Η χωρα μας ειναι για αλλη μια φορα υπο κατοχη.Οικονομικη κατοχη αν και υπαρχουν στρατιωτικες βασεις στην Ελλαδα και ελεγχος των ενοπλων δυναμεων και των οπλων απο την Αμερικη μεσα απο διαφορους μηχανισμους ενας απο αυτους το ΝΑΤΟ. Οπως παντα η κατοχη εχει τους ντοπιους συνεργατες και εκπροσωπους .Καποιοι ελαχιστοι απο αυτους  πιθανα να εχουν και καλες προθεσεις να κανουν το φορτιο λιγωτερο οδυνηρο για τον λαο να μετριασουν τις συνεπειες διευκολυνοντας τους κατεχοντες να ασκησουν την εξουσια τους και να εξυπηρετησουν τα συμφεροντα τους.Καποιοι αλλοι κοιτανε το συμφερον τους ειναι αδιστακτοι συνεργατες των κατακτητων ιδεολογικα και πολιτικα. Θα κανουνε περιουσιες αυτα τα χρονια οπως οι δωσιλογοι στην κατοχη . Η ιστορια θα αποφανθει σε ποια κατηγορια θα πανε ποιοι.

Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι πως εδω και 20 χρονια περιπου γκρεμιζεται οτι ειχαμε χτισει μεταπολεμικα με πολυ κοπο οι Ελληνες. Μπαινουμε για αλλη μια φορα σε μια περιοδο αγριας οικονομικης εκμεταλευσης της χωρας μας απο ξενες δυναμεις.Πολλοι απο εμας θα φυγουν απο τη χωρα τα παιδια μας θα ζησουν χειροτερα απο εμας κι ενας πολεμος δεν ειναι εξω απο τους σχεδιασμους στην ευρυτερη περιοχη μας σε σχεση με τα ενεργειακα αποθεματα της Ανατολικης Μεσογειου.

Η Θατσεροποιηση της Ελλαδας ξεκινησε με τον Μητσοτακη της ΝΔ το 1990 συνεχιστηκε με τον Σημιτη του νεο ΠΑΣΟΚ τα επομενα χρονια και πηρε φορα στα μνημονιακα χρονια με ολους τους υπολοιπους του Τσιπρα συμπεριλαμβανομενου. Οπως και Στην Αγγλια η συντηρητικη παραταξη ξεκινησε και η σοσιαλδημοκρατια συνεχισε και ολοκληρωσε.Αυτο ειναι το συστημικο πολιτικο τοξο. Και οσοι το υπηρετουν σημερα οποια δικαιολογια και να προβαλλουν ειναι συμμετοχοι και συνυπευθυνοι.

Ο δρομος αυτος ειναι αδιεξοδος.Αν συχνα σηκωνω ειδησεις και ενημερωση απο την Αγγλια οπου ζω σημερα ειναι γιατι εδω εχει ολοκληρωθει η διαδικασια.Εδω ζουμε αυτο που θα ειναι η Ελλαδα μετα απο δεκα χρονια αν δεν σταματησει ο κατηφορος δεν αντιστραφει η πορεια. Διαλυμενο συστημα υγειας και εκπαιδευσης καταργηση του κοινωνικου κρατους βια στο δρομο καθημερινα μαχαιρωματα (χθες σκοτωθηκε μια εγκυος στο σπιτι της)χιλιαδες αστεγοι στους δρομους εκατομμυρια παιδια να ζουν κατω απο το οριο της φτωχιας συνταξιουχοι να ζουνε ολη μερα μεσα στα μεσα μαζικης μεταφορας γιατι δεν εχουν να πληρωσουν την θερμανση του σπιτιου τους ,παμπλουτοι πολυεκατομμυριουχοι να ζουν σε συνθηκες προκλητικες  διαλυση του παραγωγικου ιστου, της βιομηχανιας της αγροτικης παραγωγης , υψηλοτατα επιπεδα περιστασιακης εργασιας αρνηση των πολιτων να συμμετεχουν στην πολιτικη και τις εκλογες και την ιδια στιγμη ανοδο της ακροδεξιας του ρατσισμου της βιας γενικα.Σκοταδι μαυρο.

AEΡΟΔΡΟΜΙΟ

σφυρίΛίγο πριν παραδώσουν τις κυβερνητικές καρέκλες στους επόμενους συνεχιστές της πολιτικής του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, έβγαλαν στο σφυρί και το 30% της συμμετοχής του ελληνικού Δημοσίου στο κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας “Ελευθέριος Βενιζέλος”. 

Συγκεκριμένα, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, το ΤΑΙΠΕΔ προχωρά στην έναρξη διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας για την πώληση ποσοστού συμμετοχής 30% που έχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΑΕ» (ΔΑΑ).

Η διαγωνιστική διαδικασία θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις: την φάση προεπιλογής (Α’ Φάση) και την φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών (Β’ Φάση). Οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος θα πρέπει να υποβληθούν από τους ενδιαφερόμενους στις 30 Σεπτεμβρίου 2019.

Οι λεπτομέρειες σχετικά με τον διαγωνισμό περιγράφονται στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ.

Οι τράπεζες Deutsche Bank AG (London branch) και Eurobank Ergasias ενεργούν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, η κοινοπραξία των δικηγορικών εταιρειών Your Legal Partners και Δρακόπουλος Βασαλάκης ως νομικοί σύμβουλοι και η Arup Partnership ως τεχνικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ.

 

 

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ

Πριν 9 χρόνια (Μάρτιος 2009) οι περισσότεροι Έλληνες αισθάνονταν ανακούφιση που έκλεινε οριστικά ο εθνικός αερομεταφορέας.

Πίστεψαν τον υπουργό της ΝΔ Χατζηδάκη που έλεγε ότι με τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το δημόσιο από το κλείσιμο της Ολυμπιακής θα έκτιζε κάθε μήνα από ένα νοσοκομείο και δεν θυμάμαι πόσα σχολεία.

Το τέλος του μονοπωλίου του εθνικού αερομεταφορέα θα βοηθούσε τον ελεύθερο ανταγωνισμό στις αερομεταφορές που με την σειρά του θα λειτουργούσε υπέρ του πολίτη αφού θα έπεφταν οι τιμές και θα αναβαθμίζονταν οι προσφερόμενες υπηρεσίες.

Μέσα σε μια ατμόσφαιρα εθνικής ανάτασης ο μέγας σωτήρας Βγενόπουλος αγοράζει μεταξύ άλλων, τα δικαιώματα και τα σήματα της Ολυμπιακής και φτιάχνει μια άλλη εταιρεία με το όνομα olympic air, η οποία δεν είχε καμιά σχέση με την παλιά Ολυμπιακή.

Δεν ξεχνώ το σλόγκαν που διαφήμιζε την νέα εταιρεία : Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ. Όπως δεν ξεχνώ πως πλασαρίζονταν από τα «έγκριτα» ΜΜΕ ακόμα και ως μια ελπιδοφόρα πολιτική λύση!!!

Τα πρώτα δείγματα της θεάρεστης κίνησης του Χατζηδάκη δεν άργησαν να φανούν.

Κόπηκαν οι έκτατες αεροκομιδές ασθενών από τα νησιά, αφού στο όνομα του κέρδους οι διάδοχοι της «κακιάς» Ολυμπιακής δεν θυσίαζαν θέσεις επιβατών για να τοποθετήσουν φορεία όταν αυτό κρίνονταν αναγκαίο. Η εναλλακτική λύση για τους νησιώτες είναι μέχρι ΚΑΙ σήμερα

α) το πλοίο της γραμμής,

β) η Πολεμική Αεροπορία αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο πτητικό μέσο και

γ) τα νοσοκομεία της γειτονικής Τουρκίας!!!

Πολύ σύντομα ο νέος Ωνάσης ξεχάστηκε, εξαφανίστηκε από την Οlympic Air και τράβηξε κατά Κύπρο μεριά για νέες «επιτυχίες».

Η εταιρεία που λανσάριζε ως την εταιρεία που θα πήγαινε την ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ έχει σήμερα λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ το 1957!!! Μεγάλε Χατζηδάκη με τις επιλογές σου.

Κάπου εκεί (στο 1957) πρέπει να βρίσκεται σήμερα και η Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των αερομεταφορών αφού για να πάς π.χ. στην Νέα Υόρκη χρειάζεσαι συνολικά στην καλύτερη περίπτωση περίπου 19 ώρες όταν με την «κακιά» Ολυμπιακή χρειαζόσουν 10 ώρες.

Η έλλειψη αερομεταφορέα που να εκτελεί διηπειρωτικά δρομολόγια αναβάθμισε τον ρόλο της Τουρκίας και έκανε το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης -συγγνώμη, Ινσταμπούλ ήθελα να πω- το αεροπορικό κόμβο της ΝΑ Μεσογείου.

Το έγκλημα που τελέστηκε στις αερομεταφορές είναι ίσως από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν εις βάρος της χώρας. «»

Εμείς οι τότε εργαζόμενοι τα γνωρίζουμε πολύ καλά και από πρώτο χέρι το τι παίχτηκε εκείνο το διάστημα.

Ξεχωρίσαμε τους όπως τον Κωστή Χατζηδάκη της Νέας Δημοκρατίας που εξακολουθεί να τον κρατά στιγματίζοντας το κόμμα με τις ενέργειες του που το υπόβαθρο όλων αυτών των ενεργειών υποθάλπουν ποινικές ευθύνες που κανείς εισαγγελέας δεν τόλμησε να ακουμπήσει.

Θα προσθέσουμε όμως και το εξής.

Όπως όλοι θυμόμαστε το moto της εποχής του σωτηρίου έτους 2008 ήταν «ότι η Ο.Α. είναι μια κρατικοδίαιτη εταιρία που πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και όταν θα έκλεινε θα κάναμε 30 νοσοκομεία, 200 σχολεία, μέχρι ότι κάθε μέλος κάθε ελληνικής οικογένειας θα εισέπραττε 600 Eurο μας έλεγε ο ΣΤΕΦ. ΜΑΝΟΣ !!!» αλλά και ότι άλλη ΑΝΟΗΣΙΑ είχε σκεφτεί το τότε επιτελείο του κύριου ΧΑΤΖΙΔΑΚH

Για να επιτύχει το κλείσιμο της Ο.Α. ο κος Χατζιδάκης χρησιμοποίησε μια καταδικαστική απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που η Ο.Α. δικάστηκε ΕΡΗΜΗΝ, διότι ο ΙΔΙΟΣ είχε δώσει εντολή να μην παρευρεθεί η εταιρία στο δικαστήριο.

Ασχέτως αν ένα χρόνο μετά το ξεπούλημα της Ο.Α. το δημόσιο την εκπροσώπησε για να πληρώσει τα πρόστιμα που της είχαν επιβληθεί.

Το ευρωπαϊκό δικαστήριο μάλιστα άλλαξε την απόφαση του και δικαίωσε την Ο.Α. όταν του προσκομίστηκαν τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας αρχικά δεν είχαν προσκομιστεί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο με εντολή της τότε Διοίκησης του Υπουργείου Μεταφορών (να σας θυμίσουμε ότι την καταγγελία στο ευρωπαϊκό δικαστήριο την είχε κάνει η αεροπορική εταιρία που τελικά απέκτησε μεγάλο κύκλο εργασιών της Ο Α ).

Το αληθινό χρηματικό ποσό που πήρε το δημόσιο από αυτή την ιδιωτικοποίηση είναι πολύ δύσκολο να το μάθουμε μιας και μέχρι σήμερα δεν έχει τελειώσει η εκκαθάριση και υπάρχουν δικαστήρια σε εξέλιξη. Όπως επίσης ξέρουμε ότι η Ο.Α. δεν μπορεί να «κλείσει» σαν εταιρία εξαιτίας της Σύμβασης του Α ΩΝΑΣΗ με το δημόσιο.

Οι 4000 εργαζόμενοι της Ο.Α. απολύθηκαν όλοι. Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι μισοί από αυτούς δεν έχουν εισπράξει ούτε την νόμιμη αποζημίωση απόλυσης παρόλο που έχουν δικαιωθεί ακόμα και στα δικαστήρια. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν κατασυκοφαντηθεί από κάθε πολιτικό ανθρωπάκι μεγάλου ή μικρού βεληνεκούς.

Να δούμε όμως αυτός ο Άθλος του κύριου Χατζιδάκη και των συνεργατών του τι έχει κάνει στη ελληνική αγορά των Αερομεταφορών και στην Οικονομία γενικότερα.

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ είχε κύκλο εργασιών δηλαδή εισέπραττε 1.200.000.000 Euro το χρόνο και επιδοτείτο για 12 «άγονες γραμμές» με 22.000.000 Euro όπως προκύπτει από τους ισολογισμούς και τους κωδικούς του προϋπολογισμού του Ελληνικού Κράτους. Εδώ πρέπει να αναφερθούν και τα εξής:

Ότι η επιδότηση της Ο.Α. ξεκίνησε το 2004, παλαιότερα δεν επιδοτούνταν ούτε με μια δραχμή ενώ εκτελούσε τις πτήσεις των «άγονων γραμμών».
Η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των κρατικών αποστολών σε όλο τον κόσμο.
Η Ο.Α. δεν πληρώνονταν για τα εισιτήρια των Ευρωβουλευτών και όχι μόνο αυτών από και προς το Ευρωκοινοβούλιο.
Επίσης η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των αεροδιακομιδών σε Ελλάδα και εξωτερικό και
Επωμίστηκε όλο το κόστος της μεταφοράς της στο Ελευθέριος Βενιζέλος με κόστος πάνω από 200.000.000 euro.

Μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.

Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.

Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.

ΑΥΤΗ η μεγάλη ιδιωτικοποίηση μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!

Θα πρέπει ακόμη να πούμε ότι η Ο.Α. σαν βασικός παίκτης στην ελληνική αγορά ήταν αυτή που πίεζε τις τιμές προς τα κάτω τόσο στις προγραμματισμένες πτήσεις όσο και τις τσάρτερ και για αυτό ήθελαν να την κλείσουν οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές (χαρακτηριστική η δήλωση του αντιπρόεδρου της Lufthansa ένα έτος πριν το κλείσιμο της Ο.Α.)

Κοιτάζοντας προσεκτικά και άλλους τομείς της οικονομίας που έχει η ιδιωτική πρωτοβουλία τον έλεγχο παρατηρούμε ότι όλες οι εταιρείες θέλουν :

να έχουν το κράτος πελάτη
να έχουν δωρεάν εργαζόμενους μέσω του Ο Α Ε Δ
να έχουν ενταχτεί σε κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ
να έχουν ειδικές διευκολύνσεις σε θέματα φορολογίας μισθοδοσίας και ασφάλισης εργαζόμενων.

Όποιος επενδυτής δεν τα έχει αυτά μετακομίζει στο εξωτερικό και μετά φέρνει τα προϊόντα του να τ’ αγοράσουν οι έλληνες εργαζόμενοι

Έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ξεπουλήθηκε για να μην πληρώνει το κράτος…

…και πληρώνει την ιδιωτική πρωτοβουλία 250 εκατ. δηλαδή πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα

πηγή : 60gr.wordpress.com

@Pavlos Papadimitropoulos