Προσπαθω αυτο το ιστολογιο να μην λειτουργει τοσο σαν εφημεριδα καταγραφη των τρεχοντων γεγονοτων (και αυτο χρειαζεται φυσικα) οσο σαν ενα βιβλιο.

Οπως θα εχετε παρατηρησει καποιες φορες συμπηρωνω σε ενα αρθρο και αλλα στοιχεια ( διευθυνσεις αναφορες παραπομπες) που κατα την γνωμη μου το εμπλουτιζουν ακομα και οταν εχει ηδη διαβαστει απο αρκετους αναγνωστες που δεν περιμενω να γυρισοτυν πισω και να το ξαναδιαβασουν.

Ακομα προσπαθω οταν σηκωνω καποιο αρθρο να βαζω και ολα τα αρθρα που εχουν γραφτει πριν απο αυτο.Γνωμη μου ειναι πως η συγκροτηση μιας θεσης γινεται σιγα σιγα και τεκμηριωνεται η και διορθωνεται με τον χρονο.

Αν χρειαστει διορθωνεται και δραστικα και ξεκιναμε παλι απο την αρχη.

Ομολογω πως 1152 αρθρα με εχουν και μενα μπερδεψει.Ψαχνω καποιες φορες να βρω αναφορες και μου παιρνει πολυ χρονο.

Γι αυτο εφτιαξα τα αδερφα ιστολογια (θα τα βρειτε στο πλαι) που στοχο εχουν να συγκεντρωσουν κατα ομαδες τα θεματα και να ειναι ευκολοτερα προσβασιμα.Αλλα και αυτα λογω χρονου δεν προφταινω να τα ενημερωσω.

Τον Γεναρη κλεινω δυο χρονια.

Δεν θα σταθω στις επισκεψεις δεν ειναι για μενα το σημαντικοτερο ερχονται απο πολλες διαφορετικες πηγες .Ειναι ενα σημαδι παντως.Ακομα και αυτοι που διαφωνουν με οσα καταγραφω και αναφερω τα διαβαζουν τουλαχιστον.Ξεκινησα με 96 επισκεπτες και εχω φτασει τις 7 χιλιαδες τον μηνα. Οχι πως πλησιαζω τον φιλο Σταματη αλλα παντως και αυτο το ιστολογιο ειναι ενα σημειο αναφορας για καποιους ανθρωπους.

Το σημαντικοτερο ομως κατα την γνωμη μου ειναι πως το γραψιμο εφερε καποια αποτελεσματα.Συνεβαλα και εγω με το μικρο μου λιθαρακι στον δημοσιο διαλογο αλλα και σε δρασεις για το περιβαλλον και οχι μονο.

Προσπαθησα και προσπαθω να βοηθησω οσους-ες  θελουν να στησουν δικα τους  ιστολογια  να μεγαλωσει η παρεα.

Στην πορεια διεκοψα με καποιους γειτονες την επαφη γιατι διαφωνησα οχι με τις ιδεες τους οσο με τον τροπο που ζητουσαν την συζητηση.

Γιατι για μενα ολες οι γνωμες εχουν βαρος.Και εκεινες με τις οποιες διαφωνω απο θεση αρχης εχουν καποια δικια.Το να μιλας μονο με σους συμφωνεις ειναι βαρετο.Ειναι σαν ενα λιβαδι με ενα μονο λουλουδι.

Ας αφησουμε χιλια λουλουδια να ανθισουν.

Ναμαστε γεροι να φτιαξουμε τον κοσμο καλυτερο συνταξιδιωτες -σες.