Η Πανελληνια ενωση αγωνιστων εθνικης αντιστασης και δημοκρατικου στρατου Ελλαδας εκπροσωπος της οποιας στην Ερμιονιδα ειναι ο Βασιλης Λαδας κυκλοφορει το ημερολογιο της για το 2013.Ο  συναγωνιστης Βασιλης  το μοιραζει .Οποιος θελει μπορει να το προμηθευτει με ενα τηλεφωνο.Με αφορμη  το ημερολογιο σηκωνω αυτη την αναρτηση.

Επειδη ακουω και διαβαζω για πολιτικους χωρους περα απο την δεξια και την αριστερα  περα απο τις διαιρεσεις του παρελθοντος θελω να γραψω πως αυτο ελπιζω να μην  περιλαμβανει και την ξενοδουλη ακροδεξια.

Γιατι δεξιοι πατριωτες υπηρχαν και υπαρχουν παντα αλλα απο αυτο το σημειο μεχρι να συγχωρεσουμε η και να ψηφισουμε την σβαστικα υπαρχει μεγαλη αποσταση.

Μεγαλο κενο μνημης.

Καποιος πρεπει να θυμισει στο 17% των Ελληνων που συμφωνουν με τις μεθοιδους της ΧΑ στο μεταναστευτικο πως οι προηγουμενη γενια Χρυσαυγιτων ηταν στο πλευρο των κατακτητων ντυμενοι και εξοπλισμενοι απ αυτους και σκοτωναν κατεδιδαν διευκολυναν τις δολοφονιες Ελληνων κυριως κομμουνιστων αλλα και αλλων Ελληνων που απλα βρεθηκαν μπροστα στην κανη του κατακτητη.

Να του πει πως μετα τους μεταναστες ερχεται η δικια μας σειρα.Των δημοκρατων.Και μετα ο πολεμος που θα διαλυσει τη χωρα για δεκαετιες.Μονο αυτο ξερει ο φασισμος.Την βια και το μισος.

537642_1788010581337951_102195722_n

Μεγαλη διαδηλωση σημερα στην Αθηνα

Η πρωτοβουλία γι’ αυτή την κίνηση πάρθηκε από το Ευρωπαϊκό Αντιρατσιστικό Κίνημα (EGAM). Η εν λόγω οργάνωση έχει προγραμματίσει για τις 15 Δεκεμβρίου μια σιωπηλή πορεία από τη Βουλή μέχρι την Ακρόπολη.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_12/12/2012_504707

MONIMEΣ ΣTHΛEΣ Hμερομηνία δημοσίευσης: 12-12-12
Μια διαφορετική αντιρατσιστική πορεία

Tου Διονυση Γουσετη / diongus@otenet.gr

Το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου, ώρα 3 το μεσημέρι, το Ευρωπαϊκό Αντιρατσιστικό Κίνημα (EGAM) οργανώνει πορεία από τη Βουλή ώς την Ακρόπολη. Σε τι διαφέρει αυτή η πορεία από τις άλλες; Πρώτον, στη διεθνή συμμετοχή. Το EGAM είναι μια οργάνωση με μέλη από 40 χώρες, με έδρα το Παρίσι και την πρόσκληση στην πορεία υπογράφουν διεθνείς προσωπικότητες, ανάμεσά τους οι πρώην υπουργοί Εξωτερικών της Γαλλίας Μπερνάρ Κουσνέρ και της Ισπανίας Μιγκουέλ Ανχελ Μορατίνος, ο νομπελίστας Ντάριο Φο, ο φιλόσοφος Μπερνάρ – Ανρί Λεβί. Δεύτερον, οι οργανωτές την προγραμματίζουν σιωπηλή, δηλαδή χωρίς συνθήματα. Τρίτον και κυριότερο, την πορεία υποστηρίζουν τα πολιτικά κόμματα ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και Δράση. Οι πολιτικοί αυτοί φορείς ανήκουν σε ένα πλατύ ιδεολογικό φάσμα. Αυτό, μαζί με τη συμμετοχή μεταναστευτικών και άλλων φορέων, δίνει στην εκδήλωση τον απαραίτητο μετωπικό χαρακτήρα που απαιτεί μια αντιρατσιστική πορεία. Συνεπώς μπορεί να πείσει να συμμετάσχουν πολίτες που έχουν κουραστεί από δήθεν αντιρατσιστικές και αντιφασιστικές εκδηλώσεις, στην πραγματικότητα όμως εκδηλώσεις γεμάτες κομματικές αερολογίες που με τεράστια ευκολία χαρίζουν στον φασισμό και στη Χρυσή Αυγή οτιδήποτε δεν τους είναι αρεστό. Ετσι που η λέξη «φασισμός» χάνει το νόημά της. Για παράδειγμα, η «αντιφασιστική πορεία» της 24ης Νοεμβρίου δονούνταν από το σύνθημα «τα μνημόνια θρέφουν τον φασισμό». Επίσης, η Ν.Δ. χαρακτήριζε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ «δοσίλογους κουκουλοφόρους της κατοχής», ο Νάσος Θεοδωρίδης, στέλεχος του Τμήματος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, διαδίδει ότι η Δράση είναι φασιστικό κόμμα στα κοινωνικά δικαιώματα και κάποιο «αντιφασιστικό μέτωπο» που έβαλε βόμβα στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στον Ασπρόπυργο απεφάνθη ότι «ο πιο επικίνδυνος φασισμός είναι ο φασισμός που κρύβεται πίσω από τις βελούδινες ευγένειες του δημοκρατικού ολοκληρωτισμού».

Η πολιτική ευρύτητα αυτής της εκδήλωσης έχει και δύο ευεργετικά αποτελέσματα, πέρα από τον αντιφασιστικό στόχο. Πρώτον, είναι δείγμα ότι και η δική μας κοινωνία μπορεί να αποκτήσει τη στοιχειώδη ωριμότητα να λειτουργεί συνεκτικά για κοινούς στόχους. Δεν ευτυχήσαμε μέχρι τώρα να το δούμε αυτό στην παρούσα κρίση, που μας υποβάθμισε οικονομικά, κοινωνικά, πολιτιστικά, ιδεολογικά χωρίς προηγούμενο από το 1974. Την ώρα που οι περιστάσεις απαιτούν πανεθνική συσπείρωση για την αντιμετώπιση της μάστιγας, τα πολιτικά μας κόμματα κατανοούν τον ρόλο τους ως ρόλο θανάσιμων αντιπάλων και συμπεριφέρονται με όρους εμφυλίου πολέμου. Δεύτερον, αναδεικνύει τα ανθρώπινα δικαιώματα, πέρα από παράγοντα πολιτισμού, ως απαραίτητο παράγοντα για την τόσο επιδιωκόμενη ανάπτυξη.

Αποτελεί έλλειψη η απουσία της Ν.Δ. από τον κατάλογο των κομμάτων που στηρίζουν την πορεία. Υπάρχει ακόμα καιρός να προστεθεί, ώστε να ολοκληρωθεί το φάσμα.

Tο πλήρες κείμενο:

«Μαζί στην Ευρώπη για την δημοκρατία

Ενάντια στον ρατσισμό, τον αντισημιτισμό και τον νεοναζισμό!

Ο ρατσισμός, ο αντισημιτισμός και ο νεοναζισμός αναπτύσσονται, στην Ελλάδα αλλά και αλλού στην Ευρώπη, χωρίς ωστόσο οι δημοκρατικές δυνάμεις να κινητοποιούνται δυναμικά και αποφασιστικά.

Η ρατσιστική, αντισημιτική και νεοναζιστική ρητορική καθώς και οι πράξεις βίας που πολλαπλασιάζονται στην Ελλάδα απειλούν τις θεμελιώδεις αξίες της δημοκρατίας στην ίδια τη χώρα όπου αυτή γεννήθηκε.

Αυτή η εξέλιξη δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως μια “φυσική” και ασήμαντη συνέπεια της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα, όχι μόνο επειδή τα Ανθρώπινα Δικαιώματα αποτελούν θεμέλιο για κάθε δημοκρατική κοινωνία αλλά και επειδή η κρίση δεν είναι κάτι που θα ξεπεραστεί σύντομα.

Ενώπιον της απαράδεκτης κατάστασης που βιώνει σήμερα η Ελλάδα, εμείς, ακτιβιστές της κοινωνίας πολιτών, διανοούμενοι, καλλιτέχνες, ενεργοί πολίτες στην κοινωνική και πολιτική ζωή, λέμε όλοι μαζί με μια φωνή “Φτάνει πια!”

Φτάνει με τις ρατσιστικές επιθέσεις! Φτάνει με τη συνέργια μεταξύ αστυνομικών και νεοναζί μπράβων της Χρυσής Αυγής! Φτάνει με τις ρατσιστικές και αντισημιτικές δηλώσεις! Φτάνει με την παθητικότητα των εισαγγελικών και δικαστικών αρχών! Φτάνει με την ανοχή, την προστασία και την υποστήριξη που απολαμβάνουν οι γκάνγκστερ της Χρυσής Αυγής!

Όλα αυτά τροφοδοτούνται από την αδιαφορία και τις αδυναμίες των δημοκρατικών δυνάμεων.

Ας είμαστε σαφείς: Όταν πολεμάει κανείς τον ρατσισμό, τον αντισημιτισμό και τον νεοναζισμό στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι πολεμάει την Ελλάδα. Σημαίνει ότι πολεμάει την ιδεολογία του μίσους που εξαπλώνεται από άκρη σε άκρη της Ευρώπης.

Σημαίνει ότι συμμετέχει στην μεγάλη ευρωπαϊκή μάχη για την δημοκρατία. Σημαίνει ότι στηρίζει αυτούς που, παντού στην Ευρώπη, συμμερίζονται αυτή τη μάχη και έχουν ανάγκη την κινητοποίηση των δημοκρατικών δυνάμεων στην Ελλάδα.

Σημαίνει ότι δίνει σε όλους, και κυρίως στους νεότερους, μια ελπίδα και μια προοπτική για το μέλλον διαφορετική από αυτήν του αδιαπέραστου ορίζοντα της αποπληρωμής του χρέους. Σημαίνει ότι παλεύει για το ευρωπαϊκό όνειρο, αυτό μιας ηπείρου πραγματικά δημοκρατικής, απαλλαγμένης από τον ρατσισμό και τον αντισημιτισμό.

Σε αυτή την μεγάλη μάχη, η Ευρώπη πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της, γιατί οι ευρωπαϊκές πολιτικές που επιβάλλονται στην Ελλάδα, κυρίως σε ό,τι αφορά στην λιτότητα και στη μετανάστευση, δημιουργούν τις συνθήκες για την εξάπλωση του νεοναζισμού.

Οι Έλληνες πολιτικοί πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, γιατί η δυσλειτουργία ορισμένων κρατικών θεσμών αλλά και η αδιαφορία μέχρι και η υποστήριξη που απολαμβάνει η Χρυσή Αυγή αποτελούν τη βάση για την ανεκτικότητα με την οποία αντιμετωπίζονται η ρητορική και οι πράξεις μίσους.

Ολόκληρη η κοινωνία πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της.

Όλοι οι πολίτες έχουν προσωπικό καθήκον να πουν «Φτάνει πια!», να δώσουν στους νεοναζί να καταλάβουν ότι υπάρχουν όρια τα οποία θέτει η δημοκρατία και τα οποία οι πολίτες είναι αποφασισμένοι να προασπιστούν.

Γι’ αυτό απευθυνόμαστε σε όλους εκείνους που εμπνέονται από τις αρχές της δικαιοσύνης, της ελευθερίας και της ισότητας, καλώντας τους να ενωθούν μαζί μας, για να εκφράσουν την πίστη τους στη δημοκρατία και την απόρριψη του ρατσισμού, του αντισημιτισμού και του νεοναζισμού και να συμμετάσχουν σε σιωπηλή πορεία διαμαρτυρίας από τη Βουλή των Ελλήνων προς την Ακρόπολη, το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου, στις 3 το μεσημέρι».

Σημερα το μεσημερι και  στο Χαιδαρι μεγαλη αντιφασιστικη διαδηλωση

039_-_antifasistiki_poreia

772_438131436253701_724479860_n

 

 

http://exthrostoumalaka.blogspot.gr/2012/02/iq.html

Κανω  την βαθια αυτοκριτικη μου.

Στην αρχη ειχα πιστεψει πως αυτος ο αγωνας ηταν χαμενος. Πολυ αργοτερα αρχισα να ελπιζω αλλα και παλι αυτη τη φορα δεν στρατευθηκα πρακτικα οπως αλλες φορες.

Χαιρομαι που οι αποφασισμενοι να αντισταθουν απεδειξαν ποσο αδικο ειχα.

Τα συγχαρητηρια δεν ειναι μονο για τους κατοικους αλλα και για οσους ενεργα τους συμπαρασταθηκαν απο την πρωτη στιγμη.

Ξερω πως δεν θελουν να αναφερονται τα ονοματα τους αλλα μιας και συνεχως κανω κριτικη σε διαφορα επιπεδα πρεπει να σημειωσω πως τα μελη του ΔΣ της ΠΑΠΟΕΡ κ Μαρια Καρρα και κ Θανασης Δημαρακης βοηθησαν με την φυσικη τους παρουσια και με ενεργειες νομικες και αλλες παρα πολυ τους κατοικους σε αυτη τους την προσπαθεια.

Και οι τρεις δημοτικες παραταξεις του Δημου μας ομοφωνα υποστηριξαν τον αγωνα των κατοικων.

Ακομα τα κομματα της αριστερας ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ και οι βουλευτες τους στην Πελοποννησο και ευρωβουλη βοηθησαν με πολλους τροπους την δημοσιοποιηση και προωθηση των αιτηματων των κατοικων.

Το κομμα των Οικολογων Πρασινων (ειδοποιησα το γραφειο του ευρωβουλευτη Νικου Χρυσογελου πριν απο καιρο)θα παρεπεμπε το θεμα στην θεματικη του επιτροπη για εξεταση  αλλα τελικα δεν εβγαλε ουτε μια ανακοινωση συμπαραστασης  στο ιστολογιο της οικολογικης παραταξης αρχηγος της οποιας ειναι ο γραμματεας του περιφερειακου συμβουλιου κ Μπουκλης.Παρ ολο μαλιστα που αυτο το ιστολογιο ειναι ο ενας και μοναδικος συνδεσμος( link ) στην ιστοσελιδα της ΠΑΠΟΕΡ.

Θα συνεχισω ομως αργοτερα με ανακοινωσεις που θα βγουν απο διαφορους φορεις.

http://www.kranidi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=990&lang=el

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Συμβούλιο Επικρατείας αποφάσισε επί της «Αιτήσεως Αναστολής Εκτελέσεως» του Δήμου Ερμιονίδας και πολιτών (Για τις μονάδες φωτοβολταϊκών)

Το Ε’ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, σήμερα Παρασκευή 14-12-2012, εξέδωσε αποφάσεις με τις οποίες έκανε δεκτή την Αίτηση Αναστολής Εκτελέσεως των εργασιών για ίδρυση φωτοβολταϊκών σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, στις θέσεις «ΠΛΑΣΑ Ι και «ΠΛΑΣΑ ΙΙ» (της εταιρείας AIMS ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.), «ΠΛΑΤΩΜΑ» (της εταιρείας ΗΛΙΟΣΑΡ Α.Ε.) και «ΠΛΑΤΩΜΑ» (της εταιρείας ΗΛΙΟΑΣΑΡ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ Α.Ε.).

Η απόφαση αυτή αποτελεί δικαίωση των αγώνων των κτηνοτρόφων και των κατοίκων του Διδύμου και του Λουκαϊτίου καθώς και του Δήμου Ερμιονίδας. Ταυτόχρονα αποτελεί ντοκουμέντο ιδιαίτερης σημασίας και με σημαντικά μηνύματα προς πολλές κατευθύνσεις. 

Ακολουθούν αναρτήσεις των σχετικών εγγράφων:

Ειπα να μην δωσω συνεχεια στην αναρτηση ανωνυμων επιθεσεων.

Επειδη ομως

1.Η σημερινη συνεχεια προσπαθει να ειναι περισσοτερο πολιτικη (εσεις θα κρινετε ποσο το καταφερνει) και λιγωτερο υβριστικη προς το προσωπο μου πιστευω πως παρ ολη την ανωνυμια αξιζει η δημοσιοποιηση.Θυμιζω η επιθεση-μαιλ δεν εγινε σε καποια απο τις πολλες αναρτησεις μου για τον τοπικο ΣΥΡΙΖΑ αλλα σε σχολιασμο (θετικο ) αποψεων αντιπροσωπου στην Πανελλαδικη συνδιασκεψη.

2. Ελαβα και μαιλ απο τον συναγωνιστη Κωστα Φλωρη (που  αναρτησα τις  ερωτησεις-προβληματισμο  του μπροστα  στην συνδιασκεψη γραφωντας πως συμφωνω).

Δινω συνεχεια.

Υπαρχουν δυο πιθανοτητες.Η οι αποστολεις ειναι στον ΣΥΡΙΖΑ η προκειται για φασιστικη χοντροκομενη προβοκατσια που χρησιμοποιει το ιστολογιο μου και εμενα για να δημιουργησει προβληματα στον τοπικο ΣΥΡΙΖΑ.

Μακαρι ο εστω ανωνυμος ανθρωπος να συνεχισει να εκτιθεται (απο αλλου ομως, το δικο μου ιστολογιο τερμα)αργα ηγρηγορα θα αποκαλυφθει και μακαρι αυτη η επιθεση με κρυμμενες απειλες (δεν θα το επιτρεψουμε) να βγαλει και αλλους συναγωνιστες του ΣΥΡΙΖΑ με τις δικες τους τοποθετησεις πανω στην σημερινη φυσιογνωμια του κομματος αυτου μπροστα στην πορτα της εξουσιας.Εδω ειμαστε και παντα μεσα απο τις συγκρουσεις κατι γεννιεται.

Καποιες παρατηρησεις

Εχω κατ αρχην πειστει πως δεν ειναι ενας μονος του αυτος που επιμενει στην ανωνυμια.Ο πληθυντικος δεν ειναι τυχαιος.Ειναι τουλαχιστον δυο.

Μετα ο τυπος αυτος ειναι απολιτικος.Αριστερος εδω και τριαντα χρονια  δεν γραφει με αυτη τη γλωσσα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπαρχει τριαντα χρονια ουτε στην Ερμιονιδα ουτε στην Ελλαδα.Δεν υπηρχε το 1982

Αυτοι οι δυο ανωνυμοι ανοικαν η στο ΚΚΕ εσωτερικου η στο ΚΚΕ το 1982.

Αυριανισμος το 1982 δεν υπηρχε.Υπηρχε ΠΑΣΟΚ ομως.Μαζικο λαικο ανατρεπτικο.Εντυπωση προκαλει που αυτοι οι ανωνυμοι μονο με το ΠΑΣΟΚ τα εβαλαν τριαντα χρονια.Την Νεα Δημοκρατια του Μητσοτακη του Καραμανλη του Σαμαρα και του δολοφονημενου Τεμπονερα την ξεχασανΚαι αν αυτοι οι ανωνυμοι ειναι στην πολιτικη σκηνη της Ερμιονιδας τοσα πολλα χρονια (και με ξερουν αποκαλωντας με Μακη) τοτε δεν κολαει να ισχυριζωνται πως ειμουν η πως ειμαι στο ΠΑΣΟΚ.Ειπαμε μικρη κοινωνια ειμαστε ολοι ξερουν τις πολιτικες μου αποψεις και σε ποιον πολιτικο χωρο δραστηριοποιουμε τοσες δεκαετιες.Καμμια σχεση με το ΠΑΣΟΚ.Παντα αντιθετος.Και τοτε που το ΠΑΣΟΚ ηταν μαζικο και λαικο και σημερα που διαλυεται.

Ειμουν και ειμαι απο το 1979 που εφυγα απο την Β Πανελλαδικη στον χωρο της ριζοσπαστικης πολιτικης οικολογιας στον χωρο της ριζοσπαστικης εξωκοινοβουλευτικης αριστερας.

Τον ΣΥΡΙΖΑ πλησιασα τα τελευταια χρονια και τον ψηφισα στις τελευταιες εκλογες οπως τοσος κοσμος ελπιζωντας σε μια αλλη  δημοκρατικη κυβερνηση της αριστερας που θα σταματησει τον κατηφορο των μνημονιων.

Αυτοι οι ανωνυμοι που δεν θα επιτρεψουν την μεταφορα αντιληψεων του ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ δεν απευθυνωνται σε εμενα λοιπον αν με γνωριζουν.

Απευθυνωνται στα πρωην μελη  του ΠΑΣΟΚ και τους απαγορευουν να μπουν στο “μαγαζι τους”.Κολωντας τους μαλιστα την ετικετα του αυριανιστη.

Αυτοι οι ανωνυμοι εκφοβιστες στον βαθμο που υπαρχουν στον χωρο της αριστερας  εκφραζουν μια παλαιοκομματικη καμαριλλα που διελυσε τον ΣΥΝ Ερμιονιδας εδω και χρονια.Ο ΣΥΝ Ερμιονιδας εδω και χρονια ειναι απων απο την Ερμιονιδα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορει να ειναι η ελπιδα στελεχη αυτου του χωρου που απομακρυνθηκαν απο απογοητευση και νεα μελη απο ολους τους πολιτικους χωρους να φτιαξουμε κατι καινουργιο.Να χτυπησουμε πορτα πορτα τα σπιτια των πολιτων και μαζι τους να διαμορφωσουμε θεσεις για το περιβαλλον και την κοινωνια.Και αυτες τις θεσεις να αγωνιστουμε η αυριανη αριστερη κυβερνηση της χωρας να τις κανει πραγματικοτητα.Για να αλλαξει η ζωη μας. 

Πολιτικη κριτικη δεν ειναι το απαγορευεται ουτε να κολας αυθαιρετες ετικετες στο κουτελο του αλλου οριζωντας τον σαν ΠΑΣΟΚ αυριανιστη κλπ. Πολιτικη κριτικη ειναι να μου πουν οι ανωνυμοι το ονομα τους και μετα να δηλωσουν που κρυβονταν τοσα χρονια στους τοπικους αγωνες.

Ποιες αφισσες, ποιες προκηρυξεις, ποια συμμετοχη σε πορειες, απεργιες, ιδεολογικη αντιπαραθεση, ποιες θεσεις για το περιβαλλον, για τα πολιτικα και κοινωνικα δικαιωματα , για αγωνες εναντια στα χαρατσια,συμμετοχη σε Δημοτικα συμβουλια,συμμετοχη σε δημοτικες εκλογες, για αγωνες συμπαραστασης στην Κουνεβα, σε μεταναστες , σε Ρομα, εχουν να καταθεσουν στο τραπεζι.Ποτε βγηκαν οι ανωνυμοι να εκτεθουν στην τοπικη κοινωνια με τον ριζοσπαστικο τους λογο και πραξη.Που ηταν και ειναι οι ανωνυμοι στο εθελοντικο κινημα της Ερμιονιδας.

Απο αυτο το επιπεδο και μετα ξεκινα η πολιτικη κριτικη.Ο καθενας με τα επιχειρηματα του.Σε αυτη τη κριτικη θα προσελθω με σεβασμο και ταπεινοτητα.Σιγουρα εχω κανει λαθη.Ειμαι ετοιμος να τα δεχθω αν μου τα επισημανουν.Αλλα το να με κατηγορουν για την φιλικη σχεση που εχω με τον κ Καμιζη (ποτε δεν την εκρυψα)και να την μεταφραζουν σε κομματικη μου συμμετοχη στο ΠΑΣΟΚ εδω και χρονια μαλιστα μου δινει και μενα το δικαιωμα να ρωτησω ποιοι ειναι οι δικοι σας φιλοι ανωνυμοι.Σε ποιο κομμα ειναι τα φιλαρακια σας.Εκτος και αν εχετε βαφτισει την παρεα σας κομμα.

Κοιταχτε εχω φιλους απο ολους τους πολιτικους χωρους.Εχω και δεξιους φιλους και φιλες σοβαρους ανθρωπους που τους εκτιμω. Χωρις να συμφωνουμε στα πολιτικα.

Να με οριζουν σαν μελος του ΠΑΣΟΚ εδω και τριαντα χρονια ειναι ψεμα και σταλινικη πρακτικη που δηλωνει πως οι πολιτικες αυτες διαμορφωσαν δυστυχως ανθρωπινους χαρακτηρες στην αριστερα και χρειαζεται πολυς αγωνας για να φυγουν.

Τελος το απειλητικο  με κεφαλαια ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ απο ανωνυμους με κανει και ανατριχιαζω.Μονο οι φασιστες απαγορευουν το δικαιωμα στην κριτικη και την εκφραση αποψεων.

Το ξαναγραφω.Αλλιμονο αν αυτοι οι κουκουλοφοροι ειναι πραγματι στον χωρο του ΣΥΡΙΖΑ.Ποτε κανενας δεν θα μου απαγορευσει να λεω την γνωμη μου.ΠΟΤΕ .ΚΑΝΕΝΑΣ. Αυτο ειναι η μονη υποθηκη που εχει εγγραψει η ζωη μου η μονη παρακαταθηκη που πηρα απο τους προγονους μου.

Επιμενω οι ανωνυμοι να γραψουν το ονομα τους.Αλλιως ολο αυτο μπορει να ειναι μια προχειροστημενη  φασιστικη προβοκατσια εναντιον του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ και να με χρησιμοποιουν εμενα σαν μεσο.Οποτε χανουμε τον καιρο μας με καραγκιοζηδες που τους δινουμε αξια.Μακαρι να ειναι ετσι.Αν μου ερθει και αλλο ανωνυμο μαιλ οι αποστολεις θα χασουν το καιρο τους.Παει κατευθειαν στο καδο σκουπιδιων

Select comment Κώστας Φλωρής
floriskostas@gmail.com
79.131.206.22
Submitted on 2012/12/14 at 2:54 pm | In reply to Μακη.
Μια σύντομη απάντηση στο σχόλιο στην ανάρτηση που αφορά το άρθρο μου:     <<Μπορεί να μην συμφωνώ με ότι υποστηρίζεις. Μα θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να διατυπώνεις ελεύθερα τις απόψεις σου.>>.. ……. Βολταίρος.Πάντα πίστευα ότι ο Διαφωτισμός είναι μία από τις συλλογικές μας κληρονομιές.
Ελπίζω να μην κάνω λάθος.

.

&lt;&gt;…Βολταίρος.
Πάντα πίστευα ότι ο Διαφωτισμός είναι μία από τις συλλογικές μας κληρονομιές…Ελπίζω να μην κάνω λάθος.

floriskostas@gmail.com
Κώστας Φλωρής
 
1
Select comment Μάκη
ablianitis@yahoo.gr
79.129.110.192

εμείς εδώ τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ για 30 και χρόνια ε΄χουμε δώσει σκληρούς αγωνες ενάντια στον πασοκισμό και στην ακραία του πτέρυγα τον αυριανισμο. Σε παρακαλούμε να μην μεταφέρεις τις αντιλήψεις του χωρου αυτού, του χώρου που ανήκεις, στον ΣΥΡΙΖΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ.
Ειναι πολιτική κριτική αυτη που κάνουμε θέλουμε να τη σεβαστείς.

christmasi

Πρόγραμμα εκδηλώσεων

Δευτέρα      17/12/12   4.30μ.μ   Γιορτή Νηπ/γείου Πορτοχελίου

Τετάρτη     19/12/12    5.00μ.μ   Κουκλοθέατρο από το 1ο Νηπ/γείο Κρανιδίου

Παρασκευή 21/12/12   5.30μ.μ   Προβολή παιδικής ταινίας

Σάββατο     22/12/12   8.00μ.μ.  Ελληνική βραδιά με ζωντανή μουσική

Κυριακή       23/12/12  10.00π.μ. Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ

                                   8.00μ.μ   Φιλαρμονική Δήμου Ερμιονίδας

Δευτέρα      24/12/12  10.00π.μ. Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ

Τετάρτη      26/12/12   5.30μ.μ.  Προβολή παιδικής ταινίας

Παρασκευή 28/12/12   5.00μ.μ   Κουκλοθέατρο

Σάββατο    29/12/12    10.30π.μ. Ζαχαρομαγειρέματα

Κυριακή      30/12/12    5.00μ.μ    Παραμύθια δίπλα στη φωτιά

Τετάρτη      2/1/13       4.30 μ.μ.   Μαθήματα ζωγραφικής

Eλαβα το παρακατω μαιλ-σχολιο σε αναρτηση μου. Ανωνυμο.Με κουκουλα δηλαδη.Που δεν αρμοζει σε αριστερους.Οι αριστεροι βγαινουν στα  ισσα και λενε την γνωμη τους .Με το ονομα τους φαρδια πλατια απο κατω.Κοντρα στις εξουσιες.Πολυ περισσοτερο που τωρα απευθυνεται σε εναν ανθρωπο χωρις εξουσια στα χερια του.Τι φοβαται;

Σε πληθυντικο αριθμο με παρακαλουν (;)οι κουκουλοφοροι ….με συλλογικο μαιλ φανταζομαι.

ablianitis@yahoo.gr

Σε παρακαλούμε πολύ μην ξανασχοληθείς με τον ΣΥΡΙΖΑ και τα μέλη του στην Αργολίδα αφού πηγαίνεις με όποιον έχει εξουσία. Απελευθερώσου και πέτα το μανδύα του αριστερου που μοστράρεις και συνέχισε την παρεούλα με τον αυριανιστή καμιζή.

Φτου ξελευθερια!

Ερωτηση.

Αν ξανασχοληθω τι θα γινει;Γιατι για να με διαγραψει ο ανωνυμος δεν μπορει. Απο που να με διαγραψει…Ξεκινω με την παραδοχη πως οντως απευθυνεται σε εμενα.Γιατι θα μπορουσε και να απευθυνεται στις αποψεις με τις οποιες γραφω πως συμφωνω στην αναρτηση που σχολιαζει.Αποψεις που υπαρχουν σε μεγαλο κομματι του σημερινου ΣΥΡΙΖΑ.

Εξ αλλου η χυδαιοτητα και η ελλειψη πολιτικων επιχειρηματων σκεπαζει το παρακαλω της αρχης.Εδω προκειται περι προσωπικης επιθεσης απο καποιον οπαδο της ΔΗΣΥΕΡ (υπαρχουν και αυτοι στον τοπικο ΣΥΡΙΖΑ οπως δηλωθηκε απο καποιον στην Ερμιονη) που δεν με γουσταρει με προκαλυμα δηθεν την πολιτικη υπερασπιση του (ποιου στ αληθεια) ΣΥΡΙΖΑ Αργολιδας.Κριτικη στα μελη του ΣΥΡΙΖΑ στην Αργολιδα δεν εχω κανει ποτε.Αυτη η φραση ειναι για ξεκαρφωμα. Την ανυπαρξια του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ κριτικαρω.Εκει να μου απαντησεις ποντικε.

Καλε μου ανωνυμε.

Η προσωπικη εκτιμηση και φιλια που εχω με τον κ Καμιζη (δεν ειμαι μελος της παραταξης του) δεν με εμποδιζει να διαφωνω  μαζι του και δημοσια και μαλιστα συχνα.

Το αν ειναι καποιος αριστερος η οχι φαινεται απο ολοκληρη την ζωη του.

Οπως και η σχεση του με την εξουσια.Αν πηγαινα με οποιον εχει εξουσια δεν μπορει κατι θα ειχα βαλει στην ακρη στα 55 μου χρονια.Η δικια μου ζωη ειναι εδω.Μια ζωη χειρωνακτας εργατης. Απο τα εφηβικα μου χρονια. Η δικια σου γαλαζιε ποντικε μου;Αν πεταξεις τη μασκα μπορουμε να συγκρινουμε.

Αλλα ειπαμε  ο καθενας με τα επιχειρηματα του.

Σηκωνω κατ εξαιρεση αυτο το μαιλ επειδη καταφερες να με κανεις να θυμωσω πριν χαμογελασω. Εδω φιλοξενουνται επιχειρηματα.Πολιτικα, προσωπικα, λογικα, συναισθηματικα αλλα επιχειρηματα.Μαγκιες, βρισιες και απειλες, μπορειτε ανωνυμοι να στελνετε σε αλλα ιστολογια.

Θα ξαναασχοληθω με τονΣΥΡΙΖΑ.ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Παρ ολο που δεν ειμαι μελος του.Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι ελπιδα και για μενα οπως για πολλους ανθρωπους.Ελπιδα μιας αλλης διακυβερνησης της χωρας .Χωρις μνημονια χωρις καταργηση κοινωνικων πολιτικων και εργασιακων δικαιωματων χωρις καταστροφη της φυσης.

Ομως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ειναι ιδεα.Πολιτικο εργαλειο ειναι που το συνθετουν ανθρωποι.Χωρις κανεις να μπορει να το εχει στην ατομικη του ιδιοκτησια.Και κατι ακομα.Ελπιζω να μην εισαι στο ΣΥΡΙΖΑ. Γιατι αλλιμονο αν ο ΣΥΡΙΖΑ παρει την εξουσια και εσυ και οι ομοιοι σου εχετε δυναμη στα χερια σας.Θα με βρεις απεναντι σου(οπως παντα)προσωπικα και συλλογικα  με ολες μου τις δυναμεις ανωνυμε συκοφαντη.Και ξερεις κατι.Απεναντι σου θα βρεις και το μεγαλυτερο μερος των μελων του σημερινου ΣΥΡΙΖΑ.

Ακουστε τι λεει ο εκπροσωπος του ΚΚΕ -Λαικη Συσπειρωση και περιφερειακος συμβουλος συναγωνιστης Βαγγέλης Γούργαρης.

Ουτε μια τελεια δεν εχω να προσθεσω στα λεγομενα του.

Ομως τα νεα πολιτικα ηθη που δοκιμαστηκαν στο 7 λεπτο της ντροπη οταν μεσα στο καλοκαιριατικο  μεσημερι εγκριθηκε με συνοπτικες διαδικασιες η διατρητη ΜΠΕ του δεματοποιητη (βλεπουμε που φτασαμε σημερα)ετσι τωρα μεσανυχτα ψηφιζονται επιλογες απο 8 περιφερειακους συμβουλους σε συνολο 51 εκλεγμενων.

Κραταμε τον τυπο της δημοκρατιας και παραβιαζουμε την ουσια.

Αλλα αυτη η πρακτικη εφαρμοζεται εδω και καιρο στο Ελληνικο κοινοβουλιο στα χρονια της οικονομικης κατοχης της χωρας.

Η περιφερεια απλα βαδιζει στο μονοπατι της νεου τυπου δημοκρατιας που επιβαλεται στη χωρα μας.

Και να συμπληρωσω που δυστυχως η πλειοψηφια του Ελληνικου λαου αποδεχεται και μαλιστα ψηφιζει και τα κομματα που την εφαρμοζουν. Ακομα διπλα σε αυτους υπαρχει και ενα διαρκως διογκουμενου κομματι του λαου που απο αντιδραση δεν θελει καθολου δημοκρατια.Ψαχνει για εναν Φυρερ.

Απο αμορφωσια απο ψυχολογικη αρωστια (μη γελιεστε  η ψυχικη αρωστια δεν ειναι κατι σπανιο στις κοινωνιες του ανταγωνισμου και της αλληλοεξοντωσης)λησμονουν τι φερνουν οι Φυρερ στην ζωη. Χαλασματα αιμα και θανατο.Τιποτ αλλο.

Οσον αφορα τα τοπικα καθημερινα, οι Ηγετες της Περιφερειας φερνουν με τις επιλογες τους το Αναθεμα στα Διδυμα.Και με πεισμα που γεννα τι αραγε θελουν να επιβαλλουν την αποτυχημενη  επιλογη τους παντου.

Οσο για εμας εδω στην Ερμιονιδα ας αναζητησουμε τις αιτιες της σημερινης καταστασης και αυτοκριτικα

1.Που ηταν οι σημερινες επιτροπες αγωνα οταν εμπαινε ο δεματοποιητης και στηνοταν η μεγα χωματερη στο Σταυρο.Γιατι οι σημερινοι πρωταγωνιστες πιστεψαν τα παραμυθια περι προσωρινης αποθηκευσης οταν ηταν φανερο πως εργοσια σε δυο χρονια δεν στηνονται;

2 .Ποιοι πολιτες  μπερδεψαν τον κοσμο με τη θεωρια περι εναλλακτικης χρησης του δεματοποιητη για δεματοποιηση δηθεν ανακυκλωσιμων και τον αφησαν να δεματοποιει συμμεικτα;

3. Ποιοι απο τους σημερινους πρωταγωνιστες κινητοποιησεων και εκδηλωσεων με την περιφερεια που ζητουν ορθη λειτουργια του δεματοποιητη με βαση μελετες και αναθεωρησεις δουλεψαν πρακτικα και θεωρητικα για την ανακυκλωση και κομποστοποιηση στην Ερμιονιδα;

4. Πως ειναι δυνατον να συνυπαρχουν

α.Ενα κερδοφορο  ιδιωτικο εργοστασιο ενεργειακης αξιοποιησης που χρειαζεται το λιγωτερο 100 χιλιαδες τονους σκουπιδια το χρονο.

β.Μια περιφερεια που παραγει 200 χιλιαδες τονους σκουπιδια τον χρονο και

γ.Ενα πραγματικο και πετυχημενο προγραμμα ανακυκλωσης -κομποστοποησης στην ιδια περιοχη που στοχο θα εχει σε λιγα χρονια να μειωσει τα σκουπιδια που θα απομενουν στο 20% των σημερινων δηλαδη 40 χιλιαδες τονους.

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΥΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ 60 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΛΟΓΩ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ -ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

Να αντισταθουμε .

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΕΣ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΥΣΗ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ -ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ-ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΤΑΦΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ

Το βρηκα στον Ιχνηλατη Ακουστε το προσεχτικα

1 .Δεν αυταφλεγονται τα σκουπιδια με βροχη τον Δεκεμβρη ειναι εμπρησμος λεει η πυροσβεστικη και ο αντιδημαρχος.

2. Με το νερο δεν σβυνει η φωτια αχρηστη δηλαδη η πυροσβεση στο Αναθεμα.Κοιταχτε τον καπνο που βγαινει οταν πεσει το νερο.

3.Διοξινες και καρκινος τα καιομενα σκουπιδια.

Βρε βρε τι ακουμε!

Στα Διδυμα ειναι μια μεγαλη χωματερη πολλων χιλιαδων τονων και δεν ειναι λακουβα οπως το πλατωμα Τριπολης. Πως θα επιχωματωθουν αυτα τα βουνα απο σκουπιδια αν πιασει φωτια;

Γιατι δεματα συμμεικτων και χυμα συμμεικτα απορριμματα ειναι το ιδιο αναφλεξιμα Και μαλιστα τα συμπιεσμενα δεματα ειναι ακομα πιο δυσκολο να θαφτουν. Και αν θαφτουν θα γινει εκει ενα καμινι που θα βραζει για καιρο.

Τα σκουπιδια πρεπει να φυγουν εδω και τωρα απο το Σταυρο. Ο δεματοποιτης να κλεισει.Οχι αποθηκες συμμεικτων πανω απο  Διδυμα _Φουρνους.Ανακυκλωση -κομποστοποιηση-υγειονομικη ταφη του υπολοιπου εδω και τωρα.

Η  ΠΑΠΟΕΡ προχωρα σε αξιολογηση ενος κειμενου ΜΠΕ για την μοναδα αφαλατωσης στα Χωνια.Ενος κειμενου που ηταν σε δημοσια διαβουλευση.

1.Το οποιο απο οσο γνωριζω δεν εχει δημοσιοποιηθει.Ετσι δεν εχουμε οι υπολοιποι την δυνατοτητα να παρατηρησουμε πιθανα στοιχεια της μελετης που διελαθαν της προσοχης των αναλυτων.

2.Αν παλι  προκειται για επιστημονικη αξιολογηση θα επρεπε να γινουν γνωστα τα ονοματα των επιστημονων που συνεταξαν την μελετη και τα ονοματα των επιστημονων που την αξιολογουν.

3.Δημοσια διαβουλευση σημαινει οι πολιτες να μπορουν να διαβασουν ολο  το κειμενο.Αν δεν το κανει το κρατος για δικους του λογους θα επρεπε να το κανουν οσοι πηραν το κειμενο στα χερια τους.Ετσι εγινε με την ΜΠΕ του δεματοποιητη που αμεσως μολις εφτασε στα χερια του τοτε προεδρου της ΠΑΠΟΕΡ και μελων του σωματειου ανεβηκε αμεσως στο διαδικτυο οπου βρισκεται μεχρι και σημερα στην διαθεση ολων των ανθρωπων.Ειδικων και μη.

4 Αν παλι προκειται για πολιτικη αμφισβητηση της επενδυσης , και αναλυση του κειμενου με βαση την απλη λογικη, βαζω ξανα το ερωτημα.

Το προβλημα μας με την εταιρεια γκολφ ειναι η θεση απορριψης της αλμολασπης; Αν ο αγωγος παει στα 300 μετρα βαθος και η μοναδα βγαζει λιγωτερο νερο (ειναι μικροτερη ) την δεχομαστε στα Χωνια(Μια πιθανή μονάδα των 3.000 κυβικών ανα ημέρα θα έπρεπε για να εξασφαλιστεί το οικοσύστημα της περιοχής να διέθετε αγωγό τουλάχιστον 300 μέτρων λεει η αναλυση.Δηλαδη αν το παμε αναποδα αν η εταιρεια φτιαξει μοναδα 3 χιλιαδων κυβικων και αγωγο 300 μετρων συμφωνουμε;); Αν η εταιρεια παρει την αλμολασπη και την παει στο φεγγαρι  η αν φερει με τη φουσκα νερο απο τον Αναβαλο θελουμε μοναδα γκολφ 18 οπων στην Ερμιονιδα;

Φυσικα και ειμαι αντιθετος με τα Χωνια σαν τοποθεσια απορριψης της αλμολασπης. Ειτε κρατικη, ειναι η μοναδα, ειτε ιδιωτικη, ειτε ΣΔΙΤ.

Αλλα η αντιπαραθεση δεν τελειωνει εκει.Η μηπως τελειωνει για καποιους.

Το θεμα ειναι τι ειδους οικονομια θελουμε στην Ερμιονιδα.Η αφαλατωση στα Χωνια ειναι μια απο τις επιτωσεις αυτου του μοντελλου αναπτυξης  (υπερ πολυτελες ξενοδοχειο και γηπεδο γκολφ) που επικρατει μονο και μονο για ενα λογο.

Γιατι η συζητηση δεν ξεκινησε ποτε μεσα στην κοινωνια και ετσι ο καθε επιχειρηματιας  γεμιζει το κενο με τις δικες του επιλογες.

Τωρα αν η κοινωνια ειναι στην γωνια, τοτε ουτε τα συμβουλια επικρατειας (ειδαμε που γραφουν τις αποφασεις της δικαιοσυνης οι κυβερνωντες με το χαρατσι)ουτε οι επιστημονες με τις γνωμοδοτησεις τους επι των ΜΠΕ (ειδαμε που εγραψε ο κ Περιφερειαρχης τις ιδιες του τις υπηρεσιες που διαφωνησαν με την εγκριση)μπορουν να μας σωσουν.

Ολα αυτα βοηθουν ενα μαζικο ενωμενο κινημα που υπερασπιζεται τις θεσεις του για την ζωη του.ΒΟΗΘΟΥΝ. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγωτερο.

Γι αυτο και η αποτυχια της τοπικης κοινωνιας να συγκροτησει ενα μαζικο κινημα (και κυριως ενωμενο) εναντια στη δεματοποιηση και υπερ της ανακυκλωσης μας εφερε στο σημερινο αδιεξοδο στο Αναθεμα και οχι μονο.

Παρ ολο που η ΜΠΕ του δεματοποιητη και αναλυθηκε διεξοδικα απο την ΠΑΠΟΕΡ (και οχι μονο) και αποδειχθηκε λανθασμενη και χρηζουσα αναθεωρησης απο τους αρμοδιους.

ΠΑΠΟΕΡ το κειμενο της αξιολογησης

Αμφισβητούμε την αρμοδιότητα της ΔΕΥΑΕΡ η οποία φέρεται και ως φορέας υλοποίησης του έργου. Δεν δεσμεύεται το παρόν Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΕΡ από μια προγενέστερη απόφαση του απελθόντος ΔΣ να προωθήσει την μελέτη προς έγκριση. Σχετικά με την ανάθεση της μελέτης διατυπώνουμε αμφιβολίες καθώς το μελετητικό γραφείο είναι το ίδιο το οποίο συνέταξε την προγενέστερη μελέτη αφαλάτωσης στη Κοιλαδα για την οποία έχει κατατεθεί προσφυγή από τους κατοίκους της Κοιλάδας στο ΣτΕ

Ως δυναμικότητα της μονάδας καθορίζεται η τιμή των 12.720 m³ ανά ημέρα (α) Εισαγωγή σελ 1 β) Κεφ 5 σελ 2,γ) Κεφ 5 σελ 4,7,8) ενώ οι ανάγκες της Δημοτικής ενότητας Κρανιδίου είναι σύμφωνα με τον πίνακα (Cγ) 38.400 m³ διά 12 = 3.200 m³ ανά ημέρα μέσος όρος. Πρόβλεψη για ανάγκες μέχρι και το 2028 επιπρόσθετα συν περιθώρια ασφάλειας 5.000 m³ ανά ημέρα

Τα δε υπόλοιπα είναι 7.700 m³ ανά ημέρα για κάλυψη των τουριστικών αναγκών (επενδύσεων της Mind Compass Κεφ 6 σελ 93,94) Παραβλέποντας το γεγονός ότι ο σχεδιασμός και εν μέρει η υλοποίηση για Ανάβαλο/Φράγμα Τζερτζελιάς μεταξύ άλλων, για τα επόμενα έτη καθιστούν αναγκαστικά προσωρινή λύση το έργο για την Δημοτική ενότητα Κρανιδίου. Οι δε, περιβαλλοντικές επιπτώσεις θα ήταν πιθανόν «ανεκτές» με μια μονάδα της τάξεως των 3.000 m³ αλλά και το μέγεθος του κόστους

Η οποιαδήποτε αναφορά σε ήδη εκγατεστημένες μονάδες αφαλάτωσης είναι τουλάχιστον εκτός τόπου εφ’ όσων τα παραδείγματα είναι τα άνυδρα νησία μας με κοινό χαρακτηριστικό το θαλάσσιο χώρο του ανοιχτού πελάγους, σε αντίθεση με τον κλειστό, αβαθή και ήδη βεβαρυμένο χώρο του Αργολικού κόλπου που προβλέπει η μελέτη. (ατομικές μονάδες αφαλάτωσης, ιχθυοκαλλιέργειες)

Οι δε «εναλλακτικές λύσεις» που προτείνονται θα έπρεπε λαμβάνοντας υπ’ όψη τα παραπάνω 2 και 3 να αφορούν τόσο τη δυναμικότητα της μονάδας όσο και την πιθανή γεωγραφική θέση εντός του Αργολικού κόλπου και όχι τη διαφορετική γεωμετρική θέση αγωγού και δεξαμενής

Τα δε παραδείγματα που αναφέρονται σε «διεθνής μονάδες» στον πίνακα 6.3.2-1 κεφ 6 σελ 29 δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο της μελέτης, αλλά και η αναφορά «δεν αναμένονται σημαντικά προβλήματα στην υποθαλάσσια χλωρίδα και πανίδα σύμφωνα με τη σχετική περιβαλλοντική μελέτη» και όχι με τα πραγματικά αποτελέσματα μιας εν ενεργεία μονάδας, πείθουν για ακριβώς το αντίθετο.

Επίσης ανησυχητικό είναι το κείμενο κεφ 6 σελ 34 με αναφορά «κλειστή θάλασσα με πολύ μικρή ανακυκλοφορία νερών όπου οι επιπτώσεις μιας μονάδας μπορούν να αφορούν τα γενικότερα τοπικά οικοσυστήματα».

όπως και σε κεφ 6 σελ 33 καταλήγει ότι « συνεπώς για να εκτιμηθούν οι επιπτώσεις στους θαλάσσιους οργανισμούς από τη διάθεση του αλμόλυπου στη θαλάσσια περιοχή της εκβολής θα πρέπει να υπολογιστούν οι συγκεντρώσεις κατά τη λειτουργία του έργου, μετά δηλαδή την έναρξη της διαδικασίας αφαλάτωσης και να συγκριθούν ως προς τα όρια της σημαντικότητας που ετέθισαν»

Η δε τιμή του τελικού κριτηρίου αλατότητας όπως αναφέρεται στο κεφ 6 σελ 32….ανωνύμων ισπανών ερευνητών ορίζεται στην παρούσα μελέτη με 40 ppt. Όχι τυχαία, ασφαλώς μεγαλύτερη μονάδα της Κύπρου με πολύ αυστηρά μέτρα διάθεσης της άλμης της υποχρεούται να διαθέτει την άλμη της με αγωγό μήκους τουλάχιστον 1.200 μέτρων. Μια πιθανή μονάδα των 3.000 κυβικών ανα ημέρα θα έπρεπε για να εξασφαλιστεί το οικοσύστημα της περιοχής να διέθετε αγωγό τουλάχιστον 300 μέτρων από αυτή, αντί της τετραπλάσιας που προτείνεται με αγωγό των μόλις 140 μέτρων.

 Η μελέτη δεν αναφέρει, παραβλέπει, ή υποβαθμίζει ανάλογα με της τις «ανάγκες» της στοιχεία όπως

Επιπτώσεις σε λιβάδια Ποσειδωνίας εκτός από τα «μικρά και όχι σημαντικά» όπως αναφέρεται που βρίσκονται πιθανώς σε απόσταση κινδύνου από την απόρριψη της άλμης κεφ 6 σελ 23 αναφέρονται μεν, δεν συμπεριλαμβάνονται δε

Τόσο η φωτογραφική αποτύπωση όσο και η «δειγματοληψία ζωών» του βυθού δηλαδή ιζήματος πυθμένα στο παράρτημα Ι του φακέλου 2 και παραρτήματος 3 σελ 2 στη μελέτη υποθαλάσσιας βλάστησης και ζωικού κόσμου του βυθού αντιστοίχως είναι περιορισμένες σύμφωνα με τον πίνακα των θέσεων της φωτογραφικής αποτύπωσης του βυθού και έπρεπε να συμπληρωθούν (λόγω του μικρού αριθμού δειγματων (20x 20 εκ. x 3 ) με στοιχεία άλλων σταθμών (Παγασητικός κόλπος και Λαγανάς Ζακύνθου παράγραφος 3,2 σελίδα 8)

 Το εύρος της βιοποικιλότητας του, από το ΕΚΒΥ, αναγνωρισμένου υγροβιότοπου Κοιλάδας (φώκια, θαλάσσια χελώνα, δελφίνι, αγριόπαπιες και αγριόχηνες) και τις αναμενόμενες επιπτώσεις

Τις πολύ πιθανές αρχαιολογικής σημασίας κατασκευές υπό τον σημερινό πυθμένα του κόλπου Κοιλάδας (πόλη Μάσσητος. Βλέπε δημοσίευση 1/8/2012 ΤΟ ΒΗΜΑ

Υπάρχει πλήρης ασάφεια ως προς την περιοχή υδροδότησης κεφ1 σελ1 Δήμος Ερμιονίδας: Κρανίδι, Κοιλάδα, Πόρτο Χέλι. Αναφέρει διοικητική διαίρεση αλλά το έργο δεν είναι για όλο το Δήμο ενώ ίσχυε ο Καλλικράτης κεφ3 σελ 1.

 Βάση Κτηματολογίου Δήμου το σημείο είναι χαρακτηρισμένο ως βοσκότοπος έκτασης 800 στρεμμάτων και όχι 750

Δεν παρουσιάζεται σχετική γνωμοδότηση της αρμόδιας υπηρεσίας για τις υποθαλάσσιες εκσκαφές για την κατασκευή του αγωγού απόρριψης άλμης ούτε για την απόθεσή τους . Στο κεφ 7 σελ 7 αναφέρεται ότι 8.500 m³ θα αποτεθούν στη θάλασσα σε βάθος μεγαλύτερου των 50 μέτρων και 1 χιλιόμετρο απόστασης από την ακτή

Ως προς τα μετεωρολογικά δεδομένα ο σταθμός της Πυργέλας Αργους δεν είναι ο κοντινότερος σε απόσταση. Ο κοντινότερος είναι του Άστρους και δεν παρεμβάλλεται κάποιος ορεινός όγκος για τη μέτρηση των ανεμολογικών δεδομένων για την ίδια χρονική περίοδο παρατήρησης τους

Η ημερομηνία καταγραφής μέτρησης θορύβου 6/7/2008 κεφ 4 σελ 62 δεν είναι ενδεικτική καθώς πρόκειται για ημέρα Κυριακή πρωί.

 Τουλάχιστο όχι αμελητέα προχειρότητα σε ότι αφορά

1) Την κατάταξη της περιοχής σε ζώνη μέτριου κινδύνου από διάβρωση στο φάκελο 1 κεφ 2 σελ 3 και ανάλογο χάρτη συνημμένος ν. 3. Ενώ πρόκειται για περιοχή υψηλού κινδύνου όπως δείχνει μια μεγέθυνση του χάρτη της περιοχής

2) Την διαπίστωση στη σελίδα 3 κεφ 2 ότι « …μικρό μέρος του πληθυσμού ασχολείται και με την αλιεία» ενώ πρόκειται για το άμεσα θιγόμενο ψαροχώρι Κοιλάδας του οποίου κάθε άλλο παρά «μικρό μέρος» ασχολείται με την αλιεία η οποία διαπίστωση αναιρείται στην σελίδα 33 κεφ4

όπου «ο νομός συγκεντρώνει το 50% της συνολικής αλιευτικής παραγωγής της Περιφέρειας Πελοποννησου και παρακάτω «ειδικότερα στην περιοχή των έργων η αλιεία (νωπά θαλάσσης/ ιχθυοτροφείου είναι αρκετά ανεπτυγμένη αφού η Κοιλαδα και το Πόρτο Χέλι αποτελούν τα κυριότερα αλιευτικά κέντρα στο νομό Αργολίδας).

3) Την πρόβλεψη στη σελ. 6 κεφ 2 ότι «κατά τη λειτουργία της μονάδας θα καλυφθούν σε μεγάλο βαθμό οι υδρευτικές ανάγκες του Δήμου» όχι εξ ολοκληρου, και αυτό με μια προτεινόμενη μονάδα 1,5 φορά ισχυρότερη (12.720 m³ ανα ημέρα) από τις πραγματικές ανάγκες.

4) Η διαπίστωση ότι ο πυθμένας έχει υποστεί ήδη σημαντική βλάβη από τις ανεμότρατες δεν δικαιολογεί καθόλου την ανάληψη κινδύνου να ολοκληρωθεί η βλάβη

5) Την περιγραφή της κατάστασης σε ότι αφορά στην υδροδότηση Δ.Κ Κρανιδίου, όπου σε αυτή τη μελέτη (2011) στη σελ 36 και 37 του κεφ. 4 με εντελώς εξωπραγματικά στοιχεία … «ανάγκες καλύπτονται με μεταφορά νέρου από την ΔΕ Λέρνας» … «οι γεωτρήσεις καλύπτουν τις ανάγκες ύδρευσης του ΔΚ Κρανιδίου μέχρι σήμερα αδιάλειπτα….» αγνοώντας το γεγονός ότι ούτε πλοίο τροφοδοτεί ούτε το νερό από γεωτρήσεις είναι κατά προσέγγιση πόσιμο

Στον πίνακα της συνολικής αξιολόγησης των Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σελ 109 και 110 κεφ 6 αναφέρονται όλες σαν αρνητικές εκτός της επίδρασης στην τοπική κοινωνία και απασχόληση όσον αφορά στην κατασκευή του έργου. Αρνητικές επιπτώσεις στον πίνακα λειτουργίας του έργου σε ότι αφορά την αύξηση της αλατότητας στη θάλασσα που θεωρεί πάντως «αναστρέψιμη» καθώς και σε
Πιέσεις στα δίκτυα υποδομής,
Μεταβολή σε χρήση γης,
Μείωση αγροτικής γης οι οποίες επιπτώσεις θεωρούνται ανατρέψιμες ή ουδέτερες.
Τώρα πώς τα παραπάνω αλλά και τίνι τρόπω θα επιτευχθεί η «προβολή των αρχαιολογικών χώρων και ιστορίας μέσω της μονάδας… δεν διευκρινίζεται

Σε ότι αφορά την ορθολογική διαχείρηση της μονάδας και τη συστηματική παρακολούθηση αυτής σελ 13 κεφ7 γεννούνται μόνο ερωτηματικά λαμβάνοντας υπόψη ότι ο κύριος του έργου θα είναι η ΔΕΥΑΕΡ αλλά και η θέση των μελετητών ότι σε περίπτωση που θα σημειωθούν επιπτώσεις σημαντικά διαφορετικές… Θα πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα….

(εάν δεν είναι αργά….!)

logo-shma1

ελαβα ενημερωτικο μαιλ απο συναγωνιστες και το σηκωνω.Μπραβο στη Λαικη Συσπειρωση και το ΚΚΕ που προχωρουν εγκαιρως στην αποτροπη εγκαταστασης δεματοποιητη στην Ν Κιο.Εμεις ειμασταν οι πρωτοι και την πατησαμε.

uvguggh

Την πρώτη τους αντίδραση κατά της εγκατάστασης δεματοποιητή στην περιοχή τους εξέφρασαν οι Κιώτες σε σχετική συγκέντρωση. Τη συγκέντρωση οργάνωσε η παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση» και μίλησαν για το θέμα ο Περιφερειακός Σύμβουλος Βαγγέλης Γούργαρης, ο Γιώργος Θεοδοσίου, ο μηχανικός Κώστας Γκόνης και ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εκφράστηκαν οι έντονες ανησυχίες  των κατοίκων από την εγκατάσταση δεματοποιητή σκουπιδιών στην τοποθεσία «Γκριμάρια» μεταξύ Άργους – Ναυπλίου, καθώς και σε άλλους δύο παραπλήσιους χώρους. Η ανησυχία τους αυτή προέρχεται από την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί  στον αντίστοιχο  δεματοποιητή των Διδύμων Κρανιδίου στον οποίο δεν τηρούνται βασικοί περιβαλλοντικοί όροι, με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη εναπόθεση σκουπιδιών που έχουν μεταβάλλει το τοπίο σε μια απέραντη χωματερή, με ανυπολόγιστους κινδύνους και συνέπειες για το περιβάλλον. Την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο δεματοποιητή Διδύμων – για τον οποίο δαπανήθηκαν χρήματα προκειμένου να προστατευθεί το περιβάλλον – περιέγραψαν με τα μελανότερα χρώματα , όλοι όσοι συμμετείχαν  σε σχετική Ημερίδα στο Κρανίδι. Αυτές τις συνέπειες προσπαθούν να προλάβουν και οι Κιώτες από την εγκατάσταση και λειτουργία του νέου δεματοποιητή στην περιοχή τους.

   «Τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται ένα χοντρό κόλπο τόσο από τις κυβερνήσεις, όσο και από τοπικούς παράγοντες»  τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Γούργαρης. Αφού καθυστέρησαν σκόπιμα να λύσουν το πρόβλημα των σκουπιδιών, έρχονται τώρα προτάσσοντας το επείγον της υπόθεσης και για να μας σώσουν δήθεν, ετοιμάζονται να δώσουν τα έργα σε επενδυτές, που βέβαια ενδιαφέρονται για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος. Σκοπεύουν να φτιάξουν 12 δεματοποιητές σε όλη την Πελοπόννησο, δηλαδή μεγάλες μπίζνες …. Γι’ αυτό εξ άλλου πέρασαν το θέμα, στο Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά τα μεσάνυκτα με 8 από τους 51 συμβούλους, γι’ αυτό  δεν ρώτησαν τους Δήμους μας που δεν έχουν καν  συζητήσει το θέμα! Οι ευθύνες τους για το μέλλον του τόπου μας είναι τεράστιες. Ο νέος δεματοποιητής θα είναι μια νέα μεγαλύτερη χωματερή από τις υπάρχουσες. Εμείς προτείνουμε ενιαίο δημόσιο φορέα για τα απορρίμματα με διαλογή στην πηγή, χωρίς το ιδιωτικό κεφάλαιο που στόχο έχει μόνο το κέρδος και τίποτε άλλο. Καλούμε τον κόσμο της περιοχής ν’ αντιδράσει δυναμικά για να προστατεύσει το περιβάλλον της περιοχής, την ίδια του την ανάσα.

Γραφει ο Ιχνηλατης και πολυ σωστα τα παρακατω.Προχωραμε χωρις διαβουλευση και χωρις πληροφορηση.Και ο Θανασης ειναι ο μονος ιστολογος που δειχνει τα ρουχα του βασιλια.Συμφωνω μαζι του στο συγκεκριμενο.Ειμαστε δυο. Ομως ο Θανασης και ο Μακης δεν φτανουν. Οι ιστολογοι μπορουν να λενε την γνωμη τους αλλα οι περιβαλλοντικες και πολιτικες συλλογικοτητες ειναι που θα ανοιξουν τον διαλογο πρωτα αναμεσα στα μελη τους και μετα (η ταυτοχρονα) μεσα στην κοινωνια.Η κοινωνια εκφραζεται μεσα απο συλλογικοτητες. Και αλλαζει γνωμη μεσα απο αυτες. Απο πολιτικες συλλογικοτητες μονο το ΚΚΕ Ερμιονιδας κρατα μια σταθερη θεση και σταση γυρω απο το θεμα της αφαλατωσης στα Χωνια και αυτο φοβαμαι πως γινεται γιατι ο Ευρωβουλευτης Γιωργος Τουσσας ειναι απο την Κοιλαδα και τρεχει για το θεμα(και πολυ καλα κανει)

Τα προσωπικα ιστολογια οπως εχει ξαναγραψει ο Θανασης δεν μπορουμε να υποκαταστησουμε τις συλλογικοτητες.Εκει συμφωνουμε.

Μονο που διαφωνω και με τον Αναβαλο και με τη Τζερτζελια.

Ειναι δυο μυθοι που εχουν συσπειρωσει δεξια και αριστερα στην Ερμιονιδα.

Ο πανακριβος Αναβαλος στα χερια μεγαλων ιδιωτικων εταιρειων ΔΕΝ ειναι λυση.Και κακα τα ψεματα οι μνημονιακοι θελουν να ιδιωτικοποιησουν και το νερο.Αλλα και κρατικο να μεινει το νερο με αλλαγη της κυβερνησης απο μια αριστερη συσπειρωση οσο το νερο θα λιγοστευει για διαφορους λογους τα επομενα χρονια ο Αργολικος καμπος δυσκολα θα αφηνει περισευμα για την μακρυνη Ερμιονιδα.

Ζηταμε ουρανοκατεβατες λυσεις και δεν κοιταμε να μειωσουμε την καταναλωση και να συγκεντρωσουμε το πολυτιμο νερο της βροχης.

Οσο για τη Τζερτζελια εχει ακουστει ποτε αντιθετη γνωμη; Δεν ειναι περιεργο που ολοι συμφωνουν σε ενα φραγμα κατω απο την Μονη του Αυγου ενω υπαρχει μεγαλη υδατοδεξαμενη πιο πανω στον Καρατζα.Οταν συμφωνουν ολοι σε ενα μεγαλο φραγμα  χωρις να εχει προηγηθει μια αλλη πολιτικη στην διαχειριση των υδατων και χωρις να εντασεται αυτο το φραγμα σε μια πολιτικη κατευθυνση (νερο για ποιον, ποια οικονομια,ποια συμφεροντα) τοτε φοβαμαι πως αυτη η κοινη συμφωνια χωρις αντιρρησεις καπου μπαζει νερα. 

Μπορει μια κρατικη μοναδα αφαλατωσης με ενεργεια απο ΑΠΕ στο Τρικερι να προσφερει νερο στις κοινοτητες σε Υδρα,Σπετσες,Ερμιονιδα;Ισως να κανω και λαθος.Παντως πριν να παρθουν αποφασεις  για μεγαλα εργα χρειαζεται μια αλλη φιλοσοφια στην διαχειριση του νερου.Ουτε σταγονα του νερου της βροχης να μην καταληγει στη θαλασσα αν πρωτα δεν το εχουμε αποφασισει.Προτεραιοτητα σε δωρεαν ποσιμο νερο για ολους τους ανθρωπους. Μετα ερχεται η παραγωγη και τελευταιο το πλυσιμο του αυτοκινητου το γκαζον και η πισινα.Με το συμπαθιο δηλαδη.

http://orangespotters.blogspot.gr/2012/12/blog-post_976.html#more

Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Αφαλάτωση,Ανάβαλος.Θέματα που δεν εχουν συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο

 
Το έργο του Αναβάλου θεωρείται μαζί με το φράγμα της Τζερτζελίας θεωρείται ότι
είναι οι τελικές λύσεις στο προβλημα άρδευσης και ύδρευσης της Ερμιονίδας.
Οι πληροφορίες που έχουμε απο την δημοτική αρχή μας για τις ενεργειες της είναι ελάχιστες παρόλο
το θέμα είναι ίδιας σοβαρότητας με τα απορρίμματα
Γιατι δεν έχει συζητηθεί το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο,θεωρείται ότι όλα έχουν δρομολογηθεί ;
Σήμερα λήγει η ημερομηνία διαβούλευσης για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του έργου της αφαλάτωσης στα Χώνια της Κοιλάδας ,η οποία προτείνεται ώς λύση του προβλήματος της ύδρευσης του Δήμου Ερμιονίδας ,χωρίς να υπάρχει απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ερμιονίδας.Και η μελέτη έχει γραφτεί στην οικονομοτεχνική πλευρά της με επίσημα δημοτικά στοιχεία  ενώ υπάρχουν σαφείς δημόσιες δηλώσεις  στελεχών της δημοτικής αρχής ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει η κατασκευή του έργου στα Χώνια ,ειδικά για την κάλυψη των αναγκών ιδιωτικής επιχείρησης
στην κατανάλωση της οποίας στηρίζεται η σχεδίαση και η οικονομική βιωσιμότητα του έργου.
Γιατι δεν γράφεται στην μελέτη οι εναλλακτικές λύσεις που εξελίσσονται απο την πολιτεία για την ύδρευση της Ερμιονίδας και εφ όσον η μελέτη είναι παλιά γιατι ο Δήμος δεν τροφοδοτεί την επίσημη διαβούλευση της Περιφέρειας με τα στοιχεία που σαφώς είναι ενήμερος..Το στοιχείο του προγγράμματος για την ύδρευση της Ερμιονίδας που παραθέτει ο κ.Μανιάτης είναι ενδεικτικά.
Ερωτήματα με καλή διάθεση πάντα.”Ι”
.

Follow me on Twitter

Σεπτεμβρίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

κοκα κολα

  • 701,044

Αρχείο

RSS Eθελοντικη Ομαδα Φροντιδα Οικισμων

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Διαυγεια Δημου Ερμιονιδας

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Δαπανες Δημου Ερμιονιδας

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Διαυγεια ΔΕΥΑΕρ

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Πελοποννησου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Λιμενικο Ταμειο Ερμιονιδας

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Αποκεντρωμενη διοικηση Δ Ελλαδας Πελοποννησου Διαυγεια

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS arcadia portal

  • Αναβάλλονται τελικά οι αγώνες τοπικού πρωταθλήματος Aρκαδίας το Σαββατοκύριακο Σεπτεμβρίου 30, 2014
    Η ΕΠΣ Αρκαδίας ανακοινώνει Μετά την νέα απόφαση του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού  κ. Ι. ΑΝΔΡΙΑΝΟΥ, αναβάλλονται όλοι οι  επίσημοι αθλητικοί αγώνες των ομαδικών αθλημάτων, όλων των εθνικών και τοπικών διοργανώσεων, όλων των ηλικιών κατηγοριών, που επρόκειτο να διεξαχθούν από 1 έως και 5.10.2014.   Για το Δ.Σ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 […]
  • Τροχαίο στην Τρίπολη (photos) Σεπτεμβρίου 30, 2014
    Τροχαίο ατύχημα συνέβη το βράδυ της Τρίτης 30 Σεπτεμβρίου στον κόμβο του Βασιλόπουλου στην Τρίπολη. Σύμφωνα με πληροφορίες δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν, δεν υπάρχει κάποιος τραυματίας, ενώ στο σημείο είναι και η Αστυνομία. Στο σημείο για ακόμη μία φορά δε λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες και για το λόγο αυτό θα πρέπει οι οδηγοί να είναι πιο προσεκτικοί. Ε […]
  • Παναγιωτόπουλος: Επιθυμώ να πολιτευτώ στην Αρκαδία Σεπτεμβρίου 30, 2014
    Σε συνέντευξή του ο  Αρκάς Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας, Ιωάννης Παναγιωτόπουλος στον τηλεοπτικό σταθμό epsilontv επιβεβαίωσε την παραίτησή του από τη θέση του γενικού γραμματέα βάζοντας ως στόχο τις βουλευτικές εκλογές. Όπως ανέφερε τις παραιτήσεις τους υπέβαλλαν σήμερα τρεις γενικοί γραμματείς της κυβέρνησης προκειμένου να είναι υποψήφιοι στις προσεχείς […]
  • Συνεχίζει ως περιφερειακός προπονητής ο Π. Χατζόπουλος Σεπτεμβρίου 30, 2014
    Ο Πολύβιος Χατζόπουλος συνεχίζει το έργο του από το πόστο του περιφερειακού προπονητή των εθνικών ομάδων για λογαριασμό της ΕΠΟ και συγκεκριμένα  στην  9η περιφέρεια όπως ανακοίνωσε η Ελληνική ποδοσφαιρική ομοσπονδία. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ με τα ονόματα των προπονητών ανά περιφέρεια: - Ενέκρινε ομόφωνα την εισήγηση για την πρόσληψη των ακόλουθων περ […]
  • Ζησόπουλος: «Θα δώσουμε το 100% για τη νίκη» Σεπτεμβρίου 30, 2014
    Ο Γιώργος Ζησόπουλος μίλησε για τον αγώνα της Πέμπτης με την Παρτιζάν επισημαίνοντας πώς αυτό το παιχνίδι είναι ξεχωριστό για τον Αστέρα, αφού θα είναι το πρώτο ομίλου EUROPA LEAGUE που θα διεξαχθεί στο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης».  Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα ποδοσφαιριστή έχουν ως εξής: «Είναι ένα ματς ξεχωριστό. Για πρώτη φορά στο γήπεδο μας θα διεξαχθεί […]

Κατηγορίες

Κατηγοριες Tag

3η γιορτη ελιας Aman resorts SRF RDF Αθικια Αλαβανος Αλεκος Αλλη Προταση Αναβαλος Ανεμογεννητριες Αφαλάτωση Βουδουρης Γιαννης Γεωργοπουλος Γκατσος Δεματοποιητης Δημητρης Κοδελας Δημητρης Σιδερης Δημοσια διαβουλευση Δημοτικες εκλογες 2014 Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Ελος Κοιλαδας Ευπλοια Θεσεις ΡΚΕ-Σ Ιστορικα κτηρια Ερμιονιδας Καραβασιλη Καταφυκι Κοινωφελης Επιχειρηση Αθλητισμου Περιβαλλοντος Κοκα Κολα απεργια Λεσχη Αναγνωσης Λιμεναρχειο Λυματολασπη Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Νικος Γοντικας ΠΑΜΕ Πανω Πλατεια Κρανιδι Παυλος Φυσσας Πολιτιστικο μονοπατι Πορτοχελιωτικο Kαρναβαλι Πυρηνικα Ρεπουλης ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Σουκος Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα Σωματειο ξενοδοχουπαλληλων ΤΑΙΠΕΔ Τατουλης Υδρα Υποψηφιοι βουλευτες Ερμιονιδας Χριστουγεννα Ωρα της γης αποαναπτυξη-τοπικοποιηση αποκατασταση ΧΑΔΑ αφαλατωση βαρεα μεταλλα στο νερο δισκουρια επιδομα ανεργιας εργατες καθαριοτητας ΟΤΑ εφοπλιστικο κεφαλαιο κατοχη καυση απορριμματων καψιμο Ιουδα κοκκιναρι κομποστοποιηση μαθηματα Γαλλικων παλαια κτηρια στο Κρανιδι σφαγεια Κρανιδιου φολες στα αδεσποτα φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χαβουζα Κρανιδιου χελωνες χουντα

Twitter Updates

Flickr Photos

Εικόνα 1329

More Photos
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.