ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ

Αφου επι εξη μερες διαβασε με προσοχη οσα εγιναν αφου εξη μερες σιωπησε και διαβασε οσα γραφηκαν αφου αφησε αλλους να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα , εξεδωσε τελικα ανακοινωση εκ των υστερων ο προεδρος.

Ολα τουμπα. Κουβεντα αυτοκριτικης για οσα εχει πει μεχρι σημερα.

Κανει δικα του οσα του καταμαρτυρω επιτιθεται στον Δημαρχο που μεχρι χθες εδινε συγχαρητηρια ξεχνα την δυνατοτητα του δεματοποιητη να συσκευαζει ανακυκλωσιμα και ολα καλα.

Μονο που τωρα πια πατα σε σιγουρο εδαφος ο κ Δημαρχος ειναι σε αμυνα το παιχνιδι εχει παιχτει αρα μπορει με ασφαλεια να τοποθετηθει.

Προσεχτε .Ο ιδιος προωσπικα.

Αυτο το κειμενο δεν ειναι η τοποθετηση της ΠΑΠΟΕΡ. Για αλλη μια φορα χρησιμοποιει το ιστολογιο σαν προσωπικο του χωρο εκφρασης.

Ρωτω ξανα  ποιοι ειναι μελη σημερα του ΔΣ της ΠΑΠΟΕΡ.

Εκρεμει η παραιτηση της αντιπροεδρου και αν ναι γιατι;

Ποια ειναι τα δυο μελη του ΔΣ που ζητησαν την διαγραφη μου επειδη διαφωνω με τις επιλογες τους και πως συνδεονται με τον κ Σφυρη;

Με την ευκαιρεια. Απο δυο ξεχωριστους ανθρωπους μου μεταφερθηκε  πως στην πιατσα καποιοι με στοχοποιουν σαν υπευθυνο που γυρισαν τα δεματα πισω απο τη Μαραθολακα. Λενε μαλιστα πως με εβαλε ο κ Καμιζης μπροστα για να εκμεταλευτει το θεμα προεκλογικα.

Εικοσι χρονια τωρα εδω στην Ερμιονιδα εχω θεσεις και δραση για τα απορριμματα.

Δεν ειμαι οργανο κανενος ειμαι υπευθυνος ανθρωπος και πολιτης , ναι πιστευω πως ο κ Καμιζης θα κανει ανακυκλωση , αλλα ουτε στην παραταξη του ειμαι μελος, ουτε σε κανενα κομμα να μου δινουν εντολες τι θα κανω. Δυσκολο να το καταλαβουν οι οπαδοι Σφυρη αλλα υπαρχουν και αυτοι οι ενεργοι πολιτες .

1.Πρωτον ναι φυσικα ενημερωσα το δικτυο Πελοποννησου και τους συναγωνιστες στην Μαραθολακα με βαση το βιντεο στι διαδικτυο οπου ο κ Δημαρχος πανηγυριζε για την αποστολη των δεματων.

Με βαση αυτο το βιντεο κινηθηκαν και συναγωνιστες του ΣΥΝ Πελοποννησου και ενημερωσαν τους κατοικους. Τελος η εφημεριδα Ελευθερια της Καλαματας  ενημερωσε επισης τους κατοικους. 20ΟΚΤΩΒΡΗ

Ετσι το ποιος εχει την» ευθυνη» ειναι λιγο μπερδεμενο.

2. Ειμαι σιγουρος πως ουτε ο κ Σφυρης  ουτε το επιτελειο του θα ενεκριναν απειλες αμεσες η εμμεσες και βια κατα οσων τους αντιπολιτευονται.

Αυτο θα ηταν καταστροφικο για την πολιτικη τους παρουσια και θα εδινε  Πανελλαδικες (τουλαχιστον) διαστασεις και δημοσιοτητα στην διαφωνια μας.

Ας μαζεψουν λοιπον τους θερμοαιμους οπαδους τους στην πανω παλτεια, και να συνεχισουμε την πολιτικη αντιπαραθεση με πολιτικους ορους οπως γινεται μεχρι σημερα.

Μπορουμε και πρεπει να το κανουμε αυτο.

Οχι στην στοχοποιηση συγκεκριμενων ανθρωπων για να κρυφτουν πολιτικα προβληματα και διαφωνιες.