Ολοκληρωθηκε την Δευτερα (κιολας ) το πρωτο σταδιο της «διαβουλευσης» για τον Καλλικρατη.Πως; Τι επατε ;

Γνωριζετε τιποτα για το θεμα; Εσεις που θα πληρωσετε λεω τον λογαριασμο. http://www.opengov.gr/ypes/?page_id=6

Γιατι απο την αποψη των πολιτων 1312 ανθρωποι εχουν τοποθετηθει διαδικτυακα στην ανοιχτη διαβουλευση του Ελληνικου κρατους.

1312 ανθρωποι μεχρι σημερα

Διαβαστε το αρθρο της εφημεριδας Αναγνωστης.

Στην Ερμιονιδα εχουν δηλωσει πως θα διεκδικησουν τον Δημο δυο συνδιασμοι μεχρι σημερα.Ο ενας με επικεφαλη τον κ Σφυρη σημερινο Δημαρχο και ο αλλος με επικεφαλη τον κ Καμιζη Δημαρχο τις προηγουμενες δυο τετραετιες. Περιμενουμε απο οτι συζητιεται και ενα τριτο συνδιασμο τουλαχιστον (99% μας λεει  ο επικεφαλης αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα). Ο κ Καμιζης μεσα απο το ιστολογιο του εχει θιξει το θεμα  κυριως μεσα απο την προβολη των θεσεων του για την τοπικη αυτοδιοικηση στο παρελθον χωρις να εχει προχωρησει σε συγκεκριμενη τοποθετηση για τον Καλλικρατη σημερα και πιθανες προτασεις της παραταξης του σημερα.

http://dimitriskamizis.blogspot.com/2010/01/blog-post_16.html

http://dimitriskamizis.blogspot.com/2010/01/blog-post_09.html

Ο κ Σφυρης τιποτα. Απο οσο ξερω ξκαι διαβαζω δηλαδη. Αν κανω λαθος συμπαθατε με μπορει κατι να εχει δημοσιευθει καπου και να μου διαφευγει.

Εξ αλλου την Αργολικη Αναπτυξη δεν μπορω να την αγοραζω μονο και μονο για να διαβαζω στα παρασκηνια τις θεσεις του Δημαρχου.

Το μονο που εχω εντοπισει μεχρι στιγμης ειναι το παρακατω απο την εφημεριδα Αναγνωστης σελ 12 (τευχος 21.01.10) στο αρθρο με τιτλο Το Μαρτη κλαινε…

Στο ζητημα των ΚΕΠ τα οποια παιζουν βασικο ρολο στον Καλλικρατη για την εξυπηρετηση του πολιτη σταθηκε ο Δημαρχος Κρανιδιου Δημητρης Σφυρης αφου πρεπει να δοθουν και νεοι ποροι στους ΟΤΑ προκειμενου να επανδρωθουν ΚΕΠ σε καθε Δημοτικο διαμερισμα . 

Πρωτα απο ολα αγαπητε κ συντακτη τα ΚΕΠ δεν επανδρωνονται συνηθως στελεχωνονται (και μαλιστα πολυ αποτελεσματικα) με γυναικες, οπως το ΚΕΠ Κρανιδιου και μετα  ο κυριος και βασικος ρολος ενος Δημου σαν κυταρο Δημοκρατιας δεν ειναι η» εξυπηρετηση» (φυσικα και αυτη) των δημοτων οσο η δυνατοτητα να συμμετεχουν στην ληψη των αποφασεων.

Οι Δημοι τα δημοτικα συμβουλια και τα δημοτικα διαμερισματα δεν ειναι δημοσιες υπηρεσιες εκδοσης πιστοποιητικων και τακτοποιησης συμφωνιων καθε ειδους. Εκει πρεπει να εστιασουμε κατα την γνωμη μου.

Οπως και ναναι οχι μονο σαν υποψηφιος αλλα και σαν σημερινος δημαρχος ο κ Σφυρης , επρεπε να καλεσει τους δημοτες να πει την θεση του και να ακουσει τις δικες τους.Μαλιστα αυτο επρεπε να το κανουν και οι δυο Δημαρχοι Καρινιδου -Ερμιονης σε μια κοινη συζητηση.

Αν αυτου εφτασε σε μια συναντηση δημαρχων εκφραζοντας τις προσωπικες του αποψεις.

Εκτος  και αν το Δημοτικο συμβουλιο εχει ηδη συνεδριασει με θεμα την μεταρυθμιση και εχουν διατυπωθει οι συμφωνιες και διαφωνιες συμπολιτευσης -αντιπολιτευσης.Στην περιπτωση αυτη ζητω προκαταβολικα συγνωμη ΑΛΛΑ ας μας πουνε και εμας των δημοτων τις θεσεις τους.

Τωρα να κανει δημοσια διαβουλευση ο κ Λεμπεσης για τον Καλλικρατη το βλεπω λιγο δυσκολο αλλα το Δημοτικο συμβουλιο Ερμιονης εχει και δημοτικους συμβουλους ,αντιπολιτευση και ενα κοσμο που τους ψηφιζει.

Τι λενε ολοι αυτοι για την συνενωση.Τι διεκδικουν για την πολη τους μεσα στον μεγαλο Δημο.

Χτες σηκωσα τις θεσεις των κομματων ΚΚΕ και Οικολογοι Πρασινοι.

Ενα πραγμα μονο επισημαινω συγκρινωντας τα κειμενα.

Τα πολιτικα κομματα μιλανε για το πολιτικο σκελος Δειχνουν  τις επιπτωσεις του Καλλικρατη στην καθημερινη σχεση του δημοτη με τις τοπικες αρχες μιλανε για την δημοκρατια και την λειτουργια της ενω η ΤΕΔΚΕ στην ανακοινωση μιλαει για τα λεφτα.Κυριως για τα λεφτα.

Δωστε μας αυτα που μας χρωστατε ειναι το κυριο της ανακοινωσης.

Θεωρούμε όμως ότι ο διάλογος αυτός για τη μεταρρύθμιση της πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης έχει ως αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση να αντιμετωπιστούν τα σημερι­νά οξυμένα οικονομικά προβλήματα των Ο.Τ.Α., διότι είναι αδιανόητη οποιαδήποτε συζήτηση για το μέλλον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εάν δεν αντιμετωπιστεί το παρόν της».

Παζαρι θα γινει βεβαια δεν θα τα παρουν ολα αλλα αν τους δωσουν καποια απο τα χρωστουμενα θα πουνε ναι στον Καλλικρατη;

Γιατι εγω δεν καταλαβα απο την ανακοινωση ποιες ειναι οι πολιτικες επισημανσεις της ΤΕΔΚΕ Αργολιδας ποια σημεια χρειαζονται αλλαγη και γιατι πανω στο σχεδιο.

Το Συνέδριο εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΚΕ να συγκαλέσει έ­κτακτη Γενική Συνέλευση, για να συζητήσει και να τοποθετηθεί οριστικά επί των τελι­κών προτάσεων της Κυβέρνησης για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση, αλλά και για να αποτιμήσει τις ενέργειες της Κυβέρνησης για την απόδοση των θεσμοθετημένων πό­ρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Οι Δημαρχοι εξουσιοδοτουν το διοικητικο συμβουλιο της Κεντρικης ενωσης να παρει αποφασεις για το θεμα.Να τα βρουν δηλαδη τα δυο πολιτικα κομματα που κυβερνουν την χωρα.Παλι απο πανω καθοριζεται η ζωη μας. Αυτο ειναι διαβουλευση κατα την συγκυβερνηση.
Και η Νεα Δημοκρατια; Να διασφαλιστουν οι ιστορικοι Δημοι (Ερμιονη πχ).

http://news.gr.msn.com/political/article.aspx?cp-documentid=151795877

Αυτο ειναι το ζουμι; Αν η Ερμιονη η το Ναυπλιο μεινουν ανεξαρτητοι Δημοι; Σημερα δηλαδη η ανεξαρτητη Ερμιονη διεκπεραιωνει τα διαχειριστικα της θεματα με επαρκεια; Η μηπως η λαικη συμμετοχη ειναι καθημερινη στην ληψη των αποφασεων.

Μηπως το ανεξαρτητο Ναυπλιο εχει λυσει το προβλημα του νερου των απορριμματων της Ακροναυπλιας η του Μπουρτζι;

http://anagnostispe.blogspot.com/2010/01/blog-post_8591.html

Ετσι οι Δημαρχοι εμφανιζονται σαν διαχειριστες χρηματων (ικανοι η οχι αδιαφορο) σαν υπαλληλοι της κεντρικης εξουσιας , διεκπαιρεωτες , τρεχουσων αναγκων και οχι συνδιαμορφωτες του αυριο.

Ομως στις εκλογες δεν ψηφιζουμε ταμιες ουτε λογιστες.

Εκλεγουμε πολιτες που εχουν οραμα θεσεις και διαθεση προσφορας στο κοινωνικο συνολο. Η μηπως τα βλεπω πολυ ρομαντικα.

 Γιατι αν αλλη ειναι η πραγματικοτητα και αλλο το παραμυθι ας φτιαξουμε ενα καινουργιο παραμυθι που να ταιριαζει με την πραγματικοτητα του τι ειναι σημερα αντιπροσωπευτικη δημοκρατια.

Ο σημερινος συνδιασμος ειναι προσβλητικος για ολους.

http://anagnostispe.blogspot.com/2010/01/blog-post_9846.html        

  28/01/2010Μετά τις γενικές τοποθετήσεις έπεται η οριοθέτηση των «Καλλικράτειων Δήμων»
Δείτε αύριο από την Argolida tv την συνέντευξη Τύπου των δημάρχων της Αργολίδας

Συνέντευξη τύπου για το συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ), παραχώρησε ο αντιπρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΕΔΚΕ) Αργολίδας, δήμαρχος Ασκληπιείου Χρήστος Τσακαλιάρης συνεπικουρούμενος από τους δημάρχους Λέρνας και Λυρκείας, Μιχάλης Χασάπης και Δημήτρης Σκούφης  αντίστοιχα.
Σύμφωνα με όσα μας μετέφεραν από το συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων, «η επομένη ημέρα των εργασιών του συνεδρίου της ΚΕΔΚΕ βρίσκει την Τοπική Αυτοδιοίκηση της χώρας απολύτως έτοιμη να συμμετάσχει στο διάλογο για τη σύνταξη του σχεδίου νόμου και του χωροταξικού σχεδιασμού των νέων OTA με την υπευθυνό­τητα που απαιτεί μια τέτοια μεγάλη αλλαγή για την ανασυγκρότηση του Κράτους, συστατικό μέρος και βασικός πυλώνας του οποίου αποτελεί η Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση. Εξάλλου η προώθηση της Διοικητικής Μεταρρύθμισης αποτελεί κατά­κτηση για την ίδια την Αυτοδιοίκηση, η οποία επί σειρά ετών αγωνίστηκε, μελέτησε, σχεδίαζε και κατέθεσε ολοκληρωμένες προτάσεις για σύγχρονο κράτος και ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Το συνέδριο της ΚΕΔΚΕ καλεί την Κυβέρνηση να αξιοποιήσει την πλούσια εμπει­ρία και τον προβληματισμό της Αυτοδιοίκησης που αναπτύχθηκε όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα στο παρόν συνέδριο.
Η ΚΕΔΚΕ θα συμμετάσχει και θα παρακολουθήσει ενδελεχώς την εκπόνηση του σχεδίου νόμου άρθρο – άρθρο, ώστε να διασφαλίσει τις προϋποθέσεις, τους όρους και τις απαιτήσεις που αποφάσισαν τα συνέδρια της Ρόδου, της Κυλλήνης, της Θεσσαλο­νίκης και της Αθήνας.
Απαιτεί από την Κυβέρνηση μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2010, να καταθέσει τις τελικές προτάσεις για τη χωροθέτηση των νέων OTA, τις αρμοδιότητες, την οργάνωση και το οικονομικό πλαίσιο της Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ταυτόχρονα μέχρι αυτή την ημερομηνία (τέλη Φεβρουαρίου 2010), πρέπει να έχουν καταβληθεί τα οφειλόμενα 331.500.000 € του 2009, καθώς επίσης και η δεύτερη δόση των παρακρατηθέντων, ύψους 214.000.000 €, που περιλαμβάνονται στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2010.
Το Συνέδριο εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΚΕ να συγκαλέσει έ­κτακτη Γενική Συνέλευση, για να συζητήσει και να τοποθετηθεί οριστικά επί των τελι­κών προτάσεων της Κυβέρνησης για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση, αλλά και για να αποτιμήσει τις ενέργειες της Κυβέρνησης για την απόδοση των θεσμοθετημένων πό­ρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σ’ αυτήν την δύσκολη αλλά σημαντική εθνική υπόθεση η Αυτοδιοίκηση δηλώ­νει, με όλες της τις δυνάμεις ό,τι, όχι μόνο είναι παρούσα αλλά και ό,τι διεκδικεί να έχει ισότιμη συμμετοχή στο διάλογο για την επιτυχία της Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Θεωρούμε όμως ότι ο διάλογος αυτός για τη μεταρρύθμιση της πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης έχει ως αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση να αντιμετωπιστούν τα σημερι­νά οξυμένα οικονομικά προβλήματα των Ο.Τ.Α., διότι είναι αδιανόητη οποιαδήποτε συζήτηση για το μέλλον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εάν δεν αντιμετωπιστεί το παρόν της».

Οι Προϋποθέσεις του Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Η Αυτοδιοίκηση διακηρύττει ότι συμφωνεί, επί της αρχής, για την ανάγκη εφαρμο­γής του Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης που θα αφορά συνολικά το πολιτι­κό και το διοικητικό σύστημα της χώρας μας.
Θέτει δε ως Βασικές Προϋποθέσεις αυτές που διατυπώθηκαν στο Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ, το 2007, στην Κυλλήνη, όπως συμπληρώθηκαν και διευκρινίστηκαν στα Συνέδρια των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης του 2008. Ήτοι:
1η προϋπόθεση: Η αναδιάρθρωση της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης δεν μπορεί να γίνει μεμονωμένα, πρέπει να είναι μέρος ενός συνολικού Εθνικού Προγράμ­ματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης του πολιτικού μας συστήματος και της δημόσιας διοίκησης σε κεντρικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
2η προϋπόθεση: Θα πρέπει να προηγηθεί ο σχεδιασμός των νέων ανθρωπογεω­γραφικών ενοτήτων ως «ανοικτών πόλεων» με κριτήρια πληθυσμιακά, χωροταξικά, πολιτισμικά, κοινωνικά, οικονομικά και αναπτυξιακά, καθώς και κριτήρια που αφορούν στην ιστορία, στη μοναδικότητα ορισμένων Δήμων και Κοινοτήτων, στη νησιωτικότητα και την ορεινότητα των δήμων, με αξιοποίηση της εμπειρίας των παλαιότερων σχεδια­σμών για να αποφευχθούν συνενώσεις, που θα υπαγορεύονται από κομματικά και μικροπολιτικά κριτήρια.
3η προϋπόθεση: Η αναδιάρθρωση της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης δεν εξαντλείται στη θέσπιση ενός νόμου, που καθορίζει τα νέα διοικητικά όρια και καταλή­γει σε μικρότερο αριθμό Ο.Τ.Α. Απαρέγκλιτος όρος για την επιτυχή έκβαση της ανα­διάρθρωσης της πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι η σύνταξη ενός ολοκλη­ρωμένου Εθνικού Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποστήριξης για τους νέους Ο.Τ.Α.

Το Περιεχόμενο του Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Το Περιεχόμενο του Εθνικού Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ειδικά για την Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση – με βάση και την απόφαση του Συνεδρίου της ΚΕΔΚΕ στην Κυλλήνη – θεωρούμε και προτείνουμε να αποτελείται από τις εξής παραμέτρους- αλλαγές :
τη χωροθέτηση των διοικητικών ορίων των νέων OTA, με συμφωνημένα αντικει­μενικά κριτήρια, την αποτελεσματική και δημοκρατική δημοτική διακυβέρνηση,
την αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και λειτουργιών μαζί με τους αντίστοιχους πό­ρους και την αποκέντρωση συγκροτημένων δομών, τη διασφάλιση των οικονομικών πόρων και τη φορολογική αποκέντρωση, τη στελέχωση των OTA και την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού τους, την οργάνωση των δημοτικών λειτουργιών και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την κατασκευή των βασικών απαραίτητων τεχνικών υποδομών για κάθε ανθρω­πογεωγραφική ενότητα, τη βελτίωση των σχέσεων των OTA με το υπόλοιπο διοικητικό σύστημα, τη διαβούλευση και το επικοινωνιακό πρόγραμμα και τη διοίκηση – την παρακολούθηση – την αξιολόγηση του Προγράμματος.
Όλες οι παραπάνω παράμετροι που αποτελούν ισότιμα συστατικά στοιχεία του Εθνικού Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτο­διοίκησης, πρέπει πρώτον, να αποτυπωθούν σε ένα νέο Κανονιστικό Πλαίσιο. Σε ένα Επιχειρησιακό Σχέδιο της Τ.Α. που θα χρηματοδοτηθεί από πόρους ανε­ξάρτητους από τους ΚΑΠ, δηλαδή από το ΕΣΠΑ και Εθνικούς πόρους και σε ένα συγκεκριμένο Οδικό Χάρτη.
Δεύτερον, να συμφωνηθούν με την Κυβέρνηση ως όροι επιτυχημένου σχεδιασμού και εφαρμογής της Μεταρρύθμισης.

Μητροπολιτική Αυτοδιοίκηση
Το ετήσιο τακτικό συνέδριο της ΚΕΔΚΕ επαναλαμβάνει την απόφαση του Συνε­δρίου της Κυλλήνης (14-16/11/2007), σύμφωνα με την οποία προτείνεται η θεσμοθέ­τηση της Μητροπολιτικής διακυβέρνησης για τα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης και μερικών ακόμη πόλεων της χώρας, με αιρετά διοικητικά όργανα, τα οποία θα είναι αρμόδια να αντιμετωπίζουν ενιαία τα προβλήματα της μητροπολιτι­κής περιοχής.
Από τώρα πάντως αποσαφηνίζουμε ότι, ο πολεοδομικός και χωροταξικός σχεδι­ασμός, η περιφερειακή ανάπτυξη, η κοινωνική πολιτική, το περιβάλλον και η ποιότητα ζωής, η διαχείριση των απορριμμάτων, οι μεταφορές και οι τεχνικές υποδομές, το κυκλοφοριακό, καθώς και η πολιτική προστασία, δεν μπορούν παρά να είναι τομείς δράσης αυτών των Μητροπολιτικών αυτοδιοικητικών θεσμών.

Τα οικονομικά των OTA
Το τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ διεξάγεται σε μία κρίσιμη περίοδο. Η κακή δημο­σιονομική κατάσταση της χώρας επηρεάζει το σύνολο του οικονομικού συστήματος, φυσικά και τους OTA, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του δημόσιου τομέα.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες της δημοσιονομικής συ­γκυρίας, για το 2010 δεν εγείρει νέες οικονομικές διεκδικήσεις. Ωστόσο υπογραμμίζει ότι απαιτεί το αυτονόητο: Ότι δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να μη διεκδικήσει και το τελευταίο ευρώ που της αναλογεί από τους θεσμοθετημένους της πόρους.

Οι θέσεις της ΚΕΔΚΕ για το οικονομικά των OTA είναι οι εξής:
Επισημάνσεις επί του κρατικού προϋπολογισμού 2010
Κωδικοποιώντας τις επισημάνσεις σε σχέση με τον κρατικό προϋπολογισμό του 2010 η Αυτοδιοίκηση υπογραμμίζει: πρώτον, την απαίτηση για την πλήρη εφαρμογή του νόμου 1828/89 και δεύτερον, την αντίθεση της με την υποβάθμιση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύ­σεων. Υπενθυμίζεται ότι το συνολικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2010 πα­ρουσιάζει αύξηση, σε σχέση με το 2009, σε αντίθεση με τη ΣΑΤΑ που παρουσιάζει μείωση 20%.
Επίσης τονίζεται ότι δεν έχει κατανεμηθεί η τελευταία δόση από την οφειλή του δημοσίου για τη κάλυψη του κόστους μεταφερθεισών αρμοδιοτήτων 2008, ύψους 62,5 εκ. ευρώ, όπως επίσης δεν έχει κατανεμηθεί η τελευταία δόση από την μη παρακράτηση ΘΗΣΕΑ, ύψους 88 εκ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι αυτοί είναι πόροι της ΤΑ που χρηματοδοτούν κυρίως μισθοδοσία και ανελαστικές δαπάνες
Έναντι της τέταρτης δόσης της ΣΑΤΑ ύψους 127 εκ. ευρώ έχουν κατανεμηθεί μόνο 50 εκ. ευρώ. Αναμένονται τα υπόλοιπα 77 εκ. ευρώ.
Στους ΚΑΠ του 2010 γίνεται παρακράτηση για «ΘΗΣΕΑ».
Να υπάρξει πρόβλεψη για την κάλυψη της μισθοδοσίας των μονιμοποιηθέντων με το ΠΔ 164/04 και των λειτουργικών δαπανών των κοινωνικών δομών
Μεγάλη απώλεια, από 36,6 εκ. ευρώ, στον προϋπολογισμό του 2009, σε 23 εκ. ευρώ, στον προϋπολογισμό του 2010, εμφανίζει η επιχορήγηση των Δ ΕΥΑ
Η ΣΑΤΑ προϋπολογίζεται στα 800 εκ. ευρώ, από 1.107 εκ. € που ήταν η αντίστοιχη ΚΥΑ του 2009.
Στα τέλη κυκλοφορίας υπάρχει διαφορετικός κωδικός για τα τέλη που επιβάλλονται με την χορήγηση ειδικού σήματος, (τέλη που συμμετέχει η ΤΑ) (κωδ. 1363) και τα τέλη περιβαλλοντικής επιβάρυνσης οχημάτων (κωδ. 1364).
Το Συνέδριο αποφασίζει τη συνέχιση και επέκταση στο σύνολο των OTA του προ­γράμματος «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ» με πρόβλεψη για ένταξη της χρηματοδότησης του στο ΕΣΠΑ.
Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν, «η Κυβέρνηση οφείλει να επιστρέψει τα 80 εκ. ευρώ που παρακρατήθηκαν από τους πόρους της Αυτοδιοίκησης για την υλοποίηση του Ειδικού Προγράμματος Απα­σχόλησης, το οποίο τελικά με ευθύνη της Κυβέρνησης δεν υλοποιείται. Να αποκατασταθεί ο φορολογικός συντελεστής του τέλους παρεπιδημούντων στο 2%. Να ολοκληρωθεί η αποπληρωμή των έργων του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κοινωνία της Πληροφορίας και να παραταθεί η ρύθμιση των χρεών των Ο.Τ.Α. σε ΙΚΑ και Δημόσιους Οργανι­σμούς.

Η εξέλιξη του Προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
Τα έργα που έχουν ενταχθεί στο «Θησέα» ή βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη στους υπό κατάργηση δήμους αποτελούν ένα ακόμα αγκάθι για τον «Καλλικράτη». Σύμφωνα με όσα μας μετέφεραν οι δήμαρχοι, η ΚΕΔΚΕ ζητά η συμβολαιοποίηση των εγκεκριμένων έργων να παραταθεί για ένα εξάμηνο, δηλαδή μέχρι την 30/6/2010 και οι πληρωμές των συμβολαιοποιημένων έργων από τον ΘΗΣΕΑ να παραταθούν έως την 31/12/2010.

About these ads