You are currently browsing the daily archive for Ιανουαρίου 5, 2014.

 Πριν απο τρια χρονια η ΠΠΣΕ ανελαβε τα του Δημου σαν η νεα πλειοψηφια που αναδειχτηκε στις εκλογες.

Θυμιζω τις εθελοντικες ομαδες που συγκροτηθηκαν τοτε  με στοχο την ενεργοποιηση της τοπικης κοινωνιας πανω στην καθημερινοτητα.Η Ανοιξη του 2011 κρατησε λιγο.Καντε κλικ να δειτε τι εγινε τοτε.Καποιες ομαδες παντως υπαρχουν παντα και λειτουργουν,καποιες συγκροτηθηκαν αργοτερα και επαψαν να υπαρχουν.Αλλες μετεξελιχθηκαν .Αλλες λειτουργουν περισσοτερο αλλες λιγωτερο.

Το βιντεο  απο το Λυκειο στις 30 Ιανουαριου 2011 οπου μαζευτηκε πολυς κοσμος μετα απο καλεσμα του Δημαρχου καταγραφηκαν τα ονοματα οσων ηθελαν και υπεβαλλαν αιτηση και ξεκινησε η συγκροτηση των ομαδων.

Ιστολογια Εθελοντικων ομαδων Δημου Ερμιονιδας

Μαρτης του 2011

http://ermionidasmonumentes.blogspot.gr/2011/03/blog-post_6612.html

Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Οι εθελοντες της αποψινης συναντησης

 
Ερμιόνη
Για το Ρωμαϊκό Υδραγωγείο Ερμιόνης: Μερτύρης Σταμάτης ( βοηθός Δαμαλίτης Στ.)
Σπηλιά Βιτόριζας και παλιός μύλος στο Μπίστι: Μάκης Δημαράκης  ( βοηθός Δαμαλιτης Στ.)
Κρανίδι
Για τους μύλους στον μυλότοπο Κρανιδίου: Άμυ Μονά, Τέτα Μονά, Ανδριάννα Ηλιού.
Για τα πηγάδια Πύργου Μιλίνδρας Κρανιδίου: Σοφικίτης Αντώνης, Σοφικίτου Γιούλα,  Αλεβίζου Αγγελική.
Γκούρι –Βιτόριζα: Καμιζή Ρένα, Καμιζή Καλλιρόη.
Πιγάδι Σκούρας: Αλεβίζου Αγγελική
Δίδυμα
Μνημεία Διδύμων (γενικά) Κονδύλης Παναγιώτης (καπετάνιος)
Μονή Αυγού: Αντουλινάκης Σπύρος, Κοτσοβός Γιώργος, Κοτσοβού Κατερίνα
Κοιλάδα
Υγροβιότοπος Κοιλάδας: Αθανασίου Άγγελος και η σύζηγός του Φράνσις.
Σπήλαιο Φράγθι: Μπασιμακοπούλου Αικατερίνη, Ηλιού Παναγιώτης, Καμιζή Καλλιρόη
Ηλιόκαστρο
Γέφυρα «Δέσης» -Μύλος Γεωργίου – Προσκυνητάρι «Καλπάκη»
Δαγρές Γιάννης, Κατσαΐτης Μάκης.
Πορτοχέλι
Αρχαία πόλης των Αλιέων: Παπαστεργίου Γιάννης.Βυζαντινός Ι. Ναός Αγίας Τριάδας: Βλαχογιάννη Μένια.

 
Αυτοι οι πολιτες -σες ειχαν δηλωσει τοτε ενδιαφερον. Ας κανουμε σημερα τον απολογισμο μας ολοι για το τι καναμε και τι οχι στα τρια χρονια που περασαν και ας αναζητησουμε τους λογους που καποιοι απο εμας σε καποια θεματα δεν δραστηριοποιηθηκαμε .Γιατι καποιοι ανελαβαν ενα πραγμα και το εκαναν.Και αυτο νομιζω ειναι σημαντικο συμπερασμα για το μελλον.
 

http://www.arcadiaportal.gr/news/sugkentrosi-ton-katoikon-tis-aseas-gia-ta-aporrimmata

Συγκέντρωση των κατοίκων της Ασέας για τα απορρίμματα

Δευ, 30 Δεκ 2013 – 18:18

Κάτοικοι Ασέας: Ο αγώνας τώρα ξεκινά, είναι ανόητο να μην παλέψουμε ΟΛΟΙ και με ΟΛΑ τα μέσα

Την Κυριακή 5 Ιανουαρίου έχει αποφασιστεί να συγκεντρωθούν οι κάτοικοι όλων των χωριών της Ασέας για να συζητήσουν το θέμα για το εργοστάσιο απορριμμάτων της ΤΕΡΝΑ στη Παλαιόχουνη. Σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης της Ασέας αναφέρονται τα εξής:

Αποφασίστηκε να αντιδράσουμε δυναμικά με συγκέντρωση όλων των χωριών στην Ασέα στις 5 Γενάρη (Κυριακή) για ενημέρωση και συμφωνία δράσεων. Στο μεταξύ θα συνταχθεί τεχνική έκθεση από μηχανικούς – γεωλόγους – γεωπόνους και θα κατατεθεί στην περιφέρεια για να φέρει στο φως τα μαγειρέματα και τις σκευωρίες της ψευδεπίγραφης μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ο αγώνας τώρα ξεκινά, είναι ανόητο να μην παλέψουμε ΟΛΟΙ και με ΟΛΑ τα μέσα. Η χωματερή είναι μια πραγματικότητα που μας επιβάλλεται σε λιγότερο από έναν μήνα από μεγάλα οικονομικά συμφέροντα που διάλεξαν εμάς για να αρπάξουν τη γη μας και να μας αφανίσουν.

Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και πρέπει να το διεκδικήσουμε για να παραδώσουμε το τόπο μας όπως τον βρήκαμε από τους παππούδες μας κι όχι κατεστραμμένο για πάντα. Ο αγώνας είναι συλλογικός, ακηδεμόνευτος και διάφανος. Το κάλεσμα είναι για όλους του Ασεάτες. Δεν πρέπει επουδενί να χωριστούμε σε μια ομάδα που αγωνίζεται και σε ένα πλήθος που κάθεται. Όποιος δεν μοιράζεται τον αγώνα μοιράζεται σίγουρα την ήττα. Οπότε κανείς μα κανείς δεν περισσεύει και το ιστορικό βάρος από δω και μπρος θα είναι μεγάλο.

http://kinisi-esdkna.blogspot.gr/2013/12/blog-post_2957.html

ΥΠΕΚΑ: προδιαγραφές και οι εναλλακτικές χρήσεις των υλικών που ανακτώνται στις Μονάδες Επεξεργασίας σύμμεικτων αποβλήτων

 
ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους συναδέλφους μηχανικούς του ΕΔΣΝΑ
 
23/12/2013 – Δημόσιος διάλογος για τις προδιαγραφές προϊόντων μηχανικής – βιολογική επεξεργασίας συμμείκτων αστικών αποβλήτων 
 
Τίθεται σε διαβούλευση σχέδιο ΚΥΑ με θέμα: «Ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων Μηχανικής-Βιολογικής Επεξεργασίας σύμμεικτων αστικών αποβλήτων». Στόχος είναι να καθορισθούν οι προδιαγραφές και οι εναλλακτικές χρήσεις των υλικών που ανακτώνται από εγκαταστάσεις ΜΒΕ συμμείκτων αστικών αποβλήτων και συγκεκριμένα: υλικό τύπου κομπόστ (CLO), στερεά καύσιμα ανακτώμενα από αστικά απόβλητα (RDF/SRF), σιδηρούχα μέταλλα και αλουμίνιο.
Η προθεσμία λήγει την 8/1/2014
 
 
Τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας μπορούν να αποστέλλονται στη διεύθυνση esda@prv.ypeka.gr
…………………………………………..
 
 
Ενδιαφέρουν οι  αποφάσεις  για τις Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) :
 
1. Συστήματα περιβαλλοντικών υποδομών ΦΕΚ Β 3072-03.12.2013
 

 αφορά έργα και δραστηριότητες  
της κατηγορίας Β της 4ης Ομάδας «Συστήματα Περι
βαλλοντικών Υποδομών» του παραρτήματος ΙV της Υ.Α. :
ƒ Α/Α 7 «Εγκαταστάσεις αποθήκευσης και μεταφόρτω

 σης (ΣΜΑ) στερεών μη επικινδύνων αποβλήτων (εργα
σίες R12, R13, D13, D15), πλην των αναφερόμενων στους
α/α 8, 9»,
ƒ Α/Α 8 «Εγκαταστάσεις αποθήκευσης σύμμεικτων

 αστικών στερεών αποβλήτων (εργασίες D13, D14 και
D15)»,
ƒ Α/Α 9 «Εγκαταστάσεις αποθήκευσης ανακυκλώσιμων 

 αστικών στερεών αποβλήτων, όπως χαρτί, γυαλί, πλα
στικό, αλουμίνιο κ.λπ. (εργασίες R12 και R13)»,
ƒ Α/Α 10 «Μεμονωμένες εγκαταστάσεις ανάκτησης 

 υλικών μέσω μηχανικής διαλογής (ΚΔΑΥ, ΕΜΑΚ κ.λπ.)
από μη επικίνδυνα απόβλητα, (εργασίες R12)»,
ƒ Α/Α 12 «Μεμονωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής

 εδαφοβελτιωτικών, ή και οργανοχουμικών λιπασμάτων
(εργασία R3) α) από στερεά μη επικίνδυνα απόβλητα
(εκτός των αστικών στερεών αποβλήτων) ή βιομάζα»,
ƒ Α/Α 15 «Μεμονωμένες εγκαταστάσεις παρασκευ

 ής εδαφοβελτιωτικών − κομπόστ από προδιαλεγμένο
ή διαχωρισμένο οργανικό κλάσμα αστικών στερεών

 αποβλήτων σε βιομηχανικά κτίρια ή άλλες κατάλληλες
κατασκευές, π.χ. τύπου θερμοκηπίου, μη στεγασμένες
κ.λπ. (εργασία R3)»,
ƒ Α/Α 16 «Εγκαταστάσεις επεξεργασίας ΑΕΕΚ (εργα

 σία R5)»,
ƒ

 ƒ Α/Α 20 «Εγκαταστάσεις επεξεργασίας αστικών λυ
μάτων (πόλεων και οικισμών) με διάθεση επεξεργασμέ
νων υγρών στο έδαφος (π.χ. για εμπλουτισμό υπόγειου
υδροφορέα ή για άρδευση) ή για αστική − βιομηχανική
χρήση β) έμμεσος εμπλουτισμός υπόγειου υδροφορέα
ii) για υδατικά συστήματα που δεν εμπίπτουν στο αρθ.7
του Π.Δ. 51/2007 γ) στο έδαφος (άρδευση) ή για αστική
−βιομηχανική χρήση»
Α/Α 22 «Αποθήκευση μη επικινδύνων υγρών αποβλή

των σε στεγανές δεξαμενές (εργασίες D15, R13)».

 
2. Χώροι συγκέντρωσης και διακίνησης παλαιών μετάλλων ή προσωρινής συγκέντρωσης οχημάτων τέλους κύκλου ζωής ΦΕΚ Β 2932-20.11.2013
 
3. Χώροι αποθήκευσης και διακίνησης οικοδομικών υλικών που περιλαμβάνουν διακίνηση χύδην υλικών (άμμος, χαλίκι κ.ά.) ΦΕΚ Β 2932-20.11.2013
 
Αυτο ειναι το κειμενο του ΥΠΕΚΑ.Διαβαστε το εχει διευκρινιστικους ορους.Η σελιδα 3 εχει ολους τους ορους που κατα καιρους εχουν δημοσιευτει σε αυτο εδω το ιστολογιο.Σταθειτε περισσοτερο στο 10 που ειναι το «χωνευμα». Ειναι αυτο που ο Περιφερειακος σχεδιασμος ισχυριζεται πως θα γινεται κομποστ μετα απο αεροβια επεξεργασια του (για να μπει και η «κομποστοποιηση» στην προπαγανδα.)κατι που φαινεται πραγματι δυνατο υπο προυποθεσεις.Διαβαστε τις σελιδες 4 -5 να δειτε ποιες ειναι αυτες οι προυποθεσεις. 
Διαβαστε την παραγραφο 3 σελ 5 (χρησεις υλικου τυπου κομποστ) και θα δειτε πως το προιον αυτο ειναι ενα αδρανες υλικο που μπορει να χρησιμοποιειθει σε τεχνικα εργα .Σε καμμια περιπτωση δεν ειναι χωμα για παραγωγη τροφων η και ζωοτροφων αν δεν υποστει παρα περα επεξεργασια και δεν πληρει τα κριτηρια αποχαρακτηρισμου της ΕΕ (σελ 7 αρθρο 3).Αυτο που θα βγαινει μετα την αναεροβια -ενεργειακη επεξεργασια των βιοαποδομησιμων ΑΣΑ στα εργοστασια της ΤΕΡΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΟΣΤ.
Χωρια που το ανακατεμα του με τα υπολοιπα ΑΣΑ (και μαλιστα με συμπιεση) βαζει και μικροβιακες (κλωστριδια και σαλμονελα)καθως και χημικες προδιαγραφες πριν απο την χρηση του . 
Διαβαστε ακομα και πειτε μου αν μπορει ο Δημος Ερμιονιδας να φτιαξει στο Αναθεμα σειραδια ανοιχτου τυπου που θα εχουν τον χειμωνα θερμοκρασια ιση η μεγαλυτερη των 50 βαθμων και σε διαστημα δυο εβδομαδων με 5 αναμιξεις και μετα αναρωτηθειτε αν μπορει να γινει κομποστοποιηση στο «ΚΔΑΥ»του Σταυρου. Εκτος και αν γινει κλειστου τυπου αεροβια κομποστοποιηση οπως θελει ο κ Σφυρης (πιο λογικο για αυτη τη θεση αλλα και πιο ακριβο) οποτε ζηταμε θερμοκρασια πανω απο 60 βαθμους για μια βδομαδα σε αντιδραστηρες .
Την αναεροβια επεξεργασια-ενεργειακη αξιοποιηση  του λιγου βιοαποδομησιμου (ακομα και αν βαλουμε κλαδεματα μεσα ) της Ερμιονιδας δεν πιστευω να την υποστηριζει καποιος .
Η παραγωγη κομποστ γινεται στον κηπο και την γειτονια.Σημερα απλωσα στον κηπο μου τεσσερα καροτσια σκουρο χωμα που μυριζε υπεροχα και βγηκε απο τα χορταρια και τα οργανικα της οικογενειας μου που ποτε δεν εφτασαν στον καδο απορριμματων του Δημου. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΟΣΤ.
Διαβαστε ακομα στην σελιδα 6 για τα καυσιμα RDF /SRF και αναρωτηθειτε αφου κανεις δεν μιλα για καυση τι γυρευουν αυτες οι προδιαγραφες μεσα στο κειμενο του ΥΠΕΚΑ. Αναρωτηθειτε για αλλη μια φορα τα λεγομενα «ανακυκλωσιμα» απορριμματογενη καυσιμα (χαρτι και πλαστικο) που θα συσωρευονται στα τρια εργοστασια της ΤΕΡΝΑ στην Περιφερεια (μετα την επεξεργασια των ΑΣΑ) τι θα τα κανουν. Που θα τα διαθετουν.
Τωρα ποσοι θα  διαβασουν το κειμενο αυτο του ΥΠΕΚΑ και ποσοι θα το συζητησουν και μαλιστα εδω στην Ερμιονιδα (πολιτες ,υποψηφιοι δημαρχοι και δημοτικοι συμβουλοι) ειναι ενα μεγαλο ερωτημα. Η απαντηση μαλλον ειναι οσοι διαβαζουν και διαβουλευονται την ΜΠΕ του Περιφερειακου σχεδιασμου των 2 χιλιαδων σελιδων. Τουλαχιστον οι κρατουντες νιπτουν τας χειρας των.Αν εμεις δεν συμμετεχουμε με τους δικους τους ορους στο παιχνιδι αυτοι θεωρουν πως η δημοκρατια ζει σε αυτη τη χωρα αλλα ο κοσμος ειτε δεν θελει ειτε δεν μπορει. Αμην.
 
 
diavoyleusi ypeka 2013_Page_1diavoyleusi ypeka 2013_Page_2diavoyleusi ypeka 2013_Page_3diavoyleusi ypeka 2013_Page_4diavoyleusi ypeka 2013_Page_5diavoyleusi ypeka 2013_Page_6diavoyleusi ypeka 2013_Page_7diavoyleusi ypeka 2013_Page_8
 
 

Πλησιαζουμε  ησυχα και χαλαρα στην καλπη.Σε μια χωρα που βουλιαζει στο Αναθεμα  κατω απο τονους σκουπιδων.Στο δημοσιο σχολειο ζητανε λεφτα απο τους ανεργους γονεις για πετρελαιο θερμανσης, ο ΕΟΠΥΥ εχει καταργηθει και μαζι του η δημοσια υγεια και περιθαλψη, τα μαγαζια κλεινουν η φυτοζωουν, οι ανεργοι και οι φτωχοι εργαζομενοι αυξανουν, οι φαστ τρακ επενδυσεις με μισθους πεινας  καταστρεφουν νερο γη και αερα αξιοποιωντας (μετατρεποντας δηλαδη σε χρημα)για το ιδιωτικο κεφαλαιο τους φυσικους πορους .Οι τραπεζες ενισχυονται συνεχως με δισεκατομμυρια απο το δανειζομενο Ελληνικο κρατος την ιδια στιγμη(και για να)  κατασχουν τα σπιτια των Ελληνων.

Θαλεγε κανεις πως οι υποψηφιοι Δημαρχοι και δημοτικοι συμβουλοι θα οργωναν την επαρχια με ομιλιες συζητησεις προωθηση του προγραμματος τους.Υποψηφιοι Δημαρχοι που δεν βλεπουν την Ερμιονιδα σαν ενα αλλο πλανητη σε ενα αχανες συμπαν αλλα σαν μια μικρη επαρχια της Ελλαδας προτεκτορατο των διεθνων καπιταλιστων.

Βλεπω τον κ Γεωργοπουλο σε ολες τις εκδηλωσεις του Δημου σε ελαχιστες  και τον κ Τοκα.Απο προγραμματα ο κ Γεωργοπουλος συζητα και συγκεντρωνει στοιχεια και εχει ηδη (μονον αυτος ) απο τις 2 Νοεμβριου δημοσιευσει τις θεσεις τις παραταξης του για τα απορριμματα. Ο κ Λυμπεροπουλος και το επιτελειο του (εκτελεστικη γραμματεια) συσκεπτωνται οπως μαθαινουμε απο συνεντευξεις στην εφημεριδα του κ Δακογλου.

Οι τρεις αυτες νεες δημοτικες  παραταξεις προγραμμα και θεσεις δεν εχουν προβαλλει ακομα.Μονο υποψηφιους Δημαρχους.Και οσο και αν ευαγγελιζονται συμμετοχικες και μη προσωποπαγεις διαδικασιες και εκπροσωπησεις βαδιζουν στα καθιερωμενα.Βλεπουμε συνεχως τους ιδιους τρεις ανθρωπους λες και δεν υπαρχουν αλλοι σε αυτες τις παραταξεις.

Η Λαικη Συσπειρωση ειναι αφαντη σε τοπικο επιπεδο.Αυτα τα τρια χρονια δεν μπορεσε να παρακολουθησει τα του Δημου.

Ο κ Σατραβελας κινηθηκε παντα με την βοηθεια του κομματικου μηχανισμου και των διαμορφωμενων θεσεων του ΚΚΕ για ολα τα θεματα.Και ελλειψε καποιες  φορες απο τα  Δημοτικα συμβουλια και σε οσες τοποθετησεις εκανε περισεψε το παθος και ελλειψε η ευφραδεια και τα επιχειρηματα που θα επειθαν και αλλους περαν του πολιτικου του χωρου. Περισσοτερο κατηγγειλε απο το αλαθητο των αποψεων του  παρα ηγειτο με ριζοσπαστικο λογο  μιας αλλης συγκροτημενης αποψης .Στο βαθμο που υπηρχε τοπικη εξιδικευση και παρεμβαση σε καποια θεματα (γκολφ,νερο,φωτοβολταικα,και αλλα)αυτο εγινε με την βοηθεια του ευρωβουλευτη Κοιλαδιωτη κ Τουσσα.Η τοπικη Λαικη Συσπειρωση σε γενικες γραμμες ειναι απουσα απο την κοινωνια τις εσωτερικες διεργασιες και τις δρασεις της.

Ο κ Λαμπρου δεν μας ξεκαθαριζει αν θα ηγηθει νεου σχηματος η αν θα υπαρχει στις εκλογες ο πολυσυλεκτικος πατριωτικος χαρακτηρας της ΠΠΣΕ που συσπειρωσε και ανθρωπους απο τον συντηρητικο χωρο το 2010.Πραγμα που το βλεπω μαλλον δυσκολο.Αν η σημερινη παραταξη συνεχιζει να υπαρχει χωρις εκπροσωπο τον κ Καμιζη σιγουρα θα ειναι μια νεα παραταξη.

Μην ξεχναμε πως ο κ Καμιζης δηλωσε πολλες φορες σε διαφορους τονους την αντιθεση του με τα μνημονιακα μετρα και το ΠΑΣΟΚ ετσι οπως εχει μετεξελιχθει. Εξ αλλου ο κ Λαμπρου δηλωνει την καθοδο του στην εκλογικη μαχη στην συντηρητικη εφημεριδα Ενημερωση Πελοποννησου του κ Δακογλου και οχι στο ιστολογιο με τον τιτλο της   ΠΠΣΕ που διαχειριζεται ο κ Δημαρχος σημερα.

Οποτε χωρις Καμιζη πρεπει να δηλωθει ο πολιτικος προσδιορισμος της νεας ΠΠΣΕ  (αν συνεχισει να υπαρχει με αυτο τον τιτλο)  καθως και η τοποθετηση της στο πολιτικο φασμα(μνημονιακοι-αντιμνημονιακοι).Στην αντιθετη περιπτωση γιατι οχι Σφυρης -Λαμπρου-Γεωργοπουλος-Τοκας σε μια παραταξη.

Χωρις να το δηλωνει και να ταυτιζεται κομματικα ο κ Λαμπρου ηταν και ειναι ΠΑΣΟΚ απο τα νιατα του.Αν ο μηχανισμος η τουλαχιστον οτι υπαρχει ακομα απ αυτον κληθει να διαλεξει ποιον θα υποστηριξει , ο κ Λαμπρου ειναι σιγουρα η καλυτερη επιλογη.Ο κ Λαμπρου και γνωση και θεσεις εχει.Και μπορουμε να τον κρινουμε απο τα εργα του.Ειναι ενωτικος συμβιβαστικος και εχει γνωριμιες και συμπαθειες  στην τοπικη κοινωνια αλλα και τα πολιτικα κεντρα εκτος επαρχιας.Διαφωνω μαζι του αλλα η πορτα του ειναι παντα ανοιχτη να μιλησει και με αυτους που δεν συμφωνουν μαζι του.

Ο κ Λυμπεροπουλος αφηνει ανοιχτη την πιθανοτητα συνεργασιων με αλλες παραταξεις .Μαλιστα το κανει αυτο χωρις να εχει προγραμμα ουτε αυτος ουτε οι αλλες παραταξεις.Αυτοπροσδιοριζεται ως επικεφαλης και οχι υποψηφος Δημαρχος για την ωρα αποδεχομενος απο την αρχη της κουρσας το ενδεχομενο η παραταξη του να ειναι συνιστωσα μιας δημοτικης παραταξης με αλλο Δημαρχο.Αν ομως οι αλλες παραταξεις εχουν μνημονιακο προσημο τοτε οι ψηφοφοροι του ΣΥΡΙΖΑ στην Ερμιονιδα μενουν χωρις πολιτικη εκπροσωπηση εκτος φυσικα και αν ψηφισουν ΚΚΕ.

Φυσικα στα πρωτα της κειμενα η νεα παραταξη καταγγελει το μνημονιο και τις πολιτικες του μιας και η πλεοψηφια των μελων της ειναι και μελη η στελεχη του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ.Ομως πως αυτοι οι εκπροσωποι της παραταξης Λυμπεροπουλου θα μπορεσουν να καθισουν στις ιδιες θεσεις και συνεργαζομενοι με ανθρωπους που σε τοπικο επιπεδο θα εφαρμοζουν τις επιταγες της Περιφερειας στην διαχειριση των απορριμματων, στα φαστ τρακ γηπεδα γκολφ, στον καταστροφικο Καλλικρατη που διαλυει τους Δημους και τα οικονομικα τους.

Γιατι η Περιφερεια ειναι χαμενη για την αντιπολιτευση.Στην Πελοποννησο ζουμε.Οχι πως θα ξαναβγει ο κ Τατουλης.Ξεχαστε τον αυτον.Περασε εκλεισε συμφωνιες και φευγει.Οπως οι Αγγελοπουλος Χατζημιχαλης.Θα βγει ομως Περιφερειαρχης μνημονιακος απο ΠΑΣΟΚ -ΝΔ.Ειναι μεγαλο το φιλετοτης Περιφερειας  για να το αφησουν οι κυβερνωντες και μικρες οι δυναμεις για να ανατραπουν οι ισσοροπιες.Ασε που ΣΥΡΙΖΑ -ΚΚΕ -ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ δεν μπορουν να βρουν τον κοινο βηματισμο που εχουν οι μνημονιακες δυναμεις.

Ετσι ο δικος μας Δημος πρεπει να αμυνθει να αντισταθει στην νεα Περιφερεια και στους μνημονιακους σχεδιασμους της κατι που δενεγινε στα χρονια που περασαν.

Ο επικεφαλης κ Λυμπεροπουλος εχει υπαρξει συμβουλος του κ Σφυρη επι Δημαρχιας του.Και ο κ Σφυρης ειναι στο μνημονιακο τοξο. Συνεργαστηκε αρμονικα με τις πολιτικες  Αγγελοπουλου-Χατζημιχαλη.Και αν καποτε εκλεισε τους δρομους στο Μεγαλοβουνι το εκανε οχι γιατι διαφωνησε με τις επιλογες τους για τα σκουπιδια αλλα γιατι δεν υλοποιουσαν γρηγορα τους δικους τους σχεδιασμους και τον αφηναν εκετεθειμενο στους υποστηρικτες του.

Αν υπαρξει ενα ενωτικο σχημα με τον κ Σφυρη υποψηφιο θα μπορουσε ο κ Λυμπεροπουλος να ειναι δημοτικος συμβουλος αυτης της παραταξης και αν οχι γιατι.Να μην ξεχναμε πως και ο υποψηφιος βουλευτης του ΣΥΡΙΖΑ κ Πετρου( μελος της επιτροπης της νεας παραταξης που συσκεπτεται γαι τις θεσεις)  ηταν υποψηφιος και με την ΔΗΣΥΕΡ αρα δεν θα ειχε πιθανα αντιρρησεις σε μια τετοια συνεργασια.Αυτοι οι δυο δεν ειναι οι μονοι στην νεα παραταξη που ειχαν θεσεις η υποστηριξαν την ΔΗΣΥΕΡ. Εκτος αν ολα αυτα εχουν ανατραπει πλεον.

Τελος και η παραταξη Λυμπεροπουλου οπως και αυτη του κ Λαμπρου και του κ Σφυρη  δειχνουν μια επιλετικη συμπαθεια και προσβαση στην εφημεριδα του κ Δακογλου για την δημοσιοποιηση των σχεδιασμων και αποψεων τους.

Ο κ Σφυρης και η ΔΗΣΥΕΡ ειναι παντα εδω.Πολλοι (και εγω )  περιμεναν πως μετα τη  ηττα του ο κ Σφυρης θα αποτραβιοταν απο τα κοινα.Ομως μας διεψευσε.Και ειναι προς τιμη του.Συνεχισε να υπερασπιζεται το εργο του να εχει θεσεις και δρασεις μονος του θαλεγα με δυο τρια αλλα ενεργα μελη της παραταξης του εδωσε τις μαχες του στο Δημοτικο συμβουλιο.

Εχασε και αυτος στην πορεια του χρονου (οπως και η ΠΠΣΕ εξ αλλου ) βασικους και φανατικους υποστηρικτες του χωρις να μπορεσει να βαλει αλλους στην θεση τους.Η ΔΗΣΥΕΡ γερναει οπως ολοι οι εξουσιαστικοι μηχανισμοι οπως ολα τα πραγματα .

Εξ αλλου σε κοινωνικο επιπεδο η ΔΗΣΥΕΡ ειχε προσβασεις και φιλιες με ενεργα προσωπα σε Διοικητικα συμβουλια συλλογικων φορεων σωματειων και ενωσεων που η ΠΠΣΕ ποτε δεν απεκτησε (εκπροσωπων οστοσω χωρις καμμια ψηφοθηρικη επιρροη στα μελη των ανενεργων και υπολειτουργουντων  σωματειων τους ).

Και οχι μονο. Δεν ξερω αν υπαρχουν αριστεροι -φιλανθρωποι εφοπλιστες που βλεπουν με συμπαθεια την ΠΠΣΕ και την ενισχυουν στο κοινωνικο της εργο με δωρεες προς τον Δημο (βλεπουμε ευχαρηστηρια στο διαδικτυο με πολιτικο αντικρισμα) παντως σιγουρα και αυτοι( οπως η συντριπτικη πλειοψηφια των εφοπλιστων πλουσιων γειτονων μας) σιγουρα δεν συμφωνουν σε τελικη αναλυση με τον πολιτικο λογο του κ Καμιζη ουτε με τα αντιμνημονιακα ψηφισματα της Δημοτικης αρχης.

Αν οι εφοπλιστες δεν μεταμορφωνονται μολις πατησουν το ποδι τους στο εξοχικο της Ερμιονιδας θα αναζητησουν ,θα υποστηριξουν και παλι (εχουν τον τροπο τους), εναν Δημαρχο ΠΑΣΟΚ -ΝΔ για ναχουν το κεφαλι τους ησυχο.Αυτο λεει η λογικη.Και ο κ Σφυρης και μορφωμενος ειναι και γνωση εχει (και αριστερο παρελθον εξ αλλου που ειναι πολυ χρησιμο)και την συντηρητικη παραταξη και τις επιλογες της ΝΔ εκφραζει εδω και χρονια. Ο κ Σφυρης εμεινε στο πολιτικο παιχνιδι βελτιωσε καποιες απο τις θεσεις του (οπως για τα σκουπιδια) χωρις να αποκηρυξει το παρελθον εδωσε τις μαχες του.Δεν ξερω αν θα ηγηθει και παλι της ΔΗΣΥΕΡ αν το κανει παντως το δικαιουται.Ειναι η παραταξη του.

Επισης διαφωνω μαζι του, οπως και με τον κ Λαμπρου, αλλα εκφραζει τον χωρο του με συνεπεια. Ειχε ενα κακο για πολιτικος εκπροσωπος κατα την γνωμη μου.Οταν θυμωνε με την κριτικη που γινοταν στον ρολο του σαν Δημαρχου ,γινοταν   απολυτος και ηθελε να εξαφανιστει αυτος που τον κρινει.Ελπιζω (στην ηλικια μας) να εχει αλλαξει αυτο και να γινει πιο διπλωματης με τους αντιπαλους του στο μελλον.Και το γραφω αυτο γιατι ο κ Σφυρης θα ειναι ξανα στο πολιτικο προσκηνιο οπως φαινεται.

Οι κκ Γεωργοπουλος και Τοκας ειναι συμπαθεστατοι και ευγενεστατοι ανθρωποι.

Ο κ Γεωργοπουλος προερχεται απο την ΝΔ αλλα δεν φαινεται να κατεβαινει σαν κομματικος υποψηφιος.Μας λειπουν οι θεσεις του σε πολλα θεματα .Διατηρει ενα ιστολογιο με καλη επισκεψιμοτητα γυρω στις 6 χιλιαδες επισκεψεις σε λιγο καιρο(ο κοσμος παρακολουθει αυτα που λεει) εχει μια εκλογικη διεισδυτικοτητα στην παραταξη του κ Καμιζη (η τουλαχιστον σε ενα μερος της),  και εχει δρασεις και παρεμβασεις σε τοπικο και οχι μονο επιπεδο για διαφορα θεματα απο την ιδρυση της παραταξης του μεχρι σημερα.

Στα απορριμματα αυτα που εχω διαβασει μου αφηνουν πολλα ερωτηματικα και παντως κινουνται στην λογικη του Περιφερειακου σχεδιασμου χωρις να λειπει και ο προβληματισμος για ανακυκλωση -κομποστοποιηση επικουρικα.

Τα ιδια και ο κ Τοκας για τα απορριμματα.Αν και εδω δεν μπρουμε να μιλησουμε για υποψηφιο προερχομενο απο την ΝΔ παντως το πολιτικο του στιγμα ειναι ασαφες αν και αοριστα προοδευτικο.Σε ανακοινωση του μαλιστα  για τα αθλητικα επικαλεστηκε για βοηθεια τους μνημονιακους (Πρέπει να « αξιοποιηθούν » ο Υπουργός ΠΕΚΑ  κ.  Γιάννης Μανιάτης ,ο Υφυπουργός κ. Γιάννης Ανδριανός  ως βουλευτές Αργολίδας αλλά και ο Περιφερειάρχης κ.Πέτρος Τατούλης.)ξεχνωντας τον βουλευτη του ΣΥΡΙΖΑ Δ Κοδελα.Τυχαιο ;Δεν νομιζω .Ο κ Τοκας δημοσιευει την απαντηση του κ Μανιατη στον κ Κοδελα για τα σκουπιδια χωρις ομως να εχει δημοσιευσει την ερωτηση του βουλευτη του ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν φτανουν ομως τα σκουπιδια για να βγει Δημαρχος.Και ο κ Τοκας διατηρει ιστολογιο χωρις δεικτη μετρησης επισκεψιμοτητας και εχει κανει αναρτησεις  κυριως για τα απορριμματα το νερο και αλλα θεματα.Παρ ολο που η αναγνωρισιμοτητα του προερχεται απο την δραση του στον Αθλητικο χωρο στο συνολο των 42 αναρτησεων του μονο μια αφορα τον αθλητισμο.

Με δεδομενο πως ακομα και αν αρχισουμε αυριο το πρωι πραγματικη ανακυκλωση-κομποστοποιηση και διαμορφωση διαδημοτικου ΧΥΤΥ τα αποτελεσματα θα τα δει ο επομενος Δημαρχος μετα απο αυτο που θα εκλεγει στις εκλογες του Μαη.Ο Δημαρχος που θα εκλεγει φετος θα εχει μπροστα του ολες τις δυσκολιες.

Βλεπω τους κκ Λαμπρου και Τοκα οπως και Σφυρη και Γεωργοπουλο να κινουνται σε συγγενικους πολιτικα χωρους παρ ολα οσα θα πουν για πολυσυλλεκτικοτητες  και μη πολιτικες -κομματικες δεσμευσεις. Παντως δεν βλεπω σε ασυτους τους δυο πολους μεγσαλες διαφορες στην πραξη.Ουτε στο γενικο μνημονιακο πολιτικο πλαισιο ουτε στην ιδιωτικοποιηση του Δημοσιου και των φυσικων πορων ουτε στην παραγωγη ουτε στις φαστ τρακ επενδυσεις. Ενα δημοτικο συμβουλιο που θα εχει μονο αυτους χωρις την αριστερα θα εκφραζει ενα κομματι του Ελληνικου λαου.Το ΚΚΕ και η τοπικη Λαικη Συσπειρωση (με ολες τις  αδυναμιες της)θα ζητησει την ψηφο μας για να υπαρχει και η αλλη αποψη στα δημοτικα.

Και συ που γραφεις με ποιον εισαι;Πραγματικα βρισκομαι σε αδιεξοδο.Θα ηθελα μια Δημοτικη παραταξη που να κινειται στον ευρυτερο δυνατο πολιτικο χωρο της αριστερας (οχι κομματικη), του ΣΥΡΙΖΑ  αλλα και της Πολιτικης Οικολογιας,αριστερων πολιτων που εχουν φυγει απο το ΠΑΣΟΚ ,του ΚΚΕ , του Μετωπου του Αλαβανου και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ  με θεσεις προγραμμα και δρασεις πανω στα τοπικα προβληματα.Θα ηθελα να σταθω διπλα σε συμπολιτες που να βαλουν τα χερια και το μυαλο μεσα στα τοπικα προβληματα και ολοι μαζι με εναλασσομενους στις θεσεις εκπροσωπους χωρις κεφαλια και αυθεντιες χωρις αρχηγους και κυκλωματα να συνεργαστουμε για μια αλλη παραγωγικη Ερμιονιδα.

Μια δημοτικη παραταξη που θα συγκρουστει με τα μεγαλα και μικρα ιδιωτικα  συμφεροντα προς οφελος της τοπικης κοινωνιας με αποψη για την χωρα μας, με συλλογικο οραμα για την ανθρωποτητα, τον πολιτισμο, την φυση.Μια αμεσοδημοκρατικη παραταξη που θα κινειται στο φως της ημερας θα ενημερωνει θα εμπνει τους πολιτες να συμμετασχουν στην καθημερινη πολιτικη με γνωμονα το κοινο καλο και οχι το προσωπικο συμφερον και το ρουσφετι.Δεν ειναι αναγκη να διεκδικησει την Δημαρχια.Οι ιδεες αυτες ειναι μειοψηφικες σημερα. Μπορει ομως να βγαλει καποιους -ες δημοτικους συμβουλους που θα εκπροσωπησουν εναλασσομενοι μια συλλογικοτητα πολιτων που θα σκεφτεται και θα δρα ριζοσπαστικα για την αλλαγη της πραγματικοτητας. Αυτη η παραταξη δεν βλεπω να υπαρχει αυτη τη στιγμη. Βλεπω υποψηφιους Δημαρχους απο ολο το πολιτικο φασμα (με καλες προθεσεις φυσικα)που δεν υποστηριζονται ομως και δεν εκφραζουν οργανωμενες συλλογικοτητες . Η κοινωνια απεχει. Απο καθε συλλογικη διαδικασια. Μονο μικρες ομαδες -παρεες ισως περιστασιακα ενεργοποιουνται σε επιμερους θεματα. Σφαιρικη σκεψη και δραση που να συγκροτει πολιτικο χωρο δεν υπαρχει.Και φυσικα τα οργανωμενα ιδιωτικα και ταξικα συμφεροντα βρισκουν παντα τον τροπο να περασουν την υπερασπιση των θεσεων τους με καθε τροπο μεσα στην πολιτικη εκπροσωπηση .Πολυ περισσοτερο οταν αυτη διαμορφωνεται και πραγματοποιειται  χωρις ελεγχο απο προσωποπαγεις παραταξεις που η μονη τους επαφη με τον κοσμο ειναι τα ρουσφετια  της καθημερινοτητας  και η ψηφος καθε τεσσερα χρονια στις εκλογες.

Σε αυτο το πλαισιο οι δημοτικες εκλογες σημερα  δεν βλεπω πως μπορει να γεννησουν ανατροπες.Περισσοτερο σαν αλλοθι  Δημοκρατιας μπορουν να λειτουργησουν σαν νομιμοποιηση της σημερινης πολιτικης.

Το μηνυμα ειναι απο την πλευρα των κρατουντων.

«Η χωρα δεν ειναι υπο κατοχη.Ο ιδιος ο λαος μεσα απο εκλογες και Δημοσκοπησεις επιλεγει τους Σαμαραδες σαν καταλληλοτερους πρωθυπουργους».

Και ολα βουλιαζουν για τον λαο.Μεχρι ομως ο λαος να βρει τον λογο και τον τροπο τι ψηφιζουμε στις εκλογες;Γιατι εδω δεν χωρα αποχη /ακυρο και λευκο.Εδω ειναι δημοτικες εκλογες το κυταρο της Δημοκρατιας.Δεν υπαρχει » δεν παιρνω θεση στα καθημερινα προβληματα μου».Και αν αυτο θα μπορουσε ισως να ειναι μια επιλογη την πρωτη Κυριακη σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να ισχυσει την Δευτερη για οσους πανε να ψηφισουν.Και να δειτε πως η αποχη σε αυτες τις εκλογες θα ειναι παρα πολυ μεγαλη(ιδιως την Δευτερη Κυριακη).

Ο λογος δεν θα ειναι μονο το οτι πολλοι Ελληνες δεν πιστευουν πια στην Δημοκρατια και πως η ψηφος ειναι αποτελεσματικη για την επιλυση των κοινωνικων προβληματων .Αλλα και το οτι για να ψηφισει ο ετεροδημοτης πρεπει να πληρωσει λεφτα για βενζινα που σε πολλα σπιτια δεν υπαρχουν πια.Ετσι ψηφιζουμε περισσοτερο οι μονιμοι κατοικοι (καλο αυτο) αλλα εκει μπαινουν τα ρουσφετια (τα σοια παιζουν τον ρολο τους) και τα κυκλωματα (η πιθανοτητα  με καποιο τροπο εργασιακης εξασφαλισης απο τους εκπροσωπους της εξουσιας επαιζε πολυ στο παρελθον) σαν ενας σηματικος παραγοντας.

Και οσο αυξανει η αποχη (οπως στην Αμερικη για παραδειγμα) τοσο δυναμωνει η συντηρηση και η δεξια.Πανε να ψηφισουν οσοι υποστηριζουν τα προνομια τους στο αλληλοφαγωμα ενω οσοι δεν εχουν τι να υποστηριξουν πιστευουν πως ετσι κι αλλιως ειναι χαμενοι οτι και να κανουν και αδιαφορουν για την εκπροσωπηση τους σε ενα πολιτικο-κοινωνικο συστημα που τους εχει ξεγραψει.Η κοινωνια της ζουγκλας σημαινει πως πολλοι φτωχοι θα επιλεξουν την εγκληματικοτητα, το να στραφουν κατα του διπλανου τους( ευκολης λειας) για να του παρουν οτι εχει, αυτο το λιγο που εχει.Ο ατομισμος, η παρτη μου, η απαξιωση της πολιτικης και της συλλογικοτητας( της οργανωμενης παλης μεσα απο εργατικα συνδικατα και πολιτικες ομαδες) του οραματος μιας δικαιης κοινωνιας με ανθρωπια και αλληλεγγυη ,σαν μεθοδου επαναοικιοποιησης απο την κοινωνια του συλλογικου πλουτου που εχουν κλεψει οι καπιταλιστες, οδηγει μονο στην εγκληματικοτητα.Στην βια του ενος απεναντι στον αλλο και στην βια συμμοριων απεναντι σε αλλες συμμοριες .Ειναι δηλαδη το αντεστραμενο ειδωλο της ταξικης παλης με κοινωνικους ορους.

Ειναι σημαντικο λοιπον να συγκροτηθει ο αλλος πολος παντου και στην Ερμιονιδα.Φοβαμαι πως τα περιθωρια στενευουν αλλα ισως υπαρχει ακομα ελπιδα.Μπορει ο κοσμος που ειναι στην ΡΚΕ-Σ να κανει την υπερβαση;Ειναι η μονη παραταξη που κατα την γνωμη μου θα μπορουσε ισως (κατω απο προυποθεσεις που δεν υπαρχουν σημερα)να γεννηθει το καινουργιο τοπικα.

Αφησα εξω την Περιφερεια.Σε επομενη αναρτηση.Δειτε και αυτο εισαγωγικα .

http://kinisi-esdkna.blogspot.gr/

2014 sdit ejeijhi

Πηγή: Υπουργείο Ανάπτυξης, δημοσιεύτηκε 3/1/2013
Παρατήρηση: Από τον πίνακα έχει πλέον αφαιρεθεί ο διαγωνισμός για τη μονάδα της Κέρκυρας ετήσιας δυναμικότητας 87 χιλ. τόνων, για την οποία αν και υπάρχει απόφαση ένταξης στον κατάλογο των ΣΔΙΤ δεν  έχει δημοσιευτεί προκήρυξη.
 
Περισσότερα στοιχεία:
1.                   Πελοπόννησος – αναθέτουσα αρχή η Περιφέρεια : 30/7/2013 ανακηρύχτηκε            προσωρινός Ανάδοχος η ΤΕΡΝΑ ΑΕ.
Δημοσιοποιήθηκε 30 Νοεμβρίου η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και είναι σε διαβούλευση έως 21η Ιανουαρίου 2014, στο  Περιφερειακό Συμβούλιο.Η υπογραφή σύμβασης – ανακήρυξη οριστικού αναδόχου προβλέπεται μετά την περιβαλλοντική αδειοδότηση των μονάδων που περιλαμβάνονται στη προσφορά.
Στο τελικό στάδιο (υποβολή δεσμευτικής προσφοράς) συμμετείχαν:
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΗΛΕΚΤΩΡ,
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ και
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J&P ΑΒΑΞ.
Δεν υπέβαλλαν προσφορά οι όμιλοι ARCHIRODON GROUP – INTRAKAT – ENVITEC  και ΝΟVAERA HELLAS (όμιλος Κοπελούζου).
 
Έχει παραταθεί η μεταφορά απορριμμάτων από τους Δήμους Τρίπολης και Ερμιονίδας στο ΧΥΤΑ Φυλής.
 
2.                   Δυτική Μακεδονία – φορέας ΔΙΑΔΥΜΑ ΑΕ : 22 Δεκεμβρίου  ανακηρύχτηκε προσωρινός Ανάδοχος ο όμιλος ΑΚΤΩΡ-ΗΛΕΚΤΩΡ  .
Η ΔΙΑΔΥΜΑ ΑΕ ξεκίνησε αυτό το διαγωνισμό  (πρώτος για ΣΔΙΤ) από το 2008, όχι με τη διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου …Οι προσφορές είχαν υποβληθεί  ένα χρόνο πριν και από 14/3/2013 εξελίχτηκε διαδικασία ενστάσεων.
 
Στο τελικό στάδιο (υποβολή δεσμευτικής προσφοράς) συμμετείχαν οι εξής 3 :
•ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
•Ένωση εταιριών ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΗΛΕΚΤΩΡ
•Ένωση εταιριών ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J&P ΑΒΑΞ – POLYECO
 
 
3.                   Σέρρες- αναθέτουσα αρχή ΕΣΑΝΣ ΑΕ : 28 Δεκεμβρίου ανακηρύχτηκε προσωρινόςΑνάδοχος η κοινοπραξία Archirodon Group – Intrakat- Envitec.
Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, προσκλήθηκαν να παραλάβουν τα τεύχη της Β’ Φάσης και  κατάθεσαν τη δεσμευτική τους προσφορά στις 11 Δεκεμβρίου 2013,  είναι οι εξής 3:
ARCHIRODON GROUP – INTRAKAT – ΕNVITEC,
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ και
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J&P ΑΒΑΞ
 
4.                   Αττική- φορέας ΕΔΣΝΑ: Ξεκίνησε η διαδικασία Ανταγωνιστικού διαλόγου για τη Μονάδα του Γραμματικού (26/9/2013), επίκειται για τη Μονάδα της Κερατέας  και  για τους άλλους 2 διαγωνισμούς (Φυλή, Άνω Λιόσια).
Μετά την έκδοση των αποφάσεων του ΣτΕ οι συμμετέχοντες στη Β΄φάση  είναι :
 
ΒΑ Αττική (Γραμματικό)
 
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ – ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ
ARCHIRODON GROUP NV – INTRAKAT AE – ENVITEC AE
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J & P ΑΒΑΞ
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ – ΔΕΗ ΑΕ
ΕΡΕΤΒΟ ΑΕ – ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ ΑΕ – ΕΓΝΩΝ ΑΤΕ
 
ΝΑ Αττική (Κερατέα)
 
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ – ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ
ARCHIRODON GROUP NV – INTRAKAT – ENVITEC ΑΕ
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J & P ΑΒΑΞ
ΕΡΕΤΒΟ ΑΕ –  ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ ΑΕ – ΕΓΝΩΝ ΑΤΕ
 
Φυλή
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ – ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ
ARCHIRODON GROUP NV – INTRAKAT – ENVITEC ΑΕ
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J & P ΑΒΑΞ
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ – ΔΕΗ ΑΕ
 
Α. Λιόσια
 
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ – ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ
ARCHIRODON GROUP NV – INTRAKAT – ENVITEC ΑΕ
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J & P ΑΒΑΞ
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ – ΔΕΗ ΑΕ
 
 
5.                   Νομός Αχαϊας – αναθέτουσα αρχή Δήμος Πατρέων : Ξεκίνησε η διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου 1/10/2013.
Προσκλήθηκαν να συμμετέχουν οι:
–          Ένωση εταιρειών ARCHIRODON GROUP N.V. – INTRAKAT – ΕNVITEC
–          ΕΡΕΤΒΟ – ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ – ΕΓΝΩΝ
–          Ένωση εταιρειών  J&P ABAΞ – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ
–          Ένωση εταιρειών ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΗΛΕΚΤΩΡ
–          ΤΟΞΟΤΗΣ
 
6.                   Ήπειρος- αναθέτουσα αρχή Περιφέρεια Ηπείρου : Σε εξέλιξη η διαδικασία Ανταγωνιστικού διαλόγου που ξεκίνησε 23/10/2013 .
Προσκλήθηκαν να συμμετέχουν οι:
(1) «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.- ΗΛΕΚΤΩΡ Α.Ε.»
(2) «ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε.»
(3) «ΕΝΩΣΗΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ARCHIRODON GROUP N.V.- INTRAKAT – ENVITEC A.E.»
(4) «ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε.»
(5) «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε. – J&P ΑΒΑΞ Α.Ε.»
(6) EΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. – ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ Α.Ε. – ΕΓΝΩΝ Α.Τ.Ε.»
 
Από 2/12/2013 σε διαβούλευση η Αναθεώρηση του ΠΕΣΔΑ Ηπείρου.
 
 
7.                   Νομός Ηλείας– αναθέτουσα αρχή Δήμος Ήλιδας* : Μετά την ολοκλήρωση του Ανταγωνιστικού διαλόγου, 30/9 /2013, και στις 8/11/2013 εγκρίθηκε η  πρόσκληση για  υποβολή δεσμευτικών προσφορών και το σχέδιο όρων σύμβασης.
Στη Β΄Φάση συμμετέχουν 4:
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ένωση εταιριών ARCHIRODON GROUP – INTRAKAT – ΕNVITEC
Ένωση εταιριών ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – J&P ABAΞ – ΑΑΓΗΣ
Ένωση εταιριών ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΗΛΕΚΤΩΡ
 
3/1/2013 δημοσιεύτηκε η Υπουργική Απόφαση για τη Διάθεση των συσσωρευμένων αστικών στερεών αποβλήτων (ΑΣΑ) των Δήμων Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας Π.Ε. Ηλείας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο ΧΥΤΑ Φυλής.
 
8.                   Νομός Αιτωλοακαρνανίας: Ολοκληρώθηκε η φάση του Ανταγωνιστικού διαλόγου.
Από 1 /11/2013   τρέχει η φάση για την υποβολή δεσμευτικής προσφοράς.
Οι τρεις υποψήφιοι που καλούνται για υποβολή δεσμευτικής προσφοράς  είναι :
-ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε.
-Ένωση Εταιρειών ARCHIRODONGROUP –INTRAKAT-ENVITEC A.E.
-Ένωση Εταιρειών ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.– ΗΛΕΚΤΩΡ Α.Ε.
 
Περισσότερα:
Η ΣΔΙΤ  αφορά στην «Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Αστικών Αποβλήτων Νομού Αιτωλοακαρνανίας»
 
Το αντικείμενο της σύμπραξης είναι η μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία των υποδομών του συστήματος για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Αστικών Αποβλήτων του Νομού Αιτωλοακαρνανίας το οποίο περιλαμβάνει μία (1) Μονάδα Μηχανικής και Βιολογικής Επεξεργασίας Αστικών Αποβλήτων και τρείς (3) Μονάδες Εκτροπής Βιοαποδομησίμων και Ανακύκλωσης. Επίσης στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η λειτουργία και συντήρηση των τεσσάρων υφιστάμενων ΧΥΤΥ.
 
Οι παραπάνω μονάδες θα έχουν συνολική ετήσια δυναμικότητα περίπου 100.000 τόνων. Η διάρκεια της σύμβασης σύμπραξης θα είναι για χρονικό διάστημα περίπου 27 ετών.
 
Η συνολική προβλεπόμενη δαπάνη κατασκευής και λειτουργίας του έργου ανέρχεται στο ποσό των 30,48 εκατ. ευρώ.
 
9.                   Ανατολική Μακεδονία & Θράκη – αναθέτουσα αρχή Δήμος Αλεξανδρούπολης :Ξεκίνησε ο διαγωνισμός την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013, με την Υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος από 7 σχήματαως εξής:
ΤΟΞΟΤΗΣ
ARCHIRODON GROUP- INTRAKAT- ENVITEC
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
J&P ΑΒΑΞ- ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ
ΕΡΕΤΒΟ- ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ
ΜΕΤΚΑ- ΧΡ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- ΗΛΕΚΤΩΡ
 
Η ένταξη στην διαδικασία ΣΔΙΤ της μονάδος επεξεργασίας Στερεών Αποβλήτων, που χωροθετείται στον Δήμο Αλεξανδρούπολης με  συνολικό προϋπολογισμό 76.000.000,00 ευρώ, εγκρίθηκε στις 5/10/2013.
 
10.               Νομός Κέρκυρας: εντάχθηκε στις ΣΔΙΤ 13/3/2013. Δεν έχει προχωρήσει και δεν περιλαμβάνεται στον «χάρτη του Υπ. Ανάπτυξης»

 

Follow me on Twitter

Ιανουαρίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ

  • 1.261.592

Αρχείο

RSS arcadia portal

  • Παρελθόν από τον Παναργειακό ο Μπούτας Ιουλίου 21, 2019
    Παρελθόν αποτελεί από τον Παναργειακό ο Αρκάς αριστερός μπακ-χαφ Θοδωρής Μπούτας όπως έκανε γνωστό πριν από λίγες ημέρες επίσημα η ομάδα του Άργους ενώ σε συζητήσεις είναι με τους άλλους δύο Αρκάδες Γιώργο Καδά και Δημήτρη Κυριακόπουλο. Αναλυτικά η ενημέρωση του Παναργειακού  Συνεχίζεται ο σχεδιασμός με άκρα μυστικότητα για το χτίσιμο του ρόστερ της επόμενης […]
  • Τσιτάλια: Ανατολή ηλίου στο Μυρτωο πέλαγος Ιουλίου 21, 2019
    Ανατολή ηλίου στο Μυρτωο πέλαγος. Η φωτογραφία ανήκει στον Π.Σ. Μπορείτε να συμμετέχετε και εσείς στην στήλη "Η φωτογραφία της ημέρας". Στείλτε με email: info@arcadiaportal.gr, την φωτογραφία από κάθε περιοχή της Αρκαδίας. Ειδήσεις: ΔιασκέδασηTags: Δήμος Νότιας Κυνουρίας […]
  • Το μεταγραφικό «πάρε - δώσε» της Α' Αρκαδίας Ιουλίου 21, 2019
    Σε φουλ ρυθμούς προγραμματισμού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020 είναι πλέον οι ομάδες που θα λάβουν μέρος στο νέο πρωτάθλημα της Α' Αρκαδίας έχοντας ξεκινήσει τις προσθαφαιρέσεις τους στα ρόστερ τους. Την εβδομάδα που διανύσαμε ο ΠΑΟΚ Τρίπολης ήταν η ομάδα που κινήθηκε πιο έντονα στο μεταγραφικό παζάρι ανακοινώνοντας τρεις νέες προσθήκες (Τούν […]
  • Έμεινε στην Ισπανία ο Στόιτσκοφ Ιουλίου 21, 2019
    Ο Στόιτσκοφ ήταν μία από τις περιπτώσεις που απασχόλησαν τον Αστέρα Τρίπολης από την μεταγραφική αγορά της Ισπανίας με το όνομα του να φιγουράρει στα κιτρινομπλέ ρεπορτάζ το προηγούμενο διάστημα. Ο Ισπανός επιθετικός ήταν στην λίστα της αρκαδικής ομάδας και μάλιστα αρκετά ψηλά και παρά την προσέγγιση, τις επαφές και την εξαιρετική πρόταση συνεργασίας που του […]
  • 4ο τουρνουά μπάσκετ στα Κούτρουφα Ιουλίου 21, 2019
    Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά τα Κούτρουφα μπαίνουν σε καλοκαιρινούς μπασκετικούς ρυθμούς με το Αυγουστιάτικο τουρνουά που και το εφετινό τριήμερο (19-20-21/8) ευελπιστεί να αποτελέσει μια μεγάλη γιορτή γεμάτη παιχνίδι και διασκέδαση.  Ειδήσεις: ΑθλητισμόςTags: ΜπάσκετΔήμος Βόρειας Κυνουρίας […]

Kατηγορίες

Κατηγοριες Tag

ecorap SRF RDF Αδεσποτα Αλλη Προταση Ανεμογεννητριες Αντωνης Στασινοπουλος Αφαλάτωση Αφαλατωση Χωνια Βασιλης Λαδας Βερβεροντα Βουδουρης Βουλευτικες Εκλογες 2015 Γιορτες ελιας ΔΕΗ ΔΕΣΦΑΚ Δασος Κορακιας Δεκα τρεις ΧΑΔΑ τριτης γενιας Δελτια τυπου Δεματοποιητης Δημητρης Κοδελας Δημητρης Σφυρης Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Δημοτικο σχολειου Πορτο Χελιου Δρομοι πεζοδρομια Ηλεκτροφωτισμος Καραβασιλη Καταφυκι Κοιλαδα Κυκλοφοριακο Μαρινα Πορτο Χελιου Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Ναυπλιο Οδος Παντανασσης Πανω Πλατεια Κρανιδι Πεζοδρομια στις πολεις Πρασινο Σημειο Προεκλογικα Προγραμματα 2019 Προσφυγες Μεταναστες Προσφυγες στην Ερμιονιδα Πυρηνικα Ρεπουλης ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα Σωματειο ξενοδοχουπαλληλων ΤΑΙΠΕΔ ΤΕΡΝΑ Τατουλης Τσιρωνης Φαναρι Διογενη ΧΑΔΑ Νο3 Καμπου Κρανιδιου ΧΑΔΑ Νο 4 Μυλων Κρανιδιου Χριστουγεννα Ωρα της γης αεροδρομιο αποκατασταση ΧΑΔΑ δεματοποιητη εκδηλωση ΠΑΠΟΕΡ/CISD Δεματοποιητη επιδομα ανεργιας εφοπλιστικο κεφαλαιο καυση απορριμματων κοκκιναρι κομποστοποιηση κυκλοφορια πλαστικη σακουλα σφαγεια Κρανιδιου φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χαβουζα Κρανιδιου χελωνες χουντα

Twitter Updates

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.