Οι υπογραμμισεις δικες μου.

Επίσης, έχει συμφωνηθεί ότι το κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων που θα επιβαρύνεται ο κάθε Δήμος θα είναι από την περιοχή του στον κοντινότερο σε αυτόν Σταθμό Μεταφόρτωσης, ενώ το κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων από το Σταθμό Μεταφόρτωσης προς το εργοστάσιο επεξεργασίας, όποια κι αν είναι η απόσταση, θα το επιβαρύνεται η ΤΕΡΝΑ.

Προσεξτε Με τον σημερινο σχεδιασμο ο δικος μας σταθμος μεταφορτωσης και τα εξοδα μεχρι αυτον θα ειναι στην Ν Κιο. Ομως οι σταθμοι μεταφορτωσης συμμεικτων απορριμματων θα αυξηθουν και το κοστος μεταφορας απο τον σταθμο στην μοναδα θα βαρυνει την ΤΕΡΝΑ. Οποτε φως φαναρι ο σταθμος μεταφορτωσης της Ερμιονιδας θα γινει στα ορια του Δημου μας .Εδω σταθμος εκει σταθμος που θα γινει ο σταθμος;

Σημερα ο σταθμος μεταφορτωσης ειναι στον Καμπο στο λεγομενο Πρασινο Σημειο .στον καμπο Δεν το βλεπω να μενει εκει αλλιως τα σκουπιδια βορειας Ερμιονιδας θα πρεπει να κανουν βολτες στην επαρχια .

Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια; Λετε να ειναι σκυλος που ξερει ξενες γλωσσες;

Τι κανει το κουφαρι του δεματοποιητη στη μπαζωμενη υπερ χωματερη; Συμφωνουν Φουρνοι Διδυμα προεκλογικα να γινει ο σταθμος στο Αναθεμα; Υπαρχει καμμια παραταξη που δεσμευεται ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ  ΣΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ να μην ξαναλειτουργησει ο Δεματοποιητης;

Οριστε πως λειτουργησε ο Δεματοποιητης οταν ξεκινησε το 2010

Η καλυτερη θεση προτεινω  πως ειναι στην Πελεη λιγο πριν το φραγμα Τζερτζελιας .Στην εξοδο δηλαδη της επαρχιας και εκει μπορει να μας φερνουν  και τα Ιρια τα σκουπιδια τους ισως και η Τραχεια .Εξ αλλου στον παλιο σχεδιασμο για το Αναθεμα σκοπευαν να φερουν και τα σκουπιδια Λυγουριου -Επιδαυρου συνολικα 24 χιλιαδες κατοικους.

Ειρωνικα το γραφω προφανως.Μην τον κανουν εκει το σταθμο και με παρουν οι κατοικοι με τις πετρες. Γιατι τους σχεδιαστες αυτης της ιστοριας τους εχω ικανους για τις πιο σουρεαλιστικες λυσεις προκειμενου να βγουν κερδη. Αλλα αν πρεπει να γινει σταθμος μεταφορτωσης καλυτερα να πληρωσουμε κατι παραπανω και να γινει στο Λυγουριο.Πως σας φαινεται η ιδεα; Στο κατω κατω ετσι η ΤΕΡΝΑ θα κανει οικονομια. Βεβαια μενουν οι κατοικοι του Λυγουριου που θα νιωσουν ριγμενοι αλλα τι να κανουμε; Αυτοι δεν εχουν τουρισμο οπως εμεις και η Επιδαυρος. Τι θελουν να βλεπουν οι τουριστες σκουπιδια ;

ΤΕΡΝΑ

Από την Καλλιρρόη ξεκίνησε την κατασκευή των εργοταξίων η ΤΕΡΝΑ

Πρώτη Δημοσίευση: 05/04/2019 19:51 – Τελευταία Ενημέρωση: 05/04/2019 19:52
Στην έναρξη εγκατάστασης των εργοταξίων και στους πέντε νομούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου προχώρησε η ΤΕΡΝΑ για την υλοποίηση του ΣΔΙΤ και της ολοκληρωμένης διαχείρισης απορριμμάτων στην Πελοπόννησο.
Μάλιστα, σχετική αναφορά έκανε και στην προχθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ο περιφερειάρχης, Πέτρος Τατούλης, ο οποίος είπε ότι εδώ και δύο ημέρες το έργο έχει ξεκινήσει.Κι άλλοι ΣΜΑ
Η ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε τις εργασίες εγκατάστασης εργοταξίου
τις προηγούμενες ημέρες από την Καλλιρρόη Μεσσηνίας και μέχρι χθες είχαν αρχίσει και στους άλλους νομούς. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή τριών μονάδων επεξεργασίας απορριμμάτων (με ΧΥΤΥ) στις τοποθεσίες Παλιοχούνη Αρκαδίας (Δήμος Τρίπολης), Σκάλα Λακωνίας (Δήμος Ευρώτα) και Καλλιρρόη Μεσσηνίας (Δήμος Οιχαλίας), καθώς και δύο Σταθμών Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) σε Νέα Κίο (Αργολίδα) και Σπαθοβούνι (Κορινθία).
Ωστόσο, οι Σταθμοί Μεταφόρτωσης αναμένεται να αυξηθούν μελλοντικά, προκειμένου να μειωθεί το κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων.Μεταφορά απορριμμάτων
Όπως μας διευκρίνισε ερωτώμενη η θεματική αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου, σύμφωνα με το σχεδιασμό που έχει γίνει οι Σταθμοί Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων θα αυξηθούν ίσως κατά πέντε ή και περισσότερους. Στόχος είναι να μειωθούν τα έξοδα μεταφοράς και αυτό έχει γίνει αποδεκτό απ’ όλα τα μέρη, ενώ έχει συμπεριληφθεί και στη σχετική σύμβαση. Τα νέα σημεία δημιουργίας Σταθμών Μεταφόρτωσης θα προταθούν από το ΦΟΔΣΑ.
Επίσης, έχει συμφωνηθεί ότι το κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων που θα επιβαρύνεται ο κάθε Δήμος θα είναι από την περιοχή του στον κοντινότερο σε αυτόν Σταθμό Μεταφόρτωσης, ενώ το κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων από το Σταθμό Μεταφόρτωσης προς το εργοστάσιο επεξεργασίας, όποια κι αν είναι η απόσταση, θα το επιβαρύνεται η ΤΕΡΝΑ.
Τέλος, η προσωρινή διαχείριση των απορριμμάτων της Περιφέρειας από την εταιρεία, σύμφωνα με τη σύμβαση, θα ξεκινήσει 10 μήνες μετά τη σύνταξη του επίσημου πρωτοκόλλου εγκατάστασης των εργοταξίων. Ωστόσο, η Περιφέρεια έχει ζητήσει από την ΤΕΡΝΑ να μειωθεί αυτός ο χρόνος, ει δυνατόν και στους 7 μήνες από τώρα.Της Βίκυς Βετουλάκη