6 Ιανουαριου 2011

Posts: 2,264

Comments: 396

Categories: 64

Τοδικτυακοκαναλι  Εχει και δυνατοτητα ζωντανης μεταδοσης

http://www.youtube.com/user/oikolo?feature=mhum Εδω ολα τα βιντεο

Θα με συγχωρησετε για το πρωτο προσωπο σε αυτη την αναρτηση με ενοχλει και μενα  φαινεται σαν να κομπαζω, δεν βρισκω αλλο τροπο να δω το ιστολογιο μου ομως.

Θυμιζω πως προκειται για  προσωπικο χωρο εκφρασης (με ολες τις αδυναμιες μου)και οριζεται απο τα παρακατω

δεν κατεχω δημοσιες θεσεις ουτε συμμετεχω σε οργανωσεις που ζητουν να καταλαβουν τετοιες θεσεις.

δεν ζητω με αυτη την δημοσια τοποθετηση καποιου ειδους ανταλλαγμα

δεν ειμαι εκπροσωπος και διαχειριστης καμμιας ψηφου, εκτος της θεσης του αντιπροεδρου του οικιστικου συλλογου της περιοχης μου θεσης που μου δοθηκε απο τους γειτονους χωρις να το γνωριζω.

και το κυριοτερο δεν περιμενω να βγαλω λεφτα απο αυτη την δραστηριοτητα μου.Δεν εχω διαφημισεις αμεσες η εμμεσες δεν διαφημιζω την επαγγελματικη μου ιδιοτητα δεν ζηταω δουλεια απο κανενα.

Δεν ειμαι δημοσιογραφος ουτε διεκδικω αυτο το τιτλο.

Οι ειδησεις που αναρτω ειναι για να τεκμηριωσω τις αποψεις μου και συνηθως τις σχολιαζω ερμηνευοντας  τες με την θεση μου.

Δεν με ενδιαφερουν ολες οι ειδησεις που υπαρχουν ουτε τρεχω για αποκλειστικοτητες.Αντιθετα με ενδιαφερουν οι μικρες εκεινες ασημαντες ειδησεις στο περιθωριο της επικαιροτητας που ομως κρυβουν δυναμικη και δυνατοτητες να συσπειρωσουν ανθρωπους για μια καλυτερη ζωη.

Συνηθως γραφω τις δικες μου αποψεις και συμπληρωματικα τις θεσεις αλλων ανθρωπων. Δεν αναδημοσιευω θεσεις πολιτικων και φιλοσοφων η αθρα εφημεριδων χωρις σχολιασμο. Μονο αν υποστηριζουν καποια  δικη μου θεση. Αλλιως βρειτε τα στην πηγη. Το αντιθετο ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα.

Γνωριζω πως οι ιδεες μου και ο τροπος που τις εκφραζω βρισκουν συμφωνους πολυ λιγους ανθρωπους εδω στην Ερμιονιδα αλλα και γενικωτερα.Δεν αποζητω την αναγνωριση και το μπραβο γιατι ξερω πως δεν ειναι δυνατον να υπαρχει.Πολλοι λιγοι ανθρωποι συμφωνουν με το συνολο αυτων που λεω.Ισως καποιοι βρισκουν σημεια συμφωνιας σε επιμερους αλλα στο συνολο μαλλον ελαχιστοι ειναι αυτοι που συμφωνουν.

Δεν σταματω ομως να τις εκφραζω δεν τις στρογγυλευω δεν τις κρυβω γιατι πιστευω πως μεσα απο τον διαλογο αναμεσα στους ανθρωπους ακομα και οτραν διαφωνουν βγαινουν παντα καλα πραγματα.

Ανωνυμος δεν ειμαι εχω αναρτησει μαλιστα  στο διαδικτυο πληροφοριες μεχρι και για τον προπαπου μου, τον πατερα μου τους παπουδες αλλα και ολη μου την ζωη. Την πολιτικη μου δραση απο τοτε που ειμουν νεο παιδι.

Στα αναλογα αδερφα  ιστολογια εχω αναρτησει και την επαγγελματικη μου ζωη

Ο φακελλος μου ειναι εκει μπροστα στα ματια σας βαρατε οσοι θελετε.Ανοικτο βιβλιο. Υπερασπιζομαι ολη μου τη ζωη και τις επιλογες μου αναγνωριζω τα λαθη μου.

Υπαρχουν κομματια που δεν αναρτω γιατι δεν θελω αφορουν κομματια της ζωης μου που δεν ενδιαφερουν αγνωστους. Συναισθηματα, σχεσεις, ερωτες.

Δεν γραφω βιβλιο, δεν κανω τεχνη. Στον δημοσιο λογο μου προσπαθω να βρω πολιτικη βαση συνενοησης με τους συμπολιτες μου και να συμβαλλω σε μια καλυτερη ζωη στον τοπο μου.

Τα στοιχεια που παραθετω πιο κατω κανουν αυτη την προσπαθεια αποτελεσματικη στην αληθινη ζωη στην καθημερινοτητα. Αυτη ειναι η μονη τους αξια. Ανοιγουν θεματα για συζητηση γινονται προσπαθειες για συντονισμο ενεργειων αναμεσα σε ανθρωπους.

Συνηθως ειμαι στα πρωτα 40-50 επισκεψιμα ιστολογια απο το συνολο των ιστολογιων wordpress στην Ελλαδα http://botd.wordpress.com/ και στα 13 πρωτα ανερχομενα ιστολογια στον ιδιο server http://botd.wordpress.com/growing-blogs/

Οι αναρτησεις μου συχνα μπαινουν στις 100 πρωτες πανελλαδικα  http://botd.wordpress.com/top-posts/ αναλογα φυσικα με το θεμα.

Απο το wordpress ελαβα το παρακατω μαιλ

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads Wow.

Crunchy numbers

The Louvre Museum has 8.5 million visitors per year. This blog was viewed about 130,000 times in 2010. If it were an exhibit at The Louvre Museum, it would take 6 days for that many people to see it.

In 2010, there were 1095 new posts, growing the total archive of this blog to 2229 posts.

Στα πανω απο 56 χιλιαδες ιστολογια που ειναι καταγεγραμενα στο Sync με βαση τον αριθμο link που οδηγουνται εδω απο αλλα ιστολογια ειμαι στην θεση 2650 http://blogs.sync.gr/searchblogs/sika/index.html

Οσοι με βριζουν καλο θα ειναι να σταματησουν να με επισκεπτονται γιατι με αυτο τον τροπο με ανεβαζουν σε καλυτερες θεσεις. Ας με αγνοησουν.Ενας ανθρωπος ειμαι. μεσα στα δισσεκατομυρια.

Η καλυτερη μερα ηταν η μερα των εκλογων με 676 επισκεψεις και οι μηνες Οκτωβριος -Νοεμβριος με πολυ πανω απο τον μεσο ορο οπως θα δειτε.

Το ιστολογιο αυτο ειναι συνεχεια της τοπικης εφημεριδας ΟΙΚΟ βηματα που κυκλοφορησε αρχες της δεκαετιας του 1990  Εφημεριδα ΟΙΚΟβηματα

Που κι αυτα (κατα καποιο τροπο χειροποιητα και δωρεαν) ειναι συνεχεια μιας εργατικης (και οχι μονο) εφημεριδας της Αλληλεγγυης που βγαζαμε οι εργατες στις αναδασωσεις την δεκαετια του 1980 http://anadasoseissolidarity.blogspot.com/

Καποιες βασικες επιλογες.

Αρνουμαι να βαλω σεξιστικα νεα και πιασιαρικους τραβηχτικους τιτλους.

Δεν με ενδιαφερει αυτη η επισκεψιμοτητα.

Αρνουμαι επισης να βαλω μικρα αρθρα (αν δεν χρειαζεται) η να πατατε «συνεχεια του αρθρου» για να αυξησω την επισκεψιμοτητα σε αριθμους.

Ειμαι σταθερα ξεκαθαρος πολιτικα δεν επιθυμω το ιστολογιο να ειναι αρεστο και αποδεκτο απο ολους, δεν στρογγυλευω την κριτικη μου σε γνωστους και συντροφους και ετσι ειναι σιγουροι πως οταν συμφωνω μαζι τους ειναι μεσα απ την καρδια μου.

Τα  Αδερφα θεματικα ιστολογια

Αρχείο

Πατωντας αρχειο και μετα τον μηνα που θελετε ανοιγουν οι αναρτησεις του αντιστοιχου μηνα

Επιλογή μήνα Ιανουαρίου 2011 Δεκεμβρίου 2010 Νοεμβρίου 2010 Οκτωβρίου 2010 Σεπτεμβρίου 2010 Αυγούστου 2010 Ιουλίου 2010 Ιουνίου 2010 Μαΐου 2010 Απριλίου 2010 Μαρτίου 2010 Φεβρουαρίου 2010 Ιανουαρίου 2010 Δεκεμβρίου 2009 Νοεμβρίου 2009 Οκτωβρίου 2009 Σεπτεμβρίου 2009 Αυγούστου 2009 Ιουλίου 2009 Ιουνίου 2009 Μαΐου 2009 Απριλίου 2009 Μαρτίου 2009 Φεβρουαρίου 2009 Ιανουαρίου 2009 Δεκεμβρίου 2008 Νοεμβρίου 2008 Οκτωβρίου 2008 Σεπτεμβρίου 2008 Αυγούστου 2008 Ιουλίου 2008 Ιουνίου 2008 Μαΐου 2008 Απριλίου 2008 Μαρτίου 2008 Φεβρουαρίου 2008 Ιανουαρίου 2008

Επισης με την αναζητηση γραφετε την λεξη που θελετε και εχετε αρκετες ελπιδες να σας βγαλει μια σειρα αρθρα με αυτη τη λεξη.

Κατηγορίες

Επιλογή κατηγορίας Απορρίμματα-Ανακύκλωση  (438) Αθλητισμος  (1) Αντιρατσιστικα  (11) Ανεξάρτητη Αυτοδιοικηση-Δημοι Ερμιονιδας  (108) Βυζαντινες Εκκλησιες  (1) Βασιλιαδες και παραμυθια  (6) Βιβλιοθηκες  (1) Βιολογικη καλλιεργεια  (5) Βιολογικoi καθαρισμoi Αποχετευσεις  (35) Βουλευτης Αδριανος  (5) Βουλευτης Μανιατης  (1) Βουλευτης Παπαδημητριου  (1) Γυναικειο κινημα  (2) ΔΕΠΟΣ  (35) ΔΟΥ  (2) Δελτια τυπου ΚΚΕ  (2) Δημοσιος Χωρος αναψυχης Πορτο Χελιου (πρωην αεροδρομιο)  (4) Δημοτικες Περιφερειακες εκλογες 2010  (124) Δημοτικες βιβλιοθηκες Ερμιονιδας  (5) Δημοι Ερμιονιδας  (20) Διοδια  (1) Εργατικα- εργασιακα  (65) Εκδηλωσεις  (15) Εκλογες  (2) Ελαιοπαραγωγη  (2) Ενέργεια-πυρηνικά  (52) Ζώα πουλιά ψάρια  (12) Θεατρικος Ομιλος Ερμιονιδας  (15) Ιστορια  (10) Ιστολογια  (3) Ιστολογια τοπικα και αλλα  (14) Καλλικρατης  (2) Κεντρο υγειας  (1) Κινηση Συντονισμου Πολιτων Πελοποννησου  (6) Κοινωνικα-πολιτικα δικαιωματα  (50) Κοινωνικη εγκληματικοτητα  (1) Λουλουδια  (1) Νερό  (55) Οικονομι. ανάπτυξη  (80) Πυροπροστασια/ Φωτιες στην Ερμιονιδα  (6) ΠΑΠΟΕΡ  (28) Παιδικες Χαρες-Κυκλοφοριακο  (33) Περιφερειακος Σχεδιασμος Πελοποννησου  (1) Περιοχές της Ερμιονίδας  (5) Πολιτισμός  (133) Πολιτική-Κοινωνία των πολιτών  (256) Πολιτικη Κομματα Βουλευτες  (15) Ρεπορτάζ  (122) Ρομα  (10) Σχολεια Εκπαιδευση  (1) Σεισμοι  (1) Σκεψεις  (1) Τέχνες-Πολιτισμός  (48) Τοπικα νεα επικαιροτητα  (2) Τοπικοι φορεις Ερμιονιδας  (3) Τοξικες ουσιες  (10) Υγροτοποι  (7) Φυσικό περιβάλλον-Δάση  (95) Φεμινισμος  (7) εργασιακά  (6) καταπατηση παραλιων  (3) Uncategorized  (405)
Πατωντας κατηγορια θα βρειτε ανα κατηγορια τις αναρτησεις αν και εκει γινεται λιγο χαμος.Κατηγοριες αλληλοεπικαλυπτωνται και στα ακαταχωρητα θα βρειτε πολλα αρθρα.
Οπως ξερετε οσοι με διαβαζετε τα αρθρα μου ειναι μπερδεμενα.
Μπορει να εχουν μεσα θεσεις για τα απορριμματα και την τοπικη αυτοδιοικηση.
Γραφω οπως μιλαω με ολα τα αρνητικα που εχει κατι τετοιο.
Μετα ειμαι και τρομερα ανορθογραφος.
Παρ ολο που γραφω και διαβαζω πολυ, τα γραμματα χορευουν μπροστα στα ματια μου ισως ειναι καποιο προβλημα μνημης και γω δεν ξερω τι, συχνα αντιστρεφω τα γραμμματα απο συλλαβη σε συλλαβη.
Η ελλειψη τονων δεν ειναι επιλογη απλα ειμαι κακος στην δακτυλογραφιση.
Ξερω τα σεντονια δεν ειναι λειτουργικα τα βαριεστε και δεν τα διαβαζετε.
Ομως οταν γραφω κατι πρωτα απ ολα μαζευω τις σκεψεις μου αναζητω πηγες συνθετω προτασεις .
Μονο που το κανω μπροστα σας.Θα μπορουσα να περνω ωρες μπροστα στον διορθωτη κειμενου θα μπορουσα ακομα να γραφω ξανα και ξανα τα αρθρα μου αποζητωντας τον θαυμασμο σας για την λογοτεχνικη μου γραφη. Δεν το κανω .
Τα κειμενα εχουν ολες τις αδυναμιες προσωπικων σημειωσεων πρωταρχικου υλικου.Ειναι blog.
Αμεση επικοινωνια , αυτοματη γραφη. Ειναι και αποψη μου αυτη απο παλια. Πιστευω πως ειναι και αυτος ενας λειτουργικος τροπος επικοινωνιας αν και δεν ειναι για ολους τους ανθρωπους. Καποιους τους απωθει αυτο που δεν ειναι καθως πρεπει.Δειγματα αυτης της γραφης θα βρειτε στην Αλληλεγγυη και τα ΟΙΚΟβηματα εφημεριδουλες χειροποιητες χωρις τιμη και σε φωτοτυπιες που παρ ολα αυτα επαιξαν τον ρολο τους σαν εργαλεια κοινωνικης δρασης
Πιστευω πως δεν θα κανω καλυτερη την ζωη την δικη μου και της οικογενειας μου αν δεν βρεθω με αλλους ανθρωπους. Μαζι στην συνθεση μαζι στην δραση.
Οσες φορες και να φαω τα μουτρα μου ξαναγυριζω γιατι αυτος ο δρομος ειναι ο μονος.
Κανω μια σουμα οχι γιατι αποζητω καποιου ειδους αναγνωριση αλλα για να δειξω που καταφερα καποια πραγματα και γιατι αξιζει να συνεχισω (πολλες φορες αμφιβαλλω και γω ο ιδιος).
Στην ζωη μου πολλες φορες ειδα πως  αχρηστοι ανθρωποι κλεβουν τις προσπαθειες των αλλων και τις χρησιμοποιουν για την προσωπικη τους προβολλη και αποκτηση προνομιων καθε ειδους.
Και οχι μονο αυτο. Κατηγορουν συκοφαντουν και απαξιωνουν οσους πραγματικα εδρασαν  γιατι φοβουνται την αποκαλυψη της απατης τους.
Θα μου πειτε τι σημασια εχει; Η πραγματικη νικη ειναι οταν βλεπεις τις ιδεες σου να γινωνται πραξη ασχετα ποιος καρπουται τα μπραβο.
Σωστο αυτο.
Αλλα ισχυει αφου πεθανει καποιος.Οσο ζουμε υπαρχει μια συνεχεια σε αυτα που κανουμε. Και οι προηγουμενη πορεια οι νικες και οι ηττες , μας κανει να ακουγομαστε ΣΗΜΕΡΑ και να μην απαξιωνεται ο λογος μας στους καθημερινους αγωνες λες και βγηκαμε μολις απ το αυγο.
Δειχνει την συνεχεια και την συνεπεια στους αγωνες την προσωπικη πορεια καθε ανθρωπου.Δεν ειναι ματαιοδοξια. Ειναι ενα ακομα εργαλειο στην καθημερινη δραση.Και μια προσωπικη δεσμευση να συνεχισεις την προσπαθεια.Για να μην πανε χαμενα τα προηγουμενα χρονια.
Πιστευω πως η ανθρωποτητα με ολα τα πισωγυρισματα της προχωρα. Θελει πεισμα επιμονη συλλογικοτητα ελπιδα και ονειρο.
Κυριως αυτο. Δεν αγνοω τα προβληματα απλα εστιαζω στο φως και συνεχιζω. Ισως αυτο απαιτει καποτε να μην ειμαι πραγματιστης αλλα αιθεροβαμων.
Ετσι φτιαχτηκαν τα αεροπλανα.
Θυμωνω με την αγενεια, τους ανθρωπους που βλεπουν μονο το κακο γυρω τους, τους συκοφαντες, τους φασιστες και τους μισοτρελους βιαιους ανθρωπους.Δεν κολανε στο δικο μου συστημα αξιων.
Την αλλη στιγμη τους ξεπερναω και προχωρω.
Δεν θα πεσω ποτε στην λουμπα τους,  αλλες ειναι οι δικες μου προτεραιοτητες.
Το ιστολογιο αυτο επεμεινε σε μερικα πραγματα και συνεβαλλε μαζι με αλλες προσπαθειες να γινουν πραξη καποια απο αυτα.
Θεωρω πως λειτουργησε μεσα στην κοινωνια και ηταν ενα μικρο πετραδακι της συνολικης εικονας. Οταν γραφω συνεβαλλα εννοω πως ψηγματα του προβληματισμου μου βλεπω σε διαφορες πλευρες ακομα και σε αντιπαλους  σε ανθρωπους που με εχουν βρισει και συκοφαντησει ακομα και δημοσια.
Μιλησα για την Κουνεβα και βοηθησα στην συλλογη χρηματων απο πολιτες για μια πρωτη βοηθεια.Συμμετειχα σε εργατικες απεργιες κινητοποιησεις συγκεντρωσεις και πορειες εδω και στο Ναυπλιο μεσα απο σωματεια και πολιτικες κινησεις πολιτων.
Σταθηκα αλληλεγγυος στην εξεγερση του Δεκεμβρη με αφορμη την δολοφονια του Αλεξη Γρηγοροπουλου.
Ειμαι σταθερα υπερ της συλλογικης και ενωτικης παρουσιας της αριστερας στην επαρχια και την χωρα μας περα απο τις επιμερους διαφορες.Εντασω τον εαυτο μου στον χωρο της πολιτικης οικολογιας και της αριστερας χωρις να ειμαι ενταγμενος σε καποιο κομμα σημερα. Ειμαι ενεργο μελος και πιστευω στην Κινηση Συντονισμου Πολιτων Πελοποννησου.
Πανω απο ολα πιστευω στην τοπικη δραση στην αυτοοργανωση των πολιτων στην αμεση δημοκρατια.
Εκει μπαινει η τοπικη μου δραση.Και εκει βλεπω αποτελεσματα.
Οταν μιλησα για παραδειγμα για πεζοδρομια και βλεπω εστω μια στενη λουριδα απο το Γυμνασιο μεχρι το Κεντρο υγειας χαιρομαι γιατι κατα καποιο τροπο  καπου βοηθησα και εγω για να γινει με τις παρεμβασεις μου.
Και οι παρεμβασεις μου δεν ηταν ποτε μονο μεσα απο το διαδικτυο.
Ειμαι ενεργο μελος της κοινωνιας μας, πολιτης, εργαζομενος, καταναλωτης , μιλαω με ανθρωπους συμμετεχω σε κινησεις, συλλογους, σωματεια.Εχω φιλους γνωστους παρεες εδω που ζω.
Η δεματοποιηση των απορριμματων και η ψευτοανακυκλωση δεν ειναι το επιθυμητο αποτελεσμα μιας προσπαθειας εικοσι χρονων.
Η ανακυκλωση πιστευω θα ξεκινησει αμεσα με την νεα Δημοτικη αρχη.
Ειναι δεσμευση του κ Καμιζη και τον πιστευω.
Η κοινωνια ειναι ετοιμη.Το απεδειξε η συμμετοχη στην πρωτοβουλια της ΠΑΠΟΕΡ περσι το καλοκαιρι.
Ομως οπως και να ειναι τουλαχιστον για την ωρα οι φωτιες σε Δισκουρια και Κροθι σταματησαν.Και για να γινει αυτο συνεβαλλε και η προσπαθεια μεσα απο αυτο το ιστολογιο με πανω απο 400 αναρτησεις σχεδον καθημερινα για τρια χρονια.
Με φωτογραφιες , με καταγγελιες στις αρχες, καποιες στιγμες εμενα μονος μου να συνεχιζω, αλλοτε παλι μαζευομασταν κι αλλοι ο περσυνος Δεκεμβρης στην Ερμιονη πιστευω ηταν σταθμος. Τους ζορισαμε πολυ ειμασταν περισσοτεροι απο καθε αλλη φορα μετα σκορπισαμε παλι.
Δεν ηταν μονο τα προστιμα και ο σχεδιασμος της καυσης που τους πιεσε  να σταματησουν τις φωτιες σε Δισκουρια και Κροθι.
Ηταν και η πιεση της κοινης γνωμης καθως και οι επερχομενες εκλογες.
Αλλα εκλογες εγιναν και αλλες φορες τα τελευταια τριαντα χρονια και οι φωτιες φωτιες.Τον σχεδιασμο για τα εργοστασια καυσης τον ξεκινησαν αρχες του 2000 και οι φωτιες φωτιες.
Γενικα σε σχεση με την διαχειριση των απορριμματων η παρεμβαση των ενεργων πολιτων εχει καθοριστικο ρολο.Αν δεν τους πιεζουμε συνεχως αποτελεσμα δεν θα δουμε.Γι αυτο τα σκουπιδια καιγωνταν 30 χρονια εδω και παντου.
Το ιδιο και με τους δρομους την διασταυρωση εξω απο την ειδοδο Κρανιδιου την τρυπα στο Κοκκιναρι  τον δρομο πισω απο το ΑΚΣ την οδο Αγ Δημητριου και γενικωτερα.
Θετικη και η διαμορφωση του παραλιακου μετωπου στο Πορτο Χελι με τα μαγαζια που ηρθαν μπροστα και την παιδικη χαρα του ΣΦΙΠ. Και σ αυτα επεμεινε το ιστολογιο αυτο πριν απο δυο χρονια συμβαλλοντας σε ενα γενικωτερο προβληματισμο.
Μαζευτηκαν και οι παιδικες χαρες τωρα προεκλογικα φτιαχτηκαν οι κουνιες καθαριστηκαν.
Στην Δημοτικη βιβλιοθηκη παρ ολες τις αρχικες ενστασεις εγινε η λεσχη αναγνωσης και δουλευει μαλιστα παρα πολυ καλα.
 Μετα απο πρωτοβουλιες και αρθρα εδω περα εγινε επισκεψη στον αρχαιολογικο χωρο των Αλιεων και δυο στο Φραγχθι δυστυχως χωρις συνεχεια.
Η δημοτικη Βιβλιοθηκη απεκτεισε ιστολογιο δεν ειναι τελειο αλλα καλυτερα απο το τιποτα. Μεχρι πριν απο δυο χρονια η απαντηση ηταν η ιστοσελιδα η τιποτα οταν τους μιλουσα για το διαδικτυο.
Θετικοτατη η δραση της βιβλιοθηκονομου που σηκωσε στους ωμους της την προσπαθεια αυτη.
Πολυ επεμεινα στο δημοτικο ιστολογιο τελικα προεκλογικα μπηκε και αυτο εμπρος για να το παρατησουν πολυ συντομα ξανα.Με το ζορι πραγματα δεν πετυχαινουν.
Εδω ειναι το φορουμ του γειτονα θα μπορουσε και ο Δημος να κανει κατι αναλογο http://spotters.gr/phpbb3/index.php
Ναι βεβαια ολα τα παραπανω ηταν επιλογες της Δημοτικης αρχης εντασσονταν σε εναν σχεδιασμο συνολικωτερο τον οποιο ομολογω ποτε δεν καταλαβα, αλλα παντως τοσα χρονια δεν εγιναν .
Λυπαμαι για την σημερινη καταντια της ΠΑΠΟΕΡ.Το σωματειο ειναι διαλυμενο. Αναρωτιεμαι ποιοι ειναι μελη του ΔΣ.
 Αφιερωσα πολυ χρονο σε αυτη τη προσπαθεια για να την δω να νεκρωνεται με την ευθυνη του προεδρου της και την εμπλοκη της σε πολιτικα και κομματικα παιχνιδια.
Οταν μαλιστα δημοσιοποιησα τις αντιρρησεις μου με απειλησαν με διαγραφη ο προεδρος και δυο τρεις (που κρυβωνται) απο το ΔΣ.
Επιμενω πως χρειαζεται ενα ανεξαρτητο περιβαλλοντικο σωματειο στην Ερμιονιδα και ενα νεο ΔΣ στην ΠΑΠΟΕΡ απο πολιτες της επαρχιας μας με ορεξη για δουλεια.Τον Απριλη εχουμε εκλογες ελπιζω να παρουμε μπρος.
Και η ζωη συνεχιζεται!
Ευχαριστω για τον χρονο σας.