Μπειτε γρηγορα να το διαβασετε γιατι μολις καταλαβουν τι κανουν θα το φαει το μαυρο σκοταδι.

1.Ειναι  καταχωρημενο σαν Δελτιο τυπου του Δημου Ερμιονης στην αντιστοιχη σελιδα και αναρταται σε ιστολογιο της Ερμιονης μετα απο παρακληση του Δημου οπως δηλωνεται.http://enpoermionis.blogspot.com/2010/12/blog-post_428.html

2.Δεν ειναι καθολου δελτιο τυπου του Δημου.Δεν εχει την θεση του Δημου δεν αποτελει αποφαση του ΔΣ δεν εχει σφραγγιδες του Δημου.

Ειναι διαφημιστικο εντυπο ιδιωτικης εταιρειας που προσπαθησε να συνεργαστει με τον Δημο Καλαματας αλλα απεριφθει η συνεργασια σαν μη λειτουργικη.

3.Εχει αριθμο πρωτοκολου παραλαβης στις 10 /12 απο τον Δημο Ερμιονης.

4.Καποιος ανωνυμος εχει γραψει πανω απο το πρωτοκολο ΦοΣΔΑ με μαυρο στιλο και απεναντι με κοκκινα γραμματα και μια τζιφρα το ονομα του κ Κριτσωτακη και εντολη να ενημερωθει η νεοεκλεγμενη δημοτικη αρχη.Δεν ειναι εγγραφο του Φορεα Διαχειρισης ουτε της Περιφερειας.

Δεν αποτελει δημοσιο εγγραφο

παρ ολο που αναρταται ως τετοιο.

Η σχετικη αναρτηση οπου υπαρχει

ειναι παραπλανητικη

ΕΔΩ     Γραψτε Σουκος στο δικαιουχος  και θα σας βγαλει τα αποτελεσματα                      

Θα βρειτε  τα επισημα στοιχεια  για καποιες απο τις τις εφευρεσεις του κ Σουκου.Περιλαμβανουν

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΝΤΟΛΜΑ.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΖΥΓΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΡΡΑΠΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΖΥΓΙΣΗΣ.,

ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΝ ΖΥΓΙΣΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΥΡΚΑΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

ΣΥΣΚΕΥΗ ΤΑΣΕΩΣ ΔΙ’ ΗΣ ΣΚΟΠΕΙΤΑΙ ‘Η ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΕΞ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ

ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΛΑΚΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΠΑΝΕΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ,

ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 40MM,

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗΣ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 40 MM 

Ευρεσιτεχνια για αστικα απορριμματα δεν ειδα

http://www.ermioni.gov.gr/Default.aspx?tabid=245

Οταν εγραφα πριν λιγους μηνεςε πως στα Αθικια δεν θελουν το εργοστασιο καυσης ενω εμεις τα δεχομαστε ολα και μπορει στο τελος να μας φερουν το εργοστασιο καυσης εδω εκανα πλακα.

Φαινεται πψως και η πιο τρελλη φαντασια δεν μπορει να ξεπερασει τους σχεδιασμους για την διαχειριση των απορριμματων.

Μας φερανε τον δεματοποιητη και τον δεχτηκαμε.

Μας ειπαν θα φερουν και οι γειτονικοι Δημοι τα σκουπιδια τους και το δεχτηκαμε.

Τον βαλανε να φτιαχνει δεματα και το δεχτηκαμε. Τωρα εχουμε μαζεψει χιλιαδες τονους σκουπιδια σε δεματα και το δεχομαστε.

Ανοιξε η ορεξη στην εταιρεια. Αντι να του παμε τα δεματα στην Καλαματα (απο οπου τον διωξανε) θα φερει την μηχανη εδω που ειναι τα δεματα. Γιατι να μην φτιαξουν και το εργοστασιο που θα καιει το προιον διπλα;

Θα μας δωσουν και μια ετησια αποζημιωση για τον καρκινο που θα παθαινουμε και ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι.

Μπαζει απο πολλες πλευρες αυτη η θεωρια αλλα ειναι ακατανοητη η εμμονη να γινει η Ερμιονιδα κομβος διαχειριησης των σκουπιδιων της Ανατολικης Πελοποννησου.

Βαρυτατη η ευθυνη

του ΔΣ της ΠΑΠΟΕΡ 

(οποιοι και αν ειναι πλεον στο ΔΣ) 

να  διαχειριστει το προβλημα.

Αν δεν μπορουν ας παραιτηθουν.

Η ΠΑΠΟΕΡ εχει καταντησει σωματειο σφραγγιδα σαν τον αλλο περιβαλλοντικο συλλογο της Ερμιονης που ειναι κυριολεκτικα ανυπαρκτος.

Εδω μια πρωτη υπεμνθυμιση οσων εχουν δημοσιευτει για την Σουκομηχανη.

ΣΟΥΚΟΣ

Περι της Σουκομηχανης που ο Δημος Κρανιδιου εστειλε δοκιμαστικα τα συμμεικτα δεματα σκουπιδιων του

Νοεμβρίου 4, 2010 in Απορρίμματα-Ανακύκλωση (Επεξεργασία)

Εκλαβα με μαιλ το παρακατω εγγραφο απο τους συναγωνιστες στην Καλαματα.

From:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ hrzeritis@yahoo.gr

Ελληνικη Δημοκρατια                                      Καλαματα 13/10/2010

Δημος Καλαματας                                            αρ. πρωτ.: …22455

δ/νση καθαριοτητας

 & αμαξοστασίου

Προς τον κ. Δήμαρχο Καλαμάτας

Κοιν. 1.Αντιδήμαρχο Καλαμάτας κ. Καμβυσϊδη

         2. Γ.Γ. Δήμου Καλαμάτας

Μετά από συνεννόηση μαζί σας και με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Καμβυσίδη, οι υπάλληλοι του Δήμου Καλαμάτας 1. Παπαδόπουλος Ιωάννης, 2. Γεωργακίλας Δημήτριος, 3. Μάλαμας Γεώργιος και 4. Γιαννόπουλου Κοκκωνία παρακολουθήσαμε τη λειτουργία της μονάδας διαχείρισης απορριμμάτων της εταιρείας ΣΟΥΚΟΥ στη Μαραθόλακκα, την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010, όπου διαπιστώσαμε τα εξής:

Π Καταγραφή νενονότων – παρατηρήσεων.

Τα απορριμματοφόρα οχήματα του Δήμου άρχισαν να ανεβαίνουν πριν τις 7 π.μ., ζυγισμένα, αφού είχαν ολοκληρώσει το πρώτο τους δρομολόγιο συλλογής απορριμμάτων, και ένα – ένα στάθμευε στο χώρο χωρίς να αδειάζει το περιεχόμενο του. Μετά από συνεννόηση με αντιπροσωπεία δημοτών που έχουν κινητοποιηθεί κατά της συνέχισης της λειτουργίας της Μαραθόλακκάς, άδειασε το περιεχόμενο δύο απορριμματοφόρων και του ενός φορτηγού με αρπάγη δίπλα από το πρώτο όχημα του συγκροτήματος Σούκου στο οποίο βρίσκεται και η χοάνη υποδοχής των απορριμμάτων. Το περιεχόμενο των τριών αυτών οχημάτων ζύγιζε:

-   1° απορριμματοφόρο     5.310 kg.

-   2° απορριμματοφόρο      5.860 kg.

-   φορτηγό με αρπάγη       4.070 kg..

Τα υπόλοιπα απορριμματοφόρο παρέμειναν στο χώρο γεμάτα, αναμένοντας να αδειάσουν σταδιακά, μετά την επεξεργασία των παραπάνω φορτίων.

Η μονάδα ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 8.10′ υποδεχόμενη απορρίμματα από το σωρό του 1ου απορριμματοφόρου, όμως στις 8.25″σταμάτησε. Στην ερώτηση μας γιατί αυτή η διακοπή δεν υπήρχε συγκεκριμένη απάντηση – επεξήγηση από το προσωπικό της εταιρείας γιατί, όπως μας δηλώθηκε δεν υπήρχε κάποιος τεχνικός της εταιρείας εκεί παρότι το προσωπικό έκανε παρεμβάσεις επιδιόρθωσης της μονάδας. Πρώτος καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας της μονάδας 15’.

Η μονάδα ξαναπήρε εμπρός στις 9.35″ αλλά ουσιαστικά ξεκίνησε η λειτουργία της στις 9.40″για να ξανασταματήσει στις 9.50′. Δεύτερος καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας 10″. Στη διάρκεια του δεύτερου αυτού χρονικού σταδίου λειτουργίας, προσωπικό της εταιρείας άνοιγε το τύμπανο το οποίο βρίσκεται στο τέλος του τρίτου τμήματος της μονάδας, πριν από την έξοδο του τελικού προϊόντος, και προσπαθούσε με ξύλα και με τα χέρια να το καθαρίσει από το χνουδωτό υλικό που το είχε καλύψει. Η ενέργεια αυτή εκτιμήθηκε ως παρακινδυνευμένη για την ασφάλεια των παραπάνω εργαζόμενων και σε συνδυασμό με τη δηλωθείσα απουσία τεχνικού υπεύθυνου κατά τη διάρκεια της λειτουργίας, όταν μάλιστα χρειάζεται να γίνουν επεμβάσεις επιδιόρθωσης της μονάδας, μας υποχρεώνει να επισημάνουμε την ανάγκη διασφάλισης των απαιτούμενων συνθηκών ασφάλειας της εργασίας.

Η μονάδα σταμάτησε τη λειτουργία της από τις 9.50′, όπως προαναφέρθηκε, μέχρι τις 10.20′που ξαναξεκίνησε. Στη διάρκεια της διακοπής αυτής υπήρξε άνεση χρόνου για παρατήρηση των ακινητοποιημένων μερών του συγκροτήματος. Διαπιστώθηκε ότι στην ταινία μεταφοράς, μετά το στάδιο της χειροδιαλογής και πριν την είσοδο στο τρίτο τμήμα, στο διαλεγμένο υλικό που οδηγείτο σε περαιτέρω επεξεργασία, υπήρχε σημαντική ποσότητα πλαστικού.

Η μονάδα ξεκίνησε πάλι στις 10.20″, όπως προαναφέρθηκε, ενώ εντωμεταξύ είχε έρθει και ο κ. Κ. Σούκος, και συνέχισε τη λειτουργία της μέχρι τις 12.00* που, όπως μας δηλώθηκε, έγινε διάλειμμα για να ξεκουραστούν οι εργαζόμενοι. Τρίτος καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας 1 h και 40*.

Το διάλειμμα τελικά κράτησε μέχρι τις 13.05″ και δεν ήταν μόνο για την ξεκούραση των εργαζόμενων αλλά και για την αποκατάσταση προβλημάτων που είχαν δημιουργηθεί στα μηχανήματα όπως το προσωπικό μας απάντησε όταν στις 12.45′ ρωτήσαμε γιατί καθυστερούσε να ξεκινήσει και πάλι η λειτουργία. Στο διάστημα αυτό διαπιστώθηκε ότι ένα μέρος των υλικών που αφαιρούνται από την περαιτέρω διαδικασία με χειροδιαλογή δεν είναι ανακυκλώσιμα (απαξιωμένες πλαστικές σακούλες και άλλα υλικά). Για αυτά απαιτείται χώρος διάθεσης τους (ΧΥΤΥ), όπως απαιτείται και για τα ογκώδη αντικείμενα τα οποία η μονάδα δεν μπορεί να επεξεργαστεί.

Επανεκκίνηση 13.05′ μέχρι 13.45′ οπότε είχαμε νέα διακοπή. Τέταρτος καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας 40″. Στη διάρκεια της διακοπής αυτής έγιναν παρεμβάσεις καθαρισμού των μηχανισμών του 3ου τμήματος από το χνουδωτό υλικό που δημιουργείται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Στις διαδικασίες καθαρισμού συμμετείχε και ο ίδιος ο κ. Κ. Σούκος που μας παρατήρησε ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε, τόσο σε αυτή τη διακοπή όσο και στις προηγούμενες, λόγω της μεγάλης ποσότητας λάσπης που είχαν τα συγκεκριμένα σκουπίδια.

 Επανεκκίνηση 14.05″ και διακοπή 14.15″. Πέμπτος καθαρός χρόνο< παραγωγικής λειτουργίας 10*. Νέος Ισχυρισμός του κ, Σούκου για ύπαρξη υγρασίας μεγαλύτερης από 65% ως αιτίας δημιουργίας των προβλημάτων.

Επανεκκίνηση 14.25′ και νέα διακοπή 14.35′. Έκτος καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας 10‘.

Επανεκκίνηση 15.35′ και ολοκλήρωση διαδικασίας επεξεργασίας του περιεχομένου μόνο του 1ου απορριμματοφόρου, των 5.310 κς δηλαδή, στις 16.00′. Έβδομος καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας 25*.

Σύνοψη διαδικασίας:

Για την επεξεργασία 5.310 kg:

Συνολικός απαιτηθείς χρόνος λειτουργίας: 7 h και 55′.

Καθαρός χρόνος παραγωγικής λειτουργίας της μονάδας: 3 h και 30′.

Χρόνος επισκευής βλαβών – σταλίας:4h και 25′.

Π) Υπολογισμοί:

Εισερχόμενα: 5310 kg (απορριμματοφόρο με αρ. κυκλ. ΚΗΗ 2819 μικτό βάρος

13.930 kg- απόβαρο 8.620 kg=5.310 kg.)

Εξερχόμενα (pellets : 2.226 kg. ( 53 σακιά Χ 42 kg/σακί)

Ποσοστό     παραγόμενων     ρellets    επί     των     συμμείκτων     εισερχόμενων

απορριμμάτων=2.226/5310=0,42 ήτοι 42% (σχέση 2,4:1).

Απόδοση συστήματος

Επεξεργασία συμμείκτων: 5300 kg : 3,5 ώρες (ώρες παραγωγικής λειτουργίας)   =1500 kg/ώρα.

Ήτοι 8X1.500 = 12 τόνοι/8ωρο (μέγιστη απόδοση στο 8ωρο χωρίς βλάβες και σταλία).

Παραγωγή pellets

2226 kg :3,5 ώρες = 636 kg,/ώρα

Ήτοι 15 σακιά/ ώρα ήτοι 1 σακί/4 λεπτά

Κατανάλωση καυσίμου

Ανά τόνο : 292,60 lit / 5,3 tοη = 55,22 lit/ton

Ήτοι κόστος 55,22 lit/ton Χ 1,4 €/lit= 77 €/ton

Ανά ώρα : 292,60 lit/8 ώρες= 36,57 lit/ώρα

Ήτοι κόστος 36,57 lit/ώρα Χ 1,4 €/lit = 51,20 €/ώρα

Κόστος επεξεργασίας ανά τόνο εισερχομένων απορριμμάτων

Α. 50 €/ton  κόστος επεξεργασίας (σύμφωνα με τη σύμβαση)

Β. 10 €/ton κόστος αγοράς σακιών

 Γ. 77 €/ton κόστος πετρελαίου

Σύνολο : 137 €/τόνο 

σημείωση

Για το διάστημα από την εγκατάσταση του συστήματος ΣΟΥΚΟΥ ήτοι από την 1η Σεπτεμβρίου έως 8η Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η υπηρεσία μας προκύπτουν τα παρακάτω:

1.             Χρόνος λειτουργίας της μονάδας  212  ώρες σύμφωνα   με  την  ένδειξη
ωρομετρητή Γεννήτριας.

2.             Κατανάλωση καυσίμου 7.000 Ιΐΐ σύμφωνα με τιμολόγια πετρελαίου+αρχικό               δεξαμενής          

3.             Παραχθέν προϊόν (pellets) 42.000 kg βάσει τιμολογίου προμήθειας σακιών
από το Δήμο και 10.000 kg, (κατ’ εκτίμηση) βάσει προφορικών δηλώσεων
του κ. Σούκου ήτοι σύνολο: 52.000 kg.

4.             Επεξεργασμένα σύμμεικτα  125 τόνους βάσει αναγωγής από τη σχέση
εισερχομένων – εξερχόμενων 2,4 : 1 (τόνοι εισερχομένων: τόνοι pellets),
όπως προέκυψε αυτή η σχέση από τα στοιχεία λειτουργίας του συστήματος
στις 8-10-2010.

III) Εισήγηση:

Μετά τα παραπάνω και στα πλαίσια εφαρμογής του  ιδιωτικού συμφωνητικού μεταξύ του Δήμου Καλαμάτας και της εταιρείας Σούκου εισηγούμαστε τον ορισμό επιβλέποντα του συστήματος για την περαιτέρω παρακολούθηση του συστήματος με την καταγραφή των εξής παραμέτρων σε καθημερινή βάση:

Α) Ισοζύγιο εισερχομένων εξερχόμενων.

Β) Δυναμικότητα μονάδας.

Γ) Κόστος λειτουργίας ανά ώρα λειτουργίας και ανά τόνο εισερχομένων.

 Και τέλος αναζήτηση απαντήσεων στα ερωτήματα για περιβαλλοντικά αποδεκτό τρόπο λειτουργίας (χημική ανάλυση προϊόντος, παραπροϊόντων, αερίων εκπομπών κ.λπ.).

Για τη Διεύθυνση Καθαριότητας & Αμαξοστάσιου:

1.             Παπαδόπουλος Ιωάννης, Π.Ε. Περιβάλλοντος

2.             Γεωργακίλας Δημήτριος, Ηλεκτρολόγος μηχανικός Τ.Ε

3.             Μάλαμας Γεώργιος, Εργοδηγός

4.             Γιαννόπουλου Κοκκωνία, Χημικός Μηχανικός

ΥΓ Για τεχνικους λογους δεν φαινονται υπογραφες και σφραγγιδες

Τέλος και ο Σούκος

  • Δημοσιευμένο/α:  ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
  • Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

 

Οπως δείχνουν τα πράγματα παίρνει άδοξο τέλος και το πείραμα με το “σουκομηχάνημα”. Η τρίμηνη δοκιμή δεν έπεισε για τίποτε και μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση του δήμου για τα αποτελέσματα των δοκιμών και την εκτίμηση της πραγματικότητας. Το μόνο σίγουρο είναι πως οι ποσότητες που μπορεί να επεξεργαστεί το μηχάνημα είναι ελάχιστες μπροστά στην ημερήσια παραγωγή σκουπιδιών της πόλης. Από εκεί και ύστερα, κανένας δεν γνωρίζει ποια είναι η σύνθεση του παραγόμενου προϊόντος και κατά πόσον αυτό μπορεί να τοποθετηθεί ασφαλώς και σε τι είδους χώρους.

Η ιστορία αποτελεί “Βατερλό” για τη δημοτική αρχή, η οποία βεβαίως ουδόλως ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα – της αρκεί που… πήδησε τις εκλογές χωρίς το πρόβλημα των σκουπιδιών στους δρόμους. Και τώρα είναι έτοιμη να πετάξει το μπαλάκι στην Περιφέρεια για να της… λύσει το πρόβλημα.

Δεν νομίζουμε όμως ότι πρέπει αυτή η ιστορία να περάσει ως άλλη μια συνηθισμένη… οφθαλμαπάτη της δημοτικής πολιτικής. Κατ’ αρχήν υπάρχει ένα ζήτημα με το ζεστό χρήμα που θα εισπράξει ο Σούκος χωρίς να έχει προσφέρει τίποτε στην υπόθεση διαχείρισης σκουπιδιών του Δήμου Καλαμάτας. Η δημοτική αρχή έκανε το πρωτοφανές: Υπέγραψε σύμβαση και πληρώνει την… επίδειξη ενός μηχανήματος. Το οποίο τελικά διαπιστώνει πως δεν της κάνει. Αν υπήρχε έλεγχος επί της ουσίας, το ποσό που θα πάρει ο Σούκος θα έπρεπε να καταλογισθεί σε εκείνους που τον έφεραν στην Καλαμάτα κι εκείνους που σήκωσαν το χέρι τους για να πληρώσουν το… πείραμα. Γιατί αν πλήρωναν τα χρήματα από την τσέπη τους, θα το έβαζαν στα πόδια όταν τους ζητούσε να πληρώσουν για να τους… δείξει τι καλό που είναι το μηχάνημα.

Εξηγήσεις όμως δεν θα πρέπει να δώσουν μόνον οι δημοτικοί παράγοντες της Καλαμάτας, αλλά και ο περιφερειάρχης που ήταν η “γέφυρα” για να έρθει ο Σούκος στην Καλαμάτα. Ο ίδιος ενέκρινε δε προεκλογικά τη μεταφορά σκουπιδιών στην απαγορευμένη Μαραθόλακκα, για να δοκιμάσουν την τύχη τους και τα σκουπίδια της… Ερμιόνης.

Εκείνο που έγινε αντιληπτό τα τελευταία χρόνια είναι πως οι περιφερειάρχες έκαναν πανάκριβα πειράματα “στου κασίδη το κεφάλι”. Πληρώσαμε παπορίσιους τους δεματοποιητές που δεν έλυναν κανένα απολύτως πρόβλημα, όπως φάνηκε με τις εξελίξεις στην Ερμιόνη αλλά και στον Πύργο, όπου δεν ξέρουν τι να κάνουν τα σκουπιδοδέματα. Προειδοποιούσαμε από την πρώτη στιγμή ότι τα σκουπιδοδέματα ήταν το πρώτο σκέλος ενός σχεδίου για την πυρόλυση των σκουπιδιών, και χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 2 χρόνια για να το “ομολογήσει” και ο δήμαρχος Καλαμάτας Παν. Νίκας. Φυσικά, και αυτή η ιστορία πέρασε… στο ντούκου – χωρίς κανένας να αναζητήσει στοιχεία για τη διαδικασία με την οποία επελέγη αυτή η μέθοδος, την επιστημονική τεκμηρίωση που υπήρχε για να στηριχθεί η επιλογή και στη βάση ποιας εφαρμογής, σε ποιο μέρος του κόσμου.

Κάποιοι βρήκαν τα πρόστιμα της Κομισιόν ως ευκαιρία για να πλασάρουν τεχνολογίες με το… αζημίωτο. Και κάποιοι άλλοι έδωσαν το “πράσινο φως” χωρίς ουσιαστικά να εξετάσουν την αποτελεσματικότητα των μεθόδων. Κατά τα άλλα, ουδείς έχει ευθύνη για την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος. Ουδείς έχει ευθύνη για τα σκουπίδια. Ουδείς έχει την ευθιξία να κάνει τουλάχιστον αυτοκριτική.

Μετά από όλα αυτά, δεν πρέπει να υπάρχει καμία αμφιβολία γιατί… πιάσαμε πάτο κι έχουμε κόψει αζιμούθιο για χρεωκοπία.

Ηλίας Μπιτσάνης

 

 

About these ads