Γραφει ο κ Δημαρχος εκφραζοντας μια πολιτικη αποψη περι Ελλαδας με την οποια διαφωνω.

Δημήτριος Σφυρής  16 ώρες

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ το ΟΧΙ του ΕΛΛΗΝΑ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, η ΑΞΙΑ, ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ και οι ΘΥΣΙΕΣ για την ΠΑΤΡΙΔΑ χωρίς χρώματα, κόμματα και ιδεοληψίες.
Κάθε χρόνο οι παρελάσεις μας φέρνουν στο νού την αντίσταση του Έλληνα για την Ελευθερία.
Αρνητική λέξη το ΟΧΙ αλλά με μεγάλη ιστορική σημασία. ΓΙΑΤΙ υπήρχε στόχος να αντισταθούν στους κατακτητές.
Να αντισταθούν για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Στον επεκτατισμό θα έλεγα, που σημαίνει στην καταπάτηση όχι μόνο των θεσμών, αλλά της ταπείνωσης των ανθρώπων. Της εξαθλίωσης και της εξάρτησης της προσωπικότητας. Της δημιουργίας στελεχών φθόνου, ρουφιανιάς, μηχανισμών καταστροφής της κοινωνικής συνοχής.
Δυστυχώς έτσι επιτυγχάνεται και εδραιώνεται ο «Άχρωμος Φασισμός»
Το ΟΧΙ αποτέλεσε την αντίσταση του Έλληνα στην διάλυση της κοινωνικής συνοχής και εκφράστηκε, οργανώθηκε και αποτέλεσε παράδειγμα ενότητας, πέραν των χρωμάτων των κομμάτων και κυρίως των ιδεοληψιών.
Σήμερα ζούμε σε μια εποχή αποδυνάμωσης της κοινωνικής συνοχής. Όπου οι φωνές πνίγονται γιατί υπερισχύει η καταπάτηση των αξιών.
Διοχετεύεται φθόνος, μίσος, εμπάθεια και πολιτική ανηθικότητα. Οι νέοι χωρίς δουλειά εγκαταλείπουν την χώρα μας, με τον ίδιο τρόπο που την εγκατέλειπαν μεταπολεμικά ή μετά από κάθε κρίση ή πολιτικό διωγμό. Μόνο που ο αυτοδιωγμός σήμερα είναι η λύση επιβίωσης.
Εγκαταλείπουν την χώρα που κάποιοι θυσίασαν τη ζωή τους για το ΨΩΜΙ και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Για την ΔΟΥΛΕΙΑ που χωρίς αυτήν δεν είσαι ανεξάρτητος, ελεύθερος πολίτης και χρήσιμος στην κοινωνία.
Το ΟΧΙ του 40 είναι επίκαιρο γιατί βρισκόμαστε καθημερινά σε ένα πόλεμο. Σε ένα αγώνα επιβίωσης. Αγώνα σωτηρίας αξιών. Σε ένα αγώνα που τα ΟΧΙ θα πρέπει να βρούν υποστηρικτές, όχι εφήμερους, αλλά θωρακισμένους για την πραγματική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, μακριά από ιδεοληψίες και μηχανισμούς κοινωνικής εξάρτησης και ιστορικής εκμετάλλευσης.
Σήμερα αυτά τα νιάτα καμαρώσαμε κι ευχηθήκαμε οι αγώνες του 40 να αναβιώσουν την ελπίδα τους.

Και λεω με την σειρα μου

Ο κ Δημαρχος καποτε στα νιατα του περασε απο την κομμουνιστικη αριστερα στα φοιτητικα του χρονια αλλα και αργοτερα. Θα περιμενε κανεις να μην ξεχασει ποτε οσα πιστεψε τοτε. Να διαφωνησει να αναθεωρησει να ανατρεψει καποια απ τα νεανικα του πιστευω ειναι αναμενομενο και αναποφευκτο σε ολους συνεβει. Να συμβιβαστει μεγαλωνοντας, ακομα και να προσχωρησει σε αλλο πολιτικο στρατοπεδο δεν ειναι κατι ασυνηθιστο για πολιτικους. Αλλα να θεωρει την πολιτικη στρατευση ιδεοληψια, εκει διαφωνω με την επιλογη του.

Οπως και το να τοποθετει  τα «κομματα και τα χρωματα » σε αντιπαραθεση με την πατριδα. Οι πατριδες τα εθνικα κρατη σε ολο τον κοσμο χτιστηκαν πανω στην κοινοβουλευτικη δημοκρατια πριν διακοσια χρονια.Και κοινοβουλευτικη δημοκρατια σημαινει και κομματα (με χρωματα) αναμεσα στα αλλα.

Οι λεξεις ειναι συμβολα (οι παρελασεις οχι).Η ελευθερια, η θυσια, η τιμη, το «ψωμι» ολα αυτα που στο αρθρο του ειναι με κεφαλαια παιρνουν αλλο νοημα στο μυαλο του αριστερου και αλλο σε εκεινο του συντηρητικου. Με προμετωπιδα αυτες τις λεξεις ανθρωποι εδωσαν αγωνες εχυσαν το αιμα τους για μια καλυτερη κοινωνια την στιγμη που η εξουσια με τις ιδιες λεξεις τους φυλακιζε τους εκτοπιζε τους βασανιζε ακομα και τους σκοτωνε.

Οπως εκανε η φασιστικη δικατορια του Μεταξα υποταγμενη στον Αγγλικο ιμπεριαλισμο και τα συμφεροντα του που βρεθηκε στην εξουσια την στιγμη της επιθεσης των αλλων φασιστων της Ιταλιας και Γερμανιας.Και υπηρετησε (με μιση καρδια ειναι αληθεια και την συνθηκολογηση ετοιμη)τις προσταγες των Αγγλων πατρωνων της.Εδω ο Μεταξας με τον Γκαιριγκ σε επισκεψη του τελευταιου στην Αθηνα την στιγμη που οι Ακροναυπλιωτες κομμουνιστες ηταν ετοιμοι προς παραδοση στους αυριανους κατακτητες της χωρας.

Σε αντιθεση με τους δημοκρατες και τους αριστερους που και στην Μεταξικη φασιστικη δικτατορια και στην Αλβανια και στην εθνικη αντισταση δεν προσκυνησαν την σβαστικα.Δεν πλαισιωσαν με ταγματα ασφαλειας τους κατακτητες.Το αντιθετο.Εδωσαν ανιση μαχη κι αγωνα. Ανταρτης κλεφτης παληκαρι παντα ειναι ο ιδιος ο λαος.

Γραφει ο κ Δημαρχος για το ΟΧΙ

ΓΙΑΤΙ υπήρχε στόχος να αντισταθούν στους κατακτητές. Να αντισταθούν για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Στον επεκτατισμό θα έλεγα, που σημαίνει στην καταπάτηση όχι μόνο των θεσμών, αλλά της ταπείνωσης των ανθρώπων. Της εξαθλίωσης και της εξάρτησης της προσωπικότητας. Της δημιουργίας στελεχών φθόνου, ρουφιανιάς, μηχανισμών καταστροφής της κοινωνικής συνοχής.Δυστυχώς έτσι επιτυγχάνεται και εδραιώνεται ο «Άχρωμος Φασισμός»

Κανενας επεκτατισμος.Κατακτηση της χωρας εγινε απο τις δυναμεις του αξονα μετα απο την συνθηκολογηση του Τσολακογλου.Οι Ελληνες φασιστες υποδεχτηκαν με ανοιχτες αγκαλες τους Ναζι.Και συνεργαστηκαν μαζι τους ακομα και στον διαμελισμο της χωρας σε τρια κομματια, σχεδιο που ανατραπηκε στους δρομους της Αθηνας, στην κατοχη, με αιμα .

Αυτα ηταν τα στελεχη του φθονου της ρουφιανιας των μηχανισμων καταστροφης της κοινωνικης συνοχης.Ο Τσολακογλου ο Γονατας οι Ραληδες ο Γριβας.Οι κουκουλοφοροι δωσιλογοι.Αυτοι ολοι δεν ηταν καθολου «αχρωμοι φασιστες». Καταμαυροι αντι κομμουνιστες  ηταν κ Δημαρχε. Απεναντι τους ηταν οι Ελληνες που αγωνιστηκαν και ελευθερια αλλα και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Για δημοκρατια χωρις βασιλεια για  σοσιαλισμο καταργηση της εκμεταλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο.

Η Ελλαδα λοιπον του 40 δεν ηταν χωρις κομματα και ιδεολογιες.Ηταν βαθια διχασμενη απο την δεκαετια του 1910 σε δημοκρατικους και βασιλικους ειχε περασει δικτατοριες, πραξικοπηματα, εμφυλιο το 1916, τον Μαη του 1936, το ρετσινολαδο του Μανιαδακι, και ετοιμαζοταν για την εθνικη αντισταση την στιγμη που ενα κομματι της (οχι πολυ μικρο) θα συνεργαζοταν με τους Ναζι ντυμενο ταγματασφαλιτες τσολιαδες . Και θα ακολουθουσε η απελευθερωση  οι ψευτοδικες (αθωωσης) των δωσιλογων και ο εμφυλιος στον οποιο μας εσπρωξαν Αγγλο Αμερικανοι.Και μετα το μετεμφυλιακο κρατος των Γλυξμπουργκ και Καραμανλη  οι τοποι εξοριας, οι εκτελεσεις κομμουνιστων,(Μπελογιαννης Πλουμπιδης  και αλλοι) τα πιστοποιητικα κοινωνικων φρονηματων ,η ΕΡΕ ,οι καρφιτσες,ο ΙΔΕΑ , η βια και νοθεια, οι Γκοτζαμανηδες, η  αποστασια του 65 ,η χουντα.Ολα απο τον ιδιο πολιτικο χωρο.Της ακρας βασιλικης αντικομμουνιστικης δεξιας.

Αγωνα εδωσαν και οι κοκκινοι αντιφασιστες Γερμανοι της Ροζα Λουξεμπουργκ και οι Ιταλοι Παρτιζανοι και οι ανταρτες  του Τιτο και του Χοτζα.Γιατι  ο φασισμος δεν ειναι «αχρωμος».Ειναι καταμαυρος. Σαν αυτο του Βραζιλιανου Μπολσοναρου, του Ουγγρου Ορμπαν, της Λεπεν και ολων αυτων που σε ολο τον κοσμο σηκωνουν κεφαλι ξανα.Της σπορας των ηττημενων του 1945 που λεει και η δικια μας ΧΑ.

Ετσι ο απολιτικος αχρωματιστος αταξικος ατομο  ΕΛΛΗΝΑΣ (περα απο ιδεολογια, ταξη και ιστορικες καταβολες)στον οποιο αναφερεται ο κ Δημαρχος ειναι μια ιδεοληπτικη φιγουρα (για να χρησιμοποιησω την ορολογια του) .Δεν ειναι πραγματικοι ανθρωποι.Δεν ειναι ο παπους κι ο πατερας μου η μανα και η γιαγια μου.

Αλλα αν σημερα «ζούμε σε μια εποχή αποδυνάμωσης της κοινωνικής συνοχής. Όπου οι φωνές πνίγονται γιατί υπερισχύει η καταπάτηση των αξιών.Διοχετεύεται φθόνος, μίσος, εμπάθεια και πολιτική ανηθικότητα. Οι νέοι χωρίς δουλειά εγκαταλείπουν την χώρα μας, με τον ίδιο τρόπο που την εγκατέλειπαν μεταπολεμικά ή μετά από κάθε κρίση ή πολιτικό διωγμό.»πρεπει ο κ Δημαρχος να μας πει γιατι γινονται ολα αυτα.Ποιοι κυβερνησαν μεταπολεμικα και μετεμφυλιακα ποιοι ηταν υπευθυνοι για την μαζικη μεταναστευση του 50 και του 60 ποιοι εκαναν πολιτικες κρισεις και πολιτικους διωγμους.Ελληνες ηταν αυτοι που τα εκαναν ολα αυτα.Υπηρετες ξενων συμφεροντων τοτε και τωρα με τα μνημονια με το παλατι των ξενοφερτων Γλυξμπουργκ να πρωτοστατει και τους αδιαφανεις παρακρατικους μηχανισμους οργανα ξενων μυστικων υπηρεσιων να υπονομευουν την Δημοκρατια τα πολιτικα και κοινωνικα δικαιωματα.Οι πολιτικοι απογονοι αυτων των ανθρωπων φεραν την νεα υποταγη τα μνημονια την ανεργια την ιδιωτικοποιηση καθε δημοσιου χωρου την καταληστευση των συνταξεων την διαλυση του εργασιακου τοπιου  .Πολυ σωστα γραφει ο κ Δημαρχος «χωρίς αυτήν δεν είσαι ανεξάρτητος, ελεύθερος πολίτης και χρήσιμος στην κοινωνία.»Αλλα ποιος φταιει;

Βεβαιως οι πουλημενοι πρωην αριστεροι εχουν μεγαλο μεριδιο ευθυνης (δεν υπαρχει χειροτερος δυναστης απο τον πρωην αριστερο) αλλα για να πουμε την αληθεια αυτοι ηταν οι τελευταιοι στην σειρα.Προηγηθηκαν αλλοι.Ποιοι;Γιατι δεν κατονομαζει τους πολιτικους χωρους που ειναι υπευθυνοι για την σημερινη κατασταση;Πολιτικους χωρους με το σπαθι και τον εκμαυλισμο συνειδησεων κυβερνησαν την χωρα τοσα χρονια;

Και κλεινει ο κ Δημαρχος

Το ΟΧΙ του 40 είναι επίκαιρο γιατί βρισκόμαστε καθημερινά σε ένα πόλεμο. Σε ένα αγώνα επιβίωσης. Αγώνα σωτηρίας αξιών. Σε ένα αγώνα που τα ΟΧΙ θα πρέπει να βρούν υποστηρικτές, όχι εφήμερους, αλλά θωρακισμένους για την πραγματική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, μακριά από ιδεοληψίες και μηχανισμούς κοινωνικής εξάρτησης και ιστορικής εκμετάλλευσης.

Αλλα και παλι το μηνυμα ειναι θολο.Ποια ειναι η πραγματικη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ποια η ψευτικη;Ποιοι ειναι ιστορικα οι διαχρονικοι αγωνιστες της ελευθεριας (οχι οι εφημεροι)αυτοι που εδωσαν το αιμα τους θυσιασαν τις ζωες τους για τα ανθρωπινα πολιτικα εργασιακα κοινωνικα δικαιωματα την στιγμη που καποιοι μαυραγορητες εκαναν περιουσιες;Μηχανισμοι κοινωνικης εξαρτησης  ανθρωποι που εκμεταλευτηκαν τα ιστορικα γεγονοτα (ταγματασφαλιτες που πηραν συνταξη σαν αγωνιστες της εθνικης αντιστασης με νομο της Χουντας το 1968)ολα αυτα τα ξερουμε οι Ελληνες.Μας τα ψιθυρισαν στο αυτι (απο τον φοβο του φασιστα χαφιε) οι γονεις μας οταν ακομα ειμασταν παιδακια.Βυζαξαμε την πολιτικη αληθεια πριν καταλαβουμε τι ειναι πολιτικη πραγματικοτητα.Σαν παραμυθι που ελεγε και ο Βασιλης Λαδας.Και να πω κατι στον κ Δημαρχο .Η μανα μου μου τραγουδουσε ενα τραγουδι οταν ειμουν πολυ πολυ μικρος.Της Λευτεριας αγερι φυσαει εμπρος εμπρος κι ολοι μαζι ας πουμε εμπρος εμπρος.Χτυπατε τους φασιστες ξενους και ντοπιους φασιστες.Η αδικια να φυγει απο τον κοσμο να χαθει.Να ζουμε μιαν ελευθερη ζωη.

Διαφωνουμε λοιπον κ Δημαρχε.

Γερασιμος Κατσαΐτης

30 Οκτωβριου 2018

Ουαλια