Θα το πω κι ας γινω κακος.Παριος Πεγκυ Ζηνα  κλπ δεν ειναι πολιτισμος.Ειναι «διασκεδαση».

Και οπως ειπε καποιος σε μια συγκεντρωση πολιτιστικου συλλογου στον πολιτισμο δεν παμε για να διασκεδασουμε.Τοτε γιατι παμε;Πιστευω πως για τους πολλους ο πολιτισμος ειναι οτι η πρασινη σαλατα για τα παιδια.Δεν τους αρεσει αλλα την τρωνε με το ζορι γιατι κανει καλο στην υγεια.Στο κοινωνικο πρεστιζ να πουμε.Μεγαρο με τον παιδαρο.Πιστευετε πως μια συναυλια κλασσικης μουσικης θα μαζευε ποτε τα πληθη των εραστων του Παριου;Μια βραδυα ποιησης του Μιχαλη Κατσαρου; Οχι βεβαια .Τα πληθη θελουν τσιφτετελι πανω στο τραπεζι, καψουρα , μπολικο αλκοολ να μην ξερω τι κανω, καμακι εξ αποστασεως να βαλω τα καλα μου και την γοβα στιλετο .

Ειναι κακα ολα αυτα;Οπως το παρει κανεις .Στο φαι και στην διασκεδαση δεν υπαρχουν κανονες.Οτι γουσταρετε φιλοι μου .Οπως την βρισκει κανεις. Οπως στο σεξ. Αλλος με αριες και πριμαντονες αλλος με Παριο και Καρρα.Μονο που δεν χρειαζονται σφραγγιδες «πολιτιστικη εκδηλωση που διοργανωνει πολιτιστικος συλλογος».

Λαικο πανηγυρι γλεντι ξεφαντωμα μεχρι πρωιας …ολα αυτα καλα ειναι.Πολιτισμος ομως δεν ειναι.Ειναι πολιτιστικα προιοντα εμπορευματοποιημενη διασκεδαση γλεντι αφορμη για να ξεσκασεις

Ο μακαριτης ο Γιαννοπουλος ειπε καποτε πως τα μπουζουκια ειναι ναος του πολιτισμου.Θα συμφωνουσαν πιθανα καποιοι αναρχικοι που πολεμουν την τεχνη και την κουλτουρα που αναζητουν μεσα στο πρωτογονο την αυθεντικοτητα.Μεσα στην απελευθερωση απο καθε καταπιεση(με την βοηθεια ουσιων παντα) του βαθους της ψυχης.Στα 60 μου διαφωνω.

Η ψυχη μας στο βαθος και το υψος της εχει διαμαντια και λασπη.Και η «απελευθερωση» των σκυλαδικων¨, η της λαικης μουσικης (ακομα και της «εντεχνης» λαικης γλυκαναλατης παραπονιαρικης)στον βαθμο που εχει ορια την επομενη μερα και την  επαναφορα στην κανονικοτητα οπως την οριζει η κοινωνια μας  φανταζει ψευτικη, εικονικη , καταναλωτικη.

Αν με ρωτησετε τι ειναι πολιτισμος θα δυσκολευτω να απαντησω.θαλεγα  κατι που ανοιγει την ψυχη σε μερη που δεν εχει ξαναπαει.Χωρις συνορα (εθνικα και αλλα)και περιορισμους.Δεν ανοικει σε κοινωνικες ταξεις (παρ ολο που εκφραζει και γινεται εργαλειο καποιων ταξεων)σε φυλες σε θρησκειες σε φυλο σε ηλικια.Δεν ειναι παραπονο ερωτικο (αμαν ποια βαρεθηκα τους απατημενους εγκαταλειμενους) δεν ειναι θουριος επαναστατικος (οι επαναστατες γραφουν τον πολιτισμο των επομενων γενιων με το αιμα τους )δεν ειναι παραδοση και επαναλειψη.Δεν ασκειται απο επαγγελματιες μονο αλλα οι επαγγελματιες ειναι απαραιτητοι.Πολιτισμος ειναι ταυτοτητα.Διεθνικη αλλα και εθνικη ταυτοχρονα.Υπαρχει ενας πολιτισμος η πολλοι; Υπαρχει ο  πολιτισμος της αρχουσας ταξης  και ο εργατικος πολιτισμος;Των αντρων και των γυναικων;Μπορει ενας Ελληνας να γινει αποδεκτης και συμμετοχος Κινεζικων πολιτιστικων δημιουργηματων;Μηπως Γερμανικων η Ιταλικων εργων τεχνης (οπως η συμφωνικη μουσικη);Ινδικων (ο Καζατζιδης κατακλεψε την Ινδικη μουσικη και την εβαλε στην λαικη μουσικη μας την δεκαετια του 60);

Μετα απο ολα αυτα ειναι η Πεγκυ Ζηνα και ο Παριος δεικτες της ταυτοτητας μας; Δυστυχως ναι για καποιους.

Αυτα ολα διαισθανονται πως πιστευω οι διοργανωτες και ετσι δεν στελνουν σε εμενα τα δελτια τυπου τους.Καλα κανουνε. Εχουν τα ιστολογια τους και το κοινο τους ολοι αδερφια ειμαστε ο καθενας οπως τη βρισκει.Μονο μην μπερδευουμε τις λεξεις και τα νοηματα.Γιατι μετα δεν ξερουμε ποιος ειμαι εγω και ποιος εισαι εσυ.Οι λεξεις βλεπετε εκφραζουν ταυτοτητα.Η Πεγκυ Ζηνα δεν ειναι πολιτισμος.Ωραια φωνη εχει αλλα πολιτισμος δεν ειναι.Κατα την γνωμη μου.