Το γραφω μιας και οι ΓερμανοΕυρωπαιοι «δινουν» μεσω Γιουγκερ λεφτα (και για μαρινες) .

Και γιατι οι τραπεζες μας (οι δικες μας τραπεζες που τις πληρωσαμε με το αιμα το δικο μας και των εγγονιων μας) δινουν λεφτα στους «επενδυτες» της Κρατικης Γερμανικης Φραπορτ.Δεν βρισκεται και κανενας «επενδυτης» με τα καταλληλα κονε και για το Χελι;Εχουν στησει γλεντι μεγαλο πανω στην απελπισια και αδρανεια μας.Κανουν βολτα τα λεφτα τους και κρατανε τον αφρο.Σημαντικο αφρο αν υπολογισετεπως χρονι με τον χρονο οι αφιξεις στην Ελλαδα ανεβαινουν κατα ενα εκατοομυριο τη φορα.

Υπολογειστε πως με το κουρεμα των ταμειων οι Γερμανικες  και Γαλλικες τραπεζες εβαλαν στην τσεπη δισ ευρω.Με τα δανεια στην Ελλαδα αλλα δισ. χρεωνοντας την χωρα για 100 χρονια.Με αυτα τα λεφτα  αγοραζουν οτι κερδοφορο εχουμε ετσι που να μην μπορουμε να τους ξεπληρωσουμε ποτε αλλα και να αρμεγουν τον λαο μας για δεκαδες χρονια.Και μας βριζουν κιολας για τεμπεληδες αλκοολικους και θαμωνες οικων ανοχης.Ποιος ;Οι νταβατζηδες.

https://www.efsyn.gr/arthro/ypograftike-daneio-tis-fraport-greece

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport Greece και καταβάλλονται προσπάθειες να ολοκληρωθεί πριν από το Πάσχα.

Χθες επισημοποιήθηκε η κοινοπρακτική δανειοδότηση του επενδυτικού σχήματος και υπογράφηκε η σύμβαση για τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών, ενώ έκλεισε και η εκκρεμότητα με τις υγειονομικές υπηρεσίες που θα εξυπηρετούν τις αεροπορικές εγκαταστάσεις.

Η σημαντικότερη εξέλιξη αφορά την υπογραφή των δανειακών συμβάσεων ύψους ενός δισ. ευρώ, που εξασφαλίστηκε με τη στήριξη της Ε.Ε., όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του αρμόδιου επιτρόπου Πιερ Μοσκοβισί, ο οποίος επισήμανε ότι τα αεροδρόμια εντάσσονται στις επενδύσεις που φέρνουν ανάπτυξη.

Ο επικεφαλής της Fraport στην Ελλάδα Αλεξάντερ Ζίνελ μίλησε για «ιστορική στιγμή» που αφορά τη μεγαλύτερη παραχώρηση στην Ελλάδα.

Εχει ενδιαφέρον η παρέμβαση του Δημήτρη Τσιτσιράγκου, αντιπροέδρου της International Finance Corporation, επενδυτικού βραχίονα της Παγκόσμιας Τράπεζας, που συμμετέχει στο δανειακό σχήμα.

«Εχει αποδειχθεί ότι τα αεροδρόμια με σωστή διαχείριση λειτουργούν ως οικονομικές μηχανές», τόνισε και δεν παρέλειψε να κάνει λόγο για παραχώρηση-ορόσημο.

Από το συνολικό δάνειο τα 688 εκατ. θα διατεθούν για το κατ’ αποκοπήν τίμημα των 1,234 δισ. ευρώ που θα καταβληθεί στο ΤΑΙΠΕΔ με τη μεταβίβαση των αεροδρομίων και θα διατεθεί αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους, ενώ τα υπόλοιπα 280,4 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν στις άμεσες επενδύσεις στις 14 εγκαταστάσεις, οι οποίες θα διαμορφωθούν στα 330 εκατ. την πρώτη τετραετία και θα ξεπεράσουν το 1,4 δισ. ευρώ ώς το τέλος της 40ετούς περιόδου παραχώρησης.

Βασικοί δανειοδότες είναι η Alpha Bank (284,7 εκατ. ευρώ) και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (280,4 εκατ.), ακολουθούν η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (186,7 εκατ.) και η International Finance Corporation (154,1 εκατ.), ενώ με 62,5 εκατ. ευρώ μετέχει η εδρεύουσα στη Θεσσαλονίκη Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης της Μαύρης Θάλασσας.

Τα ΚΑΕ

Η δεύτερη σύμβαση αφορά τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών που λειτουργούν ήδη στα 14 αεροδρόμια.

Καταλαμβάνουν σήμερα 5.000 τετραγωνικά, ενώ προβλέπεται υπερδιπλασιασμός της επιφάνειάς τους που θα φθάσει τα 12.000 τετραγωνικά.

Στο επενδυτικό σχήματα της Fraport Greece συμμετέχει η γερμανική ημικρατική εταιρεία και η Slendel του ομίλου Κοπελούζου.

ΦΡΑΠΟΡΤ

Και σας ξεπουλάμε τα αεροδρόμια και σας δανείζουμε για να τα αγοράσετε. Αυτή η φράση καταδεικνύει με τον πιο επαίσχυντο τρόπο το ληστρικό ξεπούλημα των ελληνικών αεροδρομίων στη Fraport, καθώς η Fraport αγοράζει τα ελληνικά αεροδρόμια, όχι μόνο μπιρ- παρά αλλά και με λεφτά του ελληνικού λαού, μετά την υπογραφή μακροπρόθεσμης δανειοδότησης μεταξύ κοινοπραξίας πέντε κορυφαίων χρηματοδοτικών ιδρυμάτων,από τις οποίες οι δυο ανήκουν στην Ελλάδα (Alpha Bank και Παρευξείνια Τράπεζα Εμπορίου) και της γερμανικής εταιρείας.

H χρηματοδότηση, ύψους περίπου 1 δισ. ευρώ, που υπέγραψε με τη Fraport Greece κοινοπραξία πέντε κορυφαίων χρηματοδοτικών ιδρυμάτων, έχει ως στόχο τη στήριξη τής εταιρείας για την 40ετή παραχώρηση των 14 περιφερειακών ελληνικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων κι αυτό της Θεσσαλονίκης.

Στη κοινοπραξία μετέχουν οι Alpha Bank (284,7 εκατ. ευρώ), η Παρευξείνια Τράπεζα Εμπορίου και ΑνάπτυξηςBSTDB με έδρα τη Θεσσαλονίκη (62,5 εκατ. ευρώ, ήτοι η μεγαλύτερη χρηματοδότηση που έχει παράσχει ποτέ η διακρατική τράπεζα για επένδυση σε κράτος- μέλος), η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης-ΕBRD (186,7 εκατ. ευρώ), η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων-ΕΙB (280,4 εκατ. ευρώ) και το International Finance Corporation (154,1 εκατ. ευρώ), βραχίονας του ομίλου της Παγκόσμιας Τράπεζας. Το IFC θα παρέχει επίσης στη Fraport Greece αποκλειστικά ανταλλαγή επιτοκίων αντιστάθμισης σε ευρώ, ώστε να βοηθήσει την εταιρεία να αντισταθμίσει πιθανές διακυμάνσεις στα επιτόκια.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Παρευξείνιας, από το συνολικό δάνειο, τα 280,4 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των επικείμενων έργων ανάπτυξης στα 14 αεροδρόμια, ενώ 688 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή του προκαταβολικού τιμήματος παραχώρησης (1,234 δισ. ευρώ) στο ΤΑΙΠΕΔ. Πρόσφατα, η Fraport Greece ανακοίνωσε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αυξάνοντας το συνολικό κεφάλαιό της στα 650 εκατ. ευρώ.

Η Fraport Greece, κοινοπραξία της Fraport AG και του ομίλου Κοπελούζου, θα καταβάλει συνολικά στο ΤΑΙΠΕΔ 1,234 δισ. ευρώ για την παραχώρηση. Το ποσό αυτό αποτελεί, όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση, το μεγαλύτερο τίμημα παραχώρησης, που έχει καταβληθεί ποτέ στο ελληνικό κράτος. Μέσω της επένδυσης αυτής, οι δύο μέτοχοι της Fraport Greece υποστηρίζουν τις προσπάθειες της χώρας για ανάκαμψη, δείχνοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητές της.

Η συμφωνία περιλαμβάνει, επίσης, τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των υποδομών στα αεροδρόμια. Η Fraport Greece θα επενδύσει τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ στη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων ετών σε κατασκευαστικά έργα για την ανάπτυξη των αεροδρομίων συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του τουρισμού. Σε όλη τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης, οι επενδύσεις στις υποδομές των αεροδρομίων θα ξεπεράσουν το ποσό των 1,4 δισ. ευρώ.

Τα 14 αεροδρόμια που περιλαμβάνονται στο έργο παραχώρησης είναι: Άκτιο, Χανιά, Καβάλα, Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Κως, Μυτιλήνη, Μύκονος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Θεσσαλονίκη και Ζάκυνθος. Συνολικά, τα 14 αεροδρόμια εξυπηρέτησαν 25,2 εκατ. επιβάτες μέσα στο 2016.

Αναφερόμενος στο θέμα, ο ευρωπαίος επίτροπος, Pierre Moscovici αρμόδιος για τις οικονομικές και δημοσιονομικές υποθέσεις, τη φορολογία και τα τελωνεία, δήλωσε: «Οι σύγχρονες υποδομές θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην υποστήριξη της ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας. Αυτό απαιτεί βιώσιμες επενδύσεις, οι οποίες θα διασφαλίσουν την πλήρη επίτευξη των δυνατοτήτων για δημιουργία θέσεων εργασίας και τόνωση της ανάπτυξης. Αυτή η συμφωνία, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, επιτυγχάνει την κινητοποίηση ιδιωτικών επενδύσεων για τη χρηματοδότηση αναβαθμίσεων σε υποδομές ανάπτυξης, που θα υποστηρίξουν, για παράδειγμα, τον τουρισμό και την κινητικότητα».