Παρακαλω για αλλη μια φορα οποιον διαφωνει με τις αποψεις μου να μην στελνει σχολια υβριστικα η και ρατσιστικα οπως του να αποκαλει πιθηκους καποιους συνανθρωπους μας.

Δεκτη και δημοσιευσιμη καθε αντιπαραθεση με επιχειρηματα .Βρισιες και ρατσισμος ομως οχι.

Στο κατω κατω δεν υπαρχει κανενας  λογος καποιος που θυμωνει με αυτα που γραφω να διαβαζει αυτο το ιστολογιο.Ακομα καποιος που θεωρει ανοησιες τα επιχειρηματα μου καλο ειναι να μην χανει τον πολυτιμο χρονο του σε διαλογο μαζι μου.

Το διαδικτυο εχει εκατομμυρια σταθμους για να σταθει καποιος.Διαλεγουμε τους φιλους μας , τα βιβλια που διαβαζουμε, τα κομματα που ψηφιζουμε, τα φαγητα που τρωμε.Διαλεγουμε και τα ιστολογια που παρακολουθουμε.

Αυτο το ιστολογιο δεν εκφραζει τις αποψεις καποιου δημοσιου φορεα και οσο για μενα δεν ειμαι προεδρος κανενος.Αν ο επιμονος σχολιαστης πιστευει πως ειμαι υπευθυνος με αυτα που γραφω για τις πραξεις αλλων τοτε η βαλιτσα της ηθικης αυτουργιας μπορει να φτασει μακρυα.Οπως για παραδειγμα πως ρατσιστικα σχολια πανω σε αρθρα που σηκωνω για τους Ρομα στο ιστολογιο μου ευθυνονται για την δολοφονια του Παυλου Φυσσα (και οχι μονο).

Το ιστολογιο αυτο διαβαζουν οσοι θελουν και αυτο δεν σημαινει φυσικα πως συμφωνουν παντα και σε ολα .Και εγω ο ιδιος αλλαζω μεσα στον χρονο καποιες απο τις αποψεις μου επιρεαζομενος απο τους ανθρωπους γυρω μου.Αυτο σημαινει διαλογος. Καθε διαφωνια λοιπον δεχτη.

Ειπαμε χωρις θυμο βρισιες και ρατσισμους. Αυτα δεν εχουν θεση εδω γιατι δεν ειναι στοιχεια διαλογου.Υπαρχουν αλλα ιστολογια για να καλυψουν αυτες τις αναγκες