5

Επιμενω διαχρονικα (και μοναχικα φοβαμαι )για πολλους λογους .Ο δρομος αυτος  ειναι συμβολικος για μενα.Συμβολιζει ενα κρατος αρπα κολα που ταιζει μια μεριδα ψηφοφορων κοροιδευοντας τους υπολοιπους.»Ταπιδια» λοιπον ασφαλτου πανω απο το εδαφος που βουλιαζει γιατι δεν υπαρχει τοιχιο να συγκρατησει τα χωματα στο πλαι του δρομου.Οπως καποιες νοικοκυρες σηκωνουν το χαλι και σπρωχνουν τα σκουπιδια απο κατω.Ποιος θα το δει μωρε τωρα;Πολλοι θα το δουν λιγοι θα καταλαβουν.Και δωστου εγκαινια πινακιδες εργα και συγχρηματοδοτουμενα προγραμματα.

1

Ενας δρομος που χαραχτηκε πανω σε μαλακα χωματα στην κορφη μιας πλευρας.

4

Και νεα «ταπιδια» θα πεσουν απο πανω φανταζομαι καποια στιγμη ,με αποφαση της περιφερειας , σε δουλεια να βρισκομαστε δηλαδη, να τρεχουν τα χρηματα (λεφτα υπαρχουν)τα δανεικα των εγγονιων μας , να κανει συνεχως το ιδιο Συσιφειο εργο η περιφερεια και να περνανε τα πουλμαν, τα φορτηγα ,οι μοτοσυκλετες (εκει να δειτε κινδυνος αν μαλιστα ειναι και νυχτα)τα ΙΧ, τα πολυτιμα πανακριβα ΙΧ της «Ριβιερας» πανω απο ενα δρομο που θυμιζει αγριεμενη θαλασσα

3

Κι ομως καμμια παραταξη δυστυχως δεν ασχολειται με το θεμα πλεον.Περιφερειακη η δημοτικη παρ ολο που ο  δρομος αυτος ειναι ο ομφαλιος λωρος που συνδεει την Ερμιονιδα με τα κεντρα.Οχι μονο της Αθηνας αλλα και του Ναυπλιου -Αργους που ολο και περισσοτερο τεινουμε να γινουμε μακρυνο προαστειο τους μιας και οι βασικες κρατικες υπηρεσιες (και οχι μονο )μεταφερονται 70 χιλιομετρα μακρυα αναγκαζοντας μας να πηγαινουμε εκει ολο και συχνοτερα .Για να ακριβολογουμε η Πελοποννησος Πρωτα με τον κ Πατσαρινο ανεδειξε το θεμα στο Περιφερειακο Συμβουλιο την Ανοιξη του 2015

Αλλα για την Τραχεια θα νοιαστουμε ;Εδω το Κρανιδι θα ειναι η τελευταια πρωτευουσα Δημου στην Πελοποννησο που θα πεζοδρομησει το κεντρο της.Και αντε η πεζοδρομηση η αποδοση του κεντρου στους πεζους ειναι μια λυση που φανταζει εξτρεμιστικη.

24-%ce%bc%ce%b1%ce%b9%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%80%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%b1-086

Εδω ουτε μονοδρομηση συνεχους κυκλοφοριας που θα εξασφαλισει φαρδια πεζοδρομια απο την πλατεια μεχρι λιγα μετρα πιο κατω δεν μπορουμε να σκεφτουμε.Οχι .Προτιμαμε να διπλοπαρκαρουμε και να φρακαρει συχνα σε ωρες αιχμης το συστημα , να περπατουν οι πεζοι (οσοι μπορουν) αναμεσα στα αυτοκινητα αλλα τιποτα δεν αλλαζουμε.

4-mah-2015

Για την ιστορια.Αρχες του 1980 σε ενα μικρο δωματειο ενος παλιου σπιτιου στην οδο Αραχωβης στα Εξαρχεια συζηταμε τα μελη της Οικολογικης Πρωτοβουλιας για την πεζοδρομηση του κεντρου της Αθηνας και ειδικα της (διπλης κυκλοφοριας) Αποστολου Παυλου.Η προταση φανταζει τοτε αδιανοητη σαν τον Ατλαντα που σηκωνε την γη στους ωμους

5

Σημερα η Αποστολου Παυλου ειναι ο ωραιοτερος πεζοδρομος στην Ευρωπη.Ανασα πολιτισμου διασκεδασης περιπατου για χιλιαδες Αθηναιους και τουριστες.

3

Εχουμε οραμα για την Ερμιονιδα;

ΥΓ Μιας και το σταθμευμενο λευκο αυτοκινητο κατω απο το ΑΤ δεν προκειται να φυγει απο κει κατα πως φαινεται (απο το 2011 η ειδοποιηση απομακρυνσης την εσβυσε ο ηλιος πια)μηπως θα επρεπε να φυτεψουμε λουλουδια να το κανουμε μια ομορφη γλαστρα με βασιλικους να μυρισει ο δρομος αρωματα;Μια ιδεα λεω.

6-flevari-2015-001

2015

Μελέτη για την βελτίωση του δρόμου Επίδαυρος – Πόρτο Χέλι

Σύμφωνα με τη Περιφέρεια η δημιουργία ενός σύγχρονου οδικού άξονα, σε όλο το μήκος των ανατολικών παραλίων της Πελοποννήσου θα συμβάλλει αποφασιστικά στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.

Την εκπόνηση μελέτης με την υπογραφή προγραμματικής σύμβασης ανέθεσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου στην Αναπτυξιακή Νομού Αργολίδας για τη σύνδεση της οδού Αρχαίο Θέατρο Επιδαυρου– Κράνιδι – Πορτο Χέλι με σκοπό την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των περιοχών.

Αναλυτικά θα συνταχθεί η προκαταρκτική – αναγνωριστική μελέτη για την κατάλληλη προετοιμασία του έργου της βελτίωσης του οδικού άξονα “Λυγουριό – Αδάμι – Τραχειά –Δίδυμα – Φούρνοι – Κρανίδι – Πορτοχέλι” για την ένταξη του στα έργα της επόμενης προγραμματικής περιόδου, που αφορούν στην Ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Μεταφορών, των Εθνικών Δικτύων Μεταφορών καθώς και των μεταξύ τους συνδέσεων.

Η σκοπιμότητα της βελτίωσης της οδού είναι σημαντική για τους εξής λόγους:

-Βελτίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών του υφιστάμενου οδικού δικτύου.

-Εξυπηρέτηση της σημερινής και μελλοντικής κυκλοφορίας.

-Βελτίωση της οδικής ασφάλειας με βάση τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και τους ισχύοντες κανονισμούς

-Μείωση του απαιτούμενου χρόνου της διαδρομής από το Ναύπλιο στο Κρανίδι.

-Τουριστική ανάπτυξη των ανατολικών παραλίων της Πελοποννήσου.

-Οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής από την οποία διέρχεται ο άξονας.

-Η παράκαμψη των υφιστάμενων πόλεων και οικισμών.

-Σημαντική μείωση της απόστασης και του χρόνου ιδιαίτερα για τους χρήστες.

-Οι άμεσα ωφελούμενοι θα είναι τόσο οι κάτοικοι των πόλεων και οικισμών στις οποίες θα κατασκευαστούν παρακάμψεις αλλά και ο πληθυσμός και οι επισκέπτες των ανατολικών περιοχών του νομού Αργολίδας.