξιωμα του Δημαρχου Ερμιονιδας που υπηρετησε για δυο θητειες αλλα και του στελεχους της ΝΔ του κομματος δηλαδη που ειναι ξανα σημερα στην κυβερνηση . Αν λοιπον πιστεψε ολα αυτα τα χρονια πως η υποβαθμιση των υπηρεσιων του κρατους στην Ερμιονιδα ηταν καταστροφικη γιατι περιοριστηκε μονο στις κινητοποιησεις για την διατηρηση του ΙΚΑ και δεν ξεσηκωσε τον λαο οπως τοτε που καλεσε να κλεισουμε τον δρομο στο Μεγαλοβουνι προκειμενου να λειτουργησει ο Δεματοποιητης. Η μηπως οσα καταγγελει σημερα για την αρπαγη του επισκευασμενου σκαφους του Λιμενικου δεν ειναι ενα σκανδαλο;

Τελος πολλοι ιδιωτες στην καταγγελια του κ Σφυρη. Πολυ εφοπλιστες. Εφοπλιστικη οικογενεια επισκευασε το σκαφος (γιατι;)ιδιωτες πληρωνουν τα καυσιμα κινησης των περιπολικων (γιατι;). Μα ακριβως ειναι οι ιδιωτες που ευθυνονται για το οτι το κρατος δεν εχει λεφτα απο φορους για να επισκευασει σκαφη και να πληρωσει καυσιμα. Και οχι μονο αυτα. Ειναι οι εφοπλιστικες οικογενειες που εχουν (προκλητικα)προνομιακο φορολογικο καθεστως και ζητανε τα σπιτια τους να πληρωνουν μειωμενα δημοτικα τελη.

Τελος ιδιωτης και μαλιστα ξενος επενδυτης στην περιοχη οικονομικα ευκαταστατος ειναι ο υπευθυνος του τραγικου ατυχηματος. Μην βαραμε λοιπον αλλο το «ανικανο» κρατος την ωρα που ευχαριστουμε τους εφοπλιστες. Και μαλιστα οταν η σημερινη κυβερνηση εχει μεγαλη πρεμουρα να το διαλυσει ακομα περισσοτερο. Γιατι αν το κρατος ειναι ανικανο φταινε αυτο που κρατανε τα κλειδια τοσα χρονια. Τα αστικα κομματα. Ο καπιταλισμος. Γιατι το δικο τους κρατος καθολου ανικανο δεν ειναι οταν εχει να κανει με την φτωχοποιηση της μεγαλης μαζας και την συγκεντρωση πλουτου σε λιγα χερια. Ουτε οταν συγκαλυπτει σκανδαλα και μιζες.

Δημήτριος Σφυρής

ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ, ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΩΝ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙΟΥ, ΕΡΜΙΟΝΗΣ συνοδευόμενα με την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ.
ΠΡΙΝ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ.
Πάγεια αίτηματα μου προς το Υπουργείο, τα 4 τελευταία χρόνια σαν Δήμαρχος Ερμιονίδας, για τα προβλήματα που δημιούργησε η υποβάθμιση των Υπολιμεναρχείων σε Τμήματα με ελάχιστες αρμοδιότητες και η υποστελέχωσή τους άφησαν αδιάφορους τους αρμόδιους και το Υπουργείο. .
Είναι αδύνατον να υπάρξει αστυνόμευση, πόσο μάλλον πρόληψη, με υποστελέχωση του Λιμενικού Σώματος της Ερμιονίδας όσο κι αν πασχίζουν οι Λιμενικοί νυχθημερόν.
ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙΟΥ, με δωρεά εφοπλιστικής οικογένειας
ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ.!
Όταν η Ερμιονίδα έχει 3 λιμάνια, 2 πορθμεία Κόστα – Σπετσών και Μετοχίου- Ύδρας, με υπερτριπλασιασμό πληθυσμού, ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού, την κατασκευή Μαρίνας και εκατοντάδων χιλιομέτρων ακτογραμμής η πρόληψη και αστυνόμευση καθίσταται αδύνατη. Όταν μάλιστα δεν υπάρχει σκάφος καταδίωξης και επιπρόσθετα τα καύσιμα τις περισσότερες φορες για την κίνηση των περιπολικών και σκαφών χορηγούνται από τους ιδιωτες.
ΑΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ
ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Λιμενικού Σώματος.
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ ΥΠΟΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΊΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ.
ΠΑΓΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.

https://oalivanistos.blogspot.com/2019/08/blog-post.html