You are currently browsing the monthly archive for Απριλίου 2010.
http://www.minenv.gr/1/12/121/12103/g1210319.html
κωδικος Διδυμου GR 2510002.
Εδω ο χαρτης
http://natura.minenv.gr/natura/server/user/region.asp?lng=GR&id=7
Εδω οι πληροφοριες στα Αγγλικα
http://natura.minenv.gr/natura/server/user/biotopos_info.asp?lng=GR&siteCode=GR2510002
| GR2510002 | < επιστροφή |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
from the south by the closed basin of Didyma and the Salanti hills
Στα νοτια λοιπον τα ορια του ορους Διδυμο (και αρα του Νατουρα 2000 ) ειναι οι λοφοι της περιοχης Σαλαντι.
Ειναι η θεση Αναθεμα- Σταυρος Διδυμων στην ενοτητα λοφοι Σαλαντι;
Αν οχι τοτε η ΜΠΕ του Δεματοποιητη κακως εχει τοποθετησει την εγκατασταση της αποθηκευσης χιλιαδων τονων απορριμματων εκτος ΝΑΤΟΥΡΑ 2000.Η εγκατασταση ειναι ΜΕΣΑ στο Νατουρα.
Επειδη στην εισοδο του Δημαρχειου κατα την συνεδριαση της 27 Απριλιου 2010 και στην διαρκεια ενος διαλειματος ο κ Δημαρχος επετεθει με εντονο υφος (για αλλη μια φορα) στον προεδρο της ΠΑΠΟΕΡ σχετικα με την χωροθετηση του Δεματοποιητη λεγωντας του “Ειναι ο δεματοποιητης μεσα στο ΝΑΤΟΥΡΑ; ” Θελω να γραψω τα εξης.
1.Στην μελετη Περιβαλλοντικων επιπτωσεων του Δεματοποιητη http://dematopoihths.blogspot.com/ (και στην σελιδα 48) αναφερονται τα παρακατω.
4.1.7.1.Νομοθετημενες ρυθμισεις -καθεστως προστασιας
Οι εξεταζομενες θεσεις δεν εντασσονται σε καθεστως προστασιας η αλλες θεσμικες δεσμευσεις.
Σε αποσταση μεγαλυτερη των 5 χιλ απο την κυρια θεση εκτεινεται η περιοχη ορος Διδυμο ενταγμενη στο δικτυο ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 της οδηγιας 92/43 ΕΕ με κωδικο GR 2510002.
Ζωνη καταφυγιου αγριας ζωης αναπτυσεται νοτια της θεσης του εργου σε ευθεια αποσταση κατα μεσο ορο 2,2 χιλ με ονομασια Προφ Ηλιας Αυλωνας ( Κρανιδιου , Φουρνων , Ερμιονης) η οποια καταλαμβανει εκταση 3400 εκταριων .Αρμοδια αρχη ειναι η Δ/νση Δασων Αργολιδας.
2.Η τοποθεσια Σταυρος-Αναθεμα Διδυμων ειναι ενας λοφος στις παρυφες του ορους Διδυμο με μορφολογια αλλα και βλαστηση ακριβως ομοια.Ειναι δε ξεκαθαρα διαφορετικος απο τους επομενους λοφους δυτικωτερα που ειναι πανω απο το Σαλαντι.
Οπως αναγνωριζει η μελετη στα νοτια εχει το καταφυγιο αγριας ζωης αλλα και κατι που δεν γραφεται τον υδροφορο οριζοντα στα Παπουλια και Καταφυγι.Ειναι λοιπον περικυκλωμενος απο προστατευομενες περιοχες.
Ας δωσουμε ενα χάρτη σε πουλια και ζωα με τα ανθρωπινα συνορα, ας βαλουμε ενα οριο στον αερα και την διοξινη απο τα καιομενα σκουπιδια, ας πουμε στην τοξικη σταχτη να μην κατηφορισει στα φαραγγια με τα νερα της βροχης και μετα να πουμε πως το Αναθεμα (το συγκεκριμενο σημειο ) δεν ειναι προστατευομενη περιοχη.
3.Και ο δρομος ταχειας κυκλοφοριας που διαιρεσε το βουνο στα δυο προκειμενου τα απορριμματοφορα Λυγουριου και Επιδαυρου να πηγαινοερχονται στον δεματοποιητη;
Και το νταμαρι λιγο πιο κατω με τα φουρνελα του που πηρε νεα αδεια συνεχισης της λειτουργιας του;
Και η ανεξελεγκτη ελευθερη βοσκηση που κανει τα βενια θαμνους;Ποσο κερδος εχουν οι κηνοτροφοι με τις σημερινες τιμες κρεατος χωρις επιδοτησεις και τι ζημια κανει η ελευθερη βοσκη στα δαση της χωρας μας;
Και κακως δασος θεωρουνται μονο τα μεγαλα δεντρα .Στο μεσογειακο τοπιο το δασικο συστημα εχει τις ιδιαιτεροτητες του.
Ειναι λοιπον μεσα στις κοκκινες γραμμες του Νατουρα 2000 ο δεματοποιητης και ο χωρος αποθηκευσης 15 χιλιαδων δεματων απο συμμεικτα σκουπιδια καθε χρονο;
Ο κ Δημαρχος λεει οχι και κουνα απαξιωτικα το κεφαλι στον προεδρο της ΠΑΠΟΕΡ σαν να θελει να πει “δεν ξερεις τι λες”. Γιατι ο κ Δημαρχος καταστρωνει τους σχεδιασμους του με το γραμμα του νομου.
Ειναι ομως σωστες αυτες οι παραμετροι;
http://perivallon-syriza.gr/?p=212
Με επιβολή προστίμων απειλεί η Κομισιόν την Ελλάδα εάν δεν εφαρμόσει πλήρως την ευρωπαϊκή νομοθεσία για το δίκτυο προστατευόμενων φυσικών περιοχών Natura 2000
Ερώτηση Αλ.Τσίπρα, Μ.Κριτσωτάκη, Η.Διώτη, Ε.Αμμανατίδου-Πασχαλίδου, Β.Μουλόπουλου προς την Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε νέα προειδοποίηση στην Ελλάδα για παραβίαση των κοινοτικών οδηγιών σχετικά με τη βιοποικιλότητα (ανεπαρκή προστασία των άγριων πτηνών) και απειλεί με την επιβολή προστίμου, αφού η χώρα μας έχει ήδη καταδικαστεί για το συγκεκριμένο θέμα από το Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΔΕΚ).
Το 2007 και το 2008 το ΔΕΚ καταδίκασε την Ελλάδα καθώς ούτε ο αριθμός, ούτε η έκταση των προστατευόμενων περιοχών κάλυπτε τις ανάγκες του Δικτύου Natura 2000, που στοχεύει στην αποτελεσματική προστασία τόσο των ειδών χλωρίδας και πανίδας, όσο και των ενδιαιτημάτων στα κράτη � μέλη.
Παρ� ότι έχουν γίνει βήματα για την εναρμόνιση της νομοθεσίας, έχουν καθοριστεί 163 Ζώνες Ειδικής Προστασίας (ΖΕΠ) στην επικράτεια και με το ν.2742/99-άρθρο 15 θεσπίστηκε η διαδικασία ίδρυσης Φορέων Διαχείρισης σε προστατευόμενες περιοχές, η χώρα μας υστερεί πολύ στην πράξη αφού οι ελληνικές κυβερνήσεις, δέσμιες ενός στρεβλού μοντέλου ανάπτυξης, αδυνατούν να προστατεύσουν το φυσικό περιβάλλον της χώρας μας.
- Επειδή οι Φορείς Διαχείρισης εξακολουθούν ουσιαστικά να παραμένουν ανενεργοί
- Επειδή η συνολική έκταση που καλύπτεται από τα μέτρα προστασίας δεν είναι επαρκής (περίπου 32 σημαντικές περιοχές για τα πτηνά εξακολουθούν να μην καλύπτονται από τις ΖΕΠ και 67 Σημαντικές Περιοχές για τα Πουλιά της Ελλάδας [ΣΠΠΕ] καλύπτονται ανεπαρκώς και τα όριά τους θα πρέπει να χαραχθούν εκ νέου)
- Επειδή οι καταστροφές των δασών από τις πυρκαγιές και η κλιματική αλλαγή έχουν προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής των πτηνών
- Επειδή οι περισσότερες από τις 163 ΖΕΠ δεν έχουν αποτελέσει �αντικείμενο πράξεως χαρακτηρισμού� από την Εθνική Νομοθεσία αλλά υπόκεινται σε ιδιότυπα και ετερόκλητα νομικά καθεστώτα, ανεπαρκή για να συμβάλουν στην απαιτούμενη προστασία των οικοτόπων και τη βιοποικιλία των πτηνών
- Επειδή το μοναδικό φυσικό περιβάλλον της χώρας μας αποτελεί εθνικό κεφάλαιο και είναι απαραίτητο να προστατευθεί και να αναδειχθεί
Ερωτάται η κ. Υπουργός
- Θα προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για τη δημιουργία νέων ΖΕΠ, τον επανέλεγχο των ορίων των υφιστάμενων καθώς και τον επανακαθορισμό των ορίων των ΣΠΠ, όπως απαιτείται για την επαρκή προστασία των πτηνών και του φυσικού περιβάλλοντος;
- Είναι στις προθέσεις σας η θέσπιση και εφαρμογή σαφέστατου και εξειδικευμένου νομοθετικού πλαισίου που να εξασφαλίζει την αειφόρο διαχείριση και την αποτελεσματική προστασία των ΖΕΠ ώστε να μη διασύρεται η Ελλάδα με καταδικαστικές αποφάσεις του ΔΕΚ, με �επιστολές συμμόρφωσης� της ΕΕ και να μην απειλείται με επιβολή προστίμων;
- Υπάρχει η πολιτική βούληση για την εφαρμογή πολιτικών προστασίας του φυσικού μας περιβάλλοντος ή θα συνεχίσετε να επιτρέπετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να χαράσσουν την περιβαλλοντική πολιτική στην Ελλάδα;
Ο τοπικος αρθογραφος που θα αναγνωρισει τον εαυτο του σε αυτους τους στιχους, θαχει διασωσει ενα κομματι αυτογνωσιας.
Στίχοι: Wolf Birman μεταφραση Δημοσθενης Κουρτοβικ
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Δημητριάδη
Τις κρύες γυναίκες που με χαϊδεύουν,
τους ψευτοφίλους που με κολακεύουν,
που απ’ τους άλλους θεν παλικαριά
κι οι ίδιοι όλο λερώνουν τα βρακιά,
σ’ αυτήν την πόλη που στα δυο έχει σκιστεί,
τους έχω βαρεθεί.
Και πέστε μου αξίζει μια πεντάρα,
των γραφειοκρατών η φάρα,
στήνει με ζήλο περισσό,
στο σβέρκο του λαού χορό,
στης ιστορίας τον χοντρό το κινητή,
την έχω βαρεθεί.
Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους,
τους Ευρωπαίους, τους προφεσόρους,
που καλύτερα θα ξέρανε πολλά,
αν δεν γεμίζαν ολοένα την κοιλιά,
υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχιοί,
τους έχω βαρεθεί.
Κι οι δάσκαλοι της νεολαίας νταντάδες,
κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς,
με ιδεώδεις υποτακτικούς,
που είναι στο μυαλό νωθροί,
μα υπακοή έχουν περισσή,
τους έχω βαρεθεί.
Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος,
κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος,
που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά,
αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
κι επαναστάσεις στ’ όνειρά του αναζητεί,
τον έχω βαρεθεί.
Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω βαρεθεί.
Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω βαρεθεί.
Σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω σιχαθεί.
Δυστυχως ο μοναχικος Λυκος (Βολφ) απογοητευσε ολους εμας που ανατριχιασαμε με τα τραγουδια του.Ο ασυμβιβαστος ενσωματωθηκε με τον χειροτερο τροπο. Εγινε απολογητης του πολεμου και του Αμερικανικου ιμπεριαλισμου.
Συμβαινουν αυτα με τους ποιητες και τους συγγραφεις.Αλλιως ξεκινανε και αλλιως καταληγουν.Ισως οι στιχοι του ζουνε την δικια τους ζωη.Ισως ναναι καλυτερα ετσι.Ισως το εργο να εχει την δικια του ανεξαρτητη ζωη απο τον δημιουργο.
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=111,dt=09.02.2007,id=3391772,36591996,42381052,58274940
Ορισμένα συνοπτικά στοιχεία τώρα, κάποιοι σταθμοί στην εκρηκτική πολιτική βιογραφία του Βολφ Μπίρμαν.
Γεννήθηκε το 1936 στο Αμβούργο. Ο πατέρας του, Εβραίος και κομμουνιστής, εξοντώθηκε στο Αουσβιτς. Το 1953, σε ηλικία δεκαεπτά ετών, αποφασίζει να εγκαταλείψει το Αμβούργο και να εγκατασταθεί στο Ανατολικό Βερολίνο. Εντυπωσιακή, ρομαντική επιλογή. Ενώ οι άνθρωποι προσπαθούσαν να φύγουν από το ανατολικό μπλοκ και να περάσουν με χίλιους κινδύνους στη Δύση, διακινδυνεύοντας την ίδια τη ζωή τους, ο Βολφ Μπίρμαν έκανε την αντίθετη διαδρομή. Υπέστη τις συνέπειες της επιλογής του και ήταν συνεχώς σε αντιπαράθεση με το ολοκληρωτικό καθεστώς.
1953-1976, στο Ανατολικό Βερολίνο. Είκοσι τρία χρόνια έζησε εκεί. Δεν «προσαρμόστηκε» στιγμή. Δεν κατάφεραν να τον φέρουν στα μέτρα τους.
Δημιούργησε μια θεατρική σκηνή. Του την έκλεισαν, πριν την πρώτη παράσταση. Αφοσιώθηκε στη σύνθεση, γράφοντας καυστικές για το καθεστώς μπαλάντες. Του απαγόρευσαν να τραγουδά σε δημόσιους χώρους. Εγραφε, αλλά δεν μπορούσε να εκδώσει τα κείμενά του. Εννοείται ότι, και στα είκοσι τρία χρόνια που έζησε στο Ανατολικό Βερολίνο, δεν μπορούσε να ταξιδέψει στο εξωτερικό· συμπεριλαμβανομένων και των…«αδελφών χωρών».
Το 1976, τελικά, του επέτρεψαν να πάει στη Δυτική Γερμανία για μια σειρά συναυλιών. Αυτό ήταν. Το πρώτο βράδυ στην Κολωνία, μπροστά σε χιλιάδες θεατές, ήταν συγκλονιστικός. Τραγούδησε και, ιδίως, μίλησε εκ βαθέων. Μια συνταρακτική κριτική στον ανατολικογερμανικό ολοκληρωτισμό. Την επομένη, βέβαια, του στέρησαν την ανατολικογερμανική υπηκοότητα. Και η RDA έγινε γι’ αυτόν παρελθόν.
Ετσι, το 1976, Βολφ Μπίρμαν εγκαταστάθηκε πάλι στο Αμβούργο. Εκεί, από όπου είχε φύγει πριν από είκοσι τρία χρόνια. Συνέχισε την κριτική. Οχι μόνο στα ανατολικά καθεστώτα, αλλά και στη δυτική κοινωνία -κριτική που κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει.
Ο Βολφ Μπίρμαν ενθουσιάστηκε με την επανένωση της Γερμανίας, ενώ η Αριστερά ανησυχούσε. Το 2003, υποστήριξε τον πόλεμο στο Ιράκ (εδώ, τα χαλάμε), όπως έκαναν και άλλοι πρώην αντιφρονούντες της Ανατολικής Ευρώπης, που χαιρέτισαν στην αμερικανική επέμβαση το τέλος της ιρακινής δικτατορίας (καθένας με τον δικό του καημό).
Τη θέση του υπέρ του πολέμου στο Ιράκ, τη χρησιμοποίησε ως πρόσχημα η πλειοψηφία της τοπικής κυβέρνησης του Βερολίνου -οι Σοσιαλδημοκράτες και οι πρώην Κου Κου- για να δικαιολογήσουν την άρνησή τους να τιμηθεί ο Βολφ Μπίρμαν. Τέλος πάντων, δεν τους πέρασε.
Θα είναι ωραία στο Βερολίνο, σε λίγες ημέρες, στην τελετή ανακήρυξης του Βολφ Μπίρμαν ως επίτιμου δημότη της πόλης. Σίγουρα, ο τιμώμενος -ο σαρκασμός του είναι γνωστός- κάτι θα έχει να πει για το ψυχόδραμα που προηγήθηκε.
http://perivallon-syriza.gr/?p=212
Νιωθω περηφανος που το μακρυ μου ταξιδι στην Θηβα στις 17 Απριλη ηταν ενα ακομα μικρο χαλικακι στο οικοδομημα τοσων ανθρωπων εναντια στο εργοστασιο καυσης απορριμματων στην Θηβα.
Ο αγωνας μας μπορει να ειναι νικηφορος.
Ο αγωνας μας συνεχιζεται.
http://www.anparatiritis.gr/content/view/2117/2/lang,el/
Τέλος το Εργοστάσιο Καύσης Απορριμμάτων στη Θήβα |
| 27.04.10 | |
Η εταιρεία ΗΛΕΚΤΩΡ Α.Ε. ανακοίνωσε την αναστολή του ενδιαφέροντος τηςΕνωμένοι πολίτες, φορείς και πολιτικοί, κατάφεραν την αναστολή Με δελτίο τύπου η εταιρεία ΗΛΕΚΤΩΡ Α.Ε. ανακοίνωσε την αναστολή ενδιαφέροντος για την επένδυση του εργοστασίου καύσης απορριμμάτων, μετά και από τις αντιδράσεις, τόσο των κατοίκων και φορέων, όσο και των βουλευτών του Νομού του ΠΑΣΟΚ της Ν.Δ. καθώς και του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι εξέφρασαν στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής στις 20/4/2010 την αντίθεσή τους εκφράζοντας τη θέληση των κατοίκων. Η εταιρεία δήλωσε «… αποσύρει το ενδιαφέρον της για την επένδυση αυτή έχοντας σαν Αρχή και Πολιτική της, ότι καμία επένδυση και ειδικά περιβαλλοντική δεν μπορεί να επιβιώσει “με τα ματ”», ενώ σ’ άλλο σημείο της ανακοίνωσης λέει ότι άλλοι παρακαλάνε για αυτές τις επενδύσεις σ΄άλλες περιοχές της γης… Ο «Α.Π.» τον Ιούλιο 2009 στο τεύχος Νο 53, είχε πρωτοστατήσει προβάλλοντας σαν πρώτο θέμα την πρόθεση της εταιρείας για το εργοστάσιο, του οποίου οι άδειες και μελέτες είχαν προχωρήσει, με τον τίτλο «ΧΑΒΟΥΖΑ της Αττικής και Περιφέρειας θέλουν να κάνουν τη Βοιωτία». Το θέμα δεν είναι ότι είμαστε αντίθετοι στη δημιουργία μονάδας Ενεργειακής Αξιοποίησης Βιομάζας, εξάλλου τέτοιες μονάδες λειτουργούν υποδειγματικά, στη Βιέννη, στο Παρίσι και άλλες μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Είμαστε αντίθετοι, με το να γίνει η Βοιωτία η «Χαβούζα» της Αττικοβοιωτίας και ίσως των διπλανών Περιφερειών. Γιατί όλα εδώ; Δεν μας φτάνει η ρύπανση που έχουμε; Ακόμη ένα εμπόδιο για να πειστούν οι πολίτες για τις καλές προθέσεις της εταιρείας είναι, οι μέχρι τώρα πρακτικές των βιομηχανιών που δεν τηρούν κανένα περιβαλλοντικό όρο, ρυπαίνοντας για χρόνια και χρόνια χωρίς να δίνουν δεκάρα. Ας πείσουν ότι όλα θα γίνονται τέλεια χωρίς ρύπους και τότε τα ξαναλέμε. Η ανακοίνωση της ΗΛΕΚΤΩΡ Α.Ε. Αθήνα, 27/4/2010 Η εταιρεία ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ ανακοινώνει πως μετά και από τις αντιδράσεις που εκφράστηκαν στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής στις 20/4/2010 ημέρα Τρίτη απο βουλευτές της Βοιωτίας τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΝΔ καθώς και από την εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ (κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θέσεων του ΣΕΒΙΑΝ) σχετικά με τη δημιουργία μονάδας Ενεργειακής Αξιοποίησης Βιομάζας στη Θήβα,αποσύρει το ενδιαφέρον της για την επένδυση αυτή έχοντας σαν Αρχή και Πολιτική της, ότι καμία επένδυση και ειδικά περιβαλλοντική δεν μπορεί να επιβιώσει “με τα ματ”. Άλλωστε επενδύσεις ανάλογου ενδιαφέροντος επιζητούνται εναγωνίως σε άλλες περιοχές της γης και τυγχάνουν καλύτερης υποδοχής. Σε περίπτωση που η τοπική κοινωνία, που εκπροσωπείται δια της δημοτικής αρχής, των πολιτικών κομμάτων και των λοιπών φορέων κατανοήσουν τα περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη καθώς και την τεραστίων διαστάσεων επένδυση που θα επιφέρει τη δημιουργία νέων και εξειδικευμένων θέσεων εργασίας για την περιοχή, η εταιρεία θα επενεξετάσει τη δυνατότητα ανάκλησης της απόφασης αυτής. Δηλώσεις πολιτικώνv\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΠΟ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΑΡΙΑΣ ΑΓΑΤΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΥΣΕΩΣ “Με ικανοποίηση δεχόμαστε και γραπτώς την ανακοίνωση της εταιρίας ” ΗΛΕΚΤΩΡ” σύμφωνα με την οποία αναστέλεται το ενδιαφέρον της, για τη δημιουργία εργοστασίου καύσεως στην περιοχή της Θήβας” δήλωσε η κυρία Αρια Αγάτσα Ο εκπρόσωπος της Εταιρίας κύριος Κάτρης στην Επιτροπή Περιβάλλοντος τής Βουλής,απαντώντας σε δυναμική παρέμβαση της βουλευτού Βοιωτίας κυρίας Αγατσα η οποία τόνισε για άλλη μια φορά την αντίθεση των συμπολιτών της, προαναγγέλοντας κινητοποιήσεις , είχε δηλώσει παρουσία όλων των μελών της Επιτροπής ότι “αν η κοινωνία δεν θέλει το εργοστάσιο, η εταιρία δεν πρόκειται να το κάνει δια της βίας!” Η ανακοίνωση που εκδόθηκε απο την εταιρία αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής «Η εταιρεία ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ ανακοινώνει πως μετά και από τις αντιδράσεις που εκφράστηκαν στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής στις 20/4/2010 ημέρα Τρίτη απο βουλευτές της Βοιωτίας τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΝΔ καθώς και από την εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ (κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θέσεων του ΣΕΒΙΑΝ) σχετικά με τη δημιουργία μονάδας Ενεργειακής Αξιοποίησης Βιομάζας στη Θήβα,αποσύρει το ενδιαφέρον της για την επένδυση αυτή έχοντας σαν Αρχή και Πολιτική της, ότι καμία επένδυση και ειδικά περιβαλλοντική δεν μπορεί να επιβιώσει “με τα ματ”. Άλλωστε επενδύσεις ανάλογου ενδιαφέροντος επιζητούνται εναγωνίως σε άλλες περιοχές της γης και τυγχάνουν καλύτερης υποδοχής. Σε περίπτωση που η τοπική κοινωνία, που εκπροσωπείται δια της δημοτικής αρχής, των πολιτικών κομμάτων και των λοιπών φορέων κατανοήσουν τα περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη καθώς και την τεραστίων διαστάσεων επένδυση που θα επιφέρει τη δημιουργία νέων και εξειδικευμένων θέσεων εργασίας για την περιοχή, η εταιρεία θα επενεξετάσει τη δυνατότητα ανάκλησης της απόφασης αυτής. « Δήλωση βουλευτή Βοιωτίας ΝΔ, Μιχάλη Γιαννάκη για την ματαίωση κατασκευής εργοστασίου καύσης απορριμμάτων στη Θήβα: «Η αποτροπή της κατασκευής του εργοστασίου καύσης απορριμμάτων στην περιοχή της Θήβας αποτελεί μια σαφή νίκη της κοινωνίας απέναντι σε όσους απεργάζονταν τέτοια σενάρια. Είναι μια νίκη των πολιτών της Θήβας, χωρίς προσωπικά χαρακτηριστικά. Μια νίκη των πολιτών. Αυτή η νίκη όμως δεν θα πρέπει να μας κάνει να εφησυχάζουμε. Αντίθετα, θα πρέπει να μας ενδυναμώνει για να αντιμετωπίσουμε ακόμα πιο δυναμικά, όποια προσπάθεια συντελεί στην περιβαλλοντική υποβάθμιση της περιοχής μας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Κερδίσαμε μια μάχη την δεκαετία του 1990, όταν αποτρέψαμε την κατασκευή εργοστασίου καύσης απορριμμάτων στα Οινόφυτα. Το καταφέραμε, ακόμα μια φορά, σήμερα για την Θήβα. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε όσες φορές και αν επιχειρηθεί να μετατραπεί η Βοιωτία σε χοάνη υποδοχής απορριμμάτων, από όμορους νομούς.»
Δήλωση του Δημάρχου Θηβαίων Νίκου Σβίγγου σχετικά με την εξέλιξη στο θέμα του εργοστασίου καύσης Μετά τις κινητοποιήσεις, την ενημέρωση και την δυναμική μας παρουσία στην Επιτροπή Περιβάλλοντος μαζί με τους Βουλευτές και τους εκπροσώπους φορέων της πόλης, πείσαμε την Επιτροπή στην οποία προεδρεύει ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Καρτάλης και συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ και της Ν.Δ όπως επίσης και ο εκπρόσωπος της ΣΕΒΙΑΝ κ. Κατρής αλλά και τον εκπρόσωπο της εταιρίας Ηλέκτωρ ότι για πολλούς λόγους, πέραν του ότι δεν είναι σύννομη αυτή η εγκατάσταση της μονάδας, ότι η κοινωνία της Θήβας δεν θέλει αυτήν την μονάδα. Δεν θέλει τα σκουπίδια της Αττικής στη Θήβα. Δεν θέλει μονάδα καύσης απ’ όπου επιχειρείται να ωφεληθεί ένας επιχειρηματίας και όχι η περιοχή. Δεν θέλουμε τα σκουπίδια της Αττικής στην περιοχή μας. Σήμερα με μεγάλη ικανοποίηση πήραμε την απάντηση της εταιρίας Ηλέκτωρ που λέει ότι αποσύρει την πρόταση της για την αδειοδότηση της συγκεκριμένης μονάδας. Δεν με ενδιαφέρουν τα σχόλια τα οποία κάνει ο Διευθυντής της επιχείρησης ο οποίος επισημαίνει ότι χάνεται μια ευκαιρία για την περιοχή, χάνονται θέσεις εργασίας κτλ. Εφ’ όσον η τοπική κοινωνία, οι τοπικοί φορείς και παράγοντες, οι πολίτες δεν θέλουν τέτοια δραστηριότητα, αυτό και μόνο είναι αρκετό για να κατανοήσουν όσοι σχεδιάζουν από την Ομόνοια για την Περιφέρεια. Έχουμε την δυνατότητα, την ικανότητα, έχουμε οργανωμένες τις δομές μας και μπορούμε μόνοι μας να αποφασίσουμε για τις τύχες της περιοχής μας. Άλλωστε στο πνεύμα αυτό και ο Καλλικράτης δίνει την δυνατότητα στις τοπικές κοινωνίας, στους μεγάλους και ισχυρούς ΟΤΑ να έχουν την ευθύνη των πραγμάτων των κοινωνιών και έτσι θα πορευθούμε. |
παποερ
ΠΟΙΟΣ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ?
Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ.
Παραθέτουμε ολόκληρο το άρθρο του Μέλους της Παρέμβασης Μάκη Κατσαιτη για την κλήση του στο Αστυνομικό Τμήμα Κρανιδίου να καταθέσει σχετικά με άρθρο της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ που αφορά στον ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Στέλιος Σταματάκης, κλήθηκε να καταθέσει αύριο Παρασκευή στο Αστυνομικό Τμήμα Κρανιδίου για το θέμα δημοσίευσης άρθρου της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ σε τοπική εφημερίδα.
Ελπίζουμε να ξεκαθαρίσει ποιός ζήτησε αυτές τις καταθέσεις ?
Ελπίζουμε να μην χρειαστεί να παρελάσουν 150 Μέλη της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ με το ίδιο ερώτημα. Αν συμφωνούν δηλαδή με το προαναφερθέν άρθρο. Ελπίζουμε να μην χρειαστεί Δημοψήφισμα!
Ελπίζουμε να μην χρειάζεται και στο μέλλον να καταθέτουμε κάπου τις απόψεις μας πρίν τις δημοσιεύσουμε.
Σκεφτόμαστε ποια θα ήταν μια κατάλληλη αρχή γιαυτό.
Εχουμε και μια ιδέα για την ώρα, αλλά ίσως περισσότερα αύριο. Θ α ξέρουμε ίσως περισσότερα.
Σχετικες αναρτησεις σε γειτονικα ιστολογια μεχρι στιγμης
http://stamdamd.blogspot.com/2010/04/blog-post_3138.html
http://dimitriskamizis.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html
http://ermionida1.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html
Γιατι μου φαινεται περιεργο που τα 250 χιλιαρικα δεν εμφανιζονται πουθενα στο κειμενο;Ποτε διακοπηκαν τα εργα επειδη ο εργολαβος δεν πληρωνε την μιζα οπως μας ειπαν στις 21/04/2010;
Αν υπηρχε αποφαση προσφυγης στην δικαιοσυνη πριν απο τρεις μηνες , γιατι αυτη μετετραπει σε αποφαση λαικης συνελευσης (ενημερωσης του λαου) τελικα;
Ο λαος θα πιασει το κυκλωμα μετα απο εφτα μηνες η ο εισαγγελεας;
Γιατι αναμεσα στους καταγγελοντες Δημο και ΔΕΥΑΚ και τον εισαγγελεα πρεπει να μεσολαβησει ο λαος , εμεις οι ιστολογοι, ο τυπος, οι παραταξεις;
Και παλι μετα την συσκεψη Επειδή όμως μεσολάβησε σύσκεψη στις 23/2/2010 στην περιφέρεια στην οποία παρέστη ο Δήμαρχος Κρανιδίου , ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ κος Κακουριώτης, και το μέλος του Δ.Σ. Ιωάννης Μαρώσης με αντικείμενο η ΔΕΥΑΚ
ανέλαβε την εκτέλεση της απ΄αρ. 18/ 29-1/2010 ελπίζοντας να δοθεί χρόνος στους αρμόδιους να διορθώσουν τα κακώς κείμενα. Επειδή όμως δεν είδαμε κανένα αποτέλεσμα συμπεραινουμε πως και η σημερινη διοικηση της περιφερειας (παρ ολη την καλη θεληση και υποχωρητικοτητα της ΔΕΥΑΚ) δεν ανταποκρινεται στα καθηκοντα της. Ετσι καταγγελθηκαν οι “παρατυπιες” οχι στον εισαγγελεα οπως ειχε αποφασιστει , αλλα στον λαο.
Τέλος η δικαιοσυνη δεν επενεβη αυταπαγγελτα. Επενεβη οταν ο κ Περιφερειαρχης εστειλε τον φακελλο στον εισαγγελεα.Οπως επρεπε να εχει κανει ο Δημος Κρανιδιου οταν διακοπηκαν τα εργα περσυ το καλοκαιρι.
Το δελτιο τελειωνει ετσι
Όσον αφορά την δήλωση του Γ.Γ. ότι θα παραπέμψει το φάκελο στη δικαιοσύνη
η ΔΕΥΑΚ έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη
με την απόφαση του Δ.Σ. αρ. 18/29-1-2010 (3 μήνες πριν)
έχει αποφασίσει την προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Επειδή όμως μεσολάβησε σύσκεψη στις 23/2/2010 στην περιφέρεια στην οποία παρέστη ο Δήμαρχος Κρανιδίου , ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ κος Κακουριώτης, και το μέλος του Δ.Σ. Ιωάννης Μαρώσης με αντικείμενο την επίσκεψη των επιθεωρητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον συντονισμό των υπηρεσιών της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας, της ΔΕΥΑΚ σαν φορέας υλοποίησης, την προϊστάμενη Αρχή, την Διαχειριστική Αρχή, τον σύμβουλο διαχείρισης , τους επιβλέποντες και τον εργολάβο και όλων των εμπλεκομένων υπηρεσιών
εν΄ όψη αυτής της επίσκεψης η ΔΕΥΑΚ
επιδεικνύοντας καλή θέληση και προσπάθεια προστασίας του έργου
(με επικείμενη την επίσκεψη των επιθεωρητών και του ΕΣΠΕΛ)
ανέλαβε την εκτέλεση της απ΄αρ. 18/ 29-1/2010 ελπίζοντας να δοθεί χρόνος στους αρμόδιους να διορθώσουν τα κακώς κείμενα.
Επειδή όμως δεν είδαμε κανένα αποτέλεσμα
προσφύγαμε στην πλήρη ενημέρωση των πολιτών του Δήμου Κρανιδίου.
Η δικαιοσύνη πλέον έχει όλα τα στοιχεία στα χέρια της για να επέμβει αυτεπάγγελτα.
Σχετικο αρθρο στον γειτονα ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΤΩΡΑ
Επειδη εχουν σπασει τα τηλεφωνα και ολοι μου λενε πως κακως πηγα στην αστυνομια χωρις να μου δηλωθει ο λογος και κακως υπεγραψα καταθεση πως εγκρινω τα αρθρα της ΠΑΠΟΕΡ πως δηλαδη η αστυνομια δεν εχει λογο να κανει τετοιες ερωτησεις.
Εχετε δικιο.Λαθος μου
Πηγα γιατι καταλαβα πως χρειαζοταν η καταθεση μου σχετικα με οσα ακουσα για την μιζα των 250 χιλιαδων ευρω σε σχεση με το αποχετευτικο.
Οταν ο αστυνομικος κ Μανουσακης μου εδειξε το δημοσιευμα της εφημεριδας αιφνιδιαστηκα.
Υπεγραψα πως συμφωνω με τις θεσεις της ΠΑΠΟΕΡ γιατι δεν ηθελα να θεωρηθει πως αρνουμαι τις ευθυνες μου και την ιδιοτητα του ενεργου μελους. Πως βγαζω κατα το κοινως λεγομενο την ουρα μου απ εξω σε καποιο προβλημα επειδη δεν ειμαι εκλεγμενο μελος χωρις να εχω καταλαβει αν υπαρχει και ποιο ειναι το προβλημα.,
Τωρα πολυ σωστα επρεπε να ρωτησω γιατι με καλεσαν εκει.
Ποιος εισαγγελεας και για ποιο λογο διενεργει την ανακριση.
Ακριβως επειδη ειμαι πεντακαθαρος ολα αυτα δεν μου περασαν απο το μυαλο εκεινη την στιγμη .Κακως.
Θα ξαναπαω στην Αστυνομια την Δευτερα (το τριημερο δουλευω) και θα ζητησω εξηγησεις.
Αυτη η ιστορια δεν θα μεινει ετσι.
Με τον προεδρο και ενα μελος του ΔΣ, καθως επισης και δυο μελη του σωματειου συμμετειχε η Παρεμβαση Πολιτων Ερμιονιδας στην χτεσινη συναντηση αυτοδιοικητικων οικολογικων και περιβαλλοντικων οργανωσεων στην Τριπολη.
Η Αργολιδα (Ναυπλιο Αργος Ερμιονιδα) εδωσε δυναμιοκα το παρων.
Υπηρχαν και αλλοι -ες εκπροσωποι απο την Πελοποννησο δεν ηταν απο τις μαζικωτερες συναντησεις οστοσω αναπτυχθηκε πλουσιος προβληματισμος (ξερω Βασιλη θαθελες πιο οργανωμενη τη συζητηση) ανταλαχθηκαν πληροφοριες και αποψεις ειχαμε εποικοδομητικες διαφωνιες αλλα και ανοιγμα νεων κατευθυνσεων.
Το σημαντικοτερο ειναι πως συντομα θα προσληφθει νεος συμβουλος στην Περιφερεια.
Ο συμβουλος αυτος ειναι υποχρεωμενος να δεχτει τις προτασεις νομιμων οργανωσεων και αν ειναι τεκμηριωμενες να τις ενταξει στην αναθεωρηση του Περιφερειακου σχεδιασμου του 2005.
Γιατι εκ τοτε δεν υπαρχει αλλος περιφερειακος σχεδιασμος.
Κλεινοντας λοιπον την πενταετια γινεται αναθεωρηση με την παραπανω διαδικασια.
Στους συμμετεχοντες μοιραστηκε κειμενο προς διαμορφωση ετσι που να καταληξουμε σε μια προταση συντομη και περιεκτικη που θα περιεχει τις δικες μας προτασεις για την αναθεωρηση του ΠΕΣΔΑ.
Προτασεις που επαναλαμβανω αν ειναι τεκμηριωμενες ειναι υποχρεωτικα μερος του νεου ΠΕΣΔΑ.
Καταλαβαινετε ποσο σημαντικη ειναι αυτη η διαδικασια.
Οι συμμετεχοντες εχουμε ξεκαθαρες αποψεις για την διαχειριση των απορριμματων. Το μονο που μενει ειναι να ξεκαθαρισει και η περιφερεια αλλα και το ΥΠΕΚΑ τις δικες του θεσεις και να σταματησει να πηγαινει περα δωθε αναμεσα στην ανακυκλωση και την καυση.
Και εμεις θα “βοηθησουμε” προς αυτη τη κατευθυνση.
Ο προεδρος της ΠΑΠΟΕΡ κ Σταματακης εδωσε συνεντευξη στην τηλεοραση για τον δεματοποιητη και την ανακυκλωση.
Στο προεδρειο οι κκ Γιοκαρης (Τεγεα) Σταματακης (Ερμιονιδα) Σπινθακης (Κορινθια)
Με την ολοκληρωση της διαδικασιας τιμησαμε τα νοστιμοτατα σουβλακια στο απεναντι σουβλάτζιδικο και φυσικα συνεχισαμε την κουβεντα πιο χαλαρα.Ευχαριστουμε τον Βασιλη για το κερασμα.
http://alliprotasi.wordpress.com/2010/04/29/aporrimata-5/#more-3373
Διαχείριση απορριμμάτων: Βήματα σημειωτόν ή καλύτερα προς τα πίσω
Απριλίου 29, 2010 στο 12:44 μμ · Κατηγορία Πρωτοβουλία A.A.K., Συμμετοχικά
Συνάντηση ανεξάρτητων αυτοδιοικητικών και οικολογικών κινήσεων στην Τρίπολη 28/10/10.
Ποια ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν στον νέο Σχεδιασμό Διαχείρισης Αποβλήτων.
Α.Μ.
Την Τετάρτη 28/4/10 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των ανεξάρτητων αυτοδιοικητικών και οικολογικών κινήσεων στο εργατικό κέντρο της Τρίπολης. Είκοσι και πλέον ήταν οι συμμετέχοντες από Αργολίδα, Κορινθία Αρκαδία και την Μεσσηνία επί τέσσερεις ώρες συζητούσαν για το θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών στην Ανατολική Πελοπόννησο.
Οι πρώτες διαπιστώσεις.
- Η κατάσταση δεν έχει αλλάξει. Προσπαθεί η Περιφέρεια να στήσει τους δεματοποιητές. Προσπαθεί να υλοποιήσει το όνειρο του κ. Αγγελόπουλου Μάλιστα για λόγους επίδειξης λειτούργησε για κάποιες ώρες ο μοναδικός στημένος δεματοποιητής στα Δίδυμα Αργολίδας. Η προσπάθεια έγινε με την παρουσία δημάρχων της Ανατολικής Πελοποννήσου για να διαπιστώσουν πως λειτουργεί και να προχωρήσουν και αυτοί στις περιοχές τους για το στήσιμο του δεματοποιητή να ελαχιστοποιηθούν οι αντιθέσεις.
- Δεν έχουν τοποθετηθεί κάπου αλλού δεματοποιητές, και δεν έχουν εκδοθεί άδειες λειτουργίας για την εγκατάσταση των δεματοποιητών σαν χώρους επεξεργασίας σύμμεικτων επιρρημάτων.
- Ότι έχει αποφασιστεί τα δέματα των σκουπιδιών της Επαρχίας Ναυπλίου και Άργους (εκτός από την περιοχή Λυγουριού και Επιδαύρου) να αποθηκεύονται στην Καραθώνα.
- Δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη πρόταση για την αναθεώρηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Αποβλήτων ( ΠΕΣΔΑ ) Περιφέρειας Πελοποννήσου.
- Δεν έχουν τοποθετηθεί κάπου αλλού δεματοποιητές, και δεν έχουν εκδοθεί άδειες λειτουργίας για την εγκατάσταση των δεματοποιητών σαν χώρους επεξεργασίας σύμμεικτων επιρρημάτων.
- Δεν υπάρχει παρά τις επανειλημμένες τοποθετήσεις κανένας σχεδιασμός για ανακύκλωση κομποστοποίηση απορριμμάτων ώστε άμεσα να μειωθεί ο όγκος τους.
- Ενώ ψιθυρίζουμε το θέμα της καύσης, γι αυτό και αμπαλάρουμε σκουπίδια, δεν υπάρχει καμία επίσημη δήλωση. Αν σήμερα ξεκινούσε ένα εργοστάσιο για να αδειοδοτηθεί και να λειτουργήσει χρειάζονται πάνω από τέσσερα χρόνια . Δηλαδή επί τέσσερα χρόνια θα αμπαλάρουμε σκουπίδια;
Αποφασίστηκε, οι ανεξάρτητες δημοτικές κινήσεις και οι οικολογικές οργανώσεις να κάνουν άλλη μια δημόσια παρέμβαση στο διάλογο που πρέπει άμεσα να ανοίξει στο πλαίσιο της Αναθεώρησης του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Αποβλήτων ( ΠΕΣΔΑ ) Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Ποια ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν στον νέο Σχεδιασμό Διαχείρισης Αποβλήτων.
Να απαντήσουμε πως βλέπουμε το θέμα της διαχείρισης; Δεν πρέπει να δούμε την αλλαγή της πληρωμής των τελών με βάση τη λογική «πληρώνω όσο παράγω».Τι θα γίνει με τα οικοδομικά μπάζα; Η διαχείριση της λυματολάσπης από τους βιολογικούς θα γίνει σε επίπεδο περιφέρειας; Πρέπει να υπάρχει Χ.Υ.ΤΥ. και Κ.Δ.Α.Υ. σε κάθε νομό; Θα υπάρχουν σταθμοί μεταφόρτωσης απορριμμάτων; Τι θα γίνει με τα γεωργικά απόβλητα; (φυτοφάρμακα νάιλον κ.λπ) Τι θα γίνει με τα απόβλητα των ελαιοτριβείων; Υπάρχει σχέδιο για την καύση των απορριμμάτων;
Λεπτά θέματα για τους Δήμους και τους ΦΟΣΔΑ. Έχουν ανοίξει καμία κουβέντα; Μάλλον περιμένουν να εξαφανιστούν δια μαγείας κάποια στιγμή τα σκουπίδια. Γιατί ρε παιδιά δεν κάνετε και καμιά λιτανεία.
| ABA ΜΠΟΥΛΟΥΜΠΑΣΗ ab_3941@otenet.gr 195.167.110.31 |
Να σας ενημερώσω ότι σήμερα το πρωί κάτοικοι των Κροκεών Λακωνίας , διαμαρτυρόμενοι για την συνεχιζόμενη πράνομη λειτουργία ΧΥΤΑ-ΧΥΤΥ κοντά στο χωριό τους, με ελλειπή-λαθεμένη ΜΠΕ, ΄κοντά σε ποτάμι κ.λ.π., όπου εναποθέτει (?) τα σκουπίδια του ο δήμος Γυθείου, έκλεισαν την είσοδο των γραφείων της ΤΕΔΚ Λακωνίας και έδωσαν συνέντευξη τύπου. Νομίζω θα ήταν χρήσιμο για όλους να έχουμε επαφή μαζί τους. Και για την ιστορία θυμίζω ότι, όπως φαίνεται κι από τη φωτογραφία, ήμασταν δύο Λάκωνες στη συνάντηση της Τρίπολης. Για να μη λέτε “πλην Λακεδαιμονίων”. Καλή δύναμη. |
Αυτο το αρθρο κρατηστε το Θα το θυμηθειτε πολλες φορες στο μελλον.
Η ποινικοποιηση της πολιτικης κοινωνικης και περιβαλλοντικης δρασης ειναι αδιεξοδη.
Καταληγει σε μια μεγαλη πανευρωπαικη κινητοποιηση συσπειρωση περιβαλλοντικων και οικολογικων οργανωσεων στο πλευρο οσων αγωνιζονται για ενα καλυτερο κοσμο.
Και αν καποιος ανθρωπος (εστω με τους ελαχιστους υποστηρικτες του ) αποφασισε να συρει στα δικαστηρια πολιτες για την περιβαλλοντικη τους δραση, πρπει να ηρεμισει, να μαζεψει την οργη και τον θυμο του και να προσπαθησει να αντιδρασει στην πολιτικη κριτικη με πολιτικα επιχειρηματα.
Ενας ευγενεστατος αστυνομικος ο κ Μανουσακης με καλεσε σημερα στο τμημα για καταθεση.
Μου εδειξε μια εφημεριδα τα Νεα της Αργολιδας οπου οπως μου ειπε, εχει δημοσιευτει περσυ τον Οκτωβριο ενα αρθρο της Παρεμβασης Πολιτων Ερμιονιδας αναδημοσιευση απο το ιστολογιο της.
Το αρθρο ηταν μεγαλο δεν μπορουσα να το διαβασω ο αστυνομικος μου διαβασε σκορπιες φρασεις αναφορες σε περιφραξη βιολογικο διαθεση των υγρων πυρασφαλεια.
Ο εισαγγελεας λεει εχει ξεκινησει ερευνα, απο τον Δημο Κρανιδιου του εδωσαν το ονομα και το τηλεφωνο μου, γιατι στο ιστολογιο της ΠΑΠΟΕΡ δεν αναγραφεται ονομα και τηλεφωνο..Με ρωτησε αν εγκρινω το αρθρο.
Ειπα και υπεγραψα πως εγκρινω τα αρθρα που δημοσιευονται στο ιστολογιο του σωματειου αλλα εκ τοτε εχουν δημοσιευτει και αλλα αρθρα .
Παντως δεν το θεωρω σωστο να μιλω σαν εκπροσωπος του σωματειου , που που εχει προεδρο διοικητικο συμβουλιο και εκπροσωπηση.
1.Θα ζητηθουν τετοιες εγκρισεις των αρθρων του σωματειου και απο αλλα μελη του σωματειου;
2.Μπορει ο εισαγγελεας να ζητα μεσω της αστυνομιας τετοιες καταθεσεις;
3.Μπορει ο εισαγγελεας να θετει ορια στην δραση των περιβαλλοντικων οργανωσεων και στην κριτικη που κανουν σε σχεση με τους δεματοποιτηες και υπερ της ανακυκλωσης;
4.Ειναι αυταπαγγελτη η διαδικασια η μηπως ο κ Δημαρχος πραγματοποιησε την απειλη του περι μυνησεων για διασπορα ψευδων πληροφοριων;
Θυμιζω την ιδια εποχη ο εργολαβος της αποχετευσης παρατησε το εργο γιατι αρνηθηκε να πληρωσει μιζα 250 χιλιαδες ευρω.
Αυτο καταγγελθηκε απο τον Δημο επτα μηνες μετα σε συγκεντρωση κατοικων χωρις ποτε να επεμβει εισαγγελεας ουτε να γινει μυνηση απο τον Δημο Κρανιδιου.
Γερασιμος Κατσαΐτης
Δημοτης Κρανιδιου
(με γνωστο τηλεφωνο και διευθυνση)
Μπειτε εδω
http://periferiakossxediasmos.blogspot.com/
Τωρα αυτα τα δημοσια εγγραφα επρεπε να αναρτωνται απο το κρατος στο διαδικτυο και να ειναι προσβασιμα απο ολους τους πολιτες.
Ειδικα οταν ειμαστε σε διαδικασια διαβουλευσης για την αναθεωρηση τους.
Ακομα ειδικοτερα οτνα χρησιμοποιουνται σαν δικαιολογια για να περασουν μεθοδευσεις τυπου δεματοποιητη.
Ετσι λοιπον οι ανταρτες του διαδικτυου βρηκαν και μου εστειλαν τον περιφερειακο σχεδιασμο του 2005
ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΙΣΧΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Γιατι αναθεωρηση δεν ειγινε ΠΟΤΕ απο τον πρωην περιφερειαρχη.
Οι δεματοποιητες περασαν στο μιλητο και με την αστεια δικαιολογια πως ειναι χωροι μεταφορτωσης.
Για που ;
Ποτε;










