You are currently browsing the monthly archive for Νοεμβρίου 2009.

Εμενα ο Καραμανλης μου ηταν συμπαθης.

Λυπαμαι που η ρετουσαρισμενη φωτογραφια του πρεπει να φυγει απο το τζαμι στα γραφεια της τοπικης στο Κρανιδι.

Ανθρωπος απλος οχι κανενας φασιστας επιθετικος, εχει μια ωραια οικογενεια, μενει στη Ραφηνα, λενε πως ειναι ανθρωπος της παρεας και εχει χιουμορ. Προσπαθησε να κανει την δουλεια δεν τα καταφερε σηκωθηκε και εφυγε.Ουτε καρατομησε τους αντιπαλους ουτε εξορισε τους αντιφρονουντες.

Βεβαια πολιτικα τα εκανε θαλασσα.Και οικονομικα .Και σκανδαλα, κολητοι, μια αστυνομια  χωρις ελεγχο μεταναστες στα σκουπιδια μια χωρα στο χαος.

Και ο Σημιτης μου αρεσε.Μορφωμενος αγωνιστης  δεν τα κονομησε δεν ηταν κανενας αυτοκρατορας ειχε τα κοληματα του τους στοχους του πιστος σε μια παλια ιδεοληψια της αριστερας περι σταδιων της αναπτυξης .

Πως οι υποδομες γεννουν αναπτυξη η αναπτυξη κεφαλαιο το κεφαλαιο εργατικη ταξη η εργατικη ταξη σοσιαλισμο ο σοσιαλισμος κομμουνισμο και ωπα φτασαμε στον παραδεισο μετα απο τρεις χιλιαδες χρονια.

Στο μεταξυ διελυσε τα εργατικα δικαιωματα την ιδια την  εργατικη ταξη και τους μικρομεσαιους εστειλε μισθοφορους στο Αφγανισταν και βαλθηκε να κοψει τις συνταξεις .

Και το κεφαλαιο με την τρελη κερδοφορια του τα μαζεψε και πηγε Βουλγαρια.

Καλος ανθρωπος δεν λεω και με καλες προθεσεις αλλα μας…

Τωρα εχουμε τον κ Γεωργιο Β Παπανδρεου.Συμπαθης φαινεται και καλων προθεσεων ανθρωπος! Να δουμε τι θα μας κανει.

Οσο για την αντιπολιτευση καινουργιος αρχηγος βγαλμενος απο την βαση και συμφοιτητης του πρωθυπουργου (στο ιδιο δωματιο μαλιστα) στην Αμερικη. Η Αυτοκρατορια παραγει ηγετες στις αποικιες.

Γνωριζονται ως   νεοι οι δυο αντιπαλοι. Πιθανα γνωριζουν και μυστικα ο ενας του αλλου τρυφερα και ανθρωπινα. Η αντιπαραθεση τους δεν θα παρει εκεινη την μορφη που δεν εχει νοημα.Θαναι ανθρωπινη και πολιτισμενη.

Καλος φαινεται κι αυτος.Σεμνος και συνεσταλμενος.

Για να πω την αληθεια τους Μητσοτακηδες δεν τους παω σαν οικογενεια. Οχι πολιτικη διαφορα και τετοια. Αυτα ειναι δεδομενα. Δεν τους παω ρε παιδι μου.Ειναι γκαντεμηδες.

Τωρα βεβαια θαχουν και αυτοι τις καλες στιγμες τους δεν λεω. Αγαπανε τα παιδια και τ αδερφια τους υποστηριζουν ο ενας τον αλλο και ολοι μαζι την οικογενεια Μπους, τα φιλαρακια τους .

Αλλο ο ανθρωπος και αλλο η πολιτικη αποψη που εκφραζει.

Μην το ξεχναμε!

Αν και μερικες φορες ακομα και αυτη η αληθεια εχει τις εξαιρεσεις της.

Το μονο μπλε καδο που βρηκα στο κεντρο του Κρανιδιου τον βρηκα στον χωρο της Λαικης.
Μεσα ειχε αυτο το περιεχομενο

Διπλα του ο πρασινος καδος ειχε περισσοτερα χαρτοκιβωτια.

Στο Χελι εχει πολλου παλιους μπλε καδους που ειναι σπασμενοι και μεσα εχει συμμεικτα σκουπιδια.Καδο για ανακυκλωση δεν ειδα.

Στην Κοιλαδα (την πρωτοπορα Κοιλαδα) αν ειχαν μπει καδοι θα το ειχαμε μαθει

http://parembaseis1.blogspot.com/2009/11/blog-post_29.html

Μερικες φορες το παθος να πετυχεις τους στοχους σου μπορει να σε κανει αδικο με αυτον που διαφωνεις (αθελα σου).

Φοβαμαι την στιγμη που θα το παθω αυτο. Που με την κεκτημενη ταχυτητα  θα αδικησω ενα νεο ξεκινημα θα αμφισβητησω αδικα  αυτο που παει να γινει.

Οταν διαβασα πως ο Δημος Κρανιδιου εχει ξεκινησει εδω και τρεις βδομαδες ανακυκλωση χαρτιου (και μαλιστα εχει βαλει μπλε καδους σε διαφορα σημεια της πολης)αναρωτηθηκα μηπως ηταν η ωρα του λαθους μου.Μηπως εστω και ατσαλα ειχε αρχισει να γινεται αυτο που τοσα χρονια ζηταμε.

Ξεκινησα λοιπον σημερα σε ενα Κρανιδι (με κυκλοφοριακο κομφουζιο) να περπατησω στο κεντρο εκει που θα επρεπε να υπαρχουν καδοι για ανακυκλωση χαρτιου συμφωνα με οσα διαβασα στην Εφημεριδα χτες.

Τους αναζητησα  διπλα στο πρωτο δημοτικο σχολειο, σε μαγαζια που πουλανε χαρτικα και βγαζουν φωτοτυπιες , στις τραπεζες στο σουπερ μαρκετ κοντα σε εμπορικα που θα εχουν χαρτινες συσκευασιες στο ταχυδρομειο στο αστυνομικο τμημα και κυριως στην εφορια και το ειρηνοδικειο.Οπου δηλαδη υπαρχει χαρτι και αρα και ανακυκλωσιμη υλη.

Τον μονο καδο τον βρηκα στην Λαικη του Κρανιδιου και φυσικα αμφιβαλλω αν ειχαν ενημερωθει οι ανθρωποι τον λογο που ο ενας  καδος ειναι  πρασινος και ο αλλος μπλε.

Γιατι αν ειχε γινει κατι τετοιο γιατι να μην πεταξουν το χαρτι που εβαλαν στον πρασινο καδο στον μπλε που ηταν ακριβως διπλα του.

Παμε λοιπον την βολτα μας Κρανιδιωτες ειστε να δουμε που (δεν )εχει βαλει ο Δημος τους μπλε καδους για ανακυκλωση χαρτιου.

Πριν απο αυτο ομως να σας ενημερωσω πως εδω και χρονια το σουπερ μαρκετ Κρητικος συγκεντρωνει το χαρτι του σε χωρο στο πλαι του καταστηματος ετοιμο για ανακυκλωση.

Εδω ειναι οι καδοι λοιπον και εδω τα Δισκουρια

Πριν απο δεα περιπου μηνες και εικοσι μερες μετα την ημεριδα της ΠΑΠΟΕΡ την Πεμπτη 26 Μαρτιου 2009 και στη σελιδα 11 της εφημεριδας Αργολικη Αναπτυξη ο κ Δημαρχος Κρανιδιου εδωσε συνεντευξη με τις θεσεις του για την διαχειρηση των απορριμματων.

Συγνωμη που η ακριανη στηλη βγαινει απο κατω και πολυ μεγαλη δεν μπορουσα να το κανω αλλιως.

                                  

Επισημανσεις    

Η αλλαγη του περιφερειακου σχεδιασμου εγινε μετα απο συνεχεις επαφες του κ Δημαρχου με την Περιφερεια την Νομαρχια και τον Συνδεσμο διαχειρησης.

Προσωπικα δικια του ηταν η προταση προς τον πρωην Περιφερειαρχη στην προσπαθεια του να δοθει μια λυση στο τεραστιο και αλυτο αυτο θεμα.Η προταση του που εγινε δεκτη ηταν να δημιουργηθει εργοστασιο δεματοποιησης στον Δημο Κρανιδιου με δεσμευση (απο ποιον ; ο περιφερειαρχης εφυγε) να γινει εργοστασιο διαχειρησης Απορριμματων σε δυο χρονια(τι ειδους διαχειρηση, και που).     

Ο κ Δημαρχος με την συνεντευξη αυτη αναλαμβανει πληρως την πολιτικη ευθυνη για ολο αυτο το χαος που εχει δημιουργηθει στην διαχειρηση των απορριμματων.Δικιες του προτασεις  αποδεχτηκε ο κ Περιφερειαρχης (που τωρα  εφυγε).Και για την δεματοποιηση και για την καυση σε εργοστασιο πυρολησης.

Ηταν στην προταση να παρουμε και τα σκουπιδια Λυγουριου Επιδαυρου (οπως γραφει η μελετη περιβαλλοντικων επιπτωσεων του Δεματοποιητη που ενεκρινε το Νομαρχιακο το καλοκαιρι); Τον ξεγελασαν στην πορεια; Διαμαρτυρηθηκε; 

Θα αποθηκευτουν 15 χιλιαδες τονοι σκουπιδια  τον χρονο, η αλλιως τα σκουπιδια 24 χιλιαδων ανθρωπων στα Διδυμα;

      

2.Μειωση των απορριμματων θα γινει με το προγραμμα ανακυκλωσης   .Εξ αλλου στο μεταλλικο κτηριο οπου θα μπει ο δεματοποιητης θα υπαρχει δυνατοτητα επιλογης προιοντων ανακυκλωσης. Οχι λοιπον ανακυκλωση στην πηγη αλλα στον χωρο δεματοποιησης. 

3 Η λυματολασπη του βιολογικου καθαρισμου των υγρων της συμπιεσης θα απομακρυνεται τακτικα

προς αδρανοποιηση (που /απο ποιον/ πως) η και

περαιτερω διαθεση (πραγμα που ειναι αδυνατον και φυσικα δεν προβλεπει η μελετη περιβαλλοντικων επιπτωσεων) η λασπη ειναι τοξικη.

Κουβεντα για τη λυματολασπη των βιολογικων Ερμιονης Κρανιδιου που σημερα παει και καιγεται στις χωματερες.

4. Ηδη απο τον Μαρτιο ο κ Δημαρχος λεει πως εκπονειται μελετη σχεδιου ανακυκλωσης και προμηθεια καδων.Τι ειδους μελετη ειναι αυτη που δεκα μηνες μετα δεν τελειωσε;Ποιος την εχει αναλαβει με ποσα λεφτα;

5.Θα γινοταν λεει και μκεντρο διαχειρησης ανακυκλωσιμων υλικων.Σε ποιο μερος και που θα αποθηκευωνταν τα υλικα;

6.Θα γινονταν και μελετες για την αποκατασταση των τεσσαρων χωματερων.Να γινουν χωροι πρασινου και κοινης ωφελειας (αναψυχης θα εννοει).

Μα οι χωματερες   καιγωνται.Το οργανικο φορτιο που θα μπορουσε να βγαλει μεθανιο αν σκεπαζοταν και ζουμια στον υδροφορο οριζοντα εχει μετατραπει σε τοξικη λασπη. Η “ολοκληρωμενη διαχειρηση” εχει ηδη συντελεστει.

Τι ειδους μελετες γινονται απο ποιο γραφειο και τι διαχειρηση θα υπαρχει περα απο την επικαλυψη με χωμα και το φυτεμα γκαζον.Γιατι δεντρα πανω στην καμενη χωματερη ξεχαστε τα.  Αυτα ολα θα γινονταν με λεφτα του περιφερειαρχη που εφυγε.

Τελος μεγαλη μπουκια εφτιαξε ο κ Δημαρχος βαζοντας στο τελος και την δημιουργια εργοστασιου Ολοκληρωμενης διαχειρησης Απορριμματων φιλικου προς το περιβαλλον το οποιο να συναδει με την ενεργειακη πολιτικη.

Στο επιχειρισιακο σεδιο του Δημου Κρανιδιου που παρουσιαστηκε σε διαβουλευση με τους πολιτες  δεν υπαρχει καμμια αναφορα σε δεματοποιηση -πυροληση.Η λυση αυτη προεκυψε ξαφνικα χωρις διαβουλευση και χωρις σκεψη ακυρωνοντας καθε προηγουμενο σχεδιασμο.

Οι δυο σελιδες του επιχειρησιακου που αναφερονται στα απορριμματα ειναι οι παρακατω δυο (σελ8 και σελ 31) του σχεδιου που υποβληθηκε στους πολιτες τον Μαρτιο του 2008.

Μεσα σε λιγους μηνες πηγε το επιχειρησιακο πηγε στα σκουπιδια και αντικασταθηκαν η χωροθετηση Χωρου υγειονομικης Ταφης υπολοιματων (ΧΥΤΥ) με δεματοποιηση,προσωρινη αποθηκευση -καυση,πυροληση,ενεργειακη αξιοποιηση

Η ο κ Δημαρχος εκανε λαθος στο επιχειρησιακο της Ανοιξης  του 2008, η η αντικατασταση του απο αλλο σχεδιασμο λιγους μηνες μετα εγινε βιαστικα και χωρις επαρκη τεκμηριωση.Η δεματοποιηση εσκασε μυτη στις τηλεορασεις Νοεμβρη του 2008.

Για το εργοστασιο αυτο που θα γινει στο κεντρο της Πελοποννησου δεν πεφτει κουβεντα στον χωρο αποθηκευσης των δεματων στο Κρανιδι δηλαδη.Οι κατοικοι εκεινης της περιοχης θα απαντησουν αν το θελουν.

Η κυβερνηση της χωρας και τα μεγαλα οικονομικα συμφεροντα θα το αποφασισουν συνεκτιμωντας πολλες παραμετρους.Και τις αντιδρασεις των πολιτων και των επιστημονων.

Τελος επειδη ο κ Δημαρχος ξερει πολυ καλα πως η καυση η μολυνση της ατμοσφαιρας και του υδροφορου οριζοντα αποτελουν καθημερινο κινδυνο για την υγεια μας οπως λεει και ο ιδιος μεχρι να γινει η ανακυκλωση τα δεματα και τα εργοστασια ας στειλει στο Αναθεμα δυο φορτηγα χωμα και εναν φορτωτη και καθε φορα που “αυταναφλεγονται” τα σκουπιδια να τα σκεπαζει να σταματησει η φωτια.

Αυτα γιατι Αναπτυξιακη πορεια του Δημου με διοξινες δεν γινεται.

Πρωτα λοιπον υπαρχει η αποφαση για το εργοστασιο καυσης (τελικο αποδεκτη των συμμεικτων δεματων)και μετα μαζευεις στο χωριο σου τα δεματα τεσσαρων δημων.

Και αν δεν γινει το εργοστασιο τι θα γινουν τα δεματα; Υπαρχει εναλλακτικο σχεδιο;

Ο δικος μας Δημαρχος ειναι ακομα δημαρχος ενος μικρου Δημου της Ερμιονιδας .

Να μην το ξεχναμε αυτο οταν προγραμματιζουμε τον σχεδιασμο της χωρας στην διαχειρηση των σκουπιδιων ξεκινωντας απο το Κρανιδι και τα δικα μας σχεδια στον μικρο μας Δημο.

 Την ανακυκλωση μπορει να την κανει. Εδω και τωρα.

Οπως  την κανει η ενορια ενος μικρου χωριου της Ερμιονιδας τοσο καιρο τωρα. Αυτη χαραζει τον δρομο.

Και στο τελος ο κ Δημαρχος αναφερεται σε μια παραπληροφορηση που γινεται για τα σκουπιδια και στοχο εχει (οχι εστω την πολιτικη του αποψη και πρακτικη μια αντιπολιτευτικη  παραπληροφορηση που εχει στοχο τον ιδιο δηλαδη αλλα  )την μη υλοποιηση οποιουδηποτε εργου που αφορα την υποδομη και την αναπτυξιακη πορεια του Δημου.

Οπως και με την αποχετευση δηλαδη σκοτεινα κεντρα θελουν την καταστροφη της Ερμιονιδας.

ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ και ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ακούγοντας συνέχεια:
– Περί Αναβάλου, Φράγματος Τσερτζελιάς, Μονάδων Αφαλατώσεως θαλασσινού ή υφάλμυρου νερού, Βιολογικών καθαρισμών 3ου βαθμού που θα δίνουν καλό νερό για πότισμα καλλιεργειών, φραγμάτων στα ρέματα, συλλεκτήρων ομβρίων,
– Περί πράσινης Ερμιονίδας με προϊόντα οικολογικά τοπικής ονομασίας, όπως λάδια άθερμα και ……ένθερμα, κρασιά, ελιές, μανταρίνια, πορτοκάλια, ρόδια, κίτρα και κιτρολέμονα,
– Περί τοπικών εξαιρετικών κτηνοτροφικών προϊόντων, όπως κεφαλοτύρια, γραβιέρες, τουλουμοτύρια, μυζήθρες, γιαούρτια, βούτυρα,
– Περί τοπικών παραδοσιακών γλυκών και γλυκισμάτων, ποτών και ηδύποτων με συνταγές από τις γιαγιάδες μας,
– Περί άφθονων τοπικών φρέσκων ψαριών και άλλων θαλασσινών,
– Περί κομποστοποίησης κλαδιών, χορταριών, φύλλων, υπολειμμάτων τροφών,

Ψάχνω να δω ποιοι είναι οι πομποί αυτών των χαρμόσυνων αγγελμάτων.
Πρώτα στην αγροτιά:
· Ομολογώ ότι μαζεύοντας ήλιο με ήλιο ελιές, κόβοντας κολόριζες και κλαδεύοντας στον Κάμπο και στη Ντάρδιζα της Ερμιόνης, χρόνια τώρα δεν ακούω ελληνικά. Όχι μόνον την ελληνική γλώσσα αλλά ούτε ελληνικά τραγούδια από τα ραδιόφωνα. Εκεί που τρανταζόταν η φύση από το τραγούδι του Σταμάτη του Σταματίου (Τσαμαδού) που σηματοδοτούσε τον ελαιώνα, τώρα ινδικά, πακιστανικά, αράπικα, αλβανικά. Όχι βέβαια ότι είναι κάτι το κακό, αλλά ελληνικά δεν ακούς.
· Προσπαθώ να εντοπίσω στο INTERNET, σε έντυπα, τοπικό τύπο, σε άλλη αρθρογραφία, νέους αγρότες της Ερμιονίδας που να επικοινωνούν μεταξύ τους, που να αναζητούν τους ομοίους τους ενθουσιώδεις νέους καλλιεργητές, που να ανταλλάσσουν εμπειρίες, να συζητούν για καλλιέργειες, για θέματα εμπορίας των προϊόντων τους, για τα προβλήματά τους. Αυτό δηλαδή που γίνεται σε αρκετά μέρη της χώρας μας, αλλά για το σύνολο της Ερμιονίδας δεν καταφέρνω να εντοπίσω τίποτα. Το ίδιο βέβαια και για νέους ψαράδες και κτηνοτρόφους.
· Προσπαθώ να εντοπίσω έστω και ΕΝΑ αγροτικό προϊόν μεταποιημένο με μάρκα ντόπια που να έχει τοποθετηθεί στην αγορά. Εκτός από δύο τρεις μάρκες λαδιού, μία ή δύο κρασιού, τίποτ’ άλλο.
· Προσπαθώ να εντοπίσω έναν κάμπο της Ερμιονίδας που να αλλάζει καλλιεργητική όψη. Τίποτα. Αν αλλάζει είναι γιατί γεμίζει εξοχικά και όχι καλλιέργειες ή γιατί ξεραίνονται τα δέντρα του από το υφάλμυρο νερό, η γιατί αποθηκεύουν σωρό πέτρες και χώματα για πούλημα.
· Προσπαθώ να δω αν υπάρχει ζήτηση για νοίκιασμα κτημάτων προς καλλιέργεια οποιουδήποτε είδους από οποιονδήποτε, έστω και ερασιτέχνη καλλιεργητή. ΚΑΜΙΑ ΖΗΤΗΣΗ, ούτε με μηδέν νοίκι. Ούτε από του Αλβανούς που ήταν στη χώρα τους σχεδόν όλοι καλλιεργητές. Άρα θεωρούν κοπιώδες και ασύμφορο το να καλλιεργήσουν την ερμιονική γη.
· Προσπαθώ να θυμηθώ έστω μία πετυχημένη συνεταιριστική προσπάθεια στην παραγωγή και στις υπηρεσίες που άντεξε στον χρόνο, ή μία Κοινοτική – Δημοτική προσπάθεια. Άμα κάποια είχε αντέξει θα υφίστατο και σήμερα.

Μετά στη θάλασσα:
Από δω δεν υπάρχει κανένα νέο, καμιά επικοινωνία. Σιγή ασυρμάτου.

Δεν εντοπίζονται λοιπόν πομποί αυτών των αγγελμάτων από τους πραγματικούς παραγωγούς που ενεργοποιούνται στην πρωτογενή παραγωγή, ούτε καν από ερασιτέχνες.

Εντοπίζω τους πομπούς:
· Σε διοικητικούς μηχανισμούς (Δήμοι, Νομαρχίες, δημόσιες υπηρεσίες κ.λ.π.).
· Σε ευρωπαϊκούς μηχανισμούς.
· Άτομα που έχουν προ πολλού αφήσει την πρωτογενή παραγωγή ή είναι σήμερα συνταξιούχοι.
· Εκπαιδευτικούς που δεν έχουν σχέση με τη γη και τη θάλασσα, συνήθως ούτε ερασιτεχνική. Το δε εκπαιδευτικό τους έργο είναι πώς τα παιδιά θα περάσουν σε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα, ώστε να αποκτήσουν ένα αστικό επάγγελμα ή να γίνουν μισθωτοί.
· Φυσιολάτρες, που όμως δεν είναι καλλιεργητές ούτε ψαράδες, ούτε κτηνοτρόφοι. Απλά θα ήθελαν να βλέπουν καλλιέργειες προς τέρψη τους, παραλίες απόμακρες χωρίς υδατοκαλλιέργειες για να κάνουν το μπάνιο τους και άλλα παρόμοια.
· Ανθρώπους που έφτιαξαν εξοχικό στην Ερμιονίδα χωρίς όμως να είναι κατ’ επάγγελμα καλλιεργητές, συνήθως ούτε καν ερασιτέχνες. Άπλα θέλουν γύρω τους την αγνή φύση.
· Μέλη οικολογικών – περιβαλλοντικών συλλόγων, οικιστικών συλλόγων που όμως δεν έχουν πρόθεση να γίνουν καλλιεργητές, πόσο μάλλον κτηνοτρόφοι και ψαράδες.
· Άνθρωποι που έχουν φτιάξει το εξοχικό τους στην Ερμιονίδα και πλέον θέλουν γύρω τους καλλιεργητές για να βρίσκονται τα εξοχικά τους μέσα στα περιβόλια και να μη φυτρώνουν γύρω τους άλλα εξοχικά και γίνουν….προάστιο.
· Τέλος πλήθος που όντας παντελώς άσχετοι με καλλιέργειες, με κτηνοτροφία και ψάρεμα, διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για το περιβάλλον, για τους αγρότες, ψαράδες και κτηνοτρόφους, γιατί αυτό το θέμα πουλάει σήμερα και βοηθάει στη πολιτική και προσωπική παρουσία τους στο τόπο μας, ενίοτε και στην επαγγελματική τους εξέλιξη.

Άρα δεν υπάρχει μια δυναμική παρουσία ανθρώπων της πρωτογενούς παραγωγής που αγωνιούν για νερό, για ψάρια στη θάλασσα, για μεταποίηση προϊόντων, γιατί αυτό τους συμφέρει πρώτα επαγγελματικά.
Πέραν αυτού δεν υπάρχει σήμερα κτήμα που να μπορεί να σταθεί. Δηλαδή μακροχρόνια να φέρνει εισόδημα μεγαλύτερο από αυτό που θα είχε ο ιδιοκτήτης του αν το πούλαγε και τοποθετούσε σωστά κάπου τα χρήματα που πήρε. Πόσο μάλλον αν σταματήσουν οι επιδοτήσεις. Και να αναλογιστούμε ότι υπάρχουν στην Ερμιονίδα εκατοντάδες φτηνά χέρια μεταναστών έτοιμα για κάθε εργασία και παρ’ όλα αυτά μόνον λίγα κτήματα προνομοιούχα ως προς το έδαφος και το νερό τα καταφέρνουν.

Αντίθετα υπάρχει δυναμική παρουσία ανθρώπων και μάλιστα νέων που αγωνιούν για τον τουρισμό, για την εξοχική κατοικία, για τα επαγγέλματα που στηρίζονται αλλά και στηρίζουν τον τουρισμό και την οικοδομή, για την αγοραπωλησία γης και οικιών.
Επίσης υπάρχουν και λίγα εξοχικά με αρκετή γη όπου από μεράκι και αγάπη δημιουργούνται πολύ περιποιημένα κτήματα.

Υπάρχει και μια κατηγορία λίγων αλλά πολύ δραστήριων ανθρώπων οι οποίοι τόλμησαν, ρίσκαραν και μόχθησαν να στήσουν μια μικρή επιχείρηση έξω από τα συνηθισμένα, να φτιάξουν ένα προϊόν που να καλύψει την αγορά της επαρχίας μας αλλά και να βγει έξω από τα σύνορά της. Αυτοί είναι παραδείγματα και μπροστάρηδες στον οικονομικό στίβο. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
· Τα αξιόλογα ναυπηγεία ξύλινων σκαφών της Κοιλάδας.
· Το μικρό ναυπηγείο ξύλινων σκαφών της Ερμιόνης, εξαιρετικών στην ποιότητα όσο και στο σχέδιο.
· Τον σύγχρονο αμπελώνα – οινοποιείο του Κρανιδίου που στηρίχθηκε στη παλιά και σχεδόν χαμένη ποικιλία Τραγάνες – ροκανάρια και έβγαλε ένα εξαίρετο τοπικό οίνο.
· Στα ιχθυοτροφεία της Ερμιονίδας που συμβάλουν με το προϊόν τους στο να είναι η χώρα μας πρώτη στη Μεσόγειο στην παραγωγή, να εξάγει το 60% αυτής και να φέρνει στη χώρα μας συνάλλαγμα 500 εκ. Ευρώ και να έρχεται ο κλάδος αυτός πρώτος στις εξαγωγές τροφίμων, πάνω και από το λάδι.
· Ένα μικρό παλιό λιτρίβι του Ηλιοκάστρου που ένας ενθουσιώδης Ερμιονίτης το συντήρησε και έβγαλε, λίγο μεν, αλλά εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, που μετά από σειρά χημικών αναλύσεων έγινε δεχτό στη Ιαπωνική αγορά μετ’ επαίνων.
· Στο συσκευαστήριο ροδιών στην Ερμιόνη που πιστοποιείται κατά ISO και HACCP για να σταθεί στην αγορά με ένα σύγχρονο τρόπο.
· Τα λίγα λιτρίβια που προχώρησαν ως επιχειρήσεις στην τυποποίηση του λαδιού και στην επώνυμη διάθεσή του.

Άλλη μία κατηγορία συμπατριωτών ενεργοποιήθηκε στο να στηθούν Βιβλιοθήκες, Λαογραφικά Μουσεία, Μουσικοί Σύλλογοι, Ιστιοπλοϊκοί Όμιλοι κ.λ.π. , και να αποκατασταθούν ωραιότατα παλιά οικήματα προς ανάλογες χρήσεις. Είναι πολύ σπουδαίο και ωραίο αυτό.
Δεν αφήνω απ’ έξω και την ενέργεια συμπατριωτών μας να συντηρούν με πολύ κόπο και να ιππεύουν άλογα από αγάπη.

Δεν περιλαμβάνω πλήθος μικρών αλλά καλών επιχειρήσεων (μάντρες υλικών, μαγαζιά, εστιατόρια, φύλαξη σκαφών, μαρμαράδικα, ξυλουργεία κ.λ.π.) γιατί το στήσιμό τους είναι κάπως αυτονόητο, λόγω της πελατείας που δημιουργεί ο τουρισμός και η οικοδομή στο χώρο τους.

Υπάρχουν λοιπόν μεγάλες ικανότητες και δεξιότητες σε αυτόν τον τόπο, και θέληση, και επιχειρηματικό πνεύμα. Επειδή όμως ο άνθρωπος από τη φύση του έχει σχεδόν έμφυτη τη τάση για εκμετάλλευση των πόρων του μέχρι σημείου αυτοκαταστροφής του και επειδή αυτό επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά μέχρι να μη πάει άλλο και να πάρει οριστικά μέτρα, είναι λογικό να θέλουμε ως άνθρωποι να αλλάξουμε και να πάρουμε μέτρα. Αλλάζουμε τη φύση αλλά αλλάζουμε και μεις για να ζήσουμε καλύτερα:
– Όταν ο άνθρωπος έγινε κτηνοτρόφος και γεωργός ο μεγάλος εχθρός του ήταν το δάσος. Παντού δάση. Τα έκαιγε για να κάνει βοσκοτόπια και χωράφια. Μετά από αιώνες, όταν οι εκχερσώσεις με χρήση φωτιάς είχαν φτάσει μέχρι τα βουνά, ξεπλύθηκε το γόνιμο χώμα από τα χωράφια, χαλίκια και πέτρες έφερναν τα ρέματα από τα βουνά και έστρωσαν πάνω στο γόνιμο έδαφος ένα πάχος χαλικιού και άμμου. Η άγονη πλέον γη έφερε μεγάλη μείωση της παραγωγής και συνήθως οι άνθρωποι την εγκαταλείπανε και φεύγανε σε άλλα μέρη. Πέρασαν αιώνες μέχρι να το συνειδητοποιήσουν οι παραγωγοί και οι διοικήσεις και να πάρουν μέτρα φτιάχνοντας πεζούλες στα επικλινή χωράφια και στα ρέματα. Αυτά τα έχει διαπιστώσει η αρχαιολογία και στην Ερμιονίδα. Χάθηκαν λαοί και πολιτισμοί απ’ αυτήν την αιτία.
– Η κύρια διατροφή των παράλιων αρχαίων κατοίκων της Ελλάδας ήταν παστός τόνος. Παγίδευαν χιλιάδες τόνους τις μέρες που περνούσαν τα κοπάδια από τα μέρη τους στις περίφημες Τονάρες, τα πάστωναν και έτσι είχαν ένα πολύ φτηνό και καλό τρόφιμο όλο τον χρόνο. Αιώνες τώρα κυνηγάμε τους τόνους στη Μεσόγειο, ο πολιτισμός μας μυαλό ακόμη δεν έβαλε και μάλιστα υπάρχουν άτομα που από χόμπι κυνηγάνε μεγάλους τόνους για να φωτογραφίζονται καμαρωτοί. Το ίδιο συμβαίνει και με τα χέλια που στην αρχαιότητα πουλιόντουσαν καπνιστά στην αγορά. Κάποτε θα παρθούν μέτρα και τα δύο αυτά είδη θα είναι ο πλούτος της Μεσογείου και της χώρας μας χωρίς να καταφεύγουμε τόσο πολύ σε ιχθυοκαλλιέργειες. Η Γαλλία έχει ήδη αρχίσει με τα χέλια.

Πόσοι αιώνες πρέπει να περάσουν, ώστε να καταλάβουμε ότι ο δρόμος ανάπτυξης, ο τρόπος που ζούμε στην Ερμιονίδα έχει εξαντλήσει σχεδόν όλους τους πόρους μας;
Τι χρησιμότητα θα έχει ο Καποδίστριας 2 και η δημιουργία Επαρχείου αν δεν υπάρχει συνείδηση της κατάστασης και σχέδιο διόρθωσης;
Οι Κύπριοι αδελφοί με αφαλατώσεις, φράγματα, αποταμιευτήρες και κυρίως νόμους έχουν βαλθεί με πολύ μεγάλα έξοδα να αποκαταστήσουν την παραγωγική ικανότητα αλλά και την αισθητική των κάμπων τους, πιστεύοντας ακράδαντα ότι αυτό θα βοηθήσει κυρίως τον τουρισμό. Και αυτά τα έργα ανασυγκρότησης είναι ανεξάρτητα πολιτικών πεποιθήσεων. Αυτοί είναι οι ηλίθιοι και μεις στην Ερμιονίδα οι σοφοί;
Οι Κύπριοι αδελφοί μας όποιο σπίτι κηρυχθεί διατηρητέο το επιδοτούν κατά 75% για την συντήρησή του. Δηλαδή, ο μηχανικός κάνει τον προϋπολογισμό αλλαγής της στέγης του με όμοια παραδοσιακά υλικά και ο ιδιοκτήτης πάει στο κράτος και εισπράττει επιδότηση το 75% αυτής της δαπάνης. Αυτοί είναι οι ηλίθιοι και μεις οι έξυπνοι;
Οι Ιταλοί διατηρούν περιοχές διαμάντια σχεδόν όπως ήταν τον μεσαίωνα και καλλιεργούν υποδειγματικά και γεμίζουν την Ευρώπη με επώνυμα προϊόντα, με εικόνες και γεύσεις. Αυτοί είναι οι ηλίθιοι και μεις οι έξυπνοι;
Στην προσπάθεια αυτή πρωτοστατούν οι Δήμοι τους.
Το μελλοντικό Επαρχείο μας άραγε θα έχει εικόνα του σύγχρονου κόσμου ή θα κατατρύχεται με τα αυτονόητα και θα τρέχει πίσω από τα γεγονότα;

Έρρωσθε,

Β. Γκάτσος
30-11-09

* Επόμενα άρθρα θα είναι σχετικά με τον πρωτόγνωρο θεσμό του Επαρχείου ή μεγάλου – διευρυμένου Δήμου Ερμιονίδας.

Αυτο ειναι το αρθρο του κ Γκατσου.
Απο την μερια μου δυο σημεια.
Παρακαλω οποιοι πιστεψουν πως φωτογραφιζονται αρνητικα απο το αρθρο μην σπευσουν να υπαρασπιστουν τον εαυτο τους. Καλυτερο να υπερασπιστουν τις αποψεις τους.Εμεις οι υπολοιποι θα καταλαβουμε την διαφωνια.
Ακομα θα ειθελα να σημειωσω πως η αλλαγη στην συνειδηση στα οραματα και στην παραγωγη δεν γινεται μονο απο τους αμεσα εμπλεκομενους παραγωγους αν και αυτοι εχουν το μεγαλυτερο βαρος..
Ολες οι δυναμεις με τον τροπο τους ακομα και μη ενλογα (χαοτικα) συνεισφερουν.Αυτο ειναι ζωή.Οι ανθρωποι απο διαφορετικες πλευρες σημαντικες οσο και ασημαντες πιεζουν και τα πραγματα αλλαζουν.
Οι πολιτικες διαφωνιες προκυπτουν απο τις διαφορετικες αποψεις που φερουν ομαδες πολιτων σε σχεση με την επιθυμητη κατευθυνση και την αξιολογηση του ποιες αναγκες ειναι περισσοτερο σημαντικες απο τις αλλες.
Τελος το τι ειναι εμφυτο στον ανθρωπο (η εκμεταλευση των φυσικων πορων μεχρι εξαντλησης για παραδειγμα) και τι κοινωνικα και οικονομικα προσδριορισμενο σαν “φυσικο” ειναι ενα ερωτημα φιλοσοφικο αλλα και ιστορικο οπου ο καθενας μπορει να ατλησει παραδειγματα υπερ της μιας η της αλλης πλευρας.Πολυ σωστα ο κ Γκατσος συνδεει αυτη την “φυσικοτητα ” του ανθρωπου με το περασμα σε συγκεκριμενο μοντελο παραγωγης (κτηνοτροφος-γεωργος)και τις συνεπειες που εφερε στην φυση.
Σιγουρο ειναι παντως πως ο συγχρονος καπιταλισμος δεν μπορει να λειτουργησει αλλιως.
Τωρα αν οι παραγωγοι της πρωτογενους παραγωγης αλλα και της τριτογενους ανυσηχουν για τους φυσικους πορους εκει διαφωνω με τον αγαπητο κ Γκατσο.
Το οικονομικο αδιεξοδο ολων των τομεων της οικονομιας εχει σχεση και με τις φυσικες πηγες και την ολο και μεγαλυτερη απειλη που δεχομαστε απο την αλλογη χρηση τους.
Το επισημαινει εξ αλλου και ο κ Γκατσος αυτο.
Τα “αθερμα και ενθερμα λαδια” ειναι η αναζητηση μιας αλλου τυπου παραγωγης που οπως επισημαινει θα ειναι σε πολλους διαφορετικους και συμπληρωματικους τομεις και θα προκυψει οχι μονο απο εοπαγγελματικη αναγκη των παραγωγων για να επιβιωσουν αλλα και μια αλλαγη της συνειδησης ολων (παραγωγων και καταναλωτων) μια αλλη φιλοσοφια για την σχεση μας με το σωμα μας τους αλλους ανθρωπους τα ζωα και την φυση.
Στον γενικωτερο προβληματισμο οσοι παρακολουθειτε το ιστολογιο θα βρειτε σημεια που συμφωνω με τον κ Γκατσο.Ειναι και τα περισσοτερα εξ αλλου.

Αν καποια στιγμη οι τοξικοι ρυποι της καιομενης χωματερης ενωθουν με την ομιχλη που καθε τοσο σκεπαζει το χωριο των Διδυμων το μιγμα θα ειναι εκρηκτικο.

Η φωτια πρεπει να σταματησει!Τα σκουπιδια καιγωνται σχεδον καθημερινα τρεις μηνες τωρα.

http://dimitriskamizis.blogspot.com/2009/11/blog-post_28.html

Διαβασα τον τιτλο του αρθρου του κ Καμιζη και μπηκα να διαβασω το αρθρο

Από πρόσφατα δημοσιευμένα σχόλια σε τοπική αργολική εφημερίδα :
Λάμπρου
Το οργισμένο ύφος της επιστολής του Τάσου Λάμπρου .Δημοτικού συμβούλου Κρανιδίου μας ξάφνιασε αφού ούτε στην ηλικία του ταιριάζει η φρασεολογία της επιστολής αλλά ούτε και το νέο που υποτίθεται ότι εκφράζει .Ας αφήσει λοιπόν αυτό το ξεπερασμένο καταγγελτικό στυλ στους παλαιότερους που ήδη έχουν καεί πολιτικά και αποτελούν παρελθόν .Αυτός έτσι και αλλιώς έχει δρόμο ακόμα μπροστά του .Μια
ματιά να ρίξει στον πολιτικό λόγο το Δημήτρη Σίδερη θα καταλάβει την διαφορά .
Πολίτης
Πήγε λέει ο Κος Λάμπρου να ζητήσει τον φάκελο της αποχέτευσης ο Δημήτρης Καμιζής και δεν του τον έδωσαν .Καλά έκαναν και δεν του τον έδωσαν .0 Δημήτρης Καμιζής μπορεί να είναι ο αρχηγός του Τάσου Λάμπρου αλλά την θέση του Δημοτικού συμβούλου δεν την κατέχει .Ούτε στην ορκωμοσία πάτησε .Ετσι δεν είναι Τάσο;;
————————————————————————————————–
Απο την Εγκυκλοπαίδεια ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΖΩΗ
Γκέμπελς Γιόζεφ Πάουλ Ναζι­στής ηγέτης (1897 -1945). Γεννήθηκε στο Ράιτ της Ρηνανίας. Από τους πιο ικανούς αρχηγούς του Γ’ Ράιχ, έξυπνος, μορφωμένος καί φανατι­κός υποστηριχτής του Εθνικοσοσιαλισμου Προσχώρησε στο Ναζιστικό Κόμμα το 1920 και το 1927 εξέδωσε την εφημερίδα «Έφοδος», κύριο προπαγανδιστικό όργανο του κόμματος Με την άνοδο του Γ’ Ράιχ στην εξουσία έγινε υπουργός Λαϊκής Διαφώτισης και Προπαγάν­δας. Σ’ αυτόν αποδίδεται η φράση: «Συκοφαν­τείτε, συκοφαντείτε, κάτι μένει», που δείχνει την αντίληψη του για την προπαγάνδα. Παρά­μεινε πιστός στο Χίτλερ ώς το τέλος. Αυτοκτόνησε στο Βερολίνο το 1945.
————————————————————————————————-
Έκτοτε στήν ιστορία εμφανίστηκαν και εμφανίζονται χιλιάδες μικροί γκεμπελίσκοι διακατεχόμενοι απο παρόμοιες ιδέες και χρησιμοποιούντες τίς ίδιες μεθόδους και τακτικές όπως ο ανώνυμος γκεμπελίσκος ,συντάκτης η εμπνευστής των πάρα πάνω σχολίων που ζηλεύει φαίνεται τη δόξα του μεγάλου Γκέμπελς.
Στο πρώτο σχόλιο φαίνεται οτι ο γκεμπελίσκος ενοχλήθηκε πολύ(ξυνίστηκε) από το άρθρο του κ Λάμπρου πού στιγμάτισε και αποκάλυψε ΄τα ψέμματα της δήθεν συνέντευξης του κ Σφυρή για την αποχέτευση του Δήμου Κρανιδιου. Δεν του άρεσε λέει η φρασεολογία του Λάμπρου, κατά τα άλλα φαινεται θα συμφωνεί, και να έτσι του ήρθε να τον συγκρίνει και να τον ανακατέψει με τόν κ Σίδερη γνωρίζοντας οτι και οι δύο είναι μέλη της παράταξης μας ενεργά και δραστήρια! Και μάλιστα όλα αυτά για το καλό του μέλλοντος του Λάμπρου!!! Ο σκοπός του συντάκτη προφανής:Να δημιουργήσει ο αφελής ρήγματα και προβλήματα στην παράταξη μας! Η σαλαμοποίηση κομμάτων και παρατάξεων είναι πολύ παλιά και γνωστή προβοκατόρικη μέθοδος και εδώ στο Κρανίδι έχουμε πικρές εμπειρίες.Ο λαός έχει και μνήμη και κρίση.
Στο δεύτερο σχόλιο ο γκεμπελίσκος πιά δεν κρατιέται,τα δίνει όλα, βγάζει όλον του το φασισμό. Καλά έκαναν λοιπόν και δεν έδωσαν τον φακελλο της αποχέτευσης στον Καμιζή πρώην δήμαρχο για 8 χρόνια, ιδρυτή της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. ,αυτόν που έβαλε το έργο στο Ευρωπαικό Ταμείο Συνοχής ,αυτόν που έφερε τα 11οοοοοο ευρώ για το έργο, αλλά κυρίως στον Καμιζή τον απλό δημότη ,που το έργο προορίζοταν γι αυτόν και έπρεπε να είχε τελειώσει, στον απλό δημότη που τουλάχιστον δικαιούται να μάθει γιατί κάποιοι παίζουν με τη ζώη του κάθε μέρα στούς ανασκαμμένους δρόμους .!!! μπράβο φασισταρά μου εσύ! Πού σ έχουνε κρυμμένο;
Αναρτήθηκε από Δημήτρης Καμιζής στις Σάββατο, Νοέμβριος 28, 2009
Αυτα σχολιαζει ο κ Καμιζης .
Πηγα και αγορασα λοιπον την Αργολικη Αναπτυξη (να λεμε το ονομα, εχει βουιξει το Κρανιδι)και προσπαθησα να καταλαβω τι γινεται.
1 Η συγκεκριμενη εφημεριδα εκφραζει τον χωρο της Νεας Δημοκρατιας και τον Δημαρχο Κρανιδιου κ Σφυρη τις αποψεις και δρασεις του οποιου φιλοξενει εδω και χρονια.
2.Η εφημεριδα ειναι ξεκαθαρα τοποθετημενη στην συγκρουση για τον νεο αρχηγο της Νεας Δημοκρατιας υπερ του κ Σαμαρα.Αρα και εναντιον της κ Παπαδημητριου που υποστηριζει την κ Μπακογιαννη.Οποτε οταν μαγειρευοντας τα χαρτια εμφανιζει την κ Παπαδημητριου να εχει σχεσεις με το ΠΑΣΟΚ του κ Καμιζη πετυχαινει δυο στοχους.Και απεναντι στον αντιπαλο ΠΑΣΟΚο και υπερ του δικου μας “Δημαρχου ” και αποδυναμωση της αντιπαλου στο εσωτερικο μετωπο.
3 Στην σελιδα 10 το ανωνυμο καρφι προτρεπει σε φυσικη βια “σανιδα που θελεις” εναντιον “θερμου υποστηρικτη” του κ Καμιζη στο Πορτο Χελι (που εγω δεν γνωριζω αλλα σιγουρα καποιοι θα τον αναγνωρισουν στην τοπικη κοινωνια και στην συνεχεια στο τελος του αρθρου γραφει εννοωντας προφανως τον κ Καμιζη.
Βρε σανιδα που θελεις.Θα μου πεις βεβαια εντολες εκτελουσε ο ανθρωπος.Αλλος θελει την σανιδα και μαλιστα βρεγμενη.
Εδω προφανως δεν προκειται για καταγραφη πολιτικων αποψεων αλλα αντιθετα για ευθεια παροτρυνση απο Μεσο Μαζικης Ενημερωσης για χειροδικια κατα πολιτη.
Κανενα χιουμορ καμμια δικαιολογια σε τετοιου ειδους δημοσιογραφια.
Ειναι αυτος ο πολιτικος λογος που συμβουλευει σε αλλη σελιδα η εφημεριδα τον κ Λαμπρου να ακολουθησει; Ο λαικος και αμεσος λογος διολισθαινει προς την αποδοχη της φυσικης βιας.
Βια που εχει ασκηθει την περασμενη χρονια και μεσα στο Δημαρχειο Ερμιονης κατα του κ Δαμαλιτη και στην πολεοδομια Κρανιδιου κατα πολιτη που κατειγγειλε τον αυθαιρετο αποκλεισμο της παραλιας στην Παναγιτσα στις Λακες. 
Βιας που περασε απαρατηρητη στον τοπικο τυπο.
4. Τελος και κλεινοντας με την εφημεριδα αυτη, στην σελιδα  6 και με τιτλο Κρανιδι δημοσιευεται ανακοινωση του Δημου Κρανιδιου πως απο τις 9 Νοεμβριου εχουν τοποθετηθει μπλε καδοι ανακυκλωσης χαρτιου (στη ζουλα που λενε) και καλει τους πολιτες να συμμετεχουν στο εργο της ανακυκλωσης.
Θα παρω φωτο των καδων .
Μια απορια .Αυτη την ανακοινωση που την εχει αναρτησει ο Δημος εκτος της εφημεριδας αυτης;
Εχουν ειδοποιηθει οι οικιστικοι και περιβαλλοντικοι συλλογοι ,η Παρεμβαση Πολιτων Ερμιονιδας που φωναζει για ανακυκλωση τοσους μηνες η ενορια Κοιλαδας που κανει ανακυκλωση με επιτυχια τοσο καιρο να συμμετασχουν στο προγραμμα να ενωσουν τις δυναμεις τους με τον Δημο;
Ειναι οι δημοτες ανταγωνιστες και αντιπαλοι του ιδιου τους του Δημου και μαλιστα σε ενα θεμα που τοσο επιμονα διεκδικουν για χρονια;
Σε τρεις βδομαδες που περασαν που πηγαινει το χαρτι που συγκεντρωνεται;
Εστω και λιγο να ειναι που αποθηκευεται;Γιατι με τοση υγρασια τα βραδια το χαρτι πρεπει ναναι μουσκεμα.Και αν μουχλιασει το χαρτι δεν το παιρνει ο εμπορος.
Οι χωματερες συνεχιζουν να καιγωνται (εστω και χωρις -υποτιθεται-το χαρτι).
Μια ανακυκλωση σταχτη στα ματια. Δεν σας πιστευουμε.
Μαλιστα φιλος ειπε πως θα στησει καρτερι με καμερα και θα φωτογραφισει την συλλογη του χαρτιου και τον τελικο αποδεκτη.Μακαρι.
Να δουμε που παει το χαρτι που συγκεντρωνει ο Δημος Κρανιδιου.
Γιατι ανακυκλωση χαρτιου στον Δημο μας κανουμε με επιτυχια εδω και καιρο οι πολιτες.
Οχι παιχνιδια παραπλανησης λοιπον με τον αγωνα και τα ονειρα μας!

http://www.tvxs.gr/v27211

Τα δυο προσωπα της τοτε κομμουνιστικης αριστερας σημερα κατω απο την σκεπη της σοσιαλδημοκρατιας.

Ο αντικομμουνιστης κ Παγκαλος απο το ΚΚΕ εσ και η Επιτροπος της Ευρωπαικης Ενωσης κυρια Δαμανακη απο το ΚΚΕ (που φυσικα ηταν και ειναι κατα της ΕΟΚ).

Οταν κρατουσε τα χαλιναρια διεγραψε την πλειοψηφια της νεολαιας του κομματος του, που συγκροτημενα και με δημοκρατικες διαδικασιες ψηφισαμε θεσεις αντιθετες με τις δικες του ( Β Πανελλαδικη συνδιασκεψη της ΕΚΟΝ Ρηγας Φεραιος) .Καλη η δημοκρατια αρκει να συμφωνουν ολοι μαζι σου αρχηγε.Αν διαφωνουν να τσακιστουν να φυγουν ακομα κι αν οι αποψεις τους ειναι πλειοψηφια.Αυτο το μαθημα πηραμε εικοσαχρονα παιδια απο την ηγεσια του ΚΚΕ εσ. 

Εδω ο Σταλιν καθαρισε τα εικοσι απο τα εικοσι τρια μελη της Κεντρικης επιτροπης που εκανε την επανασταση στη Ρωσσια. Στην νεολαια θα σταματουσαν οι επιγονοι του;

Εμεις φαγαμε το πακετο και σαν ζαλισμενοι ψαξαμε να δουμε τι γινεται με τον ανανεωτικο Σταλινισμο.Οσοι μπορεσαν εβγαλαν συμπερασμα οι επομενοι ακομα ψαχνουν.

Σημερα ο Κυρκος συμβολο δεν μπορει να διωξει οσους διαφωνουν.

Προτρεπει λοιπον τους συνεχιστες του να τα μαζεψουν και να φτιαξουν καινουργιο κομμα αποχωροντας απο τον ΣΥΝ. Και παιζει την φυσαρμονικα των προσωπικων αναμνησεων.Των επιλεκτικα συγκεντρωμενων προσωπικων αναμνησεων.

ΤΟ λαθος της ζωης του δεν ηταν που παρεδωσε δεμενη την αριστερα στη Χουντα απροετοιμαστη ανετοιμη προδομενη και εφυσηχασμενη.

Ουτε πως συνομιλουσε με τον καραγκιοζη Μαρκεζινη για την ελεγχομενη φιλελευθεροποιηση της Χουντας που θα οδηγουσε στο μοντελλο κηδεμονευομενης απο τον στρατο  δημοκρατιας οπως στην Τουρκια.Ευτυχως εγινε το Πολυτεχνειο.

Το λαθος δεν ηταν πως η ΕΔΑ ονομαζε προβοκατορες τους εξεγερμενους των Ιουλιανων (πως δεν εθεσε θεμα πτωσης της βασιλειας οπως τετοιο θεμα δεν εθεσε και στην δικτατορια που επιχειρουσε αντιδικτατορικο αγωνα με τους βασιλικους ) ,οπως και τους εξεγερμενους του περσυνου Δεκεμβρη που οι ανανεωτες βιαστηκαν να αποδοκιμασουν.

ΤΟ λαθος της ζωης του ηταν πως δεν χειριστηκε καλα το  θεμα της παραπομπης του Αντρεα.

Ο κυριος Κυρκος συνεπης στην σκεψη και τις πραξεις μιας ζωης αρνειται να δεχτει πως οτι ηταν να γινει στην αποροφηση δυναμεων της αριστερας απο την σοσιαλδημοκρατια εχει ηδη γινει. 

Οχι οπως θα ηθελε αυτος.Πληρη αποροφηση και διαλυση σαν τους ομοιδεατες του στην Ιταλια.

Αλλα με ενα σωρο στελεχη ακομα και την προεδρο του ΣΥΝ καποτε υπερμαχο κατα της ΕΟΚ που σημερα ευχαριστει τον Μπαροζο για την τιμη που της κανει να την διορισει στελεχος του αντιδημοκρατικου διευθυντηριου που διαλυει την ζωη μας.

Η Εθνικη Αντιδιχτατορικη Ενοτητα ΕΑΔΕ της μεταπολιτευσης( υποστηριξη της ανανεωσης του συστηματος) αλλα και η προσεγγιση της κυβερνωσας σοσιαλδημοκρατιας (που επιχειρησε το ιδιο τα τελευταια χρονια )πετυχαν μετα απο τριαντα χρονια την διευρυνση της δημοκρατιας και το κακο μας χαλι.

Και απο την αποψη του” βαθεματος και πλατεματος” των δημοκρατικων δικαιωματων (!)και απο την αποψη της οικονομικης καταστασης των πολιτων αλλα  και της ¨”Εθνικης” οικονομιας.

Αυτη ειναι η σουμα .

Ο κυριος Κυρκος τα καταφερε. Μονο που τα πραγματα δεν εγιναν ακριβως οπως τα ονειρευτηκε. Γινανε περιπου ετσι.Ευτυχως!

Με ολα αυτα θα με κανει ΣΥΡΙΖΑ στο τελος.

Aπο την ομιλια του Αλεκου Αλαβανου στην συνδιασκεψη

Δεν ταυτίζουμε το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ. Δεν αγνοούμε τις διαφοροποιήσεις του σε οικολογικά ή θεσμικά θέματα. Δεν κρίνουμε προθέσεις.
Βλέπουμε όμως πολύ καλά ότι κινείται μέσα στα ασφυκτικά όρια που έχει θέσει το εγχώριο και ευρωπαϊκό κατεστημένο.
Η πραγματική κυβέρνηση δεν είναι στην Αθήνα. Είναι στις Βρυξέλλες.
Τον Έλληνα Πρωθυπουργό παριστάνουν ο Ισπανός Αλμούνια, ο γάλλος Τρισέ, ο πορτογάλος Μπαρόζο.
Καμιά αλλαγή δεν μπορεί να προωθηθεί στη χώρα μας με τον ευρωπαϊσμό που οδηγεί στην υποταγή στις Βρυξέλλες.
Εδώ βρίσκεται ο γόρδιος δεσμός στην πολιτική της χώρας.
Σύγκρουση με όλα τα κοινωνικά μέσα, με τη λογική των spread, της κερδοσκοπίας στα ομόλογα, της επιτήρησης.
Αν επιμένει η κυβέρνηση, την περιμένει ένας εργατικός «Δεκέμβρης».
Εδώ θα κριθεί η αξιοπιστία κάθε πολιτικής δύναμης – και η δική μας.
Κι ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια.
Δεν είναι δυνατόν σήμερα, τις ώρες της «επιτήρησης», να μιλάμε σε εργάτες και αγρότες για ένα ΣΥΡΙΖΑ του «ευρωπαϊσμού».
Δεν είναι δυνατόν τα μέλη και οι φίλοι μας να είναι αιχμάλωτοι μια μικρής ομάδας επαγγελματικών στελεχών μιας συνιστώσας που ακόμη δεν έχουν συναισθανθεί την ευθύνη τους από την υπερψήφιση του Μάαστριχτ.
Όπως δεν είναι δυνατόν τη στιγμή που δίνουμε την πιο δύσκολη μάχη για τον Δεκέμβρη τα ίδια στελέχη να αναμασούν την επίθεση της Παπαρήγα και του Καρατζαφέρη ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ και τη νεολαία.
Όπως δεν είναι δυνατόν για τον ίδιο λόγο η δημοκρατία στον ΣΥΡΙΖΑ να είναι κλειδωμένη έξω από την εξώπορτα.
Αυτή η ομηρεία πρέπει να λήξει. Σήμερα κιόλας.

Σε αρκετά αυτοκίνητα, τα ελαστικά έχουν αρχίζει να ρυτιδιάζουν και να σκάνε καθώς ο συνδυασμός των υψηλών ημερήσιων θερμοκρασιών με των ψυχρών νυχτερινών και τις απίστευτες υγρασίες, δίνουν στη φθορά μεγάλη ταχύτητα. Ντουμπαι Αυτα στο μακρυνο Ντουμπαι.

Σε εμας φτιαχνουμε ενα υπαιθριο χωρο αποθηκευσης δεματων τυλιγμενων με πλαστικη μεμβαρανη στην πλαγια ενος βουνου.Ο μεσος χρονος ζωης της μεμβρανης (δυο χρονια) θα δοκιμαστει απο τις ακραιες καιρικες συνθηκες και θα μειωθει.

Εχετε δει που δενουν δεματα με μεμβρανη; Στην Ηπειρο εχω δει δεματα απο σπαρτα συσκευασμενα σε χωραφια.Αυτη την δουλεια κανει ο δεματοποιητης.Ουτε αεροστεγης ουτε υδατοστεγης ειναι η συσκευασια.Αποδειξη το Μεσομουρι (Κουρουπητος ) οπου τα δεματα ανοιξαν και φαγαμε προστιμο απο την ΕΕ. Και αυτο εγινε σε λιγοτερο απο δυο χρονια

Περιβάλλον : Δικαστική διαδικασία εναντίον της Ελλάδας

http://www.netrino.gr/reloaded/blog-post.php?bp_id=192

Στη χωματερή του Κουρουπητού, η τοποθεσία έχει καλυφθεί από χώμα, το οποίο όμως έχει ως επί το πλείστον εκπλυθεί από τα όμβρια ύδατα. Διαπιστώθηκε ότι συνεχιζόταν η καύση αποβλήτων στο εσωτερικό της χωματερής, με αποτέλεσμα να εκλύονται αέρια των οποίων οι εκπομπές ενδέχεται να αποδειχθούν τοξικές. Ανησυχίες εκφράστηκαν σχετικά με τη σταθερότητα της τοποθεσίας και τις πιθανότητες να σημειωθούν συνεπεία τούτου κατολισθήσεις.

Η τοποθεσία στο Μεσομούρι κατέστη επίσης παράνομη χωματερή. Πολλά από τα δέματα αποβλήτων που είχαν αποθηκευθεί εκεί διερράγησαν με αποτέλεσμα να μετρηθούν υψηλές συγκεντρώσεις μεθανίου. Τα υγρά από τη χωματερή δεν συλλέγονται ούτε αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας, αλλά καταλήγουν σε χαράδρα που φθάνει στη θάλασσα. Μολονότι υπήρχε πρόθεση να αποτελέσει χώρο προσωρινής αποθήκευσης αποβλήτων, το Μεσομούρι λειτούργησε επί χρονικό διάστημα άνω του έτους λόγω της καθυστέρησης κατασκευής της μόνιμης μονάδας στην Κορακιά.

Οι φωτο γραφιες που σηκωνω ποιο κατω ειναι απο το ιστολογιο Αλλη προταση του Ναυπλιου και δειχνουν  δοκιμαστικα “αεροστεγως” συσκευασμενα συμμεικτα δεματα απορριμματων.

Η λογικη λεει πως αν συμπιεσεις γυαλια κουτια αλουμινιου σπασμενο σκληρο πλαστικο και αλλα σπασμενα αιχμηρα αντικειμενα και μετα τα τυλιξεις σφιχτα με πλαστικο ολο και καποια τρυπα θα ανοιξει.

1. Επειδη συμφωνα με την μελετη ΜΟΝΟ το 10% της υγρασιας βγαινει απο την συμπιεση (ενα λαχανο ενα λεμονι θα συνεχισει να εχει υγρασια μεσα στο δεμα και το οργανικο ζυμωσιμο φορτιο ειναι το 25-40 % του συνολικου ογκου) και μιας και οι τρυπες θα επιτρεπουν να μπαινει οξυγονο και να βγαινει μεθανιο και υγρα που θαπαραχθουν απο την ζυμωση δεν φαινεται και τοσο αποστειρωμενη η συσκευασια.

2.Εξ αλλου η εταιρεια που εφτιαξε τον δεματοποιητη τον εφτιαξε οχι για συμμεικτα δεματα αλλα για την δεματοποιηση τεσσαρων διαφορετικων υλικων που με την αντιστοιχη συσκευασια διαφορετικη παντα θα συσκευαζονται ΠΡΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.

 

http://alliprotasi.wordpress.com/2009/10/28/demat/

Ο ηλιος καιει το καουτσουκ αποσυνθετει το πλαστικο οι συστολες -διαστολες με τις μεγαλες διαφορες θερμοκρασιας αλλαζουν τα δεδομενα.Το πλαστικο ΑΠΟΣΥΝΤΙΘΕΤΑΙ πεθαινει οπως καθε τι αλλο.

Γι αυτο η μελετη περιβαλλοντικων επιπτωσεων του δεματοποιητη προβλεπει το απεριγραπτο να καταβρεχουμε τα δεματα το καλοκαιρι για να ριξουμε την θερμοκρασια.

Και  το τελευταιο.

Μπορει εμεις να δεχτηκαμε τα απορριμματα Λυγουριου Επιδαυρου χωρις να αναλογιστουμε τις συνεπειες αλλα ΕΚΕΙΝΟΙ οι Δημοι νοιαζωνται για την ορθολογικη διαχειρηση των απορριμματων τους(παρ ολο που “ξεφορτωθηκαν” το προβλημα στις πλατες μας ).

Ας μας φροντισουν λοιπον οι γειτονες μειωνοντας τα σκουπιδια που θα μας στελνουν μιας και δεν μπορουμε να φροντισουμε οι ιδιοι  τον εαυτο μας.

131 τόνοι ανακυκλώθηκαν σε τέσσερεις μήνες.

Νοεμβρίου 2, 2009 στο 1:45 πμ · Κατηγορία Πρασινη γωνιά

το παράδειγμα της ανακύκλωσης στους Δήμους Επιδαύρου και Ασκληπιείου.

Πάντα η ερώτηση, όταν συζητάμε για σκουπίδια είναι και τι πρόταση υπάρχει.

Οι δήμοι Επιδαύρου και Ασκληπιείου εντάχθηκαν μετά από πολλές προσπάθειες και πολιτικές πιέσεις σε χρηματοδοτούμενο από την ΕΕΑΑ πρόγραμμα ανακύκλωσης. Η ανακύκλωση αφορά τους δύο Δήμους με συνολικό αριθμό κατοίκων 8.946  και έχουν διανεμηθεί συνολικά 119 κάδοι ανακύκλωσης. Από  20 Μαΐου που ξεκίνησε το πρόγραμμα μέχρι 9 Σεπτεμβρίου έστειλαν σε Κ.Δ.Α.Υ. (Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών ) για ανακύκλωση 131 τόνους. Η εκτίμηση των δημοτικών αρχών είναι ότι εάν υπήρχε πιο πυκνό δίκτυο διανομής κάδων (περισσότεροι κάδοι) η ποσότητα των υλικών της ανακύκλωσης θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Από το συνολικό όγκο της παραγωγής των απορριμμάτων η εκτίμηση είναι ότι  ίσως μέχρι σήμερα το 50 % να πηγαίνει στην ανακύκλωση.

Ο σταθερός προσανατολισμός των δύο δήμων της Αργολίδας στη λύση της ανακύκλωσης και η σταθερή και επίμονη διεκδίκηση για χρηματοδότηση και ένταξη στο σχεδιασμό της ΕΕΑΑ, δείχνουν ότι υπάρχει ένας άλλος δρόμος στην διαχείριση που οι περισσότεροι δήμοι στην Αργολίδα δεν τον πιστεύουν. Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

Στην φωτογραφια που πηρα απο τον γειτονα Σταματη Δαμαλιτη φαινεται η πρωινη δροσια ομιχλη που σκεπαζει τα Διδυμα και στο βαθος ο καπνος διοξινης απο την καιομενη χωματερη.

Το να ενωθουν αυτα τα δυο με ενα πολυ απλο φυσημα του αερα ειναι καθαρα θεμα τυχης.

Επειδη την ιδια μερα περασα και εγω απο εκει χωρις καμερα ομως σας διαβεβαιω πως στο σημειο που ειναι η διασταυρωση του καινουργιου δρομου με τον παλιο που οδηγει στα Διδυμα στην πλευρα προς Φουρνους μυριζε εντονα σκουπιδια που καιγωνται.

Αν αυτα τα δυο ενωθουνκαποια στιγμη , οι συνεπειες αμεσες και μακροπροθεσμες θα ειναι μεγαλες για τους κατοικους Διδυμων.Η διοξινη δεν εχει μονο αμεσες επιπτωσεις αλλα και μακροπροθεσμες.Και ο καρκινος δεν ειναι η μονη.

http://www.bioneurologics.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=2

Το 1976 έζησε η Ευρώπη μια φοβερή καταστροφική εμπειρία. Ένα χημικό εργοστάσιο στο Σοβέζο της  βόρειας Ιταλίας (60χλμ από το Μιλάνο) υπέστη μια έκρηξη στο λεβητοστάσιο με αποτέλεσμα να «απελευθερωθούν» στον αέρα περίπου 2,5kg διοξίνες, και κυρίως επρόκειτο για διοξίνες παραγώγων ουρανίου, γνωστές ως TCDD. Από τότε έγινε ιατρικά γνωστή μια κατηγορία ασθενών, τα λεγόμενα «παιδιά του Σοβέζο». Επρόκειτο για παιδιά με χαρακτηριστικές διαταραχές μετά από μια «ειρηνική» καταστροφή. Ανάλογη εμπειρία υπήρχε ήδη από το 1969-1971 από τον πόλεμο του Βιετνάμ, αλλά τα παιδιά εκείνης της καταστροφής θεωρήθηκαν ως «φυσιολογικές» παράπλευρες απώλειες πολεμικής εμπλοκής.

Σε ότι αφορά τα παιδιά του Σοβέζο, πλέον έγιναν γνωστές οι παρενέργειες των διοξινών στην παιδική ηλικία. Στα 30 χρόνια που πέρασαν από τότε μπορέσαμε, μάλιστα, να ταξινομήσουμε και τις γενετικές διαταραχές που προκάλεσε σε μεγάλο τμήμα του ευρωπαϊκού πληθυσμού η έκρηξη εκείνη. Πέρα από την τακτικότερη εμφάνιση δερματικών παθήσεων του τύπου ακτινοειδούς κεράτωσης, μελανώματος και αλλεργιών, πιστοποιήθηκαν εκτεταμένες εμφανίσεις νεανικού διαβήτη , καρδιακής ανεπάρκειας, και άλλων ορμονικών διαταραχών. Βέβαια, όλα αυτά ήταν λίγο πολύ αναμενόμενα και προβλέψιμα μετά από μια τέτοιας έκτασης καταστροφή.
Ήταν ήδη γνωστό ότι η συγκέντρωση διοξινών σε αυτό το επίπεδο έχει περίπου 10.000 φορές περισσότερη τοξικότητα από το κυάνιο και περίπου την ίδια καταστροφική δύναμη με το ραδιενεργό πλουτώνιο. Εκείνο που δεν ήταν γνωστό ήταν κατά πόσο είναι δυνατό να παραμένει σε ενεργή κατάσταση μέχρι την απορρόφησή της. Το «θερμό» χρονικό διάστημα υπολογιζόταν ανάλογα με τη συγκέντρωση από 10-20 χρόνια. Μετά την έρευνα που έγινε στο Σοβέζο φαίνεται ότι κρατάει πολύ περισσότερο.
Πέρα, όμως, από αυτές τις παρατηρήσεις πιστοποιήθηκαν και άλλες πολύ περίεργες γενετικές συμπεριφορές. Βρέθηκε μια μετατόπιση της αναλογίας των φύλων εις βάρος του αρσενικού γένους όταν οι γονείς είχαν εκτεθεί στις διοξίνες. Παρατηρήθηκαν, επίσης, πέρα από τις δερματικές διαταραχές, απασβέστωση οστών και δοντιών, έντονες διαταραχές της ανάπτυξης της συμπεριφοράς, σμίκρυνση των γενετικών οργάνων, αύξηση των γενετικών κρίσεων και των καρκίνων του αίματος. Σε έρευνες που έγιναν από το Παν/μιο της Τεργέστης βρέθηκε ότι εφόσον υπήρχε εξ αίματος συγγένεια με τα θύματα σε ολόκληρες πληθυσμιακές ομάδες τα παιδιά εμφάνιζαν αυξημένη συχνότητα σχιζοφρενικών και καταθλιπτικών ψυχώσεων, ήταν επιρρεπή στις νευρώσεις και στη μετεφηβική ηλικία έδειχναν αυξημένη τάση παρορμητικής και εγκληματικής συμπεριφοράς. Έχοντας την εμπειρία αυτή Ευρωπαίοι επιστήμονες με Ιταλούς επικεφαλείς προχώρησαν σε περαιτέρω έρευνες και καταγραφές απογόνων και συγγενών θυμάτων της εποχής εκείνης.
Βρέθηκε, λοιπόν, ότι υπήρχαν θύματα διοξινών που εμφάνιζαν ανάλογη συμπτωματολογία χωρίς να έχουν άμεση εξάρτηση ιστορικά από το γεγονός. Αυτό οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι πλέον είχε διαταραχθεί ο διατροφικός κύκλος και μάλιστα, με τις νέες μοντέρνες διατροφικές συνήθειες και κοινωνικές συμπεριφορές έχει γίνει πλέον σταθεροποιημένη καταναλωτική συνήθεια. Η έκπληξη είναι ότι παρατηρούμε ανάλογα συμπτώματα και σε χώρες που ήταν πολύ μακριά από την καταστροφική επήρεια των διοξινών του Σοβέζο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση μετά από αυτό, με πρωτοπόρες τις σκανδιναβικές χώρες, ανέπτυξε ένα σχέδιο δράσης για καταγραφή, εντοπισμό και περιορισμό των διοξινών ιδιαίτερα του τύπου των πολυχλωριωμένων διφυναλιίων (PCB). Όπως και των χλωριωμένων πλαστικών (PFC).
 Πρόκειται για υψηλής περιεκτικότητας δηλητηριώδεις διοξίνες , προϊόντα ανθρώπινης δραστηριότητας με άμεση καταστροφή στους ιστούς και ιδιαίτερα των νευρικών. Βρέθηκε λοιπόν, ότι τα επίπεδα των διοξινών στο γάλα ανέρχονταν από 0,018 έως 0,080pg/gr λίπους που ήταν ιδιαίτερα υψηλά. Μάλιστα, ήταν ακόμη υψηλότερα στο μητρικό γάλα. Μετά από αυτές τις ανακαλύψεις προέκυψε η ευρωπαϊκή σύμβαση της Στοκχόλμης (Μάιος 2001) με στόχο την ελαχιστοποίηση των διοξινών στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτό δυστυχώς δεν πέτυχε και εισπράττουμε τελευταία, σχεδόν σε βαθμό ενδημίας, τα παθολογικά αποτελέσματα σαν νευρολογικά νοσήματα που αναφέραμε παραπάνω στα παιδιά. Τα τελευταία κρούσματα που εντοπίστηκαν στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης έμειναν πάλι χωρις καμία ουσιαστική πολιτική κοινωνική αντίδραση.
Η απάθεια αυτή σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες της τρύπας του όζοντος δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των διοξινών και κατά συνέπεια των παιδικών νευρολογικών νοσημάτων. Για το λόγο αυτό πρέπει όλοι να αφυπνιστούμε και να αντιδράσουμε γρήγορα. Ακόμη και αυτοί που σκέφτονται με αμιγή πολιτικο-οικονομικά κριτήρια οφείλουν να συμμετέχουν στην αντίδραση αυτή γνωρίζοντας ότι η θεραπεία αυτών των καταστάσεων είναι πολύ δαπανηρότερη των προϋποθέσεων της Στοκχόλμης για τη μείωση των διοξινών.  
Οι χλωριωμένες διοξίνες είναι μια κατηγορία 75 ουσιών και έχουν χαρακτηριστεί ως οι πιο τοξικές ενώσεις του βιομηχανικού πολιτισμού. Συνήθως στην ίδια κατηγορία κατατάσσονται και εκατοντάδες άλλες συγγενείς ουσίες όπως τα φουράνια και τα PCBs (κλοφέν). Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης της τοξικότητας όλων αυτών των ουσιών, συνήθως εκφράζονται ως ισοδύναμο της πιο τοξικής διοξίνης, η οποία είναι γνωστή και ως “διοξίνη του Σεβέζο”. Η διοξίνη δεν είναι κάποιο χρήσιμο προϊόν της χημικής βιομηχανίας, αλλά άχρηστο παραπροϊόν των διεργασιών όπου εμπλέκεται το χλώριο.

Βιοχημικές έρευνες έχουν δείξει πως οι διοξίνες δρουν ως ισχυρές “περιβαλλοντικές ορμόνες”. Όπως και οι φυσικές ορμόνες, οι διοξίνες μπορούν να διαπεράσουν τη μεμβράνη των κυττάρων και να αλλάξουν τη δράση των γονιδίων που ρυθμίζουν τη διαδικασία της ανάπτυξης. Ακόμη και απειροελάχιστες συγκεντρώσεις διοξινών μπορούν να επηρεάσουν το ανοσιοποιητικό και νευρικό σύστημα των οργανισμών. Σε πειραματόζωα, η έκθεση σε διοξίνες έχει προκαλέσει ένα ευρύ φάσμα τοξικολογικών επιπτώσεων. Μερικές απ’ αυτές εμφανίστηκαν σε εξαιρετικά μικρές δόσεις διοξινών, της τάξης των λίγων τρισεκατομμυριοστών του γραμμαρίου. Στις επιπτώσεις αυτές συγκαταλέγονται η ενδομητρίωση και η ενίσχυση θηλυκών χαρακτηριστικών σε αρσενικά πειραματόζωα. Κάποιες διοξίνες μπορούν ακόμη να προκαλέσουν καρκίνο, όπως καταδεικνύεται από πολλές πρόσφατες μελέτες.

Η Αμερικανική Υπηρεσία Περιβάλλοντος (ΕΡΑ), μετά από πολύχρονες μελέτες, κατέληξε στα εξής συμπεράσματα σε ότι αφορά την επικινδυνότητα των διοξινών:

* Τα επίπεδα διοξινών στο περιβάλλον είναι ήδη τόσο υψηλά ώστε να απειλούνται πλέον ευρύτερα στρώματα του πληθυσμού. Οι συγκεντρώσεις διοξινών στον αέρα, τα νερά και τις τροφές είναι στα επίπεδα εκείνα που αποδεδειγμένα προκαλούν βλάβες στο ενδοκρινικό και ανοσοποιητικό σύστημα και απειλούν τη δυνατότητα αναπαραγωγής πολλών οργανισμών.
* Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι ορισμένες διοξίνες προκαλούν καρκίνο και στους ανθρώπους. Η δυνατότητα των διοξινών να προκαλέσουν καρκίνο στους ανθρώπους είχε αμφισβητηθεί για χρόνια από τη χημική βιομηχανία. Οι πιο πρόσφατες επιδημιολογικές μελέτες όμως (και κυρίως η περίπτωση του Σεβέζο) δεν αφήνουν πλέον κανένα περιθώριο αμφιβολιών.
* Η σοβαρότερη επίπτωση των διοξινών στην υγεία είναι, απ’ ότι φαίνεται, η δυσμενής δράση στο αναπαραγωγικό σύστημα και την ανάπτυξη. Οι διοξίνες και οι συγγενείς μ’ αυτές ουσίες προκαλούν αλλαγές στις ανδρικές ορμόνες, δυσλειτουργίες του θυρεοειδούς, βλάβες του ανοσοποιητικού συστήματος, εμποδίζουν την ομαλή ανάπτυξη του ανδρικού μορίου και ευθύνονται για γενετικές ανωμαλίες σε νεογέννητα.
* Τέλος, η ΕΡΑ διαβεβαίωσε ότι δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο ασφαλές όριο για τις διοξίνες.

Τα συμπεράσματα αυτά είναι πολύ σοβαρά για να αγνοηθούν. Οι διοξίνες ανιχνεύονται πλέον σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς τόσο στις αναπτυγμένες βιομηχανικά χώρες, όσο και στις αναπτυσσόμενες. Συσσωρρεύονται μέσω της τροφικής αλυσίδας στους λιπώδεις ιστούς των οργανισμών (μητρικό γάλα, αίμα, σπέρμα), όπου παραμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφού ο ανθρώπινος οργανισμός δεν έχει αναπτύξει επαρκείς μηχανισμούς άμυνας απέναντι σ’ αυτές τις ενώσεις, οι περισσότερες από τις οποίες δεν απαντώνται στη φύση και είναι ανθρώπινο δημιούργημα. Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η παρουσία διοξινών και συγγενών ενώσεων στο μητρικό γάλα, αφού μέσω του θηλασμού, οι ενώσεις αυτές περνούν στα βρέφη. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι οι γυναίκες θα πρέπει να πάψουν τον θηλασμό, αφού και το αγελαδινό ή πρόβειο γάλα περιέχει επίσης αυτές τις ουσίες. Η τροφή αποτελεί την κυριότερη οδό εισόδου αυτών των ουσιών στον οργανισμό.

Ποιές είναι οι πηγές παραγωγής διοξινών;
Οι διοξίνες είναι κυρίως παραπροϊόντα από βιομηχανικές διαδικασίες αλλά μπορούν να προκύψουν και από φυσικές διαδικασίες όπως εκρήξεις ηφαιστείων και πυρκαγιές δασών. Αυτά τα σύμπλοκα είνι επίσης άχρηστα παραπροϊόντα που συντίθενται όταν θερμικές επεξεργασίες παράγουν οργανικές ουσίες που περιέχουν χλωρίνη. Οι διοξίνες είναι άχρηστα παραπροϊόντα μιας μεγάλης ομάδας διεργασιών όπως τήξη, λεύκανση του πολτού του χαρτιού και η παραγώγή εντομοκτόνων και φυτοφαρμάκων. Σε επίπεδο απελευθέρωσης διοξινών στο περιβάλλον τα στερεά απόβλητα είναι το χειρότερο μέσο εξαιτίας της μειωμένης καύσης. Οι διοξίνες βρίσκονται σε όλα τα μέσα, αέρας, νερό, χώμα και φαγητό, κυρίως γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέας, ψάρτια και οστρακοειδή. Οι υψηλότερς συγκεντρώσεις βρίσκονται στο έδαφος και στα ζώα. Πολύ χαμηλότερες συγκεντρώσεις περιέχονται στο νερό και στον αέρα. Εκτεταμένες αποθήκες αποβλήτων εργαστηριακών λαδιών με υψηλές συγκεντρώσεις διοξινών βρίσκονται παντού στον κόσμο. Η μακρόχρονη αποθήκευση μπορεί να οδηγήσει σε απελευθέρωση διοξίνης και μόλυνση των τροφίμων και των ανθρώπων.
Στην φωτο στανη με προβατα κατω απο την χωματερη στα Δισκουρια .Ο καπνος που ερχεται ειναι απο τα φλεγομενα σκουπιδια.Το κρεας το γαλα και το τυρι ειναι γνησια Ελληνικα.

Για ΕΚΤΗ φορα ερωτω τον υποψηφιο βουλευτη Ερμιονιδας του ΠΑΣΟΚ κ Δ Σιδερη τις απλες και καθαρες ερωτησεις που του εχουν υποβληθει παραμονες των εκλογων δημοσια.

Ερωτησεις που  αγνοησε στην απαντηση που εδωσε στο διαδίκτυο.Γιατι σε καποιες απαντησε και σε καποιες οχι.

8.Ποια η θέση σας για την σχεδιαζόμενη μονάδα γκολφ στην Κοιλάδα ποια η θέση σας απέναντι στο νέο χωροταξικό και τις προοπτικές που διαγράφει όσον αφορά το τουριστικό μοντέλο στην επαρχία μας.

Οι αλλες δυο ερωτησεις που επισης αγνοηθηκαν ηταν

Ποια η θέση σας για την συγκέντρωση απορριμμάτων στον χώρο Ανάθεμα Διδύμων από τους Δήμους Λυγουριού Επιδαύρου Κρανιδίου Ερμιόνης.Ποια η θέση σας για την διάθεση των υγρών που θα προκύψουν από την συμπίεση.

 
12.Τέλος επειδή ένα μεγάλο κομμάτι των εργαζόμενων στην επαρχία μας απασχολείται στα ξενοδοχεία και επειδή φέτος λόγω κρίσης η τουριστική περίοδος μειώθηκε, πολλοι από εμάς έχουν πρόβλημα με το ταμείο ανεργίας .Θα μπορούσε να μειωθεί και ο απαιτούμενος αριθμός των απαραίτητων ενσήμων σε εβδομήντα πέντε (τρεις μήνες ) για όσους εδώ και χρόνια απασχολούνται στα ξενοδοχεία η έστω να δοθεί ένα έκτακτο βοήθημα για φέτος για να αγοράσουμε οι ίδιοι τα ένσημα που λείπουν.και να μην χάσουμε το επίδομα ανεργίας;

http://library1kranidi.blogspot.com/2009/11/blog-post_27.html

Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009 

Παπαδιαμάντης Αλέξανδρος  Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Κρανιδίου φιλοξενεί την νηπιαγωγό ΠΗΛΙΟΥΡΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές του Nηπιαγωγείου, της Α΄και Β΄Δημοτικού, να γνωρίσουν τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει προβολή και δραματοποίηση έργων του συγγραφέα.

Δήλωση συμμετοχής:
Καθημερινά
8:00-3:00
Κα Κορδώνη Δήμητρα
27543-60019

1η ομάδα 10:00 – 11:30
2η ομάδα 12:00 – 1:30
Αυριο Σαββατο στις 18.30

Πρωτα απ ολα ελαβα σημερα το παρακατω μαιλ

φίλες και φίλοι  Παραθέτουμε ανοκοίνωσή μας για το σχεδιαζόμενο εργοστασιο καύσης στην Κορινθία.  Σήμερα δώσαμε συνέντευξη, δείτε εδώ http://shared.onned-korinthias.gr/topnews.php Δείτε επίσης την ανάρτησή μας σto www.ecokorinthia.gr 

Ευ. Σπινθάκης Οικολόγοι Πράσινοι Κορινθίας  ecogreenskorinthia@yahoo.gr 

Απορρίμματα ώρα μηδέν:

Η εν κρυπτώ διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο και η σχεδιαζόμενη εγκατάσταση εργοστασίου καύσης στα Αθίκια Κορινθίας.

  Πληροφορούμαστε ότι γνωστή εταιρεία διαχείρισης απορριμμάτων κατέθεσε αίτηση στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας με αρ. πρωτ. Γ-04080 -12/10/2009, δηλαδή 8 ημέρες μετά τις εκλογές, για χορήγηση αδείας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από βιομάζα, ισχύος 35 MW, στη θέση Αθίκια του Δήμου Σαρωνικού Κορινθίας.  

Είναι πλέον δεδομένα τα ακόλουθα:  

Ø      Δεν υπήρξε ως τώρα, ούτε υπάρχει διαβούλευση με τους πολίτες για τα σημαντικά ζητήματα των απορριμμάτων της Περιφέρειάς μας, όπως απαιτεί η νομοθεσία και όπως θεωρητικά τουλάχιστον εξήγγειλε η νέα κυβέρνηση.  

Ø      Δεν υπήρξε, ούτε υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το αν έχει υπογραφεί, αν ισχύει και τι περιλαμβάνει ο νέος περιφερειακός σχεδιασμός διαχείρισης απορριμμάτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ø      Η εν λόγω εταιρεία είναι η μια εξ αυτών που έχει προωθήσει την δεματοποίηση των απορριμμάτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ø      Για να παραχθεί ισχύς 35 MW πρέπει να καούν τουλάχιστον όλα τα απορρίμματα της Περιφέρειας Πελοποννήσου και όχι μόνο η βιομάζα, δηλαδή τα αγροτικά απόβλητα (κλαδιά, χόρτα, ελαιόκαρπος κλπ).  Μόνο στην περίπτωση καύσης καθαρής βιομάζας, η ενέργεια που παράγεται θεωρείται Ανανεώσιμη, Ø      Αφού λοιπόν η ποσότητα των αγροτικών αποβλήτων της Πελοποννήσου δεν αρκεί για τα 35 MW, μπορούμε βασίμως να υποθέσουμε πως η βιομάζα που θα καεί είναι τα δεματοποιημένα απορρίμματα. Ø      Μπορούμε βασίμως να υποθέσουμε πως, για να καταθέσει αίτηση η εν λόγω εταιρία, ο περιφερειακός σχεδιασμός διαχείρισης απορριμμάτων Περιφέρειας Πελοποννήσου, περιλαμβάνει ήδη την χωροθέτηση εργοστασίου καύσης στα Αθίκια. Ø      Είναι προφανές πως υπάρχουν διοικητικές, αστικές ίσως και ποινικές ευθύνες για όσους διαχειρίζονται με αυτό τον αδιαφανή τρόπο το ζήτημα των απορριμμάτων. Ø      Δυστυχώς όλα γίνονται εν κρυπτώ! Τι εμποδίζει άραγε την δημόσια διαβούλευση για ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον και την ποιότητά ζωής των πολιτών; Οι Οικολόγοι Πράσινοι απευθυνόμαστε στους πολίτες. Πρέπει να  στοχεύσουμε σε μια κοινωνία ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ. Προτείνουμε στην κυβέρνηση και στην τοπική αυτοδιοίκηση να θέσει στόχο τη μείωση των παραγόμενων απορριμμάτων κατά 80-90% μέσα στην επόμενη δεκαετία. Ο στόχος αυτός είναι εφικτός και θα επιτευχθεί με τις ακόλουθες πολιτικές: 1.   ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ (Χ.Α.Δ.Α.)  ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΚΑΥΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ 

2.   ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ -ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ- ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 

3.   ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ – ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ 

4.   ΧΡΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ. Δηλαδή δημοτικά τέλη ανάλογα με την παραγωγή απορριμμάτων και όχι το εμβαδόν των κατοικιών. 

   Οι Οικολόγοι Πράσινοι, θεωρώντας ότι η καύση δεν συμβαδίζει με την αρχή της βιωσιμότητας σε κανένα επίπεδο (κοινωνικό περιβαλλοντικό, οικονομικό), την απορρίπτουμε και καλούμε όλους τους πολίτες, την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, τις περιφέρειες και το Υπ. Περιβάλλοντος να συγκροτήσουν σχέδια εναλλακτικής διαχείρισης απορριμμάτων που θα βασίζονται στην αρχή της πρόληψης και της προφύλαξης, σύμφωνα με τις εξής προτεραιότητες: 

   ΠΡΟΛΗΨΗ – ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΔΡΑΝΩΝ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ

   Ø      Καλούμε τους πολίτες να αντισταθούν με τον πιο δυναμικό τρόπο, δηλαδή να γεμίζουν τους μπλε κάδους με ανακυκλώσιμα υλικά. 

Ø      Καλούμε τους πολίτες να κάνουν τις ορθές πολιτικές επιλογές στις προσεχείς κρίσιμες αυτοδιοικητικές εκλογές, προς όφελος της ποιότητας ζωής, του περιβάλλοντος και της δημοκρατικής λειτουργίας των ΟΤΑ. 

Ας ενεργοποιηθούμε ατομικά και συλλογικά για να πετύχουμε λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα των σκουπιδιών, για να περάσουμε από την εποχή των σκουπιδιών, στην εποχή των μηδενικών αποβλήτων. Μέχρι το 2015 επιδιώκουμε μείωση των απορριμμάτων κατά 70%, ενώ μέχρι το 2020 στοχεύουμε να έχει επιτευχθεί η κοινωνία χωρίς σκουπίδια. 

 για τους Οικολόγους Πράσινους Κορινθίας 

Π. Αλαβέρας 

Ευ. Σπινθάκης 

  

   Αυτη ηταν η κατασταση και χτες στον χωρο δεματοποιησης.Σπανια περνας απο εκει και να μην  καιγωνται τα σκουπιδια.Αργα το απογευμα μεγαλες φλογες εβγαιναν απο τον χωρο.

ΠΑΝΤΑ υπαρχουν αυτοκινητα του Δημου στην περιοχη .

Και σ αυτη τη φωτο φαινεται απορριμματοφορο που απομακρυνεται αφου μολις εχει αδειασει το περιεχομενο του καθως και αλλο αυτοκινητο διπλα στο εργοστασιο.Προφανως κανουν δοκιμες και φυλανε τις εγκαταστασεις.

1.Ο Δημος ξερει για την συνεχη καυση

2.Κανεις δεν μπορει να πλησιασει για να βαλει φωτια εκτος του Δημου γιατι ο χωρος φυλασεται απο τον Δημο

3.Αυταναφλεξη δεν γινεται γιατι η φωτια μπαινει στα επιφανειακα σκουπιδια που πετιωνται πανω απο τα καμμενα ηδη απορριμματα.

Για να υπαρχει αυταναφλεξη μεθανιου πρεπει τα σκουπιδια να ειναι θαμενα κατω απο χωμα για καιρο και απο τρυπες στο χωμα να διαφευγει στη ατμοσφαιρα το εγκλωβισμενο μεθανιο που παραγεται απο την ζημωση του οργανικου φορτιου.

4Η πυροσβεστικη απαντα πως δεν μπορει να ριξει νερο πανω στα φλεγομενα σκουπιδια για τεχνικους λογους που ειναι σωστο.Το νερο θα αυξησει τον καπνο διοξινης.

5.Την κατασβεση της φωτιας πρεπει να κανει ο Δημος με χωμα.Αλλα ο Δημος δεν θελει να σβυσει τη φωτια γιατι με την καυση μειωνονται τα σκουπιδια και οι ευθυνες του.

6Στην Ερμιονη σταματησαν να καινε τα σκουπιδια, γιατι πολιτες κινησαν τις νομιμες διαδικασιες. Ο Δημος Κρανιδιου δεν ακουει οσους διαμαρτυρωνται για την μολυνση αερα εδαφους και νερων απο την ανεξελεγκτη καυση σκουπιδιων σε χαμηλες θερμοκρασιες.

7 Περασαν δεκα μηνες απο την ημεριδα της ΠΑΠΟΕΡ οπου ο Δημαρχος υποσχεθηκε δημοσια πως σε μια βδομαδα ξεκινα ανακυκλωση χαρτιου (και συντομα  αλουμινιου).Ενω λοιπον ο Δημος δεν εχει κανει τιποτα ,πολιτες απο ολη την περιοχη ενισχυουμε εμπρακτα το εργο της ενοριας Κοιλαδας που μονο τον περασμενο χρονο μαζεψε τριαντα εξη τονους (χιλιαδες κιλα )χαρτι.

Στην εκπομπη το Φορουμ της Πεμπτης στον DRTV συμμετειχε χτες βραδυ και ο προεδρος της ΠΑΠΟΕΡ κ Σταματακης  ΠΑΠΟΕΡ  μαζι με τους Μπαμπη Αντωνιαδη  και Θ Δεληγιαννη αντιδημαρχου Αργους που μεχρι τωρα δεν ηξερε κανενα αλλο τροπο διαχειρησης των απορριμματων εκτος των χωματερων και της καυσης Δεληγιαννης

Προσπαθησε να μιλησει με στοιχεια ο προεδρος της ΠΑΠΟΕΡ αλλα ο χειμαρωδης (και κατ εμε αντιφατικος) λογος του κ Δεληγιαννη του αφησε οχι πανω απο δεκα πεντε λεπτα της ωριαιας εκπομπης.Τουλαχιστον τωρα” που αλλαξε η κυβερνηση” αρχισε να συζηταει (οχι με ενθουσιασμο ειναι αληθεια )το θεμα της ανακυκλωσης.

Κατι ειναι κι αυτο μιας και ο κ Δεληγιαννη ειναι προεδρος του φορεα διαχειρησης στερεων αποβλητων Αργολιδας φορεας.

Με το τελος της εκπομπης παντως πολιτες της Ερμιονιδας τονισαν στον κ Προεδρο τις ευθυνες που εχουν οι υπευθυνοι με την φραση που επανελαβαν πολλες φορες να κλεινει την συζητηση ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΑΣ ΟΤΑΝ Η ΚΑΥΣΗ ΣΚΟΡΠΑ ΔΙΟΞΙΝΕΣ-ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΔΙΔΥΜΩΝ ΚΑΙ ΦΟΥΡΝΩΝ.

ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.

Follow me on Twitter

Νοεμβρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ   Δεκ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

κοκα κολα

  • 690,651

Αρχείο

RSS Διαυγεια Δημου Ερμιονιδας

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Δαπανες Δημου Ερμιονιδας

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Διαυγεια ΔΕΥΑΕρ

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Πελοποννησου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Λιμενικο Ταμειο Ερμιονιδας

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Αποκεντρωμενη διοικηση Δ Ελλαδας Πελοποννησου Διαυγεια

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS arcadia portal

  • Διασφάλιση των ανασκαφών στην Αρχαία Θουρία εγγυήθηκε ο Π. Τατούλης - Σεπτεμβρίου 2, 2014
    Τα λαμπρά αποτελέσματα των αρχαιολογικών ερευνών που διενεργούνται στην περιοχή της Αρχαίας Θουρίας και η διαφαινόμενη μοναδικότητα της αρχαίας πόλης που σώζεται στο σύνολό της, επιβάλλουν το καθήκον για την ανάδειξη του μείζονος αρχαιολογικού χώρου της περιοχής, γεγονός που θα συμβάλλει στην αρχαιολογική και ιστορική έρευνα, καθώς και στη διαφύλαξη της πολι […]
  • 40ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή στην Τρίπολη στις 4 Σεπτέμβρη Σεπτεμβρίου 2, 2014
    Πέμπτη 4 Σεπτέμβρη, πλ. Πετρινού, 20:00 "Για να φτιάξουμε έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων" (απολογία Νίκου Μπελογιάννη) Συνεχίζουμε! Πέμπτη 4 Σεπτέμβρη, πλ. Πετρινού, 20:00 Το Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια πολύμορφων εκδηλώσεων συνδυάζοντας την πρωτοπόρα και ανατρεπτική πολιτική πρόταση του ΚΚΕ με πολλές μορφές τ […]
  • Ξεκίνησε η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων υποψηφίων σπουδαστών Δημοσίων ΙΕΚ Σεπτεμβρίου 2, 2014
    Στο ιστότοπο: iek.sch.gr Ξεκίνησε η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων υποψηφίων σπουδαστών Δημοσίων ΙΕΚ στο ιστότοπο: iek.sch.gr Οι λειτουργίες υποβολής ή τροποποίησης της αίτησης θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Κυριακή 7/9 στις 24:00. Μετά από την προθεσμία αυτή οι αιτήσεις οριστικοποιούνται και όλοι οι υποψήφιοι που έχουν καταχωρήσει την αίτηση μ […]
  • Μαντάς: Η κοινωνία θα έχει λόγο (video) Σεπτεμβρίου 2, 2014
    Η πρώτη επίσημη συνέντευξη του νέου δήμαρχου Βόρειας Κυνουρίας-Οι στόχοι, τα έργα και οι δράσεις της νέας δημοτικής αρχής Την πρώτη του συνέντευξη έδωσε στο ArcadiaPortal.gr ο νέος δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας Παναγιώτης Μαντάς μετά την τυπική όπως χαρακτήρισε τελετή παράδοσης – παραλαβής του δήμου. Ο κ. Μαντάς μίλησε για τις δράσεις  τα έργα και τους στόχους […]
  • Εξετάζεται η πιθανότητα να ήταν εμπρησμός η φωτιά στο Λούσιο Σεπτεμβρίου 2, 2014
    Την πιθανότητα να ήταν εμπρησμός  εξετάζουν οι αρχές για την φωτιά που είχαμε το Σάββατο 30 Αυγούστου  στην περιοχή του Λούσιου ποταμού , στο γεφύρι του δρόμου από Καρύταινα για Ατσίχολο. Και αυτό γιατί σύμφωνα με πληροφορίες του Καφενείου της Μεγαλόπολης , υπάρχουν στοιχεία ότι στο σημείο αυτό υπήρχαν κάποια άτομα συγκεντρωμένα και οι αρχές μετά την εκδήλωσ […]

Κατηγορίες

Κατηγοριες Tag

3η γιορτη ελιας Aman resorts SRF RDF Αθικια Αλαβανος Αλεκος Αλλη Προταση Αναβαλος Ανεμογεννητριες Αφαλάτωση Βουδουρης Γιαννης Γεωργοπουλος Γκατσος Δεματοποιητης Δημητρης Κοδελας Δημητρης Σιδερης Δημοσια διαβουλευση Δημοτικες εκλογες 2014 Δημοτικη Επιτροπη Διαβουλευσης Ελος Κοιλαδας Ευπλοια Θεσεις ΡΚΕ-Σ Ιστορικα κτηρια Ερμιονιδας Καραβασιλη Καταφυκι Κοινωφελης Επιχειρηση Αθλητισμου Περιβαλλοντος Κοκα Κολα απεργια Λεσχη Αναγνωσης Λιμεναρχειο Λυματολασπη Μετοχι Μονη Αυγου Μπαρου Μπουκλης Νικος Γοντικας Ξενοδοχεια ΠΑΜΕ Πανω Πλατεια Κρανιδι Πολιτιστικο μονοπατι Πορτοχελιωτικο Kαρναβαλι Πυρηνικα Ρεπουλης ΣΥΡΙΖΑ Ερμιονιδας Σκανδαλο αποχετευτικου Κρανιδιου Σουκος Στην Ερμιονη αλλοτε και τωρα Σωματειο ξενοδοχουπαλληλων ΤΑΙΠΕΔ Τατουλης Υδρα Υποψηφιοι βουλευτες Ερμιονιδας Χριστουγεννα Ωρα της γης αποαναπτυξη-τοπικοποιηση αποκατασταση ΧΑΔΑ αφαλατωση βαρεα μεταλλα στο νερο δισκουρια επιδομα ανεργιας εργατες καθαριοτητας ΟΤΑ εφοπλιστικο κεφαλαιο κατοχη καυση απορριμματων καψιμο Ιουδα κοκκιναρι κομποστοποιηση μαθηματα Γαλλικων παλαια κτηρια στο Κρανιδι σφαγεια Κρανιδιου φολες στα αδεσποτα φωτια 9 Φλεβαρη φωτιες στις χωματερες φωτοβολταικα χαβουζα Κρανιδιου χελωνες χουντα

Twitter Updates

Flickr Photos

Εικόνα 1329

More Photos
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.