no-airportΟχι σχολειο.Οχι νεκροταφειο.Οχι οσα οι παραταξεις εταζαν στα προεκλογικα τους προγραμματα εδω και χρονια για παρκα και περιφεριακους δρομους. Προσαρμογη στην μνημονιακη πραγματικοτητα

ΤΑΙΠΕΔ και ιδιωτικο αεροδρομιο για να γινουν φτηνα τα πακετα των all- inclusive ξενοδοχειων.Για να δουλευουμε με 700 ευρω ενα μηνα παραπανω απο σημερα.Γιατι οσοι δουλευουμε στον τουρισμο(και εκει που εχει αεροδρομια) ξερουμε.Τα πρωτα αεροπλανα με κοσμο κατεβαινουν μεσα Ιουνη και τα τελευταια με κοσμο φευγουν 15 Σεπτεμβρη.Τρεις μηνες .Νωριτερα (μεσα Μαη) και αργοτερα (μεχρι αρχες Οκτωβρη) οι επισκεπτες ειναι λιγοι και το προσωπικο ελαχιστο.

Ειναι κακο στην αμμο να χτιζεις αναπτυξιακα παλατια.Εξ αλλου αυτο το εργο της αναπτυξης το ειδαμε πριν απο 40 χρονια και ξερουμε πως οδηγει στο σημερα.

Εξεταζεται μαλιστα η περιπτωση να λειτουργησει το αεροδρομιο οχι μονο για τουριστικους λογους αλλα και σαν cargo (εμπορευματικο)Τωρα τι εμπορευματα θα διακινουνται μεσω του αεροδρομιου Πορτο Χελιου ειναι προς διευκρινηση.

Την ιδεα για αεροδρομιο στο Χελι την εριξε πρωτη φορα τα τελευταια χρονια(το 2012[PDF]ΑΔΑ: Β43ΦΩΡΡ-Κ4Μ  )ο κ Καμιζης σαν Δημαρχος.Κεραυνος εν αιθρια τοτε.Δεν πιστευω πως ο εμπειρος πολιτικα και με γνωριμιες σε κεντρα εξουσιας κ Καμιζης εξεφραζε προσωπικες μονο επιλογες. Προσφατα ο δρομος της προπαγανδισης αυτης της επιλογης ανοιξε με αναρτησεις  σε φιλικο της ΔΗΣΥΕΡ ιστολογιο.

Μαρινες λοιπον, αεροδρομια, σπιτια για πουλημα ….Ερχεται η δεκαετια του 1970.Οπου ναναι, μολις ξεμπερδεψουμε με καποια προβληματακια παγκοσμιου πολεμου με αφορμη τη Συρια.Μολις φυγουμε απο μια παγκοσμια οικονομικη κριση που βασανιζει τον πλανητη 8 χρονια τωρα.

Μιας ομως και ενα αεροδρομιο δεν χωρα στην λογικη καθε χωριο και απο ενα γιατι οχι στο Αργος που και κοντα σε τουριστικους προορισμους ειναι και εμπορευματα για εξαγωγη εχει και Κινεζους ενδιαφερομενους και αεροδρομιο ηταν στο παρελθον (απο το 1916).

Αργος

31529279aAerodromio Argoyw

Γιατι οχι στην Τριπολη οπου υπαρχει αεροδρομιο και μαλιστα και για τουριστικους σκοπους

http://moriasnow.gr/article/gyro-gyro-oloi-sti-mesi-to-aerodromio-tripolis

Στο σημείο μηδέν παραμένει η αξιοποίηση του αεροδρομίου της Τρίπολης με την μετατροπή του σε πολιτικό, αφού δεν έχει υπάρξει καμία πρόοδος προς την υλοποίηση, μιας και τα τεχνικά εμπόδια επιβάλουν ουσιαστικά τη δημιουργία νέου διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης.

Κρίσιμο μέγεθος για την οριστική αξιολόγηση ώστε το αεροδρόμιου Τρίπολης να λειτουργεί ως αερολιμένας για πτήσεις χαμηλού κόστους για την ώθηση της τουριστικής ανάπτυξης θα αποτελέσουν τα συμπεράσματα της ανάλυσης κόστους – οφέλους.

kastel_mediumTripolh

http://moriasnow.gr/article/meta-panigyria-irthe-i-apogoiteysi-to-aerodromio-tripolis

Στην ανακοίνωσή τους οι ξενοδόχοι δείχνουν όσα από την πλευρά τους έχουν καταγράψει για το θέμα, αλλά και την απογοήτευσή τους:

Προ ολίγου ολοκληρώθηκε η διευρυμένη σύσκεψη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και των επιμέρους τουριστικών φορέων που εκπροσωπεί και συνεργάζεται, με αντικείμενο την αποτίμηση των ενεργειών που συνδέονται με αναπτυξιακά έργα προσανατολισμένα προς την τουριστική ανάπτυξη, με αιχμή του δόρατος το Αεροδρόμιο της Τρίπολης.

Πολύ καλά γνωρίζετε ότι σχεδόν στο σύνολό τους τα έργα κοινωνικών υποδομών και αναδομών (λιμάνια, μαρίνες, εθνικά και επαρχιακά οδικά δίκτυα, τηλεπικοινωνίες, αθλητικές εγκαταστάσεις, διαχείριση απορριμμάτων, εναλλακτικές μορφές ενεργείας, υπηρεσίες κ.λπ. ) αναμφίβολα βοηθούν και ενισχύουν υποστηρικτικά τον τουρισμό, αλλά αυτά καθαυτά δεν παράγουν τουρισμό. Όπως επίσης είναι ευρέως διαπιστωμένο ότι τουρισμός δεν παράγεται και με την απλή μας παρουσία και την φωτογράφησή μας σε περίπτερα εκθέσεων και σε ταξίδια αναψυχής ανά τον κόσμο εάν οι ενέργειες προβολής του τουριστικού μας προϊόντος δεν είναι στοχευμένες, αποτέλεσμα επιστημονικού και προσεκτικού τουριστικού σχεδιασμού, και εάν επίσης κατά την επιστροφή μας στις βαλίτσες μας δεν μεταφέρουμε κλεισμένες συμφωνίες με touroperators.

Εάν όμως θέλουμε να μιλάμε σοβαρά για τουρισμό τότε θα πρέπει να μιλάμε για πτήσεις.

Το θεμα ειναι λοιπον πως οι εταιρειες θελοντας να ριξουν το κοστος ζητανε αεροδρομια αν ειναι δυνατον στην πορτα του ξενοδοχειου.

Και αυτο πρεπει να μας κανει καθαρο πως το κοστος (τα πακετα) ειναι φτηνα. Ολο και πιο φτηνα.Γιατι οι μαζες δεν εχουν πια λεφτα στην τσεπη. Και τα τσαρτερ απευθυνονται στις μαζες.Εξακοσιες-επτακοσιες  λιρες μια βδομαδα ολα μεσα (πτηση δωματιο )για δυο ανθρωπους.Δηλαδη 60 ευρω την ημερα με τα εισητηρια. Απ αυτους θα ζησουμε;Αυτοι ερχονται και μετρανε και το ευρω στο φαγητο τους.Γι αυτο προτιμανε τα all- inclusive .Μια συνταξη στην Αγγλια σημερα ειναι περιπου 650 ευρω το μηνα και την παιρνουν στα 67 παρακαλω.

Total holiday price per person from (includes Flight + Hotel£373.53

Καποτε και λιγωτερα

Your trip to Peloponnese -8 night stay for 2 adults,London Stansted to Athens  £235.00 per person

Ομως καθε κεφαλι απο τα 26 εκατομμυρια που επισκεφτηκαν την χωρα απαιτησε νερο, διαχειριση απορριμματων και λυματων, δρομους, ενεργεια.Υποδομες δηλαδη που δεν εχουμε.Κοιταχτε γυρω σας την Ερμιονιδα. Σκεφτειτε πως σημερα κατα τους αρμοδιους οι επισκεπτες ειναι διπλασιοι των μονιμων κατοικων.

Δειτε το χαος που επικρατει και αναρωτηθειτε αν μπορουμε να τους αυξησουμε.

Το θεμα ειναι να συνυπολογισουμε το περιβαλλοντικο κοστος το κοστος στην ποιοτητα ζωης στους υπολογισμους μας.Και να εξετασουμε αν το οικονομικο οφελος (μισθος ενος μηνα 700 ευρω) για τους εργαζομενους μπορει να αναπληρωσει αυτο το κοστος.

Αλλα διαβαζοντας το ρεπορταζ για την Τριπολη πιο πανω θα δειτε πως και τεχνοκρατικα να δουμε το θεμα υπαρχει μια αναλυση κοστους -οφελους που οι επενδυτες θα παρουν υπ οψιν τους.

Αποαναπτυξη σημαινει να σταθουμε εδω που ειμαστε και να σκεφτουμε.Να διαχειριστουμε τα πολλα που εχουμε με αλλο τροπο.Φιλικο προς την φυση .Μια οικονομια μια παραγωγη που να απευθυνεται στις κοινωνικες αναγκες και οχι στο κερδος των λιγων που κατεχουν εξουσια και μεσα παραγωγης.

Αποαναπτυξη σημαινει τελος στο

ΚΑΙ ΑΛΛΟ/ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ/ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ και στροφη στο

ΟΜΟΡΦΟ/ΑΕΙΦΟΡΟ/ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΦΙΛΙΚΟ/ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟ

Δειτε την παρουσιαση των θεσεων του κ Δημαρχου (κουβεντα)απο το δικτυακο καναλι του κ Μουσταΐρα.

https://argolisnews.wordpress.com/2015/11/28/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%B9%CE%AC-%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82/

Δημήτρης Σφυρής: Σε τροχιά υλοποίησης το Αεροδρόμιο στο Πορτοχέλι! (φωτο + βίντεο)

Πόσες ειδήσεις μπορούν να «βγουν» μέσα από μια κουβέντα πάνω – κάτω 18 λεπτών; Στην συνάντηση που είχα τις προάλλες με τον Δήμαρχο Ερμιονίδας Δημήτρη Σφυρή κατέγραψα με την κάμερα του PARATIRITIS WEB TV αρκετά:

Από το μείζον θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων, μέχρι το Τουριστικό καταφύγιο σκαφών στο Πορτοχέλι, που προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2016! Από τα σχέδια τουριστικής αναβάθμισης της περιοχής μέχρι τοκτηνοτροφικό πάρκο και το σχέδιο πιστοποίησης παραδοσιακών προϊόντων…

Εκείνο, όμως που κάνει αίσθηση είναι η είδηση πως το Αεροδρόμιο στο Πορτοχέλι, που όλοι το είχαμε αφήσει πίσω μας, σαν «όνειρο τρελό» των αρχών του 70, μπαίνει ξανά στην τροχιά της υλοποίησης αφού ήδη έχει γίνει η χωροθέτηση (δείτε την τοπογραφική αποτύπωση) και το θέμα έχει προχωρήσει στο ΤΑΙΠΕΔ…

Depos 1

Αξίζει, λοιπόν, να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη από το 19:38 έως το 37:40 λεπτό της εκπομπής «Θέλω να τα πω»…

Γιώργος Ν. Μουσταΐρας