Χαιρομαι που λύνεται η παρεξηγηση.
Ομως
Την υπαρξη αυτου του ιστολογιου την εκανα γνωστη με μαιλ στην σελίδα του Δήμου Κρανιδίου τον Γενάρη του 2008.Οταν ξεκίνησα ειχα 96 επισκεψεις σε ενα μηνα ισως γι αυτο θεωρηθηκε χασιμο χρόνου να μου στελνουν τα δελτια τυπου.
Για την υπαρξη αυτου του ιστολογιου καθως και για την ΚΑΛΟΠΙΣΤΗ κριτικη που κανει στην Δημοτικη αρχή εχω ενημερωσει προσωπικα τον κ Δημαρχο τουλαχιστον τρεις φορές.
Επισης Δημοτικους συμβουλους της πλειοψηφίας και της μειοψηφίας.
Δελτιο τυπου ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ.
Δεν ξερω αν οι αλλοι γειτονες εχουν λαβει,εγω παντως ΠΟΤΕ σε ενα χρόνο.Οι τριαντα πεντε χιλιαδες επισκεψεις θα δικαιολογουσαν να μπω και εγω στον καταλογο παραληπτών .
Προσπαθησα παντα και θα προσπαθω να παρουσιαζω καθε δραστηριοτητα  της επαρχίας μας (οσοι με παρακολουθειτε θα το εχετε διαπιστωσει ) ακομα κι αν δεν συμφωνω απολυτα με αυτο που γινεται γιατι ειναι καλο να γινονται πραγματα στην πολιτικη τον πολιτισμο τον αθλητισμό σε μια περιοχή.Φυσικα διατηρω το δικαιωμα της γνωμης μου και της κριτικης σε επιμερους θεματα. Αυτο ισχυει για ολα τα Δελτια τυπου που εχω λαβει και εχω δημοσιευσει.
Δελτια τυπου απο κινησεις πολιτων, πολιτιστικους συλλογους ,πολιτικα κομματα .
Ελπιζω εδω να τελειωσει αυτη η συζήτηση.
Δηλώνω το ευνόητο οτι με ΧΑΡΑ θα δημοσιευσω ολα τα δελτια τυπου του Δημου μας ολες τις ανακοινωσεις  τις αποψεις τις θεσεις η και την κριτικη προς αυτο το ιστολογιο.Το διαδικτυο ειναι  χωρος δημοκρατικης διακινησης ιδεών και ανταλλαγης αποψεων και πληροφοριών. Πολυ περισσότερο οταν αυτες αφορουν την τοπικη κοινωνία.Εξ αλλου θα δειτε αν πατε πισω πώς οσο μπορουσα εστω και απο δευτερο χερι παντα προσπαθησα να αναρτησω τις δρασεις του Δημου μας .
Χαιρετησα ολοψυχα την συμπαρασταση του Δημάρχου στους ξενοδοχουπάλληλους (με τις κινητοποιησεις τους περσυ το καλοκαιρι ) και προσφατα τις δρασεις του δημου για την τουριστικη διαφημηση της επαρχίας μας. Ετσι ειναι καπου θα συμφωνουμε και καπου οχι.
Χαιρομαι λοιπον που τωρα πια βρεθηκε ο δρομος και θα μου ερχονται τα δελτια τυπου.
Και αυτο ισχύει και για την Λέσχη μοτοσυκλέτας και τις δραστηριότητες της.
Στους καλούς φίλους απο τους Φουρνους θυμίζω πως τα ΟΙΚΟ βήματα (που συμμετειχα στην εκδοσή τους ) ηταν η πρωτη τοπικη εφημερίδα που δημοσιευσε ειδησεις απο τις πρωτες συναντησεις τους.
oiko-sel5
Πάντα στο πλευρο σας λοιπόν να παρουσιασω το εργο σας και σημερα.Και μιας και στην ιδια σελίδα (ΟΙΚΟβήματα αριθμός 5-6  απο τον Γενάρη του 1991) ειναι και η θεατρικη ομάδα τα ιδια ισχύουν και για την ΘΟΕ.