Για την χτεσινη συγκεντρωση μια καποια περιγραφη και μια φωτογραφια απο τον Ιχνηλατη.Που δεν μας διευκρινιζει αν στην συγκεντρωση παρεστη σαν δημοσιογραφος-(Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον αυτό το “πολιτικό εργαστήρι “)/ μελος του ΣΥΡΙΖΑ/  μελος της νεας παραταξης η ακομα και σαν ολα μαζι η καποια απο αυτα.Παντως μαλλον θετικα κρινει το εγχειρημα.Εξ αλλου και ο ιδιος σαν μελος του ΔΣ της ΠΑΠΟΕΡ για δυο συνεχομενες θητειες εχει αποψη για το πως εφαρμοζεται στην πραξη η μη προσωποκεντρικη ασκηση της εξουσιας σε μια συλλογικοτητα.

Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Ριζοσπαστική Κίνηση Ερμιονίδας-Συμμετοχή η νέα δημοτική κίνηση είναι γεγονός.

 

Η Ριζοσπατική  Κίνηση  Ερμιονίδας-Συμμετοχή είνα η νέα κίνηση που ξεκινά επισημα πλέον την προσπαθεια της να πρωταγωνιστήσει στα  δημοτικα δρώμενα της Ερμιονίδας.
Οσοι επέλεξαν να βρεθούν σήμερα στο πολυχώρο Αρτίκι ήρθαν σε επαφή με μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους περισότερους καθως η δομή και η λειτουργία του σχήματος απέχει παρασάγγας  από τα προσωποκεντρικά δημοτικά σχήματα ….που συνήθως διεκδικούν τον δημοτικό θώκο…
Σε μια διαδικασία 60 πολίτες της Ερμιονίδας,μεσα απο μια ζωντανή συζήτηση που σ ε ωρισμένα σημεία έγινε ιδιαίτερα “θερμή αποφάσισαν να κάνουν το κρίσιμο βήμα .
Χωρίς να λείπουν οι ενστάσεις για διαδικαστικά κυρίως θεματα ,οι συμμετέχοντες αποφάσισαν με ψηφοφορίες για το όνομα της κίνησης ,αλλα και για τετραμελή συντονιστική επιτροπή που σε σύντομο σχετικά διαστημα θα είναι  υπεύθυνη να διαμορφώσει τις κεντρικές θέσεις της κίνησης αλλα και να επιλέξει τα υπόλοιπα που απαιτούνται για να γινει η πράξη συμμετοχής στις εκλογές.
   Πώς θα διαμορφωθούν οι κεντρικές θέσεις της κίνησης ; Με κυλιομένες δημόσιες  θεματικές συνελεύσεις…αλλα και με επαφές με άλλες συλλογικότητες της περιοχής μας
 Το σχήμα είναι εξ ορισμού καινοτόμο ,στοχεύει στην συμμετοχή των πολιτών  σε όλες τις διαδικασίες ακόμη και την εκλογή του υποψηφίου δημάρχου.
Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον αυτό το “πολιτικό εργαστήρι ” .

Για την ζωντανη συζητηση ειμαι σιγουρος το “θερμη”  δεν μας το εξηγει.

Οπως εξ αλλου δεν υπαρχει καποια πολιτικη αναλυση των στοχων και του χωρου αυτης της νεας συλλογικοτητας που πλαισιωθηκε μαλιστα απο 60 πολιτες στο ξεκινημα της (στην φωτογραφια μετρησα 36 απο αυτους).Ουτε τα ονοματα της   τετραμελους συντονιστικης επιτροπης  καταγραφονται  που θα αναλαβει μαλιστα το τοσο δυσκολο εργο να εισηγηθει προς τα μελη για εγκριση τις κεντρικες θεσεις της κινησης.Συλλογικοτητα δεν σημαινει αντι για εναν αρχηγο να εχουμε τεσσερες (θα είναι  υπεύθυνη να διαμορφώσει τις κεντρικές θέσεις της κίνησης αλλα και να επιλέξει τα υπόλοιπα που απαιτούνται για να γινει η πράξη συμμετοχής στις εκλογές).

Τα υπολοιπα περι προσωποκεντρικων σχηματων θα τα δειξει ο χρονος.Επειδη εδω ειναι χωριο και ολοι γνωριζομαστε μεταξυ μας ειμαι σιγουρος πως και σεις θα κοιταξετε την φωτογραφια για να ορισετε το πολιτικο στιγμα αυτης της δημοτικης κινησης και της δυνατοτητας της να παρεμβει αποτελεσματικα στην τοπικη κοινωνια.

Παρ ολα αυτα παντα υπαρχει η ελπιδα  να ξεκινησει κατι καινουργιο ακομα κι αν στην αρχη δεν μας φαινεται ιδανικο. Ισως εκει σε αυτη τη νεα παραταξη  να γεννιεται κατι καινουργιο και αποτελεσματικο.

Σαν πολιτης αυτης της κοινωνιας (σαν αριστερος πολιτης αυτης της κοινωνιας) καταθετω πιο κατω ενα αποσπασμα απο τον Φρηντριχ Ενγκελς (γραμμα στον J.Bloch 21 Σεπτ 1890) που νομιζω χαρακτηριζει  σημερα αυτο το εγχειρημα .

Και να επισημανω πως αν μια συλλογικοτητα δεν θελει στ αληθεια να ειναι  προσωποκεντρικη και αρχηγικη και ταυτοχρονα να εχει ενα πειστικο προσωπο προς την κοινωνια πρεπει (δυσκολο ειναι το αναγνωριζω) να οικοδομησει μια αλλη λειτουργια (κακα τα ψεματα μονο σε ενα κομματι της  αριστερας υπαρχουν τετοιες αναζητησεις ) μια αλλη αντιληψη για το τι σημαινει συλλογικοτητα και πως συνδεονται και αλληλοτροφοδοτουνται  δραση (εδω ειναι  η ουσια )και θεωρια (που παρακινει και ακολουθει την δραση).

Μεχρι στιγμης  ο πολιτικος χωρος του ΣΥΡΙΖΑ και τα λιγα ατομα που ηγουνται μεσα στα πλαισια  του εδω στην Ερμιονιδα δεν εχει δωσει σημαδια πως κινειται σε αυτη την κατευθυνση. Τι εμποδισε αληθεια τον τοπικο ΣΥΡΙΖΑ και τους εκπροσωπους του τοσα χρονια τωρα να κανει κυλιομένες δημόσιες  θεματικές συνελεύσεις…αλλα και με επαφές με άλλες συλλογικότητες της περιοχής μας να εχει θεσεις και δρασεις για τα τοσα προβληματα της περιοχης μας. και γιατι τωρα λιγους μηνες πριν τις εκλογες θα το κανει τρεχοντας.Εδω ουτε ενα δημοσιο βημα μεσα απο το διαδιχτυο δεν μπορεσαν να κανουν για να ανοιξει ενας διαλογος αναμεσα στο κομμα και τους ψηφοφορους του για τα τοπικα προβληματα.

Ποια ηταν η δραση του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ και των ηγετικων του στελεχων απο τις εκλογες μεχρι σημερα.Τι θεση ειχαν τα μελη του για παραδειγμα  οταν γινονταν οι κινητοποιησεις των εργαζομενων στην καθαριοτητα εναντια στους εργολαβους και την ιδιωτικοποιηση της διαχειρισης των απορριμματων. Γιατι μπροστα στο Δημαρχειο επεσε ξυλο αν θυμαστε.Και μελη του ΣΥΡΙΖΑ υπηρχαν και αναμεσα σε αυτους που υπερασπιζαν τις αποφασεις του Δημοτικου Συμβουλιου και αναμεσα στους εργαζομενους που διεκδικουσαν το δικιο τους. Βεβαια υπαρχει μια δυσκολια να κρινουμε δημοσια γιατι εκτος των κκ Πετρου (υποψηφιου βουλευτη )και Δεβελεκου (προεδρευοντος στις συγκεντρωσεις ) δεν γνωριζουμε επισημα  ουτε τα μελη της 7 μελους γραμματειας ουτε αλλους εκπροσωπους αυτου του κομματος σε μαζικους φορεις της Ερμιονιδας.Ειναι ενα κομμα σχεδον στην παρανομια στον κ Δαμαλιτη μαλιστα απαγορευθηκε να παρει φωτογραφιες απο τις δημοσιες συναθρισεις τους .Οσο για τις  διαδικαστικες διαφωνιες στην αριστερα , σημαινουν παντα υποβοσκουσες πολιτικες διαφωνιες η και προσωπικες κοντρες.Δυστυχως.

Εγραφε λοιπον ο Φ. Ε. (διαβαστε το αξιζει)

Η ιστορία πλάθει τον εαυτό της  με τέτοιο τρόπο ,ώστε το τελικό αποτέλεσμα ξεπηδάει πάντα μέσα απο συγκρούσεις πολλών ατομικών θελήσεων ,που καθεμιά τους πάλι εγινε ό,τι είναι χάρη σε πάμπολλες ειδικές συνθήκες ζωής. Έτσι είναι αμέτρητες οι διασταυρούμενες ενέργειες και άπειρη η σειρά των παραλληλόγραμμων δυνάμεων ,μέσα από τις οποίες ξεπηδάει μιά συνισταμένη-το ιστορικό γεγονός.

Αλλά κι αυτό το ίδιο μπορεί πάλι να θεωρηθεί προιόν μιας δύναμης που,κοιταγμένη στο σύνολο της ,εργάζεται ασύνειδα και δίχως βούληση .Γιατί εκείνο που θέλει το κάθε άτομο  εμποδίζεται από καθένα απ΄ολα τα αλλα,και ό,τι προκύπτει είνει  κάτι που δεν το θέλησε κανείς.

Το διαβασα πριν λιγες μερες το φυλαξα να το σηκωσω. Δυο τρεις κουβεντες απο μενα.

Ειμαι σε κεινη την γενια που σηκωνομασταν οι μαθητες στο λεωφορειο να κατσουν οι μεγαλυτεροι.Που σηκωνονταν οι αντρες για να προσφερουν την θεση σε μια κυρια.Ειμαι σε κεινη την γενια που οι μικροι μιλουσαμε στον πληθυντικο στους μεγαλυτερους.Που ακουγωταν περιεργο ενα παιδακι να προσφωνει καποιο μεγαλο με το μικρο του ονομα.Να του απευθυνεται οπως στους συνομιληκους του.Οχι δεν ετρωγες χαστουκι απτους γονεις αν παραβιαζες αυτους τους αγραφους νομους.Ισως καποτε (σπανια)να γινοταν κι αυτο. Απλα σε κανεναν δεν περνουσε απο το μυαλο να πει στον παπου του “ρε” η παρατα μας.Ειμαι σε κεινη τη γενια που οταν ενας μεγαλος σου μιλουσε,εσυ ο πιτσιρικος  απαντουσες με σεβασμο,δεν γυρναγες το κεφαλι με απαξιωση και περιφρονηση.

Που ελεγες καλη μερα σας οταν εμπαινες σε ενα χωρο δηλωνοντας την αφιξη σου και ευχαριστω πολυ  οταν εφευγες απο ενα σπιτι που σε φιλοξενησε για λιγο η περισσοτερο .

Αν ολα αυτα δεν τα εκανες γιατι εισουν παιδακι μικρο, τοτε οι γονεις σου σε εβαζαν σε ταξη.Με τα λογια με εξηγησεις τι του ειναι σωστο. Η με μαλωμα.Ακομα και με τιμωρια.Σε μαθαιναν καλους τροπους σε κοινωνικοποιουσαν.Πες καλη μερα στον κυριο Γιωργακη.Σου μιλανε Γιωργακη απαντησε .Ετσι λοιπον εμεις τα παιδια μαθαιναμε τι ειναι καλο και τι κακο στις ανθρωπινες συναναστροφες.Τι σωστο και τι λαθος. Μαθαιναμε τα δικα μας ορια και των αλλων.Σημερα ολο και περισσοτερο αυτα τα βασικα χανονται.Το παιδακι του αλλου ερχεται και σε χτυπαει και η μαμα κοιτα αδιαφορη.Του μιλας και γυρνα  το κεφαλι.Σε ρωταει τι κανεις λες και εισαι συμμαθητης του παρ ολο που εισαι μισο αιωνα μεγαλυτερος.Θαλεγε κανεις πως δεν υπαρχουν ορια δεν υπαρχει καλο και κακο.Και ετσι τα μικρα παιδια μεγαλωνουν και γινωνται μεγαλα παιδια. Ποτε μεγαλοι ενηλικες πολιτες.Και η συμπεριφορα τους ειναι ακατανοητη πολλες φορες.

Λεω συχνα στην κορη μου. Ειναι λογικο στην κοινωνια μας, να φορας το μαγιο σου στην παραλια.Αλλα οχι σε μια κηδεια. Ειναι λογικο να μιλας στον ενικο στην φιλη σου αλλα οχι στον Δημαρχο. Ειναι λογικο να φορας τις παντοφλες σου στο σπιτι αλλα οχι στο σχολειο.Κι ομως βλεπεις καποτε  γυναικες υπαλληλους  να φορανε σχεδον το μαγιο τους στο γραφειο που εργαζονται. Αντρες να μιλουν στον ενικο στον πελατη του καταστηματος τους η στον πολιτη που εξυπηρετουν στην δημοσια υπηρεσια.Και ολοι μαζι να ερμηνευουν την γενικη πολιτικη κατασταση της χωρας και του κοσμου  με τις  ιδεες- παντοφλες του οικογενειακου τους περιγυρου, του μικροκοσμου τους.Σαν να μην ξερουν (η να μην θελουν να ξερουν )  που ειναι και ποιοι ειναι.

Υπαρχει αναγκη σε καθε κοινωνια σε καθε εποχη  να υπαρχουν κωδικες ορια και κοινη γλωσσα αναμεσα στα μελη που την συγκροτουν . Οχι απαραβιαστα, οχι αμεταβλητα, οχι  αιωνια. Αλλα να υπαρχουν.Οταν μια κοινωνια δεν μπορει να ορισει στα μελη της μεσα απο τους κωδικες της τι ειναι αποδεκτο και τι οχι σαν κοινωνικη συμπεριφορα, τοτε αυτη η κοινωνια δεν ειναι ελευθερη. Ειναι βιαιη και καταστροφικη.Και δεν επιδεχεται βελτιωσης.

http://www.efsyn.gr/?p=141052

31/10/13ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τηλεγράφημα στα ξένα

 
 

Της Μαριαλένας Σπυροπούλου

«Στον ενικό, κύριε, εδώ είμαστε για να μιλάμε στον ενικό…» έλεγε και ξανάλεγε γνωστός τηλεοπτικός δημοσιογράφος υπονοώντας, εκτός από τον τίτλο της εκπομπής, ότι ο ενικός αριθμός είναι αυτός που λείπει από την ελληνική κοινωνία για να ειπωθούν τα πράγματα έτσι όπως είναι στην πραγματικότητα, ωμά, σταράτα, απερίφραστα.

«Τι θα πάρεις;» ρωτάει σε άπταιστα «γαλλικά» ο νεαρός σερβιτόρος την κυρία που περιμένει να εξυπηρετηθεί. Σαν να αισθάνθηκε να τη ραπίζουν, τον κοιτά αποσβολωμένη και του απαντά… στον πληθυντικό.

Μια νεαρή κοπέλα προσπαθεί να πουλήσει ένα φόρεμα σε μια πελάτισσα, λέγοντας «κοπελιά, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σου πάει». Η «κοπελιά» μετά και από αυτό επείσθη και αναχώρησε άντυτη από το μαγαζί.

«Χάσαμε τον πληθυντικό ευγενείας. Στοπ». Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα τηλεγράφημα έκκλησης SOS προς τους ξένους, μαζί με τις εκκλήσεις για «κούρεμα», νέα δάνεια, ισολογισμούς και απολογισμούς. Ξεχάσαμε να απευθυνόμαστε στον άγνωστο, στον λιγότερο γνωστό, στον πελάτη, στον μικρό αλλά και στον μεγαλύτερο. Ξεχάσαμε να κρατάμε τη θέση μας ως επαγγελματίες, ως γονείς, ως δάσκαλοι, ως δημοσιογράφοι, ως θεραπευτές, ως ιερείς. Τι πάει να πει, απευθύνομαι «στον ενικό»; Τι ανάγκη καλύπτει μια μερίδα της κοινωνίας που αδυνατεί να σεβαστεί την απεύθυνση του άλλου ή την ανάγκη του άλλου να μένει λίγο πιο μακριά από εσένα. Οχι ανώτερα ή κατώτερα, λίγο πιο μακριά. Ισα για να παίρνουμε αέρα.

Μιλάει κάποιος στον πληθυντικό και απαντά ο άλλος στον ενικό. Γιατί; Από τι; Από κεκτημένη ταχύτητα, από άνεση, από έλλειψη τρόπων; Από την αίσθηση ότι είμαστε χωριό, ότι όλοι τελικά γνωριζόμαστε; Και γιατί δεν αφήνουμε τον χρόνο να αποφασίσει από κοινού για την κατάργηση του πληθυντικού; Από πού πηγάζει αυτή η εξομοίωση;

Πολλοί θα σκεφτούν, τόσα είναι τα προβλήματά μας, ο ενικός είναι πρόβλημα;

Δεν είναι στα αλήθεια μόνον ο ενικός. Είναι αυτό που κρύβει ο ενικός. Είναι αυτή η επίφαση της οικειότητας που δεν ανοίγει καρδιές αλλά καβαλάει κρεβάτια. Ο ενικός είναι ραντισμένος με μπόλικη επιθετικότητα. Με μια βαριεστημάρα. Με μια εξομοίωση. Με μια συγχωνευτική και ταυτοποιητική ανάγκη. Να είμαστε ίσοι και εάν όχι ίσοι, ανώτεροι. Να κάνουμε εμείς παιχνίδι. Να ελέγχουμε τον χώρο μας. Να μπούμε μέσα στον άλλο, να τον αλώσουμε… «Ελα μωρέ, και ποιος είναι αυτός να του μιλήσουμε και στον πληθυντικό;» λέει ο γείτονας. «Ποιος είναι ο ένας, ποιος είναι ο άλλος και ποιοι είμαστε εμείς; Ή, ακόμα καλύτερα, τι είναι ο καθένας από εμάς;». Ο ενικός δεν ελαχιστοποιεί την απόσταση μεταξύ των ανθρώπων. Δεν βελτιώνει την επικοινωνία. Τοποθετείται ως όχημα για να βάλουμε τον άλλον στη θέση του. Ποτέ όμως τον εαυτό μας. Απευθυνόμενοι δημόσια στον ενικό σε κάποιον που δεν γνωρίζουμε, του δείχνουμε ότι του έχουμε πάρει τον αέρα. Οτι τον έχουμε τοποθετήσει σε μια εις βάρος του οικειότητα και τον γυμνώνουμε, τον απορρίπτουμε. Καταργούμε τη φόρμα της επικοινωνίας, τα μαθήματα καλών τρόπων. Καταργούμε τον ενδιάμεσο ψυχικό χώρο για να του επιτρέψουμε να είναι αυτός που θέλει και εμείς να παραμείνουμε με σεβασμό σε αυτό που είμαστε.

«Στον ενικό, παρακαλώ», έλεγε και ξανάλεγε διατάζοντας ο δημοσιογράφος, κάνοντας τους προσκεκλημένους του να φαίνονται σαν τους μπαρμπάδες στο κουρείο. «Κύριε Κώστα μου», «όχι, κύριε Πάνο μου» ή «κύριε Αλέξη μου, δεν μπορείς να τα λες αυτά…» εις άπταιστον ενική και ανοίκεια διάλεκτο. Προωθώντας το καινούργιο format εκπομπής, που λένε και στα ελληνικά, υπερασπίζονται τον ενικό σαν τη διαφάνεια και την ειλικρίνεια που λείπουν από τον δημόσιο λόγο. Και συνειδητά ή ασυνείδητα, υπογράφουν με αυτόν τον τρόπο τη διάγνωση της νόσου της εποχής μας. «Ολοι, σαν να λένε, θα καούμε. Και τα χλωρά και τα ξερά». Και κανείς δεν θα ξεχωρίζει από κανέναν. Κανένας δεν θα δικαιούται διαφορετική μεταχείριση, κανείς δεν θα αξιώνεται σεβασμού. Οι τίτλοι τιμής και ευγενείας θα ανήκουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Οπως και οι ηλικίες, οι ιδιότητες, οι πορείες ζωής. Διότι τώρα, που τρώμε ωμή σάρκα σαν πεινασμένοι λύκοι, το «σεις και το σας» μας έλειπε…

Το «σεις και το σας» μας λείπει. Και πρέπει να το εφεύρουμε ξανά. Οχι σαν υποκρισία αλλά από αδήριτη αναγκαιότητα. Καμιά φορά χρειάζεται και η επίφαση της εσωτερικής οργάνωσης μιας ψυχικής δομής ενός ανθρώπου ή μιας ολόκληρης κοινωνίας, όταν δεν υπάρχει τίποτα όρθιο. Καμιά φορά χρειάζεται να πολεμήσουμε γι” αυτό «το σεις και το σας», για να σταθούμε με τον καιρό όρθιοι. Να υποκριθούμε τους ανθρώπους. Με δεκανίκια, με επιφάσεις, με ψεύτικες ευγένειες. Μέχρι να έρθει επιτέλους, ακόμα και από τα ξένα, η απάντηση σε αυτό το τηλεγράφημα.

«Πρέπει να μάθετε να σέβεστε. Στοπ».

marialenas77@gmail.com

DSCF2930

Τους ακουσα χτες βραδυ στις εκδηλωσεις του Δημου για την ελια και πολυ μου αρεσαν.Πιτσιρικαδες αλλα εχουν κανει ενα καλο ξεκινημα και μακαρι να συνεχισουν.Μου αρεσε η φωνη του τραγουδιστη τους Δημητρη Ρουσσου.Εχει βαθος και ενα περιεργο χρωμα.

Κριμα που το κοινο τους ειμασταν μεσηλικες και μεγαλυτερης ηλικιας ανθρωποι που μαλλον τα ακουσματα των Black Sabath και Guns and roses δεν τους ειναι ακριβως οικια.Κανονικα θα επρεπε να εχουν μπροστα τους τους συμμαθητες και συμμαθητριες τους να τους εμψυχωνουν

Να μην στεναχωριονται τα παιδια ομως. Πολλοι ροκαδες ξεκινησαν την καριερα τους μπροστα σε πολυ πιο ακαταλληλο κοινο απο το χτεσινο βραδυνο  και αυτο δεν τους εμποδισε να αναγνωριστουν αργοτερα.Να παιζουν την μουσικη που γουσταρουν και σιγα σιγα ολα θα γινουν καλυτερα.

Τα ονοματα τους και ενα μικρο αποσπασμα απο την μουσικη τους.Αναζητηστε τους στις εκδηλωσεις σας.

Τραγουδι: Δημητρης Ρουσσος. 1η κιθαρα: Αναστασης Καραΐσκος. 2η κιθαρα: Παναγιωτης Ντουζενης. Μπασο: Ελευθερια Λασκαριδου. Ντραμς : Αχιλλεας Ρουσσος. Πιανο: Γιωργος Λασκαριδης.

ΥΓ Το τραγουδι ΔΕΝ ειναι των Guns and roses  που απλα το ερμηνευσαν με τον δικο τους τροπο  αλλα του γερο Μπομπ Ντυλαν

Bob Dylan Knockin’ On Heaven’s Door Lyrics

Mama, take this badge off of me,
I can’t use it anymore;
It’s getting too dark to see…
I feel like I’m knockin’ on heaven’s door.Knock, knock, knockin’ on heaven’s door,
Knock, Knock, knockin’ on heaven’s door.

Mama, put my guns in the ground,
I can’t shoot them any more…
That long black cloud is comin’ down;
I feel like i’m knockin’ on heaven’s door.

Knock, knock, knockin’ on heaven’s door,
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door.

Surrendering to the Lord before
That door’s closed forevermore…
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door,
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door.

Oh, I see LIGHT is comin’,
It’s shining so I could see Through the blood of Jesus,
My God has forgiven me.

DSCF2978

mikro.jpg

DSCF2985

DSCF2967

Μπουκουβάλα-bukë=ψωμί,val=λάδι. Ετσι μου ειπε ενας Διδυμιωτης το λενε στα Αρβανιτικα.Εμεις βαλαμε και ριγανη απο το Διδυμο μαζεμενη, και λιγο αλατακι για νοστιμια.Τριαντα κιλα ψωμι εφαγε ο κοσμος προσφορα των φουρνων του Κρανιδιου.Ταραμοσαλατα  παστα ελιας και τυροπιτες απο τα χερια των κυριων του Λαογραφικου.Ναμαστε γεροι και του χρονου παλι να γιορτασουμε

DSCF2960psomi

Τωρα το πολιτικο παρασκηνιο

Ναι σημερα ηρθαν και αλλοι υποψηφιοι δημαρχοι εκτος του κ Γιωργοπουλου .Ο κ Τοκας, ο κ Σφυρης η αριστερα δεν εκπροσωπηθηκε με καποια ηγεσια μιας και δεν υπαρχει κατι τετοιο.Δεν ειδα στελεχη της Λαικης Συσπειρωσης αλλα ηταν εκει ανθρωποι που εχουν υπογραψει το κειμενο της νεας παραταξης. Καποιοι ηρθαν νωρις νωρις και μετα εφυγαν για Μιλιντρα καποιοι αλλοι καθισαν στην διαρκεια ολης της εκδηλωσης.Ηταν ακομα και οι διαχειριστες των ιστολογιων της περιοχης μας και μπορειτε να δειτε πλουσιο φωτογραφικο υλικο και περιγραφη της εκδηλωσης σε καποιους απ αυτους που εγω τουλαχιστον παρακολουθω.

http://orangespotters.blogspot.gr/2013/11/2013_3.html#more

http://stamdamd.blogspot.gr/2013/11/3_3.html

Την φωτο την αναδημοσιευω απο τον φιλο Σταματη Δαμαλιτη  γιατι μου αρεσει και νομιζω δινει πολυ καλα την αισθηση που υπαρχει στο Λαογραφικο εργαστηρι

__(1)_~1

Ομιλιες απο τον κ Δημαρχο την προεδρο της Δημοτικης Κοινοτητας και δυστυχως τον υπουργο της μνημονιακης κυβερνησης και βουλευτη της Νεας Δημοκρατιας κ Αδριανο.

Επιμενει να παρισταται σε ολες τις τοπικες εκδηλωσεις .

Με παρουσια του Δημαρχου Ερμιονιδας κ Καμιζη  των προεδρων των κοινοτητων Κρανιδιου κ Μονα, Ερμιονης κ Κολυμπαδη, Πορτο Χελιου κ Κοκκαλη του βουλευτη του ΣΥΡΙΖΑ κ Κοδελα, του υποψηφιου δημαρχου κ Γεωργοπουλου και  την συμμετοχη περιπου 100 πολιτων ξεκινησαν χτες οι εκδηλωσεις της 3ης γιορτης ελιας και ελαιολαδου στο Κρανιδι.

DSCF2923

Ομιλιες και ερωτησεις στο πρωτο μερος μουσικη εκδηλωση απο παιδια του Γυμνασιου -Λυκειου (ραπ και ροκ μου αρεσαν πολυ οι flame cup ) στο δευτερο με την συμμετοχη μαλιστα και καθηγητριας στο ΕΠΑΛ.Στους παρισταμενους προσφερθηκαν λουκουμαδες που φτιαχνονταν εκεινη τη στιγμη τηγανισμενοι και με ελαιολαδο της περιοχης και με μελι απο την Ερμιονιδα πασπαλισμενοι με καβουρδισμενο σουσαμι.

DSCF2921

Τον στολισμο και τους λουκουμαδες οργανωσε το Λαογραφικο εργαστηρι του Δημου Ερμιονιδας.

DSCF2920

Τις ελιες που στολιζουν τον χωρο οπως καθε χρονο φυτωρια της περιοχης μας .Εντυπωσιακο παντως πως και τα δυο τοπικα  φυτωρια που προσφερουν τις ελιες τους καθε χρονο στις γιορτες δεν μας εκαναν την τιμη να εχουν καποιο εκπροσωπο τους χτες στις ομιλιες .

Το καναλι ΜΑΧ  ηταν εκει και κατεγραψε την εκδηλωση .Απο τοπικους ιστολογους ενας. Αλλοι υποψηφιοι δημαρχοι (εκτος του κ Γεωργοπουλου)κανενας ουτε και στελεχη δημοτικων παραταξεων .Δημοτικοι συμβουλοι ελαχιστοι. Ισως εφταιγε το ματς που συνεπεσε την ιδια ωρα ισως αλλοι λογοι.Ομιλιες απο  τον κ Κωστελενο (γεωπονο) τον κ Μπινιαρη (ενωση νεων αγροτων Αργολιδας-  ena.argolidas@gmail.com) τον κ Δημαρχο και τον κ Κοδελα.

Κατατοπιστικος και γνωστης του θεματος ο κ Κωστελενος, αναλυτικος και μαχητικος ο εκπροσωπος των νεων αγροτων, δινοντας πολιτικο και διεκδικητικο περιεχομενο ο κ Δημαρχος και παντα  επικαλουμενος σαν συμπαραστατες σε οσα λεει τους ποιητες και τους μυθους της χωρας μας ,στο πλευρο των παραγωγων ο κ Κοδελας που ειναι παντα κοντα μας στις εκδηλωσεις και διεκδικησεις του τοπου μας.

Ακολουθησαν ερωτησεις απο τους παρισταμενους.

Τις ομιλιες, σαφως κατατοπιστικες, παρακολουθησαν γυρω στους 70 ανθρωποι.Πολυ καθαρη η απουσια για αλλη μια φορα παραγωγων και οσων εχουν σχεση με το προιον λαδι.Φυσικα οσοι ηταν στην αιθουσα εχουν ελιες και βγαζουν λαδι αλλα οι “μεγαλοι” παραγωγοι αυτου χωρου οι φυτωριουχοι  και οι λιοτριβιαρηδες φαινεται να αδιαφορουν. Απογοητευτικο σε μια επαρχια που το κυριο προιον της ειναι το λαδι και οι ομιλητες παρουσιασαν πολλες πληροφοριες και προεβαλλαν αιτηματα του χωρου και πιθανες διεξοδους απο την σημερινη κατασταση.Τετιου ειδους ομιλιες δεν αφορουν γενικα το κοινο αλλα κυριως απευθυνωνται σε επαγγελματιες του χωρου.

Σημερα η ατμοσφαιρα θα ειναι πιο γιορταστικη και ειμαι σιγουρος πιο μαζικη.

Ειτε απο προβοκατσια, ειτε απο εκδικηση, ειτε απο πολιτικη επιλογη, αν οι φασιστες αποκτησουν τους δικους τους νεκρους , τοτε στο τελος μιας συντομης διαδρομης θαχουμε ενα καθεστως εκτακτης αναγκης μια χουντα νεου τυπου οπου η αριστερα θαναι παρανομη και η δημοκρατοια στο αποσπασμα.Τοτε οι νεοναζι θαναι νικητες .

Τα ζησαμε στην Ελλαδα στο παρελθον τα ζουν σε ολο τον κοσμο σημερα.Η βια στη βια δεν ειναι πολιτικη απαντηση

Mια προσθηκη μονο.Οταν επικαλεισαι την αναγκαιοτητα και προετοιμαζεις το κορμι σουγια σωματικη συγκρουση οταν ασκεις για χρονια σωματικη βια κατα παντων ,οταν η βια ειναι τροπος ζωης σου, τοτε αναποφευκτα  η βια θα ερθει να σε συναντησει με ολες τις δυνατες συνεπειες.Το κομμα αυτο μην το ξεχναμε εχει την ηγεσια του στη φυλακη γιατι κατηγορειται σαν ενεχομενο σε εγκληματικες πραξεις. Η δολοφονια εχει χαρακτηριστικα επαγγελματικα.Ας περιμενουμε λοιπον να μαθουμε περισσοτερα.

Οσον αφορα την δικη τους εξηγηση http://enimerosipeloponnisou.blogspot.gr/2013/11/blog-post_4577.html#more

Αναδημοσιευω

http://www.argolidaportal.gr/news/7978/mahairia-kai-opla-sto-spiti-toy-34hronoy-poy-mahairose-syghoriano-toy-stin-asini

nayplio_540_355

http://antifasistikoargolidas.wordpress.com/2013/10/31/apopeira-anthropoktonias-asini/

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΙΝΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Μετά τη δολοφονία του αντιφασίστα Παύλου Φύσσα από τους θρασύδειλους δολοφόνους της χρυσής αυγής τίποτα δεν είναι το ίδιο. Οι συλλήψεις του ηγετικού κύκλου της αποτελούν μια ελάχιστη μόνο δικαίωση των θυμάτων της δράσης της εγκληματικής οργάνωσης. Η πραγματική δικαίωση θα έρθει με την οριστική διάλυση της ναζιστικής συμμορίας αλλά και των πολιτικών που γεννούν, νομιμοποιούν, και επιστρατεύουν τα φασιστικά ιδεολογήματα και εγκλήματα.

Μια επίθεση που παραπέμπει σε πρακτικές της χρυσής αυγής έγινε πρόσφατα και στην περιοχή της Ασίνης με έναν άνθρωπο σοβαρά τραυματισμένο από μαχαιριές στο θώρακα και στην πλάτη. Δε θα είχε νόημα να μπούμε στη διαδικασία να καταγγείλουμε το γεγονός σαν ΑΑΜΑ αν πρώτον ο συλληφθείς και φερόμενος ως δράστης της επίθεσης δεν ήταν γνωστός υποστηρικτής και προπαγανδιστής της χρυσής αυγής (σύμφωνα με αδιαμφισβήτητες μαρτυρίες της τοπικής κοινωνίας) και δεύτερον αν δεν είχε βρεθεί στην κατοχή του δράστη ολόκληρο οπλοστάσιο ίδιο με αυτά που έχουν χρησιμοποιήσει σε αιματηρά επεισόδια μέλη της ναζιστικής συμμορίας (μια πεταλούδα με την οποία μαχαίρωσε το θύμα, ένα πιστόλι, διαμετρήματος 7. 65mm, ένα κυνηγετικό όπλο του οποίου την κάννη είχε τροποποιήσει, εξήντα εννέα (69) φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων, δύο (2) πτυσσόμενες αστυνομικές ράβδοι, τρία (3) μαχαίρια με μήκος λάμας -20-, -17-, και -12- εκατοστών αντίστοιχα, μια σιδερογροθιά, ένα καψύλλιο-πυροκροτητής, και έξι (6) κινητά τηλέφωνα.

Μετά από τα ευρήματα αυτά προκύπτουν τα εξής ερωτήματα: Αλήθεια δεν είχε ενημερωθεί η αστυνομία για το γεγονός ότι ο φερόμενος ως δράστης είχε απασχολήσει επανειλημμένα την τοπική κοινωνία για την τραμπούκικη δράση του μετερχόμενος μάλιστα της επαγγελματικής του ιδιότητας ως φύλακας στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Ναυπλίου; Δεν γνώριζε η αστυνομία ότι ο συνδυασμός της παραβατικής δράσης του συγκεκριμένου ατόμου με τους ισχυρισμούς της μεγάλης πλειοψηφίας των κατοίκων στην ευρύτερη περιοχή του πρώην Δήμου Ασίνης που τον εμπλέκουν με την εγκληματική συμμορία της χρυσής αυγής καθιστούσαν πιθανό να βρίσκεται στην κατοχή του ολόκληρο οπλοστάσιο; Σε όλη την Ελλάδα σε ανάλογες έρευνες σε γραφεία της χρυσής αυγής και στα σπίτια μελών της ανακαλυφθήκαν πλήθος όπλων. Αν αυτό είχε γίνει και εδώ όπως απαίτησαν εκατοντάδες κάτοικοι της περιοχής που κατέβηκαν να διαμαρτυρηθούν δύο φορές στον δρόμο, μεταξύ των οποίων σωματεία εργαζομένων, ο φοιτητικός σύλλογος, πολιτικοί φορείς, ακόμη και το δημοτικό συμβούλιο με ψήφισμα που εξέδωσε, ίσως το οπλοστάσιο αυτό να είχε βρεθεί νωρίτερα και να είχε αποφευχθεί η απόπειρα ανθρωποκτονίας.

Ας θυμίσουμε στην τοπική κοινωνία, αλλά και στην τοπική αστυνομία, ότι αυτή είναι η δεύτερη* δολοφονική επίθεση στην οποία δράστης είναι άτομο που κατά την τοπική κοινωνία έχει σχέση με τη χρυσή αυγή και η οποία καταγγέλλεται από το Αντιφασιστικό / Αντιρατσιστικό Μέτωπο Αργολίδας χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την επίθεση στην Πύλη Πολιτισμού* όπου οι παρευρισκόμενοι αστυνομικοί έδειξαν απαράδεκτη έως και ύποπτη ανοχή στους προπηλακισμούς των τραμπούκων νεοναζί ενάντια σε μέλη του ΑΑΜΑ και του Κοινωνικού Παντοπωλείου. Αλήθεια αυτή τη φορά οι έρευνες θα γίνουν ως οφείλουν ώστε να ξεριζωθεί και ο τελευταίος επίδοξος δολοφόνος της φασιστικής συμμορίας ή θα περιμένουμε το επόμενο θύμα τους; Σε κάθε περίπτωση, η ευθύνη θα βαραίνει στο εξής και τις αρμόδιες αρχές αν συνεχιστεί η ανοχή και ο πλημμελής έλεγχος απέναντι τους.

Για τους παραπάνω λόγους, ζητάμε οι έρευνες για διασυνδέσεις ένστολων με την Χρυσή Αυγή να επεκταθούν και τοπικά σε όλους τους κλάδους των σωμάτων ασφαλείας και των ένοπλων δυνάμεων. Να ξεριζωθούν οι θύλακες της Χρυσής Αυγής και σε αυτούς τους χώρους.

Προειδοποιούμε ότι δεν εφησυχάζουμε και θα παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη των παραπάνω υποθέσεων για την απονομή δικαιοσύνης και την παραδειγματική τιμωρία των δραστών της ναζιστικής συμμορίας.

Καλούμε, εκ νέου, όλο τον κόσμο της Αργολίδας να απομονώσει τους νεοναζί σε όποιον χώρο κι αν αυτοί κινούνται και να σταθεί ενωμένος απέναντι στις δολοφονικές δράσεις τους. Η πάλη του αντιφασιστικού κινήματος είναι ο μόνος εγγυητής απέναντι στην φασιστική και ρατσιστική απειλή.

ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ – ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

afisa ladioy

http://dimermionidas.blogspot.gr/2013/10/3_29.html

Ειμαι και εγω ενα μικρο πετραδακι σε αυτο το τοιχο ανθρωπων που παλεψαν χρονια τωρα για να γινουν πραξη αυτες οι εκδηλωσεεις αναδειξης και προβολλης των τοπικων μας προιοντων.Οχι μονο με αρθρα προτασεις για την τοπικη παραγωγη και ενα αλλου ειδους αναπτυξη-αποαναπτυξη αλλα και με δρασεις μεσα στη  τοπικη κοινωνια.Για παραδειγμα εγραφα τον Γεναρη του 2010 επι δημαρχιας κ Σφυρη.

Θυμιζω ακομα πως στον χωρο της εστιασης καταγωνται απο την επαρχια μας δυο τρανταχτα ονοματα οι μεγαλοι ΣΕΦ κκ Σαραντος και Ντουνετας αλλα και πολλοι καταξιωμενοι μαγειρες  με πειρα χρονων οπως ο καλος φιλος Κωστας Διμιζας και αλλοι που θα μπορουσαν να βοηθησουν με το ονομα και την πειρα τους  σε μια παρουσιαση της επαρχιας μας στο κρασι το λαδι και τις γευσεις με μια σειρα εκδηλωσεων που θα γινουν θεσμος

Ειναι προς τιμη της σημερινης πλειοψηφιας του Δημου μας το ξεκινημα αυτων των εκδηλωσεων εδω και τρια χρονια.Και σημερα το 2013 που γιορταζουμε την τριτη χρονια γιορτης λαδιου και ελαιολαδου (οπως και την αντιστοιχη του Ροδιου στην Ερμιονη) μπορουμε να πουμε με σιγουρια πως ενας νεος θεσμος εχει δημιουργηθει στην Ερμιονιδα.Μενει τωρα το κρασι.Γιατι η Ερμιονιδα εβγαζε κρασι. Και πιστευω πως ανυδρη οπως ειναι σαν την Σαντορινη πιθανα να μπορεσει στο μελλον να μπει μπροστα και σε αυτο τον τομεα.Με κρασια ξεχωριστα ονομασιας προελευσης.

 

Ελαβα και εγω κυκλικο ενημερωτικο μαιλ για την ιδρυση της νεας παραταξης.Αποστολεας εταιρια  εμποριας γης Real Estate (KALYPSIS)η εταιρια του κ Λυμπεροπουλου απο οσο εχω δει στον βαλτο στο Τζεμι .

Τωρα πως μπορει αποστολεας της ιδρυτικης διακηρυξης μιας δημοτικης παραταξης που διεκδικει τον Δημο Ερμιονιδας να ειναι εταιρεια εμποριας γης και αν δεν υπαρχει συγκρουση συμφεροντων απο αυτες τις δυο ιδιοτητες ειναι ενα θεμα για συζητηση.

Ενα δευτερο ειναι ο χρονος που οσοι υπογραφουν επελεξαν να παρουσιασουν την κινηση τους.

Να συμβάλλει στην παραγωγική, κοινωνική και οικολογική ανασυγκρότηση της περιοχής μας.

(σημ. προφανως εννοουν περιβαλλοντικη και οχι οικολογικη ανασυγκροτηση.Αλλα και πως μπορει να γινει “περιβαλλοντικη ανασυγκροτηση” ειναι κατι που πρεπει να διευκρινιστει.Οπως εξ αλλου και η κοινωνικη ανασυγκροτηση)

Την Κυριακη το πρωΐ οπως ειναι σε ολους γνωστο ειναι η κορυφωση των ετησιων εκδηλωσεων για την προωθηση της ελιας και του ελαιολαδου στο Κρανιδι. Οι εν δυναμει ψηφοφοροι τους λοιπον, σαν διοργανωτες, σαν παραγωγοι, σαν πολιτες, σαν εθελοντες, σαν κατοικοι της Ερμιονιδας, θα ειναι στο πρωτο δημοτικο σχολειο θελοντας να στειλουν ενα θετικο μηνυμα προς τα εξω πως το βασικο αγροτικο προιον της επαρχιας το λαδι (μαζι φυσικα με το ροδι ποικιλια Ερμιονης) αξιζει μια καλυτερη τιμη και  την προσοχη των καταναλωτων.Για την τονωση της τοπικης οικονομιας για το καλο ολων μας.

Μερες τωρα στο Λαογραφικο προετοιμαζουμε την εκδηλωση.

Απο αυριο το πρωι πολιτες θα ειμαστε στο πρωτο δημοτικο για την προετοιμασια αυριο βραδυ ομιλιες και εκδηλωσεις.Την Κυριακη η κεντρικη εκδηλωση

Θα περιμενε λοιπον καποιος, τα μελη αυτης της νεας δημοτικης παραταξης να βοηθησουν εθελοντικα να συμμετεχουν να αποκτουν επαφες και σχεσεις,εστω  να μαζευουν ψηφους μεσα σε αυτη την κορυφαια ετησια γιορτη της επαρχιας. Αντι γι αυτο μας καλουν στη Μηλιντρα να συζητησουμε για την νεα αυτη παραταξη.

Οι παραταξεις αποτελουνται απο ανθρωπους.Απο  πολιτες που εχοντας καταθεσει στην κοινωνια μια πολυχρονη προσφορα πλησιαζουν στις εκλογες τους συμπολιτες τους και τους υποσχωνται αν εκλεγουν απο την νεα αυτη θεσμικη θεση του εκπροσωπου να συνεχισουν τον αγωνα που ετσι και αλλιως κανουν μεσα στην κοινωνια.

Αναγνωριζω λοιπον αναμεσα στα ονοματα οσων υπογραφουν τετιους πολιτες-σες οπως ο κ Παπας η η κ Γιαγκιοζη που πραγματι εδω και χρονια ειναι ενεργοι πολιτες και προσφερουν στο κοινωνικο συνολο με καθε δυνατο τροπο.Ο κ Παπας μαλιστα μπορει να κριθει και απο την προσφατη ιδιοτητα του Δημοτικου συμβουλου με την παραταξη ΠΠΣΕ καθως και του προεδρου του Νομικου προσωπου κοινωνικης προνειας και αλληλεγγυης πολιτισμου και παιδειας Δημου Ερμιονιδας.

Αναγνωριζω ακομα το μελος της επιτροπης κατοικων για τον δεματοποιητη και υποψηφιο βουλευτη του ΣΥΡΙΖΑ κ Πετρο Πετρου παλιο κοινοταρχη των Φουρνων και υποψηφιο με την παραταξη του κ Σφυρη στις προηγουμενες εκλογες.Αναγνωριζω την προεδρο της ΠΑΠΟΕΡ (και μαλιστα δυο συνεχομενες φορες ) και μελος του ΔΣ των ξενοδοχουπαλληλων και μελος του τοπικου  εφταμελους του ΣΥΡΙΖΑ κ Καρρα .Ειναι η κυρια που δημοσια με εχει αποκαλεσει χαφιε και ρουφιανο.Αναγνωριζω τον κ Κωστα Λυμπεροπουλο προεδρο καποιου νομικου προσωπου του Δημου και ταυτοχρονα ειδικο συμβουλο του Δημαρχου επι δημαρχιας κ Σφυρη .

Ο Δήμος μας δεν έχει ανάγκη από παράγοντες που έρχονται από το παρελθόν, από «αρχηγούς», ηγέτες και ηγεμόνες που κινούνται στη μέση ενός συστήματος βαθιά μέσα στην κρίση.

Ο κ Βασιλης Δεβελεκος ειναι αυτος που συνηθως προεδρευει στις συναντησεις του ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας .Για την εφταμελη γραμματεια και τα οργανα αυτου του κομματος δεν υπαρχει επισημη ενημερωση και ετσι δεν γνωριζουμε πολλα για τις υπολοιπες κομματικες ιδιοτητες του κ Δεβελεκου.Ο κ Αργυρης Λυμπεροπουλος επισης πρωην δημοτικος συμβουλος με την ΔΗΣΥΕΡ του κ Σφυρη  εχει πολυχρονη θητεια στα κοινα της Ερμιονιδας.

Υπαρχουν και αλλοι που τα ονοματα τους πιθανα δεν υπαρχουν μεσα σε αυτη τη πρωτη καταγραφη αλλα θα την εμπλουτισουν αργοτερα.

Οι παρακάτω υπογράφοντες, δημότες-πολίτες του Δήμου Ερμιονίδας οι οποίοι προερχόμαστε από διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες….

Μέσα από ανοικτές διαδικασίες ιδρύουμε την Δημοτική μας κίνηση.

Καλουμε ολους οσους συμφωνουν στις βασικες κατευθυνσεις όπως προαναφερθηκαν να ελθουν την Κ Υ Ρ Ι Α Κ Η 3 Νοεμβριου 2013 και ωρα 11 πμ στην ιδρυτικη ανοικτη συσκεψη της κινησης που θα γινει στο Θεατρο ARTiki στο Κρανιδι.`

Και πως ρωταω εγω βρεθηκαν αυτοι οι πολιτες οι προερχομενοι απο διαφορετικες πολιτικες αφετηριες.Μεσα απο ποιο δημοσιο καλεσμα ποιες ανοιχτες διαδικασιες διαμορφωσαν αυτο το κειμενο.

Να μην κρυβομαστε η νεα παραταξη συσπειρωνει αρχικα  μελη  του ΣΥΡΙΖΑ.Ειναι μια πολιτικη προταση ανθρωπων αυτου του χωρου που στο παρελθον εκφραστηκαν μεσα απο διφορετικες δημοτικες παραταξεις να βρουν μια νεα στεγη.Η νεα παραταξη συγκροτειται αρχικα απο μελη του ΣΥΡΙΖΑ γι αυτο και δεν κληθηκαμε ουτε καν εμεις οι απλοι ψηφοφοροι και μεχρι σημερα υποστηριχτες αυτου του κομματος να συμμετασχουμε στις αρχικες συζητησεις .Ειναι μια παραταξη που ξεκινησε με κλειστες κομματικες διαδικασιες.Και την Κυριακη επιδιωκει το ανοιγμα της σε εμας τους υπολοιπους.

-Στόχος  είναι ο μετασχηματισμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε μια πραγματικά αποκεντρωμένη εξουσία, με λαϊκή συμμετοχή.

Θα ειναι οι δημοτικοι συμβουλοι εναλασσομενοι στην θεση τους (οπως στην πρωτοβουλια δημοτων Ναυπλιου η θα κατσουν στην καρεκλα για τεσσερα χρονια οι ιδιοι ανθρωποι)

Δικαιωμα τους.Οπως και της Λαικης Συσπειρωσης του ΚΚΕ να κατεβαινει στις εκλογες με την δικια της ταυτοτητα.Ειναι μια πολιτικη θεση που θα κριθει απο το αποτελεσμα.

Προσωπικα σαν ψηφοφορος του ΣΥΡΙΖΑ διαφωνω με αυτη την αποψη.Και επισημαινω την ανυπαρξια αυτου του πολιτικου χωρου στην Ερμιονιδα τα τελευταια χρονια. Με πολιτικες θεσεις και δρασεις με απαντησεις στα προβληματα της καθημερινοτητας. Ναι εχουν γινει καποιες κινησεις (με τα φωτοβολταικα για παραδειγμα) αλλα ηταν αποσπασματικες και στηριχτηκαν κυριως στο τρεξιμο του βουλευτη Κοδελα. Κατα τα αλλα καποιες μαζωξεις και ομιλιες  καποια στελεχη ( Καλυβης Σταθακης) που ηρθαν να εκλαικευσουν την γραμμη του κομματος και απο κει και περα τιποτα.

Εψαξα να βρω ολο το καλοκαιρι ποιες ηταν οι παρεμβασεις τους και δυστυχως τιποτα.

Για τους απολυμενους του Μπαρτσελο, για τους Ρομα, για τις επιθεσεις της Χρυσης Αυγης,για το νερο, τα σκουπιδια, τις εθελοντικες δρασεις το λαογραφικο, την γιορτη της ελιας και του ροδιου  ,τις εκδηλωσεις στους Αλιεις…Που ειναι η αριστερα;Που ειναι η ριζοσπαστικη σκεψη και δραση της στην Ερμιονιδα σαν συλλογικοτητα.

Βεβαιως και καποιοι αριστεροι σαν ανθρωποι αντιστεκονται και δημιουργουν αλλα η αριστερα σαν συλλογικοτητα απουσιαζει. Και αυτο συμπεριλαμβανει και το ΚΚΕ.

Η αριστερα δεν ειναι ανακοινωσεις και προεκλογικες μαζωξεις.Ειναι καθημερινη παρεμβαση, σταση ζωης και πολιτισμου , συγκρουση με το κατεστημενο της πλουτοκρατιας , υπερασπιση οσων δεν εχουν στον ηλιο μοιρα,(ναι των μεταναστων και των ΡΟΜΑ) αντισταση συλλογικη στην υποκουλτουρα, το κιτς, την παθητικοτητα.Το θεμα δεν ηταν ποτε ποσους ψηφους παιρνει η αριστερα.Η δυναμη της ηταν παντα μεσα στην κοινωνια στην καθημερινοτητα, στην επιβιωση.Εκει και οχι στις εκλογες ηταν η δυναμη της.

Και οταν ο αντικομμουνισμος , η ΕΡΕ και η Ενωση Κεντρου ειχαν την πλειοψηφια στις εκλογες με βοηθο τον χωροφυλακα τους φακελλους τις φυλακες τα νησια της εξοριας, η αριστερα ειχε την δυναμη της να επιρεαζει την κοινωνια καθοριστικα με το ονειρο,την απεργια , την μουσικη, την λογοτεχνια, τον πολιτισμο, την ανθρωπια, την αλληλεγγυη. Ακομα και οι ανθρωποφυλακες και οι βασανιστες αντιμετωπιζαν τους αριστερους με δεος σεβασμο και θαυμασμο.

Θα προωθεί τον πολιτισμό-ως λαϊκή έκφραση της παράδοσης και των ηθών- με τις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας..

Εχει ανάγκη από πολιτικη διαχειρηση με άλλη λογική, με άλλη ηθική, άλλη αισθητική για την τοπική αυτοδιοίκηση, αυτή που αγκαλιάζει και υπολογίζει όλους τους πολίτες και τον καθένα ξεχωριστά.

Με ενοχλει η αριστερη ηθικη. Αυτη που αγκαλιαζει ολους τους πολιτες και τον καθενα ξεχωριστα (αν ειναι ποτε δυνατον να γινει κατι τετοιο χωρις τερατογεννεσεις).

Οπως και η αριστερη αισθητικη για την τοπικη αυτοδιοικηση ορος που παλι παραπεμπει στην ηθικη.Και γινωνται ακομα περισσοτερο επικινδυνα τα πραγματα  οταν μια δημοτικη παραταξη προβαλλει αυτες τις λεξεις χωρις τον προσδιορισμο αριστερη.που κρυβεται απο πισω. Εχει δεινοπαθησει ο κοσμος της αριστερας με τις επιταγες της εκαστοτε ηγεσιας περι αισθητικης και ηθικης.Εχουν καταστραφει ζωες.

Σιγουρα η Ριζοσπαστικη αριστερα δεν χρησιμοποιει τετοιες εκφρασεις .Και σιγουρα η ριζοσπαστικη αριστερα εχει σημερα προτασεις ,που εχουν βγει μεσα απο μια οδυνηρη πορεια λαθων και πισωγυρισματων.

Αυτη η ριζοσπαστικη αριστερα της καθημερινοτητας (σαν συλλογικοτητα το ξαναγραφω) απουσιαζει απο την Ερμιονιδα.Και ειναι κριμα καποιοι  να αναζητουν  ψηφους σε καθε εκλογικη αναμετριση.Ψηφους για ποιο πραγμα.Για να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ και να κανει τι; Για να βγουν στο Δημοτικο Συμβουλιο και να κανουν τι;Εχει παλεψει τις διαμορφωμενες θεσεις της η αριστερα στην Ερμιονιδα τα τελευταια χρονια;Περιμενει τωρα να τις διαμορφωσει σε συζητησεις με φορεις σαν την ΠΑΠΟΕΡ που ακομα καλα καλα δεν εχει ξεκαθαρισει αν θελει δεματοποιηση στυο Αναθεμα η οχι , αν θελει μεγαλες ξενοδοχειακες μοναδες και γηπεδα γκολφ;

Μηπως με το σωματειο ξενοδοχουπαλληλων που δεν μπορεσε να ηγηθει του αγωνα των απολυμενων της Μπαρτσελο;

Τι περιμενει ο ΣΥΡΙΖΑ για να πιεσει το κρατος να εμβολιασθουν τα παιδια Ρομα οπως ο νομος επιβαλει.Να εχουν ενα ποτηρι γαλα παπουτσια και νερο οι αποκληροι αυτης της κοινωνιας. Ποιος θα τους σταθει αν οχι η αριστερα;

Και ομως υπαρχει η αριστερα σαν ιδεα στην Ερμιονιδα.Ψηγματα της θα βρειτε σε προσπαθειες αντιστασης οπως ο ΘΟΕ ο, Μουσικος Συλλογος Ερμιονης, οι κινησεις εθελοντων που δραστηριοποιηθηκαν τους πρωτους μηνες μετα τις προηγουμενες δημοτικες εκλογες, η Αλληλεγγυη με την μακροχρονη δραση της ,το Λαογραφικο εργαστηριο του Δημου Ερμιονιδας, η Βιβλιοθηκη Ερμιονης, οι κινησεις αλληλεγγυης στους Ρομα (μαζι με την εκκλησια )παλιοτερα ειχε κινηθει και μελος του ΣΥΡΙΖΑ που ζουσε στην επαρχια παρα πολυ δραστηρια που εχουν φερει αποτελεσματα και θα φερουν κι αλλα.Υπαρχει η αριστερα οταν το Δημοτικο Συμβουλιο υποστηριζει τους ενεργους πολιτες εναντια στο χαρατσι , καταδικαζει τα μνημονια ομοφωνα, ψηφιζει εναντια στον νεοναζισμο και τα εγκληματα του σε μια επαρχια που η ΧΑ καταγραφει ψηλα ποσοστα ψηφοφορων. Υπαρχει οταν πολιτες απο την Ερμιονιδα συμμετεχουν σε αντιφασιστικες πορειες εκδηλωσεις και δρασεις στο Ναυπλιο.Υπαρχει η αριστερα οταν η Ερμιονιδα εδωσε οσα μπορουσε στον ερανο για την Κωνσταντινα Κουνεβα.Υπαρχει οταν βλεπουμε να ζωντανευουν οι αρχαιολογικοι μας χωροι στους Αλιεις, το Φραγχθι ,την Ερμιονη.Υπαρχει οταν γιορταζουμε την 28η Οκτωβριου με ποιηση και μουσικη και οχι με παρελασεις και κουφια λογια .Υπαρχει η αριστερα σαν ιδεα παντα και εμπνεει ανθρωπους τιποτα δεν πηγε χαμενο.

Ομως ο ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας δεν μπορεσε να πεισει εναμιση χρονο τωρα πως μπορει να γινει ο χωρος που ολες αυτες οι διασπαρτες προσπαθειες θα αποκτησουν στεγη και κοινη γλωσσα.Δεν ξερω τι γινεται αλλου.Παντως και εδω και αλλου ας αναζητηθουν και οι προσωπικες ευθυνες των ανθρωπων που ανελαβαν το φιλοδοξο σχεδιο να φτιαξουν τον ΣΥΡΙΖΑ κυβερνηση ξεκινωντας απο τον ΣΥΡΙΖΑ του 4 %.

Ο χρονος κυλα και ειναι σε βαρος του ΣΥΡΙΖΑ. Αν δεν μπορεσει να μας πεισει οσους τον ψηφισαμε πως ειναι το σωστο εργαλειο του σημερα γιατην επιλυση των τοπικων αλλα και των μεγαλων προβληματων δεν θα παψουμε να ειμαστε ενεργοι πολιτες ουτε να αγωνιζομαστε. Απλα θα αναζητησουμε αλλη λυση.

Επιμενω πως η νεα δημοτικη παραταξη ξεκινησε στραβα.Με αποκλεισμους και με τα ματια προς τα μεσα. Μακαρι  να μην συνεχισει ετσι,Γιατι ο τοπος χρειαζεται μια ανεξαρτητη αριστερη δημοτικη παραταξη.

Και αυτη ειναι η λεξη που επιμελημενα λειπει απο ολη αυτη την διακηρυξη

ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Γιατι αραγε;Ποιος φοβαται την αριστερα;

Δ Ι Α Κ Η Ρ Υ Ξ Η Οκτωβριος 2013-Ιδρυση Δημοτικής Κίνησης στο Δήμο Ερμιονίδας

KALYPSIS Real Estate

To Me

ΙΔΡΥΣΗ  ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

                                         Δ Ι Α Κ Η Ρ Υ Ξ Η                                              Οκτώβριος 2013

Δημότες του Δήμου Ερμιονίδας

Σήμερα βρισκόμαστε στην δίνη μιας πρωτοφανούς ολόπλευρης  κρίσης.  Οι πολιτικές που ασκούνται ως σήμερα οδήγησαν τα λαϊκά στρώματα στην φτώχεια και στα όρια της εξαθλίωσης.

Για να μην γίνει επίσημη κρατική χρεοκοπία,εφαρμόζονται  πολιτικές «μνημονίων» ,το ένα μετά το άλλο, χρεοκοπώντας  τελικά τον λαό μας.

Αποτέλεσμα αυτών ο κόσμος να χάνει εισοδήματα και δικαιώματα, η ανεργία να εκτινάσσεται στα ύψη .Οι νέοι μας να  φεύγουν πάλι για την ξενιτειά.

Τα βασικά δικαιώματα:Υγεία – παιδεία –στέγη – ακόμη και  διατροφή για ορισμένους υποβαθμίζονται ή και χάνονται.

Η αγανάκτηση και η οργή στρέφει μερίδα της κοινωνίας σε ακραίες απόψεις βίας και εκφασισμού που δεν οδηγούν πουθενά.

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον θεσμοί υπολειτουργούν ή διαλύονται.

Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν μπορούσε ν’ αποτελέσει εξαίρεση.

Ειδικά μετά τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» αποτέλεσε μεγάλο θύμα της κρίσης.

Η λειτουργία της οδηγήθηκε σε υπερσυγκεντρωτισμό με μειωμένους και τους πόρους και την λαϊκή συμμετοχή.

Η κατεύθυνση είναι να γίνουν όλα ιδιωτικά (νερά, λιμάνια, διαχείρηση απορριμάτων) και οι κοινωνικές δομές και υπηρεσίες να συρρικνωθούν ή και να καταργηθούν ακόμα.

Σ΄ όλα αυτά τα θεμελιώδη ζητήματα γενικού πλαισίου, εντός του οποίου λειτουργεί και ο Δήμος μας,  αν προσθέσουμε την εκρηκτική κατάσταση σε ορισμένα  βασικά θέματα στην Ερμιονίδα, στον τόπο μας, κατάσταση την οποία ζούμε και δεν χρειάζεται να την παραθέσουμε εδώ, τότε γίνεται κατανοητό ότι είμαστε πλέον στα όριά μας.

Ότι κάτι διαφορετικό πρέπει να γίνει, ότι πρέπει να δράσουμε ΤΩΡΑ, όχι αύριο.

Οι παρακάτω υπογράφοντες, δημότες-πολίτες του Δήμου Ερμιονίδας οι οποίοι προερχόμαστε από διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες, θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη ίδρυσης μιας Ενωτικής Ριζοσπαστικής Δημοτικής Κίνησης στο Δήμο Ερμιονίδας. Με στόχο την δημοκρατική ανατροπή στο  Δήμο μας, με ουσιαστική αλλαγή στη νοοτροπία, στις προτεραιότητες και την λειτουργία του προς όφελος όλων των Δημοτών –πολιτών του αλλά και των επισκεπτών του.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ

-Δήμος ανοιχτός στους πολίτες,  με διαφάνεια, χωρίς στεγανά, χωρίς εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων ή παραγοντικών συμφερόντων.

Αλληλέγγυος και υποστηρικτικός στα λαϊκά στρώματα.

Αγωνιστικά διακείμενος προς την κεντρική εξουσία, για ό,τι του αναλογεί ή για ό,τι αυτή του στερεί.

-Δημοτική αρχή που όχι απλά να σέβεται το όμορφο περιβάλλον μας, αλλά να το περιφρουρεί. Να μην το καταστρέφει με ενέργειές της ή παραλείψεις της-όπως με τα σκουπίδια-, να μην ανέχεται τις ενέργειες τρίτων(π.χ. κλείσιμο ακτών), αλλά δυναμικά και έμπρακτα να το προστατεύει. Να  διαχειρίζεται ορθολογικά τους πόρους του και τα πολύτιμα αγαθά του-όπως το νερό- και να ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις από παρεμβάσεις.

-Δημοτική αρχή που θα στηρίζει τις αυθεντικές προσπάθειες όλων των πολιτιστικών συλλόγων, ομάδων και βιβλιοθηκών που υπάρχουν και δρουν στην περιοχή και θα αναδεικνύει την ντόπια καλλιτεχνική δημιουργία.Θα προωθεί τον πολιτισμό-ως λαϊκή έκφραση της παράδοσης και των ηθών- με τις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας. Θα υποστηρίζει τις αθλητικές  δραστηριότητες σ’ όλα τα αθλήματα (ποδόσφαιρο-μπάσκετ-βόλλευ-στίβο…) κυρίως στις  υλικές  υποδομές και στα φυτώρια για τους νέους της Ερμιονίδας.     

-Στόχος  είναι ο μετασχηματισμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε μια πραγματικά αποκεντρωμένη εξουσία, με λαϊκή συμμετοχή.

Να γίνει ο Δήμος βασικός φορέας των κοινωνικών δομών και υπηρεσιών.

Να συμβάλλει στην παραγωγική, κοινωνική και οικολογική ανασυγκρότηση της περιοχής μας.

-Στόχος είναι ο Δήμος να λειτουργεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίνεται ώθηση στην ισόρροπη ανάπτυξη της όμορφης περιοχής μας, για να μην λέγεται ότι «Η Ερμιονίδα είναι η περιοχή με τις βίλλες των πλουσίων», αλλά ότι «Η Ερμιονίδα είναι μια πλούσια περιοχή», αυτό και κοινωνικά και περιβαλλοντικά.

Δημότες της Ερμιονίδας

Απευθυνόμαστε σε κάθε πολίτη  καλής θέλησης που «πονά» τον τόπο μας.

Μέσα από ανοικτές διαδικασίες ιδρύουμε την Δημοτική μας κίνηση.

Θα συνδιαμορφώσουμε σ’ επαφή με πολίτες και φορείς  ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πάνω στις βασικές αρχές που προαναφέραμε.

Ο Δήμος μας δεν έχει ανάγκη από παράγοντες που έρχονται από το παρελθόν, από «αρχηγούς», ηγέτες και ηγεμόνες που κινούνται στη μέση ενός συστήματος βαθιά μέσα στην κρίση.

Εχει ανάγκη από πρόσωπα με αξιοπρέπεια, με ανιδιοτέλεια, με πίστη στην συλλογική προσπάθεια, χωρίς παραγοντισμούς, με μεράκι για προσφορά στον  κοινό σκοπό,  για το καλό  αυτού του τόπου.

Εχει ανάγκη από πολιτικη διαχειρηση με άλλη λογική, με άλλη ηθική, άλλη αισθητική για την τοπική αυτοδιοίκηση, αυτή που αγκαλιάζει και υπολογίζει όλους τους πολίτες και τον καθένα ξεχωριστά.

Απευθυνόμαστε ιδιαίτερα στους ΝΕΟΥΣ. Σ’όλους αυτούς που βιώνουν πιο σκληρά την κρίση και τους καλούμε  ΜΑΖΙ να εργαστούμε για ν’ αλλάξουμε τα πράγματα.

Τους  θέλουμε ενεργούς, δραστήριους, θετικούς με στόχους , όχι μόνο οργισμένους η απογοητευμένους.

Να γίνουν αυτοί πρωταγωνιστές για το αύριο του τόπου τους.

Φίλοι και φίλες

Συμμεριζόμαστε το βαθύ αίσθημα αγωνίας των συμπολιτών μας για το μέλλον της Ερμιονίδας.

Υποσχέσεις δεν δίνουμε, μόνο μια μεγάλη δέσμευση: ότι θα δώσουμε ως Δημοτική κίνηση όλες τις δυνάμεις μας ώστε μαζί με σας ν’ αντιστρέψουμε την  σημερινή  κατάσταση και ν’ ανοίξει ο δρόμος προς το καλύτερο των  Δημοτικών μας θεμάτων.

Για την ζωή μας. Για την όμορφη  περιοχή μας.

Καλουμε ολους οσους συμφωνουν στις βασικες κατευθυνσεις όπως προαναφερθηκαν να ελθουν την Κ Υ Ρ Ι Α Κ Η 3 Νοεμβριου 2013 και ωρα 11 πμ στην ιδρυτικη ανοικτη συσκεψη της κινησης που θα γινει στο Θεατρο ARTiki στο Κρανιδι.`

 

Αποστόλου Κωνσταντίνος             Αρανίτης Πάνος                     Βαρκαρόλης Γιάννης Κ.     Βαρκαρόλης Γιάννης Χ.                 Βαρκαρόλης Γιώργος             Βλαχογιάννη Μαρία     Βούξινου Ευγενία                           Γαλάνης Γιάννης                    Γανωτής Κώστας            Γιαγκιόζη Αναστασία                    Γκοβούση Κατερίνα               Γλαστρής Παντελής      Δεβελέκος Βασίλης                       Δέδες Μανώλης                     Δημαράκης Κοσμάς    Δορμπάρης Γιώργος                     Δρούζας  Ηλίας                        Καραμανλή Παναγιώτα Καράμπελα Γιούλα                       Καρρά Μαρία                           Καστρινσίου Μαριάννα Κλειδαρά Αργυρώ                         Κλειδαρά Μαρία                     Κούτση Κατερίνα                 Λαμπίρης Χρήστος                       Λυμπερόπουλος Αργύρης       Λυμπερόπουλος Κώστας   Μέξη Ευγενία                                Μπελεσιώτης Αντώνης           Νάντης  Δημήτριος        Ορφανός Γιώργος                         Παππάς Νίκος                           Πέτρου Πέτρος                    Ρέκκα Μαρία                                  Ρέκκα Σοφία                             Τρέννερ Βάλτερ         Τσιρτσίκου Ελένη                          Υφαντίδης Παντελής

https://secure.avaaz.org/el/petition/Ohi_gkolf_se_anydri_periohi/?email

Δημιουργός:
panagioula p.Ελλάδα

Παράδοση σε:
Γιάννης Μανιάτης, υπουργός Περιβάλλοντος, Ενεργείας και Κλιματικής Αλλαγής.
 
 
 
 
ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ  
Σας καλούμε να επανεξετάσετε το θέμα Ανυδρία-Γκολφ -Ερημοποίηση. Παρακαλούμε προστατεύστε το νερό μας και φροντίστε για την εξοικονόμηση του. Σταματήστε την επένδυση γκολφ στην επαρχία Ερμιονίδας

Follow me on Twitter

Οκτωβρίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

κοκα κολα

  • 715,174

Αρχείο

RSS arcadia portal

  • Ο ποταμός Μυλάωντας στην Καμενίσα Οκτωβρίου 31, 2014
    Ο ποταμός Μυλάωντας που κατεβαίνει από την περιοχή της Νυμφασίας για να συμβάλει χαμηλότερα με τον ποταμό Τράγο στην περιοχή της Παναγίτσας. Η φωτογραφία ανήκει στη Β.Μ Μπορείτε να συμμετέχετε και εσείς στην στήλη "Η φωτογραφία της ημέρας". Στείλτε με email: info@arcadiaportal.gr, την φωτογραφία από κάθε περιοχή της Αρκαδίας. Ειδήσεις: Δήμος Γορτυν […]
  • «Διάλογος» ; Για τα απορρίμματα Οκτωβρίου 31, 2014
    Τηλεοπτική εκπομπή με θέμα τα απορρίμματα στην Αρκαδική ΤV Το περιφερειακό τηλεοπτικό κανάλι ART TV με έδρα την Τρίπολη και η εκπομπή « Κοντά στην Επικαιρότητα» με  παρουσιαστή τον  κ. Παπαηλίου Γιώργο  φιλοξένησε την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου τον πρόεδρο της ΠΕΔ κ. Δημήτρη Καμπόσο, τον αντιδήμαρχο κ. Αναστάσιο Κακλαμάνο, τον πρόεδρο του ΦΟΔΣΑ και επικεφαλή της με […]
  • Η αποστολή της Κ-20 για ματς με Ολυμπιακό Οκτωβρίου 31, 2014
    Η ομάδα νέων (Κ-20) του Αστέρα υποδέχεται την αντίστοιχη ομάδα του Ολυμπιακού το Σάββατο στις 13:30 μ.μ. στο βοηθητικό γήπεδο του συλλόγου και ο προπονητής της ομάδας Μίλαν Πάβλοβιτς ανακοίνωσε την αποστολή που αποτελείται από τους παρακάτω 18  ποδοσφαιριστές: Νίκος Κόκκαλης, Γρηγόρης Στεφανίδης, Γιώργος Κυριακόπουλος, Απόστολος Βαζούκης, Λάζαρος Βελίσσαρης, […]
  • Ας ...μαγειρέψουμε Οκτωβρίου 31, 2014
    Το Arcadia Portal με τη στήλη "Ας μαγειρέψουμε" σας παρουσιάζει κάθε φορά μία συνταγή για φαγητό ή για γλυκό. Μία στήλη με νόστιμες συνταγές για τις νοικοκυρές και όχι μόνο. Η σημερινή μας συνταγή Χοιρινό με αμπελόφυλλα και δαμάσκηνα Υλικά Για 6-8 άτομα 25 δαμάσκηνα 1 ποτήρι κόκκινο κρασί 1 ποτηράκι μπράντι 1 ½ κιλό χοιρινό μπούτι (χωρίς κόκκαλα) 1 […]
  • Άθλος Μαινάλου: 316 αθλητές στα 680 μέτρα υψόμετρο (photos) Οκτωβρίου 31, 2014
    Xορηγός επικοινωνίας ArcadiaPortal.gr Ο Άθλος Μαινάλου 2014 (run+bike), έγινε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά,  το Σαββατοκύριακο 25-26/10/2014 στην περιοχή της Βυτίνας και υλοποιήθηκε με την χρηματοδότηση του Δήμου Γορτυνίας. Αφετηρία και τερματισμός των αγωνισμάτων, του ορεινού τρεξίματος και της ορεινής ποδηλασίας, που ήταν σε σηματοδοτημένες διαδρομές, ήταν […]

Κατηγορίες

Κατηγοριες Tag

3η γιορτη ελιας Aman resorts RDF SRF RDF Αθικια Αλαβανος Αλεκος Αλλη Προταση Αναβαλος Ανεμογεννητριες Αφαλάτωση Βασιλης Λαδας Βουδουρης Γιαννης Γεωργοπουλος Γιορτες ελιας Δεματοποιητης Δημητρης Κοδελας Δημητρης Σιδερης Δημοσια διαβουλευση Δημοτικες εκλογες 2014 Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Ελος Κοιλαδας Ευπλοια Θεσεις ΡΚΕ-Σ Ιστορικα κτηρια Ερμιονιδας Καραβασιλη Καταφυκι Κοινωφελης Επιχειρηση Αθλητισμου Περιβαλλοντος Κοκα Κολα απεργια Λεσχη Αναγνωσης Λιμεναρχειο Λυματολασπη Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Νικος Γοντικας Ξενοδοχεια ΠΑΜΕ Πανω Πλατεια Κρανιδι Παυλος Φυσσας Πολιτιστικο μονοπατι Πορτοχελιωτικο Kαρναβαλι Πυρηνικα Ρεπουλης ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Σουκος Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα Σωματειο ξενοδοχουπαλληλων ΤΑΙΠΕΔ Τατουλης Υδρα Υποψηφιοι βουλευτες Ερμιονιδας Χριστουγεννα Ωρα της γης αποαναπτυξη-τοπικοποιηση αποκατασταση ΧΑΔΑ αφαλατωση βαρεα μεταλλα στο νερο δισκουρια επιδομα ανεργιας επισιτισμος εφοπλιστικο κεφαλαιο κατοχη καυση απορριμματων κοκκιναρι κομποστοποιηση παλαια κτηρια στο Κρανιδι σφαγεια Κρανιδιου φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χαβουζα Κρανιδιου χελωνες χουντα

Twitter Updates

Flickr Photos

Εικόνα 1329

More Photos
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.