Εχω πολλες φορες φωτογραφηθει σε ανακοινωσεις και αρθρα σε ιστολογια  χωρις να κατονομαστω (αλλα με την ιδιοτητα του ιστολογου και οικολογου) και ετσι αφαιρωντας μου το δικαιωμα να υπερασπιστω τον εαυτο μου.

Εγινε και χτες οταν ο κ Δημαρχος αναφερθηκε σε οικολογους που πηραν τους καδους εξω απο το σπιτι τους και πανε τα σκουπιδια τους αλλου.

Λεπτο 21.29 βιντεο 3 http://orangespotters.blogspot.gr/2014/10/t-video.html

Δεν το καταλαβα.Υπαρχει κινδυνος να κατηγορηθω για κατι σε σχεση με καδους;

Μονο που οταν οι καδοι χαθηκαν εξω απο το σπιτι μου οπως εγραψα πριν λιγες μερες  (ευχαριστω τον κ Δημαρχο που διαβαζει το ιστολογιο μου που εχει ευρυτατο κοινο) και ετσι αναγκαζομαι να πηγαινω τα σκουπιδια μου αλλου εγω ο οικολογος(σε δεκα μερες  μια μικρη μαυρη σακουλα συμμεικτα και μηδεν βιοαποδομησιμα γιατι εχουμε κομποστ στην αυλη μας) ελειπα απο την επαρχια για μηνες για λογους δουλειας.Οταν γυρισα οι καδοι ελειπαν.

Και τους καδους εξω απο το σπιτι μου σε αυτο το σημειο τους εγκατεστησα εγω προσωπικα, στην αρχη ηταν απο πλεγμα γιατι ο Δημος τοτε δεν ειχε καδους ,και τους φτιαξαμε με τον γειτονα Δημητρη Ψυρρη που τωρα πια δεν ζει γιατι κανενας αλλος γειτονας δεν δεχοταν καδους εξω απο το σπιτι του οταν ιδρυσαμε τον οικιστικο περιβαλλοντικο συλλογο Τζεμι Κρανιδιου αρχες του 1990.Και μαλιστα πριν απο καποια καλοκαιρια πηραν φωτια τα σκουπιδια και κινδυνεψε το σπιτι μου.

Αλλα που να εξηγησεις τωρα.Η ρετσινια εμεινε προς τους οικολογους γενικα  και προς εμενα μιας και χτες μιλησα σαν εκπροσωπος της περιφερειακης παραταξης Πελοποννησος Οικολογικη και εχω δηλωσει πως εχουν αποσυρθει οι καδοι εξω απο το σπιτι μου.

Δεν ακουσα κανενα αλλο να δηλωνει οικολογος εκει ουτε να εχει γραψει πως αποσυρθηκαν οι καδοι εξω απο το σπιτι του και παει τα σκουπιδια του αλλου.

Για την ιστορια τα σκουπιδια που βλεπετε εκει εξω απο τους καδους τα μαζεψαμε με την συζυγο μου λιγο μετα την φωτογραφιση.Μαλιστα οτι ανακυκλωσιμα ηταν πανω πανω  στους καδους των συμμεικτων τα μεταφεραμε στον μπλε καδο που ειχε μονο ανακυκλωσιμα.Στην γειτονια μου ειμαστε λιγοι και σωστοι στην διαχειριση των απορριμματων .Ομως συχνα μας φερνουν μπαζα και κλαδεματα απο Κουνουπι μερια.Οι καδοι ηταν σχεδον στον δρομο και τους βαλαμε στην ακρη και ενας απο αυτους με σπασμενες ροδες και δυσκολο να μετακινηθει. Δεν ηταν η πρωτη ουτε η τελευταια φορα που καθαρισαμε το μερος και δεν ειμαστε οι μονοι απο τους γειτονες που το κανουμε.Γιατι στο τελος πρεπει να διευκρινιζουμε τα αυτονοητα.

Εγραψα λοιπον στις 22 Οκτωβριου

DSCF3630anakyklosh

Το φορτηγο της ανακυλωσης οποτε περνουσε επαιρνε ΜΟΝΟ το περιεχομενο του μπλε καδου που το ειχα εξακριβωσει με καθημερινο ελεγχο ειχε ΜΟΝΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ μεσα.Τωρα και σε αυτο το σημειο δεν υπαρχουν καθολου καδοι.Ουτε για συμμεικτα ουτε για ανακυλωσιμα

Κουβαλαμε τα απορριμματα μας και ψαχνουμε να βρουμε που υπαρχει χωρος.Ομως και εμεις οπως πολλες αλλες οικογενειες συνεχιζουμε την ανακυκλωση συνεχιζουμε τον διαχωρισμο στην πηγη και να βαζουμε τα ανακυκλωσιμα σε μπλε καδους οταν τους βρουμε.