Θα διαβασετε πιο κατω ενα εντυπο που μοιραστηκε σημερα στα παιδια στο Δημοτικο σχολειο Πορτο Χελιου. Αυτη η αναρτηση ειναι η πρωτη και θα υπαρχει συνεχεια.Ενα  βασικο ερωτημα ειναι σε ποια και ποσα αλλα σχολεια εχουν δοθει τετοια εγγραφα.Τουλαχιστον σε αλλο ενα σχολειο της επαρχιας μας εχει παει.

Τα ερωτηματα αυτα μου δημιουργουνται γιατι το δημοτικο σχολειο Πορτο Χελιου χρησιμοποιηθηκε τα περασμενα χρονια το καλοκαιρι απο ιδιωτικη εταιρεια για μαθηματα ξενης γλωσσας. Προχωραμε και σε αλλες τετοιες συνεργασιες με αυτη τη ενεργεια;

Ερωτηματα

1.Ποιος εδωσε το δικαιωμα σε μια αγνωστη σε μενα εταιρεια τσιμεντων να ασφαλισει το παιδι μου σε μια ιδιωτικη ασφαλιστικη εταιρεια με ορους που δεν γνωριζω χωρις να με ρωτησει.

2.Με ποιο δικαιωμα παρακαμπτει η εταιρεια αυτη την δημοσια ασφαλιση που παρεχω στο παιδι μου με την εργασια μου και τα ενσημα μου. Ποιες δεσμευσεις θα εχω αν κανω χρηση αυτου του προγραμματος σε περιπτωση ατυχηματος ολικης ανικανοτητας απο ατυχημα η θανατο του παιδιου μου.

3. Ποιοι ειναι αυτοι οι ανθρωποι και γιατι προβλεπουν τετοια πιθανοτητα για το παιδι μου.Δεν τους γνωριζω δεν με γνωριζουν.

4. Αποτελει αυτη η ενεργεια αμεση διαφημιστικη ενεργεια των εταιρειων Λαρσινος και Ιντεραμερικαν μεσα απο την δημοσια εκπαιδευση και αν ναι απο ποτε τα σχολεια χρησιμοποιουνται σαν πεδιο διαφημιστικης εκστρατειας και μαλιστα με την συνεργασια της διευθυνσης του σχολειου.

Μπορουν και αλλες εταιρειες να κανουν διαφημηση στον χωρο του σχολειου με φορεα τους ανηλικους μαθητες και αν ναι τι ειδους δραστηριοτητες μπορουν να εχουν αυτες οι εταιρειες εκτος του ασφαλιστικου και κατασκευαστικου τομεα. Προνομιακες τιμες και εκπτωσεις απο Νοσοκομεια, καταστηματα ρουχων, παπουτσιων, παιχνιδιων ,ταξιδιωτικα  γραφεια , φροντιστηρια ξενων γλωσσων, παιδοτοποι, ζαχαροπλαστεια, εκδοτικοι οικοι και παει λεγωντας.

4.Γιατι η διευθυνση του σχολειου αποδεχτηκε αυτη τη προσφορα στο ονομα μου. Υπαρχει κρατικη εγκριση και κατω απο ποιους ορους για αυτες τις πραξεις.Υπαρχουν ανταλλαγματα γι αυτη τη συνεργασια και απο ποιους.

Επιφυλασομαι για καθε νομιμο δικαιωμα  μου απεναντι σε αυτη την ενεργεια

Γερασιμος Κατσαΐτης

Lee Coveney

Το εντυπο με την καρτα που μοιραστηκε στους μαθητες μαθητριες.

Στο πισω μερος αναφερεται πως ειμαι ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ της καρτας

Με ποια διαδικασια απεκτησα αυτη την ιδιοτητα και πως ενεργοποιειται . Αυτη η ιδιοτητα τι υποχρεωσεις μου δημιουργει απεναντι στην εταιρεια.

