2

ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΡΠΑΘΟ!!!!
Για τα Αναρχοαυτόνομα σκυλάκια μας την Σανδάλω και τον Αρδάνη!
Στην περιοχή Σάνδαλος στον παλιό σκουπιδότοπο του Δήμου Καρπάθου, πάνω από το Αρδάνι, ο φίλος μου και σύντροφος Γεράσιμος, βρήκε και φρόντιζε δύο αδέσποτα κουτάβια. Όταν έφυγε από Κάρπαθο, μου ζήτησε να τα φροντίζω. 
Συνέχισα και εγώ, και από εκείνη την ημέρα, ούτε μια μέρα δεν τους έλειψε φαϊ και νερό. 
Θα λείψω για καμιά 15ρια μέρες τώρα στις γιορτές, και παρακαλώ όποιος φίλος μπορεί, να τους πηγαίνει φαγητό, (Θα του δώσω εγώ να μην αγοράζει)! 
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Τα σκυλιά είναι όντως αναρχοαυτόνομα, γι αυτό τα αγαπάω περισσότερο από άλλα σκυλάκια.
1ον) Είναι αναρχικά. Δεν αναγνωρίζουν αφεντικά!
Γι αυτό και ΔΕΝ εκτελούν καμιά ηλίθια εντολή του τύπου: «Σήκω πάνω, κάτσε κάτω, φέρε μου το τόπι»! 
Αν είχαν φωνή θα απαντούσαν, «να το φέρεις εσύ μαλάκα! …που έμαθες και να διατάζεις»!
2ον) Είναι αυτονομημένα, πηγαίνουν όπου γουστάρουν, κάνουν ότι γουστάρουν, και δεν ενοχλούν κανένα. 
3ον) Και σπουδαιότερο, ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!!!!! 
Και κουνάνε χαρούμενα την ουρά τους όταν τους συναντούν! (ειδικά όταν τους πηγαίνεις φαγητό).
ΟΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΕΝΕΙ ΠΗΓΑΔΙΑ, (Αν μένει Πλατύολο, ακόμα καλύτερα) και θέλει να τα φροντίζει αυτές τις μέρες ας μου στείλει μήνυμα!