Ετερναλ Γκλορυ- Αιωνια Δοξα

Τωρα αν οι ηλικιες 55+ (υψηλου εισοδηματος μαλιστα) βλεπουν στην Σουηδια Σαρβαιβορ και εξ αυτου εμαθαν την Ερμιονιδα και ετσι ηρθαν σε μεγαλυτερους αριθμους περσι πραγματι ειναι ενα σημαντικο ερωτημα.Eκτος αν τελικα εμαθαν την Ελλαδα απο το Σαρβαιβορ και πηγαν στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα (Ρόδο, Κω και Κάρπαθο), στην Ήπειρο (Πρέβεζα, Πάργα και Ιωάννινα) και την Κέρκυρα..

Καλο θα ηταν οι ωριμης ηλικιας ευκαταστατοι Σουηδοι και Σουηδες να ερχονταν στην Ερμιονιδα για τους αρχαιολογικους μας χωρους και οχι για το Σαρβαιβορ.Αλλα ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη για το τι ειναι αξιολογο στη ζωη.

Λεει ο κ Λαδας αναμεσα σε αλλα

Παρόλα αυτά η περιοχή μας έγινε γνωστή στην Σουηδία και σε όλη την Σκανδιναβική Χερσόνησο (όχι βέβαια από την αφίσα που κανείς δεν πρόσεξε – μόνο κάποιοι κακόβουλοι πρόσεξαν) αλλά από την εκπομπή Eternal Glory (Σουηδικό survivor) που εμείς φέραμε, γυρίστηκε στον Δήμο μας το 2017 και παιζόταν επί 2 μήνες, Μάρτιο και Απρίλιο του 2018 από την Σουηδική Κρατική Τηλεόραση με τεράστια ακροαματικότητα .

Αυτή ήταν μοναδική προβολή και διαφήμιση του Δήμου μας χωρίς κανένα κόστος και όχι η διανομή φυλλαδίων σε περαστικούς και η συμμετοχή μας σε πανηγυράκια, όπως από τα γραφόμενά σας φαίνεται να την αντιλαμβάνεστε εσείς.

Τα αποτελέσματα της διαφήμισης αυτής τα είδαμε πέρυσι το καλοκαίρι με την άφιξη σημαντικού αριθμού Σουηδών Τουριστών στην περιοχή μας, όπως μας ενημέρωσαν οι τοπικοί παράγοντες τουρισμού με τους οποίους είμαστε σε συνεχή επαφή και συνεργασία.

Λενε οι αρμοδιοι για τους Σουηδους

Αύξηση 10,64% για το α’ εξαμηνο του 2018 του παρουσίασε ο εισερχόμενος τουρισμός από τη Σκανδιναβία.

Την στιγμή που τα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά και οι αριθμοί δείχνουν ευοίωνοι, στη Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή, οι τοπικοί φορείς του τουρισμού αναζητούν τρόπους να κερδίσουν ένα μέρος αυτής της αγοράς, που φαίνεται να έχει ψηλά στην προτίμησή της πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας.

Όπως αναφέρει μιλώντας στο ΑΠΕ ο προϊστάμενος του γραφείου του ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Βαλτικής, Παύλος Μούρμας, ο κύριος όγκος των τουριστών από Σκανδιναβία κατευθύνεται κυρίως στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα (Ρόδο, Κω και Κάρπαθο), στην Ήπειρο (Πρέβεζα, Πάργα και Ιωάννινα) και την Κέρκυρα.

Ωστόσο, ο κ.Μούρμας εκτιμά ότι οι συγκεκριμένες επιλογές οφείλονται ως επί το πλείστον στο γεγονός ότι οι προορισμοί αυτοί συνδέονται με τις Σκανδιναβικές πόλεις με απευθείας πτήσεις ενώ την ίδια ώρα οι Tour operators έχουν δημιουργήσει και προσφέρουν ολοκληρωμένα πακέτα.

Η αυξανόμενη ροή και το ενδιαφέρον των κατοίκων της Σκανδιναβίας για την Ελλάδα εκφράζεται αναλυτικά με αριθμούς ως εξής: συνολικά από τη Σκανδιναβία (Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Νορβηγία) στο διάστημα από τις αρχές Ιανουαρίου 2018 έως τέλος Ιουνίου 2018 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 1.114.577 άτομα δηλαδή 10,64% περισσότεροι σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2017.

Μόνο από την Σουηδία, το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2018 ως το τέλος Ιουνίου του 2018, επισκέφθηκαν την Ελλάδα (βάσει επίσημων στοιχείων από τα αεροδρόμια της χώρας μας) 403.933 άτομα, δηλαδή 6,5% περισσότεροι σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2017.

Οι περισσότεροι τουρίστες είναι ηλικίας 55+ και υψηλού εισοδήματος. Ορισμένοι από αυτούς επιλέγουν τη Χαλκιδική αλλά και τη Θάσο. Ωστόσο, φέτος όπως επισημαίνει ο κ.Μούρμας, φαίνεται οι προοπτικές για τη Θεσσαλονίκη να είναι εξαιρετικά καλές, καθώς μεγάλο τουριστικό πρακτορείο έχει εντάξει στο πρόγραμμά του την Ολυμπιακή Ριβιέρα και τη Θάσο. «Αυτό, με τις κατάλληλες επαφές μπορεί να έχει όφελος και για τη Θεσσαλονίκη, που βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση» επισημαίνει ο κ.Μούρμας.

«Οι Σουηδοί αγαπούν πολύ τον ήλιο και τη θάλασσα και επειδή είναι δραστήριοι ως άτομα, αγαπούν εξίσου την πεζοπορία, την ποδηλασία και όλα τα σπορ. Όλα τα προαναφερθέντα σε συνδυασμό με τη γαστρονομία της Ελλάδας, τον οινικό πλούτο και την ευεξία (spa, ιαματικές πηγές κτλ) μπορούν να αποτελέσουν κίνητρα να επισκεφθούν την Ελλάδα» σημειώνει ο προϊστάμενος του γραφείου του ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Βαλτικής.